Jullie zijn zelf één van de betere users in het Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kapiteintje was wel één van de betere users in het Feyenoord-topic, jammer van zijn plotselinge vertrek omdat ie niet tegen een grapje kon.
@:fetx en ik missen hem.
Kan je nog even boos op mijn babyspelpost reageren?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een smerige stoker.
Ik bookmark altijd goede tips.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze heb je gebookmarked hè?
Ja hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nog even boos op mijn babyspelpost reageren?
Hou je bek idiootquote:
Je hebt zelf mooie borsten.quote:
Als we in 2007 hadden geleefd had ik je uitgenodigd om een avond mee naar Ancienne Belgique te Brussel te gaan voor een kaolohete dubstepavond.quote:
Nou ja ze werden verwijderd vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat mag, ik probeerde te stoken.
Wat een domme mod.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja ze werden verwijderd vandaar mijn vraag
modquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weten wij veel. Jij mod naar hoe je pet staat.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
O ja, mod met -dt.
Pijpsnavel.
Stuur maar een mailtje.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weten wij veel. Jij mod naar hoe je pet staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |