Verschrikkelijk wat belerendquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:36 schreef Breekfast het volgende:
Na het schoonmaken moet hij nu onder toezicht van Caroline laten zien of hij wel kan koken.
Ze is niet voor niets singlequote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:36 schreef Breekfast het volgende:
Na het schoonmaken moet hij nu onder toezicht van Caroline laten zien of hij wel kan koken.
Na een ski-ongeluk heeft ze andere dingen gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja met andermans geld die "lodge" gekocht. Want wees nou eerlijk een stewardess verdient niet veel.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:38 schreef matthijst het volgende:
Die Jacob, niet vreemd dat ie alleen is.
4 excentrieke wijven kunnen d'r zelfs niet mee omgaan.
Hij kan beter die Poolse 100 euro extra geven elke maand.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:55 schreef Kreator het volgende:
Roxanne zou ik wel versieren als ik der tegen kwam.
Ben wel benieuwd hoe die aan zo'n duur pand komt op die leeftijd.
Verder weer fascinerende aflevering. Ultra saaie Vincent met zijn ultieme muurbloem Mo.
Mister Portugal die overduidelijk blijk geeft van zuurstof tekort bij de geboorte. (Maar wel verrassend realistisch is over de leuke Kok, dus kennelijk toch wel wat sociaal vermogen heeft)
En die Oostenrijkse kut is echt mega irritant met der geklik, botox en xtc ogen.
Ik ben hooked.
Chill!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:13 schreef RedFever007 het volgende:
@:kreator als je heule rijke pappie en mammie hebt dan kun je gewoon zo lekker relaxed je dagen slijten![]()
Jacob was weer briljant
Gezien of gesproken vroeg ie volgens mijquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
"Hebben jullie elkaar nog gezien sinds de opname" Bert zegt meteen van wel
Yup die geeft het hele programma al weg, Romana probeert het nog te reddenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:58 schreef JJ76 het volgende:
Beet spoilert wel heel erg bij Humberto🤣
Jaquote:
Romana is echt een heerlijk wijfquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:00 schreef AgnesGru het volgende:
Romana die liever naar Rox haar B&B gaat
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Romana is echt een heerlijk wijf
Ja leuke vrouw, door aantal geknipte reacties vooral neergezet als als bitch. Maar zoals Bert ook zei, enige die hem tegengas gaf.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Romana is echt een heerlijk wijf
Dat is zo'n beetje de samenvatting van Romana's deelname.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
..Romana probeert het nog te redden
Ja, ze vielen er bijna uitquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:07 schreef JJ76 het volgende:
Debbie trekt wel heel Carolien ogen zo.
Dat klinkt wel beetje back to the future🤣quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin ook wel steeds meer begrip voor Debbie te krijgen hoor, zeker na die aflevering van morgen....
Is qua uiterlijk wel zijn beschreven type dus zou kunnen ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:11 schreef AgnesGru het volgende:
Zal me niks verbazen als die vrouw bij Bert zijn vriendin is trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Caroline, van alle mannen is Erik het leukst maar of dat genoeg is voor haar ik betwijfel het ook zij blijft alleen achter.
Conclusie: Roxanne en Mitch worden een stel de rest blijft alleen
[ Bericht 4% gewijzigd door Sorella op 12-08-2021 10:56:16 ]
Jeffrey is dan ook een bijzonder mens. Ik heb door de dagen heen zijn emoties vastgelegd. Dit kwam eruit:quote:Op donderdag 12 augustus 2021 02:18 schreef Za het volgende:
Ook heel mean hoe het trio Jeffrey zat uit te lachen bij zijn laatste diner, gewoon een gentle jongen, tikje naïef, maar vol goede bedoelingen, ontzettend lullig ook hoe het programma hem neerzette met die tune eronder, zo behandel je je deelnemers niet, belachelijk.
Dit!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jeffrey is dan ook een bijzonder mens. Ik heb door de dagen heen zijn emoties vastgelegd. Dit kwam eruit:
[ afbeelding ]
Daar stopt de vergelijking, Kimi heeft Personality.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jeffrey is dan ook een bijzonder mens. Ik heb door de dagen heen zijn emoties vastgelegd. Dit kwam eruit:
[ afbeelding ]
Het is en/enquote:Op donderdag 12 augustus 2021 01:59 schreef Za het volgende:
Geweldig hoe Jacob de vrouwen wil leren windsurfen in het zwembad met nauwelijks een briesje, kano varen in het zwembad stond ook op het program voor 2 dames.![]()
IMO neemt Jacob de dames flink in de zeik en lacht hij zich gek met dit soort acties, net als met yogacat verschijnen en klieren
(de katten gaan vechten!!!), of het is echt een vreemde man. Ik denk het eerste net als met die pop met kerstbaard voor zijn deur om de negativiteit van de dames te weren en rare droom dat er ruzie was geweest, maar twijfel nog.
Juist, die ziet er beter uit dan de andere Nederlandse boerinnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:38 schreef matthijst het volgende:
Die Jacob, niet vreemd dat ie alleen is.
4 excentrieke wijven kunnen d'r zelfs niet mee omgaan.
Hij kan beter die Poolse 100 euro extra geven elke maand.
Hij is idd weinig expressief en ook naief maar daar kan hij niets aan doen. IMO heeft hij het gewoon goed voor met iedereen en is heel zachtmoedig.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:30 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo gelachen heb om tv beelden als om Jacob in het zwembad.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:59 schreef JanGroen het volgende:
Wat een plaatsvervangende schaamte kreeg ik bij de act van Jacob (surfplank in zwembad). Zou die man dat expres doen of zou het echt totaal niet aanvoelen dat de 4 dames niet op zijn show zaten te wachten?
Klein spoilertje over dat hulpje van Jacob. Videoland kijkers weten het al, niet heel spannend.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist, die ziet er beter uit dan de andere Nederlandse boerinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klein spoilertje over dat hulpje van Jacob. Videoland kijkers weten het al, niet heel spannend.Dit was gisteren op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens als ik JacobGOAT was zou ik haar proberen te doen! Op die leeftijd zo'n jong blaadje![]()
Dan heb je ook gezien dat zij daar geen trek in had en hij het wel goed vond zo(als goede vrienden).quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:57 schreef RedFever007 het volgende:
Dit was gisteren op TV
Overigens als ik JacobGOAT was zou ik haar proberen te doen! Op die leeftijd zo'n jong blaadje
Klopt, wat is je punt?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dan heb je ook gezien dat zij daar geen trek in had en hij het wel goed vond zo(als goede vrienden).
Geenquote:
Hij heeft wel een verlaagde BMW met 2 turbo's (en een speciaal voor het programma gekocht leren jack).quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:04 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit nu de HH te kijken......Jeffrey....'Bankier'........zou ie bij de Jumbo achter de kassa zitten(dan gaat er heel wat geld door je handen)
![]()
ah zoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
GeenMaar dat ie dat dus al geprobeerd had.
Dat was een jaar wat geleden nog een ragequote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:59 schreef JanGroen het volgende:
Sophie heeft wel apart haar: lang en opgeschoren bij de oren.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:30 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Baliemedewerker bij een bank eerderquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:04 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit nu de HH te kijken......Jeffrey....'Bankier'........zou ie bij de Jumbo achter de kassa zitten(dan gaat er heel wat geld door je handen)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |