Cafe solo..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik drink er maar 1.. een latte
Wat zijn solotjes?
Srerk genoeg... Italiaanse receptuurquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sterke koffie of valt dat mee?
Ah ok..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Srerk genoeg... Italiaanse receptuur
De grote vraag; waarom?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sterke koffie en twee zacht gekookte eieren (waarvan ik bijna alleen het geel eet )
Sinds een paar jaar vind in eiwit niet meer zo lekker... een beetje kan wel, of gemengd met iets geen probleem.quote:
Ja, ik hervul lege flesjes ookquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Drink je water altijd uit flesjes?
Waarom het witte niet of is dat te zacht?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sterke koffie en twee zacht gekookte eieren (waarvan ik bijna alleen het geel eet )
Ja, dat lukt wel.. ik krijg ze meestal precies goed.. hard wit.. zacht geelquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom het witte niet of is dat te zacht?
Witte hoort sowieso wel iets harder te zijn dan eigeel
Lekker is dat, hard gekookt alleen lekker op brood of beschuitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat lukt wel.. ik krijg ze meestal precies goed.. hard wit.. zacht geel
Ik had eergisteren 2 eieren waar ik alleen het eiwit van gegeten hebquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar vind in eiwit niet meer zo lekker... een beetje kan wel, of gemengd met iets geen probleem.
Maar als ik alleen zo een gekookt eitje eet is het wit me teveel
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had eergisteren 2 eieren waar ik alleen het eiwit van gegeten heb
Vind ik ook hoor, maar sommigen mensen blieven het niet.quote:
Ja, dat maakt veel uitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar sommigen mensen blieven het niet.
Ligt ook een beetje er aan geloof ik waar je woont.
veel kalk hierquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar sommigen mensen blieven het niet.
Ligt ook een beetje er aan geloof ik waar je woont.
Heb zelf een puls gemaakt laatst, en daar komt mooi water uit.quote:
oh is moeite waard danquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Magneet om je waterleiding doen
Weet niet. Ze zeggen dat het helpt, je kunt er speciale dingen voor krijgen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh is moeite waard dan
ga wel keer op zoekquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet niet. Ze zeggen dat het helpt, je kunt er speciale dingen voor krijgen.
Bij de sauna drink ik uit de douchequote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb zelf een puls gemaakt laatst, en daar komt mooi water uit.
Toen heb ik van die teststrips gekocht om de qualiteit te testen. Zo'n strip dat 13 dingen tegelijk meet.
Het vreemde is, dat als ik die strips onder de kraan houd, dat ze exact hetzelfde kleuren als het water uit mijn puls.
Nu vertrouw ik die strips niet meer...![]()
Er zou toch iets van verschil in moeten zitten zou je denken.
Succesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goed.. Douchen en wat nuttigs gaan doen..
Als in glazen flessen? Da’s geen doenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan ook gewone flessen vullen met water, in plaats van plastic flessen het te gebruiken.. want eigenlijk mag je die niet meerder keren gebruiken.. Ooit eens gelezen
Ik las juist dat het geen kwaad kon omdat het JOUW bacteriën zijn (ervan uitgaand dat alleen je zelf eruit drinkt)? Maar ik gooi de flessen ook weg na paar keren gebruikt te hebben of lever ze in bij de supermarkt (afhankelijk van wel of geen statiegeld)quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan ook gewone flessen vullen met water, in plaats van plastic flessen het te gebruiken.. want eigenlijk mag je die niet meerder keren gebruiken.. Ooit eens gelezen
Hoe zit het dan met al die sportflessen..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee ook plastic maar die gebruik elke keer weer van de action zijn diequote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Als in glazen flessen? Da’s geen doen
Maar kalk is toch niet magnetisch? En als dat wel zou zijn, zou je bij die magneet toch een kalkophoping krijgen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Magneet om je waterleiding doen
Nja je gaat er niet dood van gelukkigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las juist dat het geen kwaad kon omdat het JOUW bacteriën zijn (ervan uitgaand dat alleen je zelf eruit drinkt)? Maar ik gooi de flessen ook weg na paar keren gebruikt te hebben of lever ze in bij de supermarkt (afhankelijk van wel of geen statiegeld)
AA enz? Tja ook dat soort drinken kan wel anders verpakt wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met al die sportflessen..
Smaakt ook primaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:46 schreef cafca het volgende:
Ik drink water gewoon uit een glas, trouwens
Die standaard petflessen die vergaan op een gegeven moment, dan drink je dus plastic deeltjes mee opquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja je gaat er niet dood van gelukkig
Maar toch zonde om zoveel plastic elke keer weg te gooien.. er komt gelukkig wel steeds meer statiegeld op zulke flessen/flesjes
Da’s niet heel handig onderwegquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:46 schreef cafca het volgende:
Ik drink water gewoon uit een glas, trouwens
Zonde, toch maar eens gebruiken danquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, maar nog nooit gebruikt
Meer dit soort sportflessenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
AA enz? Tja ook dat soort drinken kan wel anders verpakt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |