29 februari - 12 maart: Mondiaal OKT boksenquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijgen we binnenkort echt dedicated OKTs waar Nederland aan deelneemt?
Ja Nations League zou ik bijvoorbeeld niet in OS doen maar die andere 4 kunnen prima in OS. Dan zou ik uiterlijk 1 april open proberen te gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
29 februari - 12 maart: Mondiaal OKT boksen
11-14 april: OKT handbalvrouwen
12-14 april: Mondiaal OKT 3x3 (mannen en vrouwen)
3-5 mei: Europees OKT boogschieten
Even snel gekeken, en er zijn natuurlijk ook nog andere dingen die geen dedicated OKT zijn, maar daar wel op neerkomen (Nations League Finals bijvoorbeeld voor de voetbalsters), maar er is wel gewoon regelmatig kwalificatie-actie ja
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
Mag ik een algemeen Olympisch vraagje stellen? Iets wat gisteren aan de borreltafel ter sprake kwam en niemand wist eigenlijk het antwoord, krijgen wisselspelers van teamsporten ook een medaille of diploma als ze geen enkele wedstrijd gespeeld hebben?
In principe wel, maar er zijn uitzonderingen bij teamonderdelen van individuele sporten zoals bij zwemmen, atletiek, baanwielrennen etc.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
Mag ik een algemeen Olympisch vraagje stellen? Iets wat gisteren aan de borreltafel ter sprake kwam en niemand wist eigenlijk het antwoord, krijgen wisselspelers van teamsporten ook een medaille of diploma als ze geen enkele wedstrijd gespeeld hebben?
Nee, we hadden het echt over hockey en voetbal enzo.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In principe wel, maar er zijn uitzonderingen bij teamonderdelen van individuele sporten zoals bij zwemmen, atletiek, baanwielrennen etc.
Boksen is geen sportquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
29 februari - 12 maart: Mondiaal OKT boksen
11-14 april: OKT handbalvrouwen
12-14 april: Mondiaal OKT 3x3 (mannen en vrouwen)
3-5 mei: Europees OKT boogschieten
Even snel gekeken, en er zijn natuurlijk ook nog andere dingen die geen dedicated OKT zijn, maar daar wel op neerkomen (Nations League Finals bijvoorbeeld voor de voetbalsters), maar er is wel gewoon regelmatig kwalificatie-actie ja
Dat is wel bottom 5 olympische 'sporten' ja, samen met Breaking, Paardensport, Golf en Skateboardquote:
Waarom nieuws van 3 jaar geleden plaatsen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:03 schreef borisz het volgende:
De virtuele medaillespiegel een half jaar voor Tokio
https://www.nielsen.com/n(...)edal-table-forecast/
De koffie was nog niet klaarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom nieuws van 3 jaar geleden plaatsen?
quote:(Paris 2024: 35, Tokyo 2020: 36)
Two years after its best Summer Olympics in Tokyo, the Dutch team is forecast to produce a similar performance in Paris next year. At four of the last six Olympic Games, the Netherlands has won medals in 11 to 13 sports and the 2024 Summer Games look like being a similar story. However, success this year time will primarily depend on three sports; rowing, cycling - track and athletics.
Weet je ook hoe laat?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef core2duo het volgende:
Goed om te weten als je naar de OS 2024 wilt reizen per trein: al vanaf 31 januari kun je tickets boeken. Bron: zie hier. Een stuk eerder dan de gebruikelijke 4 maanden vooraf.
Helaas... in ieder geval niet 0.00 uur, was net al aan het kijken.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie gewoon ¤74 voor Amsterdam-Parijs bij de NS?
Inderdaad zeg. Brussel-Parijs zelfs 49 euroquote:
Hoe bedoel je? OV?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:15 schreef Nattekat het volgende:
En de fans van handbal mogen de tering krijgen, ik kan echt niets vinden om daar weg te komen
Blij dat ik die tickets nog niet gekocht heb, ik had al gezeik verwacht.
Eindfase Handbal is in Lille toch? Stadion is zeer makkelijk bereikbaar met de auto (groot parkeergarage ernaast).quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:15 schreef Nattekat het volgende:
En de fans van handbal mogen de tering krijgen, ik kan echt niets vinden om daar weg te komen
Blij dat ik die tickets nog niet gekocht heb, ik had al gezeik verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |