SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt een goed gehoorquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende: [..] Ga je toch met je bipsje in het gras liggen ergens, lekker naar de wolken kijken?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je toch met je bipsje in het gras liggen ergens, lekker naar de wolken kijken?
Kan daar helemaal mee wegdromen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede kont is ook wel fijn om te zien
Is diegene nog op komen dagen voor dat plantje die een uur onderweg wasquote:
Ja. Was twee uur onderweg.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is diegene nog op komen dagen voor dat plantje die een uur onderweg was
Was die lopendquote:
* legt sok weer aan de kant.quote:
Ik ben onderweg sturen terwijl je eigenlijk nog in bed ligt enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik heb een ander idee bij "ik ben onderweg" dan zij denk ik.
geen kindersokken in huis?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* legt sok weer aan de kant.
2182quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ijk-op-de-aarde.html
RIP aarde
De kans dat je corona krijgt is groter dan dat dat ding botstquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ijk-op-de-aarde.html
RIP aarde
dat zeggen ze alleen maar om geen paniek te laten uitbreken op aarde, hij is er gewoon over een week ofzoquote:
Het is toch maar een klein steentje van 500meter doorsnee...Zal toch niet heel veel schade veroorzaken???quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeggen ze alleen maar om geen paniek te laten uitbreken op aarde, hij is er gewoon over een week ofzo
Ligt aan de snelheid, de samenstelling van Bennu en waar hij inslaat maar dat steentje zal het acht uur journaal wel halen denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is toch maar een klein steentje van 500meter doorsnee...Zal toch niet heel veel schade veroorzaken???
Morgen is het zomer toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ow vanaf zondag is het weer herfst.
Nee die mag pas in november beginnenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja drie dagen zomer, geniet ervan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen is het zomer toch?
Weer 0,001 procent meer kans dat bitterbal me smeekt om haar warm te houdenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ze binnenkort wat warmtelampen op de kop gaat tikken voor in huis.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer 0,001 procent meer kans dat bitterbal me smeekt om haar warm te houden [ afbeelding ]
Snap niet dat ze nog geen zonnehemel heeft of hoe heet dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze binnenkort wat warmtelampen op de kop gaat tikken voor in huis.
Na de derde keer gaat dat ding stuk, dus dan kom je goed weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap niet dat ze nog geen zonnehemel heeft of hoe heet dat.
Ik zou op zich zo'n ding in de douche willen hebben maar dat is echt te duur om na twee keer niet meer te gebruiken.
Halloweenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Morgen haal ik m'n plastic pompoenen weer tevoorschijn.
En dan weer bijna lentequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Halloweenen na Halloween is het kerst
![]()
Jaquote:
Ik ga drie maanden Halloween vieren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jamaar eerst drie maanden kerst vieren
Augustus september oktober Halloween en dan november december januari kerstquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga drie maanden Halloween vieren.
O en Allerheiligen en Allerzielenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Augustus september oktober Halloween en dan november december januari kerst
Sta je elke dag 1,5 uur te douchen, Timmerfrans boos en de huid van Barbiequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou op zich zo'n ding in de douche willen hebben maar dat is echt te duur om na twee keer niet meer te gebruiken.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Pff. Morgen uitslapen dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Zo eindelijk in bed. Kwam ik ook nog in een file van een half uur terecht, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff. Morgen uitslapen dus?
Hou die hittegolf maar lekker daarquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet nog eerst genieten van de zomer. Dus doe nog maar ff 2 weken hittegolf ofzo.
Wie?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O en Allerheiligen en Allerzielen
Laat voor jouw doenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Zo eindelijk in bed. Kwam ik ook nog in een file van een half uur terecht, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is
Rustaaaghquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou die hittegolf maar lekker daar
Ga zelf maar naar die hittegolf.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet nog eerst genieten van de zomer. Dus doe nog maar ff 2 weken hittegolf ofzo.
Pfff nog zo een. Zijn jullie in de overgang?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga zelf maar naar die hittegolf.
Gewoon liefde voor koel weerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff nog zo een. Zijn jullie in de overgang?
Last van dingleberry?
Koel weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff nog zo een. Zijn jullie in de overgang?
Last van dingleberry?
quote:
Dan kun je in NL en Zwitserland de lol wel op.quote:
Zon ja, hittegolf neequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je in NL en Zwitserland de lol wel op.
Ik snap dat niet, het is 300 dagen per jaar kwakkel of regen of kou en dan effe zon en warmte is toch juist heerlijk?
Hoort echt bij de zomer ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Zat vanavond op de galerij in het zonnetje te lezen, dat was wel mooi. Met heteluchtballonnen erbij.
Vandaag was het best prima ja. Gisteren op die stortbui na ook welquote:
En twee ladingen was buiten laten drogen. Dat is het fijnst.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag was het best prima ja. Gisteren op die stortbui na ook wel
Al sinds september niet meer op het strand geweestquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil 30 graden en zon verdomme![]()
Maar iets van tien dagen op het strand gelegen deze zomer.
Ik heb een warmtelamp in de badkamer en die heb ik precies een keer aangehad, wat een peut droge hitte komt daar vanaf danquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan verhuizen naar de evenaar ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil 30 graden en zon verdomme![]()
Maar iets van tien dagen op het strand gelegen deze zomer.
Rode wijn, knoflook en olijven compenseren dat weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je er op je 32e uit als 88.
Daarmee neem je een bad ofwah?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rode wijn, knoflook en olijven compenseren dat weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |