SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt een goed gehoorquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende: [..] Ga je toch met je bipsje in het gras liggen ergens, lekker naar de wolken kijken?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je toch met je bipsje in het gras liggen ergens, lekker naar de wolken kijken?
Kan daar helemaal mee wegdromen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede kont is ook wel fijn om te zien
Is diegene nog op komen dagen voor dat plantje die een uur onderweg wasquote:
Ja. Was twee uur onderweg.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is diegene nog op komen dagen voor dat plantje die een uur onderweg was
Was die lopendquote:
* legt sok weer aan de kant.quote:
Ik ben onderweg sturen terwijl je eigenlijk nog in bed ligt enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik heb een ander idee bij "ik ben onderweg" dan zij denk ik.
geen kindersokken in huis?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* legt sok weer aan de kant.
2182quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ijk-op-de-aarde.html
RIP aarde
De kans dat je corona krijgt is groter dan dat dat ding botstquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ijk-op-de-aarde.html
RIP aarde
dat zeggen ze alleen maar om geen paniek te laten uitbreken op aarde, hij is er gewoon over een week ofzoquote:
Het is toch maar een klein steentje van 500meter doorsnee...Zal toch niet heel veel schade veroorzaken???quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeggen ze alleen maar om geen paniek te laten uitbreken op aarde, hij is er gewoon over een week ofzo
Ligt aan de snelheid, de samenstelling van Bennu en waar hij inslaat maar dat steentje zal het acht uur journaal wel halen denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is toch maar een klein steentje van 500meter doorsnee...Zal toch niet heel veel schade veroorzaken???
Morgen is het zomer toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ow vanaf zondag is het weer herfst.
Nee die mag pas in november beginnenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja drie dagen zomer, geniet ervan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen is het zomer toch?
Weer 0,001 procent meer kans dat bitterbal me smeekt om haar warm te houdenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ze binnenkort wat warmtelampen op de kop gaat tikken voor in huis.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer 0,001 procent meer kans dat bitterbal me smeekt om haar warm te houden [ afbeelding ]
Snap niet dat ze nog geen zonnehemel heeft of hoe heet dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze binnenkort wat warmtelampen op de kop gaat tikken voor in huis.
Na de derde keer gaat dat ding stuk, dus dan kom je goed weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap niet dat ze nog geen zonnehemel heeft of hoe heet dat.
Ik zou op zich zo'n ding in de douche willen hebben maar dat is echt te duur om na twee keer niet meer te gebruiken.
Halloweenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Morgen haal ik m'n plastic pompoenen weer tevoorschijn.
En dan weer bijna lentequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Halloweenen na Halloween is het kerst
![]()
Jaquote:
Ik ga drie maanden Halloween vieren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jamaar eerst drie maanden kerst vieren
Augustus september oktober Halloween en dan november december januari kerstquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga drie maanden Halloween vieren.
O en Allerheiligen en Allerzielenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Augustus september oktober Halloween en dan november december januari kerst
Sta je elke dag 1,5 uur te douchen, Timmerfrans boos en de huid van Barbiequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou op zich zo'n ding in de douche willen hebben maar dat is echt te duur om na twee keer niet meer te gebruiken.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Pff. Morgen uitslapen dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Zo eindelijk in bed. Kwam ik ook nog in een file van een half uur terecht, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff. Morgen uitslapen dus?
Hou die hittegolf maar lekker daarquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet nog eerst genieten van de zomer. Dus doe nog maar ff 2 weken hittegolf ofzo.
Wie?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O en Allerheiligen en Allerzielen
Laat voor jouw doenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Zo eindelijk in bed. Kwam ik ook nog in een file van een half uur terecht, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is
Rustaaaghquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou die hittegolf maar lekker daar
Ga zelf maar naar die hittegolf.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet nog eerst genieten van de zomer. Dus doe nog maar ff 2 weken hittegolf ofzo.
Pfff nog zo een. Zijn jullie in de overgang?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga zelf maar naar die hittegolf.
Gewoon liefde voor koel weerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff nog zo een. Zijn jullie in de overgang?
Last van dingleberry?
Koel weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff nog zo een. Zijn jullie in de overgang?
Last van dingleberry?
quote:
Dan kun je in NL en Zwitserland de lol wel op.quote:
Zon ja, hittegolf neequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je in NL en Zwitserland de lol wel op.
Ik snap dat niet, het is 300 dagen per jaar kwakkel of regen of kou en dan effe zon en warmte is toch juist heerlijk?
Hoort echt bij de zomer ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Zat vanavond op de galerij in het zonnetje te lezen, dat was wel mooi. Met heteluchtballonnen erbij.
Vandaag was het best prima ja. Gisteren op die stortbui na ook welquote:
En twee ladingen was buiten laten drogen. Dat is het fijnst.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag was het best prima ja. Gisteren op die stortbui na ook wel
Al sinds september niet meer op het strand geweestquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil 30 graden en zon verdomme![]()
Maar iets van tien dagen op het strand gelegen deze zomer.
Ik heb een warmtelamp in de badkamer en die heb ik precies een keer aangehad, wat een peut droge hitte komt daar vanaf danquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan verhuizen naar de evenaar ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil 30 graden en zon verdomme![]()
Maar iets van tien dagen op het strand gelegen deze zomer.
Rode wijn, knoflook en olijven compenseren dat weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je er op je 32e uit als 88.
Daarmee neem je een bad ofwah?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rode wijn, knoflook en olijven compenseren dat weer.
Zou wel fijn zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga dan verhuizen naar de evenaar ofzo
De laatste twee welquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rode wijn, knoflook en olijven compenseren dat weer.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Vind leuk dat onze kwiwi er steeds vaker na 20:05 is
Nee voor het baden om jong te blijven gebruik ik maagdenbloed.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarmee neem je een bad ofwah?
In Zuid Amerika kun je prima terecht hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Langs de evenaar zijn ze niet zo gek op transgenders.
Sommige hotels hebben ze ook. Dan was ik te lui om me af te drogen dus maar de warmtelamp en föhn gebruiken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een warmtelamp in de badkamer en die heb ik precies een keer aangehad, wat een peut droge hitte komt daar vanaf dan
Ik ben sowieso snel in de war hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:37 schreef kwiwi het volgende:
Het brengt Buda wel in de war als ik er na 20:05 ben
Daarom zijn er steeds minder FOK!kers.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee voor het baden om jong te blijven gebruik ik maagdenbloed.
Heb je je nieuwe zonnebril al?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben sowieso snel in de war hoor.
Niet te doen dat dingquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige hotels hebben ze ook. Dan was ik te lui om me af te drogen dus maar de warmtelamp en föhn gebruiken.
Of mooie witte stranden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Dimmy is veel te bang om zich meer dan zes meter buiten haar deur begeven.
Ohjaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Zuid Amerika kun je prima terecht hoor.
Australië?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
“Een kind onder de evenaar wordt later vaak een bedelaar”
Yup, denk dat ik hem aan een koukleum ga schenken of zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met zo’n touwtje om aan te trekken
Stoer?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben er heel blij mee. Hij staat precies zo als in dat virtuele pashokje
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zijn er steeds minder FOK!kers.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* bestelt Stargate zonnebril voor Buda erbij.
Gaan we hier in het publiek staan en net zolang staren met onze stoere brillen tot ze op onze piemel springen.quote:
Hmmquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we hier in het publiek staan en net zolang staren met onze stoere brillen tot ze op onze piemel springen.
Ja, zoals vandaag wel. Heter hoeft echt niet van mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja zoals het vandaag was vind ik eigenlijk perfect.
Lulln over het weer.![]()
Hoe heter hoe beter.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zoals vandaag wel. Heter hoeft echt niet van mij.
Beetje nonchalant voetjetappen aan de bar, ok ik doe mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders kijk ik wel van een afstandje toe
Ja, zo spannend is het hier ook niet, en ik kijk nog een programmaatje af en dan lekker maffenquote:
Slaap lekker dan hequote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, zo spannend is het hier ook niet, en ik kijk nog een programmaatje af en dan lekker maffen
Thnx!!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah de nachtdienst is er, kan ik mijn bed in
Fijn hč.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 05:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook al twee uur wakker
g je naar strand?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 06:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij in ieder geval niet. Jij moet werkenquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet. Jij moet werken
De kruidnoten liggen ook weer in de winkelquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gevulde speculaas in huis.
Kaarsjes aan.
Pumpin spice latte.
Stampotten.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kruidnoten liggen ook weer in de winkel
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kaarsjes aan.
Pumpin spice latte.
Stampotten.
Ik heb ze hier nog niet gezien, maar zal vast niet lang meer durenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze zelf nog steeds niet gezienIs dat bij de AH? Dan ga ik daar speciaal deze week nog even heen.
Nee moet werken. Maar als je vrij kan krijgen om naar het strand te gaan moet je het doen voorlopig laatste kansquote:
Ik dacht dat het zondag herfst zou worden, maar het valt met 20 graden best mee.quote:
Vrij krijgen gaat vandaag niet lukkenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee moet werken. Maar als je vrij kan krijgen om naar het strand te gaan moet je het doen voorlopig laatste kans
Ik voldoe hier bijna aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor het is gewoon zomer![]()
Ventilatortje aan, zonnebrand, korte jurkjes
Ja joh, paar natte dagen en daarna, als het goed is, gewoon steeds zo 20-21 graden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zondag herfst zou worden, maar het valt met 20 graden best mee.
Zal druk worden op het terrasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrij krijgen gaat vandaag niet lukken
Dat is echt meer dan prima.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, paar natte dagen en daarna, als het goed is, gewoon steeds zo 20-21 graden.
Wel lekker na al die natte dagen op zich.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps![]()
gisteren zaten we ook weer vol
quote:
huehuequote:
Denk dat dat wel meevalt vandaag, bijna geen wind voor kustbegrippen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:15 schreef Karzai het volgende:
Op het strand is het altijd 5 graden koeler
quote:
Gevulde speculaasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kaarsjes aan.
Pumpin spice latte.
Stampotten.
Ik las dit alsof B2 dit uitsprak.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
+26 graden hier, dus vanmiddag een ijsje halen![]()
Of een kokos milkshake
Zijn er wel betere temperaturen voor.quote:
Wazeggie?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik las dit alsof B2 dit uitsprak.
Nog beterquote:
Nopequote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft je schoonmaakster nog nog gereageert trouwens?
Ga je een nieuwe uitkiezen?quote:
Dat is mogelijk. Geen idee welke "volgende keer" maar op enige dinsdag zou het kunnen gebeuren ja. Maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat ze de volgende keer heel onnozel gewoon op de stoep.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat weken goed met mijn oog. En vannacht toch weer pijn![]()
Maar goed, de pijn was binnen anderhalf uur weg dus het is nog geen drama.
Nou dat is dus niet zo eenvoudig zoals we van de week al berekend hadden. Dus voorlopig ga ik zelf maar even assepoesterenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je een nieuwe uitkiezen?
Wel vreemd dat mensen niet even netjes afzeggen oid.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is dus niet zo eenvoudig zoals we van de week al berekend hadden. Dus voorlopig ga ik zelf maar even assepoesteren
Gewoon je hipste en strakste blouse aantrekken, haren nonchalant on ochtendmodus, lekker vrouwenlokluchtje op, je meest snaakse blik opzetten en koffiegodinnetje vragen of ze zin heeft om bij je te poetsenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is dus niet zo eenvoudig zoals we van de week al berekend hadden. Dus voorlopig ga ik zelf maar even assepoesteren
Zou eventueel naar wit-Rusland rijden op dinsdag een s daar markt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waren het maar kwaakvogels, ik heb alleen maar meeuwen hier.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
Schoffie schoffie schoffie, kwaakvogels zingen en ik heb zin in koffie [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Ik kan ook de boel in de fik steken hier zoals in Griekenland en dan naar het strand gaan
De fik in dat GroenLinks bolwerkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Ik kan ook de boel in de fik steken hier zoals in Griekenland en dan naar het strand gaan
Verschrikkelijke beestenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waren het maar kwaakvogels, ik heb alleen maar meeuwen hier.
Net 't strand zo.
Geen slecht idee karzaiquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Ja die gaat me keihard uitlachenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je hipste en strakste blouse aantrekken, haren nonchalant on ochtendmodus, lekker vrouwenlokluchtje op, je meest snaakse blik opzetten en koffiegodinnetje vragen of ze zin heeft om bij je te poetsen
Je zou er maar op vakantie gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Irritant geluid maken die beesten, alsof ze constant hysterisch boos zijn omdat iemand net voor ze het laatste worstenbroodje van de schaal heeft gepakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waren het maar kwaakvogels, ik heb alleen maar meeuwen hier.
Net 't strand zo.
Nou volgens mij klopt dat wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant geluid maken die beesten, alsof ze constant hysterisch boos zijn omdat iemand net voor ze het laatste worstenbroodje van de schaal heeft gepakt.
Kijk nou komen we ergensquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou eventueel naar wit-Rusland rijden op dinsdag een s daar markt.
Lachen is al een haakje los van de BHquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die gaat me keihard uitlachen
Daar word ik ook ziedend van.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant geluid maken die beesten, alsof ze constant hysterisch boos zijn omdat iemand net voor ze het laatste worstenbroodje van de schaal heeft gepakt.
en daar voor ook al 3 ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben meestal degene die het laatste worstenbroodje van de schaal graait.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschienquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee joh, dat zijn gewoon Amsterdamse meeuwen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:42 schreef Karzai het volgende:
Junkfood meeuwen, hoorde dat ze elke dag van texel naar Amsterdam vliegen om hier te komen vreten
Ja, dat. En ze hebben hier nesten, dus fml.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima dagquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Om 9 uur vergadering![]()
\
rest van de dag nog ongeveer een kwartiertje echt iets te doen
Serieus? Ik dacht altijd dat er meer meeuwen waren dan mensen, mieren en kikkers bij elkaar opgeteld.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom meeuwen beschermde beesten zijn, niet dat je ze dan maar zo mag afknallen oid. Of is dat gewoon een voorzorgsmaatregel dat niet iedereen die beesten gaat afknallen of zo?
ja snap ik ook niet. Het is ook niet alsof iedereen hier een vuurwapen in huis heeft.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom meeuwen beschermde beesten zijn, niet dat je ze dan maar zo mag afknallen oid. Of is dat gewoon een voorzorgsmaatregel dat niet iedereen die beesten gaat afknallen of zo?
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat er meer meeuwen waren dan mensen, mieren en kikkers bij elkaar opgeteld.
quote:Meeuwen zijn door de Europese Vogelrichtlijn en de Wet natuurbescherming beschermd.
Misschien een luchtbuks.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja snap ik ook niet. Het is ook niet alsof iedereen hier een vuurwapen in huis heeft.
nog niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja snap ik ook niet. Het is ook niet alsof iedereen hier een vuurwapen in huis heeft.
Beretta Dimmy wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
en mussen en spreeuwen en merels dan??
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:De huismus is een beschermde inheemse diersoort. Net als alle andere vogels die van nature in het wild in Nederland voorkomen, zijn huismussen beschermd op grond van de Europese Vogelrichtlijn.
quote:De spreeuw is een beschermde inheemse diersoort. Net als alle andere vogels die van nature in het wild in Nederland voorkomen, zijn spreeuwen beschermd op grond van de Europese Vogelrichtlijn
Allemaal beschermd dusquote:De merel is een beschermde inheemse diersoort. Net als alle andere vogels die van nature in het wild in Nederland voorkomen, zijn merels beschermd op grond van de Europese Vogelrichtlijn.
Muggenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Kort door de bocht: alles met vleugeltjes wat hier al woonde, is zo ongeveer beschermd.
Mussen zijn lief en aaibaar en hupsen grappig, merels schuchtere romantische zomerzangers en spreeuwen zijn totaal nutteloze vliegbeesten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, zo schattigquote:
Dit klinkt alsof je tijdens de beurt van je leven een boodschappenlijstje aan het maken bent en daarna gaat klagen dat je nooit seks hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:58 schreef Ama het volgende:
Pff volgende week weer achttien graden en regen.
Ik heb een knuffelmus die geluid kan makenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mussen zijn lief en aaibaar en hupsen grappig, merels schuchtere romantische zomerzangers en spreeuwen zijn totaal nutteloze vliegbeesten.
Ik had hetzelfde met een Turkse Tortel, daar waren twee jongens mee aan het voetballen maar die heb ik gered en weer opgeknapt dat beestje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had ooit eens een merel opgevangen, die heb ik Merel genoemd (padamtsjjj)
Kon ik kattenvoer (hoe ironisch) voeren op een saté prikker en ging op mijn hand zitten.
Daarna is ze uitgevlogen en heb ik haar nog rond zien scharrelen in de tuin
Die twee jongens zijn later seriemoordenaars geworden?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met een Turkse Tortel, daar waren twee jongens mee aan het voetballen maar die heb ik gered en weer opgeknapt dat beestje.
Hier zou ik me een klein beetje voor schamen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een knuffelmus die geluid kan maken
Zo schattigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zou ik me een klein beetje voor schamen eerlijk gezegd.
nee joh..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je wil toch geen musjes, spreeuwen en merels afknallen he?
Ja die waren twee koppen groter dan ik ook maar ik kon veel harder rennen, met Torteltje in mijn handen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die twee jongens zijn later seriemoordenaars geworden?
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh..
*legt wat vergiftigd voer neer
"Alles en iedereen die wel plezier heeft moet dood"quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh..
*legt wat vergiftigd voer neer
zover wil ik niet gaan hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Alles en iedereen die wel plezier heeft moet dood"
Ik blijf volgende week een hele week in quarantaine, krijg maandag mijn operatiequote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:58 schreef Ama het volgende:
Pff volgende week weer achttien graden en regen.
volgende weekquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil op vakantie.
Inb4: dan ga je.
Nee, kan niet.
Waar ga je heen ?quote:
Mja beetje vroeg nog voor whiskyquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Thee is echt iets voor zieke mensen.
Nou ja, dat klopt in zijn geval toch ook?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Neem ik altijd na het avondetenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Niet ver. In de buurt van Mannheimquote:
Lekker, er even tussenuit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet ver. In de buurt van Mannheim
r/gatekeepingquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Zouden er zoveel theemutsen zijn?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat klopt in zijn geval toch ook?
Bovendien, nu noem je 95% van de vrouwen in NL ziek
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden er zoveel theemutsen zijn?
Volgens mij zit 'ie nu gewoon zelf aan de thee ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat klopt in zijn geval toch ook?
Bovendien, nu noem je 95% van de vrouwen in NL ziek
neem ontslag dan kan hetquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil op vakantie.
Inb4: dan ga je.
Nee, kan niet.
Kan goed drie jaar geleden zijn dat ik een theetje op heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie nu gewoon zelf aan de thee ook.
Overdag koffie, 's avonds vaak thee. Samen met Joop.
Huuuuu.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik neem mijn eigen verwenkoffie mee naar kantoor, omdat daar de koffie matig is (kan er wel mee door, maar liever niet) en ik heb een keer gezien hoe dat apparaat schoon werd gemaakt.
Laat maar weer.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie nu gewoon zelf aan de thee ook.
Overdag koffie, 's avonds vaak thee. Samen met Joop.
Dan kan ik vakantievieren in de achtertuinquote:
Nee joh, die heeft een kruidentheetje uit de wereldwinkelquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik gok dat US een lekker sterrenmunttheetje heeft
![]()
Joooooop!
Losse theequote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft een kruidentheetje uit de wereldwinkel
Is wel de beste thee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |