SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ja, just me zit met DDM en Symphonic te beppen, Melting slaapt al, DJ11 duikt op wanneer het hem uitkomt, enz. enz.quote:
brother52 is ook al lang niet meer echt aanwezig geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, just me zit met DDM en Symphonic te beppen, Melting slaapt al, DJ11 duikt op wanneer het hem uitkomt, enz. enz.
Nee, maar die zwaait 's morgens nog wel...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
brother52 is ook al lang niet meer echt aanwezig geweest.
Gaat snel. Ik ben ook al aardig moe trouwens. Vanavond maar op tijd naar bed.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Hierna de laatste, de 2 uur zitten er al weer bijna op...
Ik ook wel, kort nachtje gehad door onze katten die de laatste dagen continue lopen te klieren...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat snel. Ik ben ook al aardig moe trouwens. Vanavond maar op tijd naar bed.
Van Aviici ben ik niet echt liefhebber, dus ik heb het nooit eerder gehoord.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:11 schreef livelink het volgende:
Heb nog even opgezocht waar dat stukje van Ride on Time me nou aan deed denken
Maar nu weet ik dus dat het gewoon in het origineel van Ride on Time is en dat het hooguit gejat is door Aviici of dat het alleen maar in mijn hoofd zit dat het er heel erg op lijkt.
Helemaal heerlijk !! Het is heerlijk weer en we gaan er straks op uitquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe is het nu om zelf als 'kabouter' te logeren?
Veel plezier in ieder geval…
Welkom aRd.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister denk ik ongeveer een klein uur mee
Moet kunnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:10 schreef zorro28 het volgende:
Zo, colaatje erbij. Mag eens een keer.
Net twee weken vakantie achter de rug.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:13 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie al vakantie? Of hebben jullie deze al gehad? Of juist nog tegoed?
Kijk.... nog frisse kijk dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Net twee weken vakantie achter de rug.
Nu weer bijna 1 week aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |