SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt een goed gehoorquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende: [..] Ga je toch met je bipsje in het gras liggen ergens, lekker naar de wolken kijken?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je toch met je bipsje in het gras liggen ergens, lekker naar de wolken kijken?
Kan daar helemaal mee wegdromen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede kont is ook wel fijn om te zien
Is diegene nog op komen dagen voor dat plantje die een uur onderweg wasquote:
Ja. Was twee uur onderweg.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is diegene nog op komen dagen voor dat plantje die een uur onderweg was
Was die lopendquote:
* legt sok weer aan de kant.quote:
Ik ben onderweg sturen terwijl je eigenlijk nog in bed ligt enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik heb een ander idee bij "ik ben onderweg" dan zij denk ik.
geen kindersokken in huis?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* legt sok weer aan de kant.
2182quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ijk-op-de-aarde.html
RIP aarde
De kans dat je corona krijgt is groter dan dat dat ding botstquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ijk-op-de-aarde.html
RIP aarde
dat zeggen ze alleen maar om geen paniek te laten uitbreken op aarde, hij is er gewoon over een week ofzoquote:
Het is toch maar een klein steentje van 500meter doorsnee...Zal toch niet heel veel schade veroorzaken???quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeggen ze alleen maar om geen paniek te laten uitbreken op aarde, hij is er gewoon over een week ofzo
Ligt aan de snelheid, de samenstelling van Bennu en waar hij inslaat maar dat steentje zal het acht uur journaal wel halen denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is toch maar een klein steentje van 500meter doorsnee...Zal toch niet heel veel schade veroorzaken???
Morgen is het zomer toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ow vanaf zondag is het weer herfst.
Nee die mag pas in november beginnenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja drie dagen zomer, geniet ervan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen is het zomer toch?
Weer 0,001 procent meer kans dat bitterbal me smeekt om haar warm te houdenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ze binnenkort wat warmtelampen op de kop gaat tikken voor in huis.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer 0,001 procent meer kans dat bitterbal me smeekt om haar warm te houden [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |