Verschrikkelijk wat belerendquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:36 schreef Breekfast het volgende:
Na het schoonmaken moet hij nu onder toezicht van Caroline laten zien of hij wel kan koken.
Ze is niet voor niets singlequote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:36 schreef Breekfast het volgende:
Na het schoonmaken moet hij nu onder toezicht van Caroline laten zien of hij wel kan koken.
Na een ski-ongeluk heeft ze andere dingen gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja met andermans geld die "lodge" gekocht. Want wees nou eerlijk een stewardess verdient niet veel.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:38 schreef matthijst het volgende:
Die Jacob, niet vreemd dat ie alleen is.
4 excentrieke wijven kunnen d'r zelfs niet mee omgaan.
Hij kan beter die Poolse 100 euro extra geven elke maand.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:55 schreef Kreator het volgende:
Roxanne zou ik wel versieren als ik der tegen kwam.
Ben wel benieuwd hoe die aan zo'n duur pand komt op die leeftijd.
Verder weer fascinerende aflevering. Ultra saaie Vincent met zijn ultieme muurbloem Mo.
Mister Portugal die overduidelijk blijk geeft van zuurstof tekort bij de geboorte. (Maar wel verrassend realistisch is over de leuke Kok, dus kennelijk toch wel wat sociaal vermogen heeft)
En die Oostenrijkse kut is echt mega irritant met der geklik, botox en xtc ogen.
Ik ben hooked.
Chill!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:13 schreef RedFever007 het volgende:
@:kreator als je heule rijke pappie en mammie hebt dan kun je gewoon zo lekker relaxed je dagen slijten![]()
Jacob was weer briljant
Gezien of gesproken vroeg ie volgens mijquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
"Hebben jullie elkaar nog gezien sinds de opname" Bert zegt meteen van wel
Yup die geeft het hele programma al weg, Romana probeert het nog te reddenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:58 schreef JJ76 het volgende:
Beet spoilert wel heel erg bij Humberto🤣
Jaquote:
Romana is echt een heerlijk wijfquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:00 schreef AgnesGru het volgende:
Romana die liever naar Rox haar B&B gaat
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Romana is echt een heerlijk wijf
Ja leuke vrouw, door aantal geknipte reacties vooral neergezet als als bitch. Maar zoals Bert ook zei, enige die hem tegengas gaf.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Romana is echt een heerlijk wijf
Dat is zo'n beetje de samenvatting van Romana's deelname.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
..Romana probeert het nog te redden
Ja, ze vielen er bijna uitquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:07 schreef JJ76 het volgende:
Debbie trekt wel heel Carolien ogen zo.
Dat klinkt wel beetje back to the future🤣quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin ook wel steeds meer begrip voor Debbie te krijgen hoor, zeker na die aflevering van morgen....
Is qua uiterlijk wel zijn beschreven type dus zou kunnen ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:11 schreef AgnesGru het volgende:
Zal me niks verbazen als die vrouw bij Bert zijn vriendin is trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |