Testen is niet de oplossing. Het is een momentopname en de betrouwbaarheid van die sneltesten is relatief laag. Vaccineren en natuurlijke immuniteit opbouwen is de enige oplossing denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:43 schreef svann het volgende:
Men wilde toch dat pakhuis vol sneltests voor het onderwijs gebruiken?
Ab ook blij.
Een.momentopname vlak voor een college, precies goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Testen is niet de oplossing. Het is een momentopname en de betrouwbaarheid van die testen is relatief laag. Vaccineren en natuurlijke immuniteit opbouwen is de enige oplossing denk ik.
Beetje student heeft 20 hoorcolleges ofzo per week? Het is ondoenlijk om ze 20 keer met een sneltest van de Action te testen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Een.momentopname vlak voor een college, precies goed.
Fijn dat je hem een menswaardige laatste fase van zijn leven hebt kunnen geven. Dat zou niet iedereen kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn vader in huis genomen in zijn laatste levensfase. Hij zat een maand in een soort verpleegtehuis en werd daar gek
En wolvenshirts? Ik vraag dat voor een vriend.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Wolven horen niet in Nederland; onbegrijpelijk dat je er niet op mag jagen.
Daar heb ik geen moeite mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:08 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
En wolvenshirts? Ik vraag dat voor een vriend.
Bedankt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee.
quote:
en de herten aubquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:11 schreef svann het volgende:
Jammer dat ze soms ook de grote grazers pakken.
Ze zouden mooi wat aan de wilde zwijnenoverlast kunnen doen, maar zo werkt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |