Ze vreten zeker wel tuinen kaal en ze springen voor je auto. Het is echt een plaag in omgeving Kennemerland.quote:
Herten in West Nederland? Verbaast me.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:15 schreef wuuht het volgende:
Ze vreten zeker wel tuinen kaal en ze springen voor je auto. Het is echt een plaag in omgeving Kennemerland.
Ik ga de droger opvouwen en de woonkamer in de wasmachine doenquote:
Hier ook; heb vandaag sinds oktober vorig jaar weer de Action bezocht. Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Morgen is 2 weken geleden dat ik mijn tweede prik heb gehad
Fijn idee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Morgen is 2 weken geleden dat ik mijn tweede prik heb gehad
Daar ga ik heen voor twee kwasten en ik kom terug met 6 kwasten, kaarsen, kabeltjes, kussens en twee pakken koekjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook; heb vandaag sinds een half jaar geleden weer de Action bezocht. Gewoon omdat het kan.![]()
En het is binnen een week allemaal weer rijp voor de afvalbak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar ga ik heen voor twee kwasten en ik kom terug met 6 kwasten, kaarsen, kabeltjes, kussens en twee pakken koekjes.En vervolgens moet je een tientje afrekenen.
Zorg kun je iemand niet ontzeggen, maar toegang tot een activiteit wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Op een gegeven moment moeten we gewoon zeggen: Covid zorg voor ongevaccineerden = achteraan sluiten
Niet ontzeggen, gewoon op hun beurt wachten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Zorg kun je iemand niet ontzeggen, maar toegang tot een activiteit wel.
Denk aan rokers, die ook gewoon zorg krijgen.
Ik krijg helemaal niets. Ik mot alleen b'talen aan de roverheidquote:
De meest urgente (in gevaar zijnde) is altijd als eerste aan de beurt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Niet ontzeggen, gewoon op hun beurt wachten.
Rokers betalen tenminste nog accijnzen. Bovendien maken ze minder gebruik van AOW en de pensioenpotten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Zorg kun je iemand niet ontzeggen, maar toegang tot een activiteit wel.
Denk aan rokers, die ook gewoon zorg krijgen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Rokers betalen tenminste nog accijnzen. Bovendien maken ze minder gebruik van AOW en de pensioenpotten.
Het Midden-Oosten probleem is een islamitische probleem. Alleen mag je dat niet hardop zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zouden jullie het Midden-Oosten probleem oplossen? Ik heb een oplossing maar dat mag waarschijnlijk niet.
Achterlijke fundamentalisten / orthodoxen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:30 schreef superniger het volgende:
Het Midden-Oosten probleem is een islamitische probleem. Alleen mag je dat niet hardop zeggen.
Hun het zelf laten oplossen. Dat is niet onze verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zouden jullie het Midden-Oosten probleem oplossen? Ik heb een oplossing maar dat mag waarschijnlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |