Ja lijken me beide niet sterker dan Luzern dus zou wel heel erg zonde (en slecht) zijn als je dat niet redt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik vrees meer voor Vitesse. Al gaan die sowieso niet veel klaarspelen in de groepsfase denk ik.
Is wel een niveautje lager dan de EL natuurlijk, ook voordeel dat je in pot 1/2 zit als Feyenoord (?). Geen idee hoe dat met Vitesse is maar zijn in ieder geval wel 6 extra potjes als je de groepsfase haalt om punten te halen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja lijken me beide niet sterker dan Luzern dus zou wel heel erg zonde (en slecht) zijn als je dat niet redt.
En hopelijk wint Vitesse ook inderdaad. Wilde zeggen dat je aan dat soort ploegen in Europa niet zoveel hebt, maar dat geldt net zo goed voor Feyenoord
zOU HIJ naar Ado gaan heequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit een enorm vermoeiende man.
@Paul of Elia?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit een enorm vermoeiende man.
Daar voelt hij zich vast te goed voor en hij heeft ook een aardig salaris en bij ADO is het krisies dus dat lijkt mij niet.quote:
ja.quote:
Dat weet ik wel, wij fans huilen nogquote:
Komt er nog een vervanger?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, wij fans huilen nog
Dat is erg lullig.quote:
quote:
quote:Hoi Zipportal,
Je wilt een unban kado geven aan Lange_Lans. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen.
@Scrummiequote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:10 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Op naar het seizoen van FC Den Bosch.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |