Ja, die zijn gemaakt voor herhaaldelijk gebruik, standaard Spaflesjes niet. Maar bidons vervang ik toch ook regelmatig, op een gegeven moment heb je toch het idee dat je water naar plastic gaat smaken....quote:
Die gooi je niet weg na dat hem een keer hebt gebruiktquote:
Het waren vreemde mensen, weet niet eens meer wie was via FBquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Afhankelijk van de situatie zouden de ontvangers er best begrip voor hebben denk ik
Nee, maar als je die niet goed blijft schoonmaken en desinfecteren gaat de schimmel er ook op staan ... dat zie je dan weer beter bij een doorzichtelijk drinkflesjequote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die gooi je niet weg na dat hem een keer hebt gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:09 schreef chufi het volgende:
Pas op voor deze !!!!Ja, een klootvioolspin…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Dat weer wel ja, of je moet er goed aan de fles ruiken.. maar die kunnen idd ook maar paar maand mee idd..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar als je die niet goed blijft schoonmaken en desinfecteren gaat de schimmel er ook op staan ... dat zie je dan weer beter bij een doorzichtelijk drinkflesje
En je hebt meteen een smaakje?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben jarenlang naar de sportschool gegaan met een wasverzachterfles.
[ afbeelding ]
Er kan veel in. Hij lekt niet in je tas. En hij werd niet gejat.
Nee. Heel grondig uitgespoeld voordat ik hem ging gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem het in overwegingquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zonde, toch maar eens gebruiken dan
Preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar als je die niet goed blijft schoonmaken en desinfecteren gaat de schimmel er ook op staan ... dat zie je dan weer beter bij een doorzichtelijk drinkflesje
Lurken is niet fijnquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:13 schreef engine het volgende:
In big brother liepen zo ook de hele dag met zo'n fles te slepen. Echt geen gezicht die lurk dingen.
wel 18+quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemde mensen gaat ‘m niet worden neequote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het waren vreemde mensen, weet niet eens meer wie was via FB
Maar ook al waren het bekende had ik het nog niet terug gevraagd hoor.
Maar waag het eens dan wel te likenquote:
Flaschke..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:13 schreef engine het volgende:
In big brother liepen zo ook de hele dag met zo'n fles te slepen. Echt geen gezicht die lurk dingen.
Dat idee heb ik al snel bij bidonsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die zijn gemaakt voor herhaaldelijk gebruik, standaard Spaflesjes niet. Maar bidons vervang ik toch ook regelmatig, op een gegeven moment heb je toch het idee dat je water naar plastic gaat smaken....
Liken mag alleen als je meepost?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:30 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waag het eens dan wel te liken
Het heeft iets te maken met het voorkomen van kalkvorming doordat je ionen anders rangschikt zodat de kristalstructuur niet hechtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar kalk is toch niet magnetisch? En als dat wel zou zijn, zou je bij die magneet toch een kalkophoping krijgen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
sweet sweet waterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |