Ik wilde daar een tussenstop maken op weg naar Parijs, de eindfase ja. Maar daar zie ik nu toch maar van af, geen zin in.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Eindfase Handbal is in Lille toch? Stadion is zeer makkelijk bereikbaar met de auto (groot parkeergarage ernaast).
Of wilde je naar groepsfase? Dat is dan in Parijs
Marseille is nog een stuk verder.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde daar een tussenstop maken op weg naar Parijs, de eindfase ja. Maar daar zie ik nu toch maar van af, geen zin in.
Jammer dat ze het zo hebben verkloot. Hoe kan je nou de finales in een andere stad houden
Mja, dat is dan nog wel een beetje te begrijpen. Je kan lastig zeilen in Parijs. Dat hoort gewoon bij die sport. Handbal (en basketbal in de eerste week) heeft geen enkele echte reden om zo ver weggestopt te worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marseille is nog een stuk verder.
Dat kan heel goed, we zitten nog vroeg in de verkoopfase. Ik ben voor de heenweg vanaf Rotterdam 75 euro kwijt (Comfort) en op de terugweg 68 euro (Standaard).quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie gewoon ¤74 voor Amsterdam-Parijs bij de NS?
Oh, misschien kon ik daarom niets meer vinden van Lille, gewoon al uitverkocht.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:26 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, we zitten nog vroeg in de verkoopfase. Ik ben voor de heenweg vanaf Rotterdam 75 euro kwijt (Comfort) en op de terugweg 68 euro (Standaard).
Misschien gingen de kaartjes vanaf Lille al eerder in de verkoop, waardoor de prijzen nu al hoog zijn.
Ja, sterker nog, andersom: het hele team moet de medailles accepteren, anders krijgt niemand er één. Met als bekendste voorbeeld de basketbalfinale uit 1972 (USA-USSR):quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, we hadden het echt over hockey en voetbal enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
Mooi, geen avatar ACTquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
Einde tijdperk Badloe, Van Opzeeland pakt het olympische ticket in het foilen, evenals Wennekes bij de vrouwen.
Van Rouwendaal ook een startbewijs binnengehaald met haar wereldtitel.
quote:Else Praasterink heeft zich bij de WK schoonspringen in Doha geplaatst voor de finale van de 10-metertoren. Door die prestatie is ze ook meteen zeker van een ticket voor de Olympische Spelen in Parijs.
De 20-jarige Praasterink eindigde in de halve finale als negende, met 285,80 punten. De Chinese Chen Yuxi sprong het beste van de toren en kwam uit op in totaal 421,85 punten.
Niks mis meequote:
Je zou bijna bewust voor Zilver of Brons gaan, wat een lelijk ding die gouden.quote:
Dat is de achterkant, die hebben ook een stuk staal van de Eiffeltoren erop hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:37 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Je zou bijna bewust voor Zilver of Brons gaan, wat een lelijk ding die gouden.
Ah ok. Dan is de achterkant/voorkant (met dat stuk staal in het midden) niet mooi.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is de achterkant, die hebben ook een stuk staal van de Eiffeltoren erop hoor
Op zich wel ok, maar niet de meest fantastische medailles
Wel met nog wat atletiekfinales voor 195. Helaas niet de goede dagen voor mij.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waardeloze kaartverkoop weer.... echt met de Franse slag....
Ik heb m'n dagen gelukkig wel kunnen vullen, maar viel flink tegen jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waardeloze kaartverkoop weer.... echt met de Franse slag....
Ik vond in eerste instantie alles te duur maar nu toch maar een kaartje voor de laatste dag van het atletiek gekocht voor 300 p.p.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wel met nog wat atletiekfinales voor 195. Helaas niet de goede dagen voor mij.
Tot mijn verbazing ook nog wat tickets baanwielrennen, maar daar begonnen ze bij pas 390. Heel kort getwijfeld, maar toch maar overgeslagen. Geen spijt.
Ik heb ergens iets voorbij zien komen dat er nog één ronde komt, maar dat kan net zo goed slaan op die van woensdag.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:05 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niks bijgekocht, zou er nog een ronde komen?
Ben benieuwd. We zijn er 4 volle dagen maar we hebben steeds 5 tickets voor 7 man, dus het zou leuk zijn als die andere 2 dan nog losse tickets voor iets anders kunnen kopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ergens iets voorbij zien komen dat er nog één ronde komt, maar dat kan net zo goed slaan op die van woensdag.
Het resell platform komt ook nog, en daar is het echt een kwestie van geluk hebben.
Voor mij was het een kwestie van 'we gaan 4 dagen en zien wel hoe veel we binnen kunnen harken'. Ik ben gewoon drie kwartier in een hok op mijn kantoor gaan zitten om te pakken wat ik pakken kon, en dat is aardig gelukt. Hoef ook niet de hele dag naar sport te kijken, zal vast nog genoeg te beleven zijn in Parijs.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. We zijn er 4 volle dagen maar we hebben steeds 5 tickets voor 7 man, dus het zou leuk zijn als die andere 2 dan nog losse tickets voor iets anders kunnen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |