Het ergert mij enorm dat het van kwaad tot erger gaat en dat vooral de oppositie helemaal niks doetquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:13 schreef DeeBee het volgende:
Staatssecretaris worden in een demissionair kabinet: mag dat wel? - https://nos.nl/l/2393526
De altijd dictatoriale VVD die handelt in strijdt met de grondwet: +4 zetels.
Deze post verdient 100 likes.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze post verdient 100 likes.
Je keek dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]Ik keek vijf seconden, en toen wist ik alweer genoeg.
Ik zapte er langs inderdaad. Mijn eeuwigdurende hekel aan Margje moest ik weer even kwijt. Sorry daarvoorquote:
Aanvaarden wij deze excuses @AllesKaputt?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zapte er langs inderdaad. Mijn eeuwigdurende hekel aan Margje moest ik weer even kwijt. Sorry daarvoor.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aanvaarden wij deze excuses @:alleskaputt?
Die ander is minstens zo erg!quote:
Nog tips?quote:
Ik weet niet van wat voor genre je houdt maar twee recent leuke boeken die ik heb gelezen zijn:quote:
Volgens Bahn.de is de staking vandaag en morgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
Beter stoppen die treinmoffen met hun staking, ik moet zaterdag in Oostenrijk komen met de trein
Bedankt, dat boek over de paarden van Hitler lijkt me wel interessant.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet van wat voor genre je houdt maar twee recent leuke boeken die ik heb gelezen zijn:
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000102240002/
https://www.bol.com/nl/nl(...)ekKGuAkaAk2aEALw_wcB'
Al heb ik die over JFK nog niet uit.
Ik las dat het langer kon duren als ze hun zin niet krijgenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Bahn.de is de staking vandaag en morgen.
Er wordt naar verwachting tot vrijdag gestaakt door de Duitse machinistenvakbond om een hoger salaris en een coronabonus voor het treinpersoneel te eisen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat het langer kon duren als ze hun zin niet krijgen
Zeker een aanrader!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt, dat boek over de paarden van Hitler lijkt me wel interessant.
Vakantie?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
Beter stoppen die treinmoffen met hun staking, ik moet zaterdag in Oostenrijk komen met de trein
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De reacties eronder zijn weer om je ogen van uit te steken
2 likes ook echtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Not sure of ik nu een troll beet heb, helaas bestaan dit soort mensen in het echt wel
Waar mensen (of bedrijven in dit geval) zich druk over kunnen maken. Het zou pas écht erg zijn als er geen Larsjes meer zouden zijn waar ik me over kan verbazen.quote:
In NWS heb je hele hele hele enge reacties.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Not sure of ik nu een troll beet heb, helaas bestaan dit soort mensen in het echt wel
Ik vraag me af waar dat soort mensen vandaan komen altijd. Ik heb best conservatieve religieuze familieleden (die ik normaal ook liever niet te vaak zie), maar die mensen hebben zelfs niet dat soort vergaande conservatieve ideeën over homo's, transgenders, vrouwen etc.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In NWS heb je hele hele hele enge reacties.
Schokkend, eigenlijk niet maar toch...
Enorm.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een muziekje uit Burgos voor de sfeer.
Hebben we er al een partij zin in?
Mijn broekje ligt nu al op de enkels voor de Gamoniteiro.quote:
Komende twee weken vrij.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een muziekje uit Burgos voor de sfeer.
Hebben we er al een partij zin in?
Dat snap ik gezien je jarenlange pleidooien. Hopelijk richt Rogla niet meteen teveel schade aan op de Picon Blanco en haalt Bernal wat voordeel uit de beklimming van 1,5 week terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn broekje ligt nu al op de enkels voor de Gamoniteiro.
Slechte timing, de slotweek is het meest interessant.quote:
Het is blijkbaar de bedoeling van Guillen dat er de eerste week niet veel gaat gebeuren. Ik neem aan dat Rogla daar braaf naar luistert.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat snap ik gezien je jarenlange pleidooien. Hopelijk richt Rogla niet meteen teveel schade aan op de Picon Blanco en haalt Bernal wat voordeel uit de beklimming van 1,5 week terug.
Ik had ook hem ook niet vanwege de Vuelta gepland.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechte timing, de slotweek is het meest interessant.
Wij gaan zaterdag op vakantie. En komen terug drie weken later.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende week vakantie
Mijn CM zal er wel onder lijden
Zuid-Frankrijk, vlak boven Nice / Monaco.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:05 schreef Steven184 het volgende:
Waar gaan alle vakantiegangers heen? (Zeg ik als halfjaloerse thuisblijver)
Nice!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk, vlak boven Nice / Monaco.
Dat gaat vanzelf klappen als er fatsoenlijke concurrentie komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 05:58 schreef Steven184 het volgende:
LtD heeft lekker verdienmodel met zijn gravelritjes. Deelnemers betalen 250 euro en verder moeten vrijwilligers al het werk doen. Ga dan lekker vrijwilliger spelen bij het Rode Kruis.
Puur genotquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk, vlak boven Nice / Monaco.
Ik meld me vast afquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef Steven184 het volgende:
Overigens gaat vandaag de Silk Mountain Race weer van start. Zwaarste fietswedstrijd die er waarschijnlijk bestaat, dwars door Kirgizie heen (l)
Kirgizie is zo mooi...laat je dat zomaar schieten.quote:
Slovenië dus (anderhalve week), vooral het noord-westen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:05 schreef Steven184 het volgende:
Doet zijn nieuwe haar ook mee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dirk Kut als nieuwe analist bij RTL7, jawel!
Boskamp zit in de categorie Marcel Maijer, als het echt begint opzouten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dirk Kut als nieuwe analist bij RTL7, jawel!
Die vindt toch dat de gewone Nederlander een appartement voor studerende kinderen in Amsterdam moet kunnen blijven kopen?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die vindt toch dat de gewone Nederlander een appartement voor studerende kinderen in Amsterdam moet kunnen blijven kopen?
Hij straalt vooral veel domheid uit. Het had een profvoetballer kunnen zijn. Of de broer van Wilco Kelderman.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou je toch niet in een donker steegje willen tegenkomen.
Er worden een paar mensen steenrijk aan de woningnood toch? En dat zijn VVDers? Of hoe zit dat?quote:
Iedereen die meer dan één huis bezit verdient eraan inderdaad, hoe meer hoe beter. Neem aan dat de meesten VVD stemmen. Dat Koerhuis dit protest omarmt slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er worden een paar mensen steenrijk aan de woningnood toch? En dat zijn VVDers? Of hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij straalt vooral veel domheid uit. Het had een profvoetballer kunnen zijn. Of de broer van Wilco Kelderman.
Ik heb het voor de komende 5 jaar ook opgegeven en daarna ga ik op zoek naar een rijtjeshuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:15 schreef Momo het volgende:
Ik twijfel of ik überhaupt wel ooit iets ga kopen als het op deze manier verder gaat
Het doet fysiek pijn om dit te bekijken.quote:
Ik had toch iets vorig jaar al moeten kopen toen ik weer in Nederland kwam wonen, nu is het nog een stuk duurder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:15 schreef Momo het volgende:
Ik twijfel of ik überhaupt wel ooit iets ga kopen als het op deze manier verder gaat
Scheelt dat in de vrije sector de huur niet meer onbeperkt omhoog mag. Mijn huur ging in 2,5 jaar tijd van 850 naar 1100 in mijn oude appartement, en dat was 55 m2quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb het voor de komende 5 jaar ook opgegeven en daarna ga ik op zoek naar een rijtjeshuisJe bent echt genaaid in je eentje en een dikke schuld.
Heb jij een vriend(in)? Of wil je ook in je eentje kopen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had toch iets vorig jaar al moeten kopen toen ik weer in Nederland kwam wonen, nu is het nog een stuk duurder.
Farid is wel echt een heerlijke trollbaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het doet fysiek pijn om dit te bekijken.
Ik kreeg 0 euro er bij vanwege Coronaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt dat in de vrije sector de huur niet meer onbeperkt omhoog mag. Mijn huur ging in 2,5 jaar tijd van 850 naar 1100 in mijn oude appartement, en dat was 55 m2
Geen vriendin, maar wel redelijk wat gespaard. Maar nog is het lastig om wat te vinden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb jij een vriend(in)? Of wil je ook in je eentje kopen?
Ook lastig omdat er zo 50/100 k overboden wordt op huizen in het 200.000-300.000 segment.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen vriendin, maar wel redelijk wat gespaard. Maar nog is het lastig om wat te vinden.
Jeetje, dat is toch ook niet normaal. En wat je kan sparen verlies je dan ook nog eens aan de groei van de huizenprijzen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook lastig omdat er zo 50/100 k overboden wordt op huizen in het 200.000-300.000 segment.
Ik heb wel moeite met sparen nu, vaste lasten zijn 80% van mijn inkomen nu...
Ja er valt nauwelijks tegenop te sparenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch ook niet normaal. En wat je kan sparen verlies je dan ook nog eens aan de groei van de huizenprijzen.
Ik kan ook niet veel snijden op de vaste lasten. Ja, misschien de huur. Ik ga ook niet terug verhuizen naar studio appartement of echt in een uithoek wonen in Nederland. Ik heb godverdomme een baan waar je eigenlijk een PhD in de wiskunde voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch ook niet normaal. En wat je kan sparen verlies je dan ook nog eens aan de groei van de huizenprijzen.
PvdDGODENquote:
Blijf het maar raar vinden dat dit dus al jaren zo doorgaat. Je zou toch zeggen dat er haast geen instroom is aan de onderkant/startersmarkt. Blijkbaar wordt het dus voldoende gecompenseerd/overgecompenseerd door beleggers.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan ook niet veel snijden op de vaste lasten. Ja, misschien de huur. Ik ga ook niet terug verhuizen naar studio appartement of echt in een uithoek wonen in Nederland. Ik heb godverdomme een baan waar je eigenlijk een PhD in de wiskunde voor nodig hebt.
Met zijn tweeën met beide een goed inkomen is er op zich wel wat mogelijk. En toch veel ouders die even een ton inleggen... Ken zelfs iemand waarbij de ouders met de overwaarde van hun huis zelf een huis voor hem hebben gekocht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blijf het maar raar vinden dat dit dus al jaren zo doorgaat. Je zou toch zeggen dat er haast geen instroom is aan de onderkant/startersmarkt. Blijkbaar wordt het dus voldoende gecompenseerd/overgecompenseerd door beleggers.
We kunnen ook voor de boeren en de bouw gaan en dan het klimaat een paar jaar pijn laten lijdenquote:
Heeft wel ballen als hij daadwerkelijk gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan één huis bezit verdient eraan inderdaad, hoe meer hoe beter. Neem aan dat de meesten VVD stemmen. Dat Koerhuis dit protest omarmt slaat echt nergens op
wtfquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt dat in de vrije sector de huur niet meer onbeperkt omhoog mag. Mijn huur ging in 2,5 jaar tijd van 850 naar 1100 in mijn oude appartement, en dat was 55 m2
Boeiuh MAX GAAT DOOR IN ZANDVOORT HEIL PRINS BERNARD JR HAHAHA WAANZINNIG GAAF LAND GEEF DE ZWARTE LAK EVEN DOOR VVD +3 ZETELSquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kunnen ook voor de boeren en de bouw gaan en dan het klimaat een paar jaar pijn laten lijden
Het was de schuld van Kasja. Aldus Koerhuis.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een lachertje. Gelukkig alleen maar backfire tegen Daniel Koerhuis
Maar desondanks VVD +2 zetels. Dit land is verdoemd
Sowieso beetje apart om een woonprotest te steunen wanneer jij zelf als regeringspartij er wat aan kan doen
Wat is er in die man gevaren sinds zijn vertrek bij GL, echt een clown.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:17 schreef hhh38 het volgende:
Zihni moet ook weer even aandachttrekken hoor. Waarom heb ik die gast nog niet geblokkeerd
Soort van Baudet bij het boerenprotest waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft wel ballen als hij daadwerkelijk gaat
Erger.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soort van Baudet bij het boerenprotest waarschijnlijk
Maar daar hebben we alleen onszelf meequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kunnen ook voor de boeren en de bouw gaan en dan het klimaat een paar jaar pijn laten lijden
Waarschijnlijk ja. En als ik de filmpjes van Koerhuis zie, geloof ik nog zo dat hij net als Baudet denkt dat mensen echt daar naar zijn oplossingen willen luisteren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soort van Baudet bij het boerenprotest waarschijnlijk
Een enorme berg rancune in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is er in die man gevaren sinds zijn vertrek bij GL, echt een clown.
Guus Til.quote:
Louis sterft als een opportunist. Als ik er zondag 3 inschiet tegen de plaatselijke bakkers en slagers verwacht ik ook een uitnodiging.quote:
Zihni staat nog maar een paar treetjes onder Baudet in de ontsporingsladder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:17 schreef hhh38 het volgende:
Zihni moet ook weer even aandachttrekken hoor. Waarom heb ik die gast nog niet geblokkeerd
Hoe zou het met Dibi zijn eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een enorme berg rancune in ieder geval
Het bouwen van huizen hoeft niet chronisch verhoogd te zijn toch? Gewoon in 10 jaar dat tekort wegwerken en daarna afschrapen naar normaal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar daar hebben we alleen onszelf mee
Promes wel geditcht. Erg mooi. Ook geen Babel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
Het seizoen is nog niet begonnen en er zijn alweer voorselecties 🤡😡🚜💀.
Promes heeft dan ook een blessure. Deed niet mee bij Benfica v Spartak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Promes wel geditcht. Erg mooi. Ook geen Babel.
Een goede manager gaat eerst observerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh De Roon zit er ook nog bij.
#exitlouis
Babel past wel mooi in het rijtje koerhuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Promes wel geditcht. Erg mooi. Ook geen Babel.
Aiiii. Hoop dat ie daarna ook weg blijft. Jouw inschatting?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Promes heeft dan ook een blessure. Deed niet mee bij Benfica v Spartak.
Daarom zit Dumfries er niet bij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een goede manager gaat eerst observeren
Vrij onzinnig. Je kan een minister heus wel een maatregel opleggen als je maar genoeg zetels achter je hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het was de schuld van Kasja. Aldus Koerhuis.
Omdat hij alleen nog maar voor zichzelf heeft getraind gok ik zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom zit Dumfries er niet bij?
Net terug van een weekje Boedapest, was mooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:05 schreef Steven184 het volgende:
Stukje down.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou je toch niet in een donker steegje willen tegenkomen.
Corona bestaat niet volgens Orban?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Net terug van een weekje Boedapest, was mooi
Hongarije heeft vrijwel geen coronamaatregelen meer ook
Mwah, de besmettingscijfers zijn ook oprecht wel laag daar momenteel. Het hele land staat niet voor niets op groen. Helpt wel dat ze daar al heel snel heel goed bezig waren met vaccineren denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Corona bestaat niet volgens Orban?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Corona bestaat niet volgens Orban?
Da's vanaf het begin ja, gaat er toch in de eerste plaats om hoe het nú gaat. Je kan moeilijk in lockdown blijven omdat er in het verleden zoveel mensen gestorven zijn.quote:
Is dit die groepsimmuniteit waar Mark R. vorig jaar vol op ging inzetten? (VVD +3 zetels)quote:
Ja, nee, maar dat er daar geen maatregelen meer zijn is geen gevolg van het feit dat het er zo goed gaat, Orban heeft gewoon op een gegeven moment alle maatregelen opgeheven en ze zijn nu voorbij de daardoor veroorzaakte golf. Het beleid staat los van de toestand van het land.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Da's vanaf het begin ja, gaat er toch in de eerste plaats om hoe het nú gaat. Je kan moeilijk in lockdown blijven omdat er in het verleden zoveel mensen gestorven zijn.
Fijn dan inderdaad. Ben compleet gestopt met alles volgen. Overigens wel fantastisch land verder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, de besmettingscijfers zijn ook oprecht wel laag daar momenteel. Het hele land staat niet voor niets op groen. Helpt wel dat ze daar al heel snel heel goed bezig waren met vaccineren denk ik.
Uurtje geleden voor de zekerheid nog even een zelftest gedaan, die kregen we gratis uitgedeeld op het vliegveld bij terugkomst. Was negatief
Dat zou kunnen, heb het niet precies gevolgd. Ik vond het iig wel een verademing om zonder mondkapje in de tram te zitten daar, zeker aangezien het er niet per se koel was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, nee, maar dat er daar geen maatregelen meer zijn is geen gevolg van het feit dat het er zo goed gaat, Orban heeft gewoon op een gegeven moment alle maatregelen opgeheven en ze zijn nu voorbij de daardoor veroorzaakte golf. Het beleid staat los van de toestand van het land.
Ja, nee, uiteraard. Was het hier maar zo'n feest, hier hebben ze nog wat moeite met het opruimen van de laatste restanten aan halve maatregelen die ooit zijn ingevoerd en nu amper nog nut hebben maar wel irritant zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, heb het niet precies gevolgd. Ik vond het iig wel een verademing om zonder mondkapje in de tram te zitten daar, zeker aangezien het er niet per se koel was.
Jepquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Overigens wel fantastisch land verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik readymade-poezie minderwaardig vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen in dit topic is genoeg inspiratie te vinden lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Toch weer even geleden sinds de laatste woeste kop.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hoog tijd dat Koerhuis zich aansluit bij Van HagaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Kerrolain gaat ook nog naar de opening van een envelop he?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bijzonder knap voor iemand die al moeite heeft met ademenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kerrolain gaat ook nog naar de opening van een envelop he?![]()
![]()
'Studeren zonder vaccineren' wordt een gigantisch succesWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
![]()
Voetbal fans
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
In de ronde van Denemarken vond een auto het nodig om in de tijdrit even op het parcours te gaan rijden
Dat leverde een standje op van Jan Hermsen![]()
![]()
Na de huizenmarkt is de fietsenmarkt wel een van de meest trieste1 jaar levertijd voor een simpel ding
![]()
![]()
Daar hadden ze een dictator die goed was in het bestrijden van besmettelijke ziektes. Helaas werd dat niet zijn core businessquote:![]()
![]()
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Elke keer als je dit soort beelden ziet, snap ik niet dat de Europese landen niet alles op alles zetten om een Super League op poten te zetten in Qatar of Saudi-Arabië.quote:
Laat KLM/Air France en British Airways maar vliegen, de Amerikaanse banken en oliesjeiks de voetballertjes betalen, en de Amerikaanse ondernemingen de ordetroepen bevoorraden. Een gouden geopolitieke zet voor Europa lijkt mij zo!?![]()
Haha, wat een ijsobsessiequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-doet-superstagiair/
Dit is fantastisch![]()
![]()
![]()
Geile Kees likt nog steeds aan haar ijsje dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-doet-superstagiair/
Dit is fantastisch![]()
Kende ik nog niet (oudje)
![]()
Zijn onze Europese regeringsleiders eigenlijk oorlogsmisdadigers?quote:Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Geen idee, dat laat ik graag aan @Rellende_Rotscholier @Szura over. Maar ik heb wel een vaag vermoeden dat ze een groot probleem hebben als het verkeerd afloopt met de Afghaanse tolken en andere zendelingen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zijn onze Europese regeringsleiders eigenlijk oorlogsmisdadigers?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Een groot probleem? VVD +6 zetels bedoel je. Guur rechts staat op de banken voor dit soort beleid, die smerige retoriek als in de tweet hierboven gaat erin als zoete koek...quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee, dat laat ik graag aan @:rellende_rotscholier @:szura over. Maar ik heb wel een vaag vermoeden dat ze een groot probleem hebben als het verkeerd afloopt met de Afghaanse tolken en andere zendelingen.
TeflonGod zal geen actieve herinnering hebben aan de beloftes die gemaakt zijn.Jack does it in real time...![]()
Van die hashtag die je gebruikt klopt natuurlijk niksLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Maar hij klinkt wel lekkerquote:Op zondag 15 augustus 2021 13:00 schreef Szura het volgende:
Van die hashtag die je gebruikt klopt natuurlijk niksWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Laat staan als je dan ook nog 3x / week je kop eraf gaat schroeven in de societeit: 99% geinfecteerd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:53 schreef Steven184 het volgende:
#studerenzondervaccineren
[ twitter ]Jack does it in real time...![]()
Geloven jullie dat het een fout was van Everton? Je gooit er toch niet zomaar per ongeluk een foto van Anne Frank in?![]()
Snels wil kabinet aanklagen voor niet nakomen zorgplichtquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee, dat laat ik graag aan @:rellende_rotscholier @:szura over. Maar ik heb wel een vaag vermoeden dat ze een groot probleem hebben als het verkeerd afloopt met de Afghaanse tolken en andere zendelingen.quote:Oud-voorzitter van de militaire vakbond Anne-Marie Snels wil het kabinet aanklagen voor het niet nakomen van de zorgplicht voor oud-werknemers en wanbeleid.
Snels zegt al maanden aan de bel te trekken omdat ze vindt dat tolken, maar ook een groep bewakers die voor Nederland hebben gewerkt in Afghanistan hier naartoe gehaald moeten worden.
"Ze hadden hun verantwoordelijkheid moeten nemen, daadkracht moeten tonen en niet eerst moeten wachten op een Kamerdebat", zegt Snels. Nu is het volgens haar de vraag of het niet te laat is. Nu de Taliban al in Kabul zijn, kunnen deze mensen mogelijk niet meer weg. "Ik neem het kabinet dit echt bijzonder kwalijk", aldus Snels.![]()
Gezien het feit dat Fay Knews er ook bij stond, zal er wel iemand wat foute namen en foto's ingestuurd hebben en blijkbaar zaten ze te slapen op de media-afdeling van Everton.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Geloven jullie dat het een fout was van Everton? Je gooit er toch niet zomaar per ongeluk een foto van Anne Frank in?
Smakeloos om ten koste van haar grappen te maken![]()
![]()
Dit gebeurde vorig seizoen bij Leedsquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Geloven jullie dat het een fout was van Everton? Je gooit er toch niet zomaar per ongeluk een foto van Anne Frank in?![]()
![]()
Waarom is deze totaal wereldvreemde troela onze minster van defensie?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit kan niet echt zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is deze totaal wereldvreemde troela onze minster van defensie?
[ twitter ]Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb nu zelf ook veel zin om door Emmeloord te wandelen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vond je van het item over mijn geboorteplaats? @:slobeend![]()
Kan ik je aanraden, kan je een leuke hond tegen komen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf ook veel zin om door Emmeloord te wandelen.
Ik ben zelf op vakantie maar ik heb uit doorgaans wel ingelichte bron gehoord dat het een enerverende aflevering was.![]()
Wat hadden ze over Emmeloord te melden?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vond je van het item over mijn geboorteplaats? @:slobeend![]()
De nieuwe Marcel is weer verrukkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:13 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Marcel is weer verrukkelijk.Nederland is een kutland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de guur rechtse wind waaide nog vrolijk door het altijd tolerante Nederland!Jack does it in real time...![]()
Geert Wilders, de man die al 20 jaar op onze kosten beveiligd wordt tegen bedreigers die zich voornamelijk in Pakistan en Afghanistan bevinden, vindt dat mensen die op de vlucht zijn voor min of meer diezelfde bedreigers bij de grens moeten worden teruggestuurd. En alle moslims moeten naar Afghanistan emigreren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:02 schreef DeeBee het volgende:
En de guur rechtse wind waaide nog vrolijk door het altijd tolerante Nederland!
[ Bericht 0% gewijzigd door VoMy op 16-08-2021 10:14:57 ]![]()
'Waf waf' zegt de gristenhond, terwijl zijn vrouw bezig is met truien breien en handen afhaken.quote:![]()
Ik las handen afhakken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
'Waf waf' zegt de gristenhond, terwijl zijn vrouw bezig is met truien breien en handen afhaken.
Album top 100 2024![]()
Afhaken, standaard gebruik die Barbarijse zeerovers... Ironisch ook dat zij er brood in zagen om Christenhonden te verkopen op de Noord-Afrikaanse markten.quote:
Die beelden hakken er vandaag de dag nog steeds hard in bij de calvinisten in het Noorden.![]()
Luchtalarm gaat af hier
RipCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die zit achter het stuur toch?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Hij laat zijn vrouw achter
Album top 100 2024![]()
Het is een fout om niet te kijken wat er ingestuurd is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Geloven jullie dat het een fout was van Everton? Je gooit er toch niet zomaar per ongeluk een foto van Anne Frank in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Frank de Boer heeft zijn pols gebroken. Even een moment van stilte.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
@Slobeend wil het vast voor je samenvatten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat hadden ze over Emmeloord te melden?
Zelf moet ik even uitzoeken wie de uitzendrechten van Promenade in het buitenland gekocht heeft.![]()
Het CDA zou op de lijst van verboden organisaties moeten staan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
"Waar kan ik mijn kop koffie declareren?"![]()
Ga lekker naar Emmeloord ofzo.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
CDA is een walgelijke partij, die de naam middenpartij niet mag dragen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
"Waar kan ik mijn kop koffie declareren?"![]()
Szura verbijsterd door blokkade PvdA/GL door CDA-leider Hoekstraquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
"Waar kan ik mijn kop koffie declareren?"Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
"Waar kan ik mijn kop koffie declareren?"
Hef jezelf op aub![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Er is gewoon geen alternatief, Bob.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
VVD staat dus serieus op +5. Dit is geen meme dus?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Als iemand dat nog een paar keer zegt ontplof ikquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is gewoon geen alternatief, Bob.![]()
![]()
Een paar voetballertjes en iemand die voor de SP in de kamer zat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:49 schreef Steven184 het volgende:
Zijn er vandaag nog Afghanen uitgezet?![]()
Ik kwam per ongeluk in het Afghanistan-topic in NWS, ik moet me even ontsmetten denk ikLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er is er ook een topic waar mensen geloven in het sprookje van Louwesquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:15 schreef Szura het volgende:
Ik kwam per ongeluk in het Afghanistan-topic in NWS, ik moet me even ontsmetten denk ik![]()
![]()
SjoukjeHooynayer is een vervelende rubriek.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is er ook een topic waar mensen geloven in het sprookje van Louwes![]()
SPOILER: laat ze maar lekker de tering krijgen in afghanistan!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, wat is Bruin Rechts ook een doodeng segment.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ng-dat-ik-vereenzaam
VVD +7 zetels. Ook al het zoveelste verhaal in deze categorie.![]()
Als ik de stukken over het beleid van de Nederlandse ambassade en onze regering lees, word ik nog treuriger. Nederlandse diplomaten en ambassade medewerkers zijn dus stuk voor stuk het type kapitein Costa Concordia... Heel gaaf land.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:37 schreef Slobeend het volgende:
Jongens jongens wat een treurige boel op dat vliegveld in Kabul.![]()
KUTLANDquote:Op maandag 16 augustus 2021 23:30 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Als ik de stukken over het beleid van de Nederlandse ambassade en onze regering lees, word ik nog treuriger. Nederlandse diplomaten en ambassade medewerkers zijn dus stuk voor stuk het type kapitein Costa Concordia... Heel gaaf land.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Supergaaf land. WIJ zijn te goed voor deze wereld. Lekker de ambassade verlaten en niets van je laten weten aan het voetvolk dat daar normaal het stof voor je wegveegt.![]()
Geen actieve herinnering aan die mensen. Hun adresgegevens waren zwartgelakt. En omdat GroenLinks alleen maar windmolens wil bouwen, is er sowieso geen plek hier voor die drammers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:35 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Supergaaf land. WIJ zijn te goed voor deze wereld. Lekker de ambassade verlaten en niets van je laten weten aan het voetvolk dat daar normaal het stof voor je wegveegt.![]()
Of in de spambox beland, dat kan ook altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan die mensen. Hun adresgegevens waren zwartgelakt. En omdat GroenLinks alleen maar windmolens wil bouwen, is er sowieso geen plek hier voor die drammers..
Triple woordwaarde Gaafland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De nieuwe Bruin Rechts is weer uit!!!♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hier al besproken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Promenade hier al besproken?![]()
''Onlangs hebben de Taliban een Afghaan opgehangen, alleen omdat hij kok was voor de Franse missie. ''quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:52 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Bruin Rechts is weer uit!!!
[ twitter ]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)vens-kosten-a4054977♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De Lasbril is een parodie op een mens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Onlangs hebben de Taliban een Afghaan opgehangen, alleen omdat hij kok was voor de Franse missie. ''
https://www.nrc.nl/nieuws(...)vens-kosten-a4054977Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:52 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Bruin Rechts is weer uit!!!
[ twitter ]![]()
![]()
Iedereen die niet vanuit ideologische betrokkenheid voor Nederland werkt, zou gewoon geëxecuteerd moeten worden. Aldus Lijst Van Haga.![]()
Wel knap dat het ideale voorbeeld voor de column van Marcel zich een dag later al meldt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Lasbril is een parodie op een mens.quote:Is het geen idee om de volgende keer dat Nederland in den vreemde opereert een paar tolken met de troepen mee te sturen die de locals uitlegt hoe we echt in elkaar zitten. Dat we, als het erop aan komt, altijd alleen aan onszelf denken.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De bruinhemdjes zitten nu gewoon tegen elkaar op te bieden wie de meeste oer-Nederlandse lompheid ten toon kan spreiden??quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:05 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Iedereen die niet vanuit ideologische betrokkenheid voor Nederland werkt, zou gewoon geëxecuteerd moeten worden. Aldus Lijst Van Haga.![]()
VVD + 12 zetelsquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Van WijngaardenDe VVD is een ontzettende schijtpartij.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nee, niet mijn humor. Hans is een autoriteit en koning van de subtiliteit.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Stel je voor want er kunnen hele enge enge enge dingen gebeuren stel je voor dat er een IS-strijder zit stel je dat er een leguaan meereist die ONZE graanvelden opschroktquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Van WijngaardenDe VVD is een ontzettende schijtpartij.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nederland is een kutland en het wordt elk jaar een stukje kutter. En, voor de duidelijkheid, dat ligt voor 110% aan de Nederlanders zelf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stel je voor want er kunnen hele enge enge enge dingen gebeuren stel je voor dat er een IS-strijder zit stel je dat er een leguaan meereist die ONZE graanvelden opschrokt![]()
Met de jaren komt onze domheid meer en meer aan de oppervlakte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nederland is een kutland en het wordt elk jaar een stukje kutter. En, voor de duidelijkheid, dat ligt voor 110% aan de Nederlanders zelf.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hans was alleen uitgenodigd voor de Polygoon ontdekking van de redactie hè?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, niet mijn humor. Hans is een autoriteit en koning van de subtiliteit.![]()
Als de vader van, leuk omdat hij de vader van is en wat goochelen ze veel in de familiequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hans was alleen uitgenodigd voor de Polygoon ontdekking van de redactie hè?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:05 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Iedereen die niet vanuit ideologische betrokkenheid voor Nederland werkt, zou gewoon geëxecuteerd moeten worden. Aldus Lijst Van Haga.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Over vijf jaar gaat er weer een CDA-er pleiten om de Amerikanen te helpen de papavervelden in Afghanistan af te fakkelen, terwijl hij zelf zijn wijn in zijn corrupte crystal meth villaatje achterover aan het klappen is in Brabant.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:36 schreef skysherrif het volgende:
Het Nederlandse stemgedrag en politiek wordt gedomineerd door nietsontziend egoïsme.
We vergeten voor het gemak ook even dat als de Amerikanen in Volkel hun semi-automatische wapens hadden laten slingeren, ONZE boeren tot de tanden bewapend in hun John Deeres Den Haag binnen waren gereden. En Lasbril, Geertje en De Filosoof hun gebakken eitje hadden laten aanbranden om als eerste voor het torentje te staan.
We zijn een heel gaaf land!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ziet het er zo kolderiek uit dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik lach altijd als ik in de spiegel kijkHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
In Duitsland hadden ze besloten een flink aantal europallets drank mee te nemen en de Afghanen achter laten![]()
Ook een gaaf land.![]()
Zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ziet het er zo kolderiek uit dan?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
'Vrienden van de media. Het is toch weer wat, hè. Dat ik hier weer zit. Maar, wie zou het anders moeten doen.'![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Min min.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
'Vrienden van de media. Het is toch weer wat, hè. Dat ik hier weer zit. Maar, wie zou het anders moeten doen.'Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb hier helemaal geen zin in met dat gekwijl van het voetvolk ''Haha die Louis xD''.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dit is schitterende tv.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb hier helemaal geen zin in met dat gekwijl van het voetvolk ''Haha die Louis xD''.![]()
Conte natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
'Vrienden van de media. Het is toch weer wat, hè. Dat ik hier weer zit. Maar, wie zou het anders moeten doen.'[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niemand. Geen voetjebal meer. Af. Over. Uit. Dit land is al kut genoeg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
'Vrienden van de media. Het is toch weer wat, hè. Dat ik hier weer zit. Maar, wie zou het anders moeten doen.'![]()
Dit is een SUPERGAAF land.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Niemand. Geen voetjebal meer. Af. Over. Uit. Dit land is al kut genoeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja! Leuk idee van mij hè!?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:01 schreef showtimer het volgende:
Is het onderscheid tussen open topics en centrale topics nieuw?![]()
Je had gelijk @Rellende_Rotscholier![]()
NEEquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja! Leuk idee van mij hè!?![]()
Je had gelijk @:rellende_rotscholier![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je moet het autisme van de FOK!ker nooit onderschatten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja! Leuk idee van mij hè!?![]()
Je had gelijk @:rellende_rotscholierHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jij gebruikt geen MyAt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat heb je aan een automatische update als je nog steeds moet scrollen?![]()
Ik vind het vooral handig voor de andere vier topics die anders snel in de vergetelheid raken. Maar als er meer protesten komen vanuit de samenleving ben ik bereid er naar te luisteren.![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet het autisme van de FOK!ker nooit onderschatten.![]()
Wielrennen is mijn MyAt. De rest is per definitie ondergeschikt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen MyAt?![]()
Ik vind het vooral handig voor de andere vier topics die anders snel in de vergetelheid raken. Maar als er meer protesten komen vanuit de samenleving ben ik bereid er naar te luisteren.![]()
Dat centrale topics onderin staan en niet bovenin is echt een designfout.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze staan wel mooi centraal tussen open en gesloten topics in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat centrale topics onderin staan en niet bovenin is echt een designfout.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
@Dannyquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat centrale topics onderin staan en niet bovenin is echt een designfout.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat sowieso, kun je ze nog beter sticky maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat centrale topics onderin staan en niet bovenin is echt een designfout.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Al worden die topics bovenin ook vaak over het hoofd gezien. Nooit goed.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik scroll vrijwel nooit naar onder. Die topics bovenin skip ik ook wel overheen, maar die topics onderin zie je gewoon nooit. Qua zichtbaarheid is dat vrij ongelukkig als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al worden die topics bovenin ook vaak over het hoofd gezien. Nooit goed.
Hoe vaak ga je nou werkelijk naar de gesloten topics?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik gebruik ook gewoon altijd de index/het rijtje open topics van het betreffende subforum. Erg onhandig dus dat de centrale topics lekker centraal onderaan staan.![]()
Daar is het reeksen voor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik scroll vrijwel nooit naar onder. Die topics bovenin skip ik ook wel overheen, maar die topics onderin zie je gewoon nooit. Qua zichtbaarheid is dat vrij ongelukkig als je het mij vraagt.
Hoe vaak ga je nou werkelijk naar de gesloten topics?![]()
Ik ben niet per sé tegen het idee van centrale topics groeperen, alleen ik vind de zichtbaarheid wel een issue. Maar dat is dus meer iets forumbreed dan iets wat alleen in WLR speelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb m'n idee alweer overboord gegooid![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb m'n idee alweer overboord gegooid!Begrijp ik het overigens goed dat je tegen RR had gezegd dat het onopgemerkt zou blijven?
![]()
![]()
Ik vind het niet zo'n slecht idee, zolang ze bovenaan staan tenminste.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb m'n idee alweer overboord gegooid!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
RR: Even wachten op de eerste users die gaan klagen omdat ze de topics niet meer kunnen vinden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:29 schreef showtimer het volgende:
[..]Begrijp ik het overigens goed dat je tegen RR had gezegd dat het onopgemerkt zou blijven?
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Oei, DM lekken. TR gezet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RR: Even wachten op de eerste users die gaan klagen omdat ze de topics niet meer kunnen vinden.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
Over WF gesproken. In de podcast van de NOS probeerde Maxim Horzels duidelijk te maken dat Mart al die jaren Taaramäe uitsprak als Tamaree en dat hij dat altijd met vrienden besprak in appgroepjes en dat hij uitgerekend nu met Mart in een podcast zat terwijl Taaramäe een etappe had gewonnen, dat vond 'ie wel leuk.
Vervolgens vooral cricket sound.![]()
Ik vind het goed dat je nadenkt over manieren om het voor ons fijner te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb m'n idee alweer overboord gegooid!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De anekdotes van Horzels kwamen er niet zo lekker uit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:38 schreef Slobeend het volgende:
Over WF gesproken. In de podcast van de NOS probeerde Maxim Horzels duidelijk te maken dat Mart al die jaren Taaramäe uitsprak als Tamaree en dat hij dat altijd met vrienden besprak in appgroepjes en dat hij uitgerekend nu met Mart in een podcast zat terwijl Taaramäe een etappe had gewonnen, dat vond 'ie wel leuk.
Vervolgens vooral cricket sound.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Op de één of andere manier niet nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De anekdotes van Horzels kwamen er niet zo lekker uit?![]()
Hoekstra las in het document ,,dingen die wel bevallen en dingen die niet bevallen.'' En: ,,er zitten zeker dingen in die mij aanspreken en ook dingen die me niet aanspreken.'' En: ,,Dingen waar we ons zeker in herkennen ook dingen waar we ons niet in herkennen.''
Verlos deze man uit zijn lijden.![]()
Is er één politicus die heldere taal gebruikt op het moment dat er lastige vragen gesteld worden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
Hoekstra las in het document ,,dingen die wel bevallen en dingen die niet bevallen.'' En: ,,er zitten zeker dingen in die mij aanspreken en ook dingen die me niet aanspreken.'' En: ,,Dingen waar we ons zeker in herkennen ook dingen waar we ons niet in herkennen.''
Verlos deze man uit zijn lijden.![]()
Louis voor president.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er één politicus die heldere taal gebruikt op het moment dat er lastige vragen gesteld worden?![]()
Geert Wilders. Die zegt dat ze 'gewoon moeten opzouten naar hun eigen land', ongeacht de vraag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er één politicus die heldere taal gebruikt op het moment dat er lastige vragen gesteld worden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: