Het ergert mij enorm dat het van kwaad tot erger gaat en dat vooral de oppositie helemaal niks doetquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:13 schreef DeeBee het volgende:
Staatssecretaris worden in een demissionair kabinet: mag dat wel? - https://nos.nl/l/2393526
De altijd dictatoriale VVD die handelt in strijdt met de grondwet: +4 zetels.
Deze post verdient 100 likes.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze post verdient 100 likes.
Je keek dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]Ik keek vijf seconden, en toen wist ik alweer genoeg.
Ik zapte er langs inderdaad. Mijn eeuwigdurende hekel aan Margje moest ik weer even kwijt. Sorry daarvoorquote:
Aanvaarden wij deze excuses @AllesKaputt?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zapte er langs inderdaad. Mijn eeuwigdurende hekel aan Margje moest ik weer even kwijt. Sorry daarvoor.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aanvaarden wij deze excuses @:alleskaputt?
Die ander is minstens zo erg!quote:
Nog tips?quote:
Ik weet niet van wat voor genre je houdt maar twee recent leuke boeken die ik heb gelezen zijn:quote:
Volgens Bahn.de is de staking vandaag en morgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
Beter stoppen die treinmoffen met hun staking, ik moet zaterdag in Oostenrijk komen met de trein
Bedankt, dat boek over de paarden van Hitler lijkt me wel interessant.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet van wat voor genre je houdt maar twee recent leuke boeken die ik heb gelezen zijn:
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000102240002/
https://www.bol.com/nl/nl(...)ekKGuAkaAk2aEALw_wcB'
Al heb ik die over JFK nog niet uit.
Ik las dat het langer kon duren als ze hun zin niet krijgenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Bahn.de is de staking vandaag en morgen.
Er wordt naar verwachting tot vrijdag gestaakt door de Duitse machinistenvakbond om een hoger salaris en een coronabonus voor het treinpersoneel te eisen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat het langer kon duren als ze hun zin niet krijgen
Zeker een aanrader!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt, dat boek over de paarden van Hitler lijkt me wel interessant.
Vakantie?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
Beter stoppen die treinmoffen met hun staking, ik moet zaterdag in Oostenrijk komen met de trein
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De reacties eronder zijn weer om je ogen van uit te steken
2 likes ook echtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Not sure of ik nu een troll beet heb, helaas bestaan dit soort mensen in het echt wel
Waar mensen (of bedrijven in dit geval) zich druk over kunnen maken. Het zou pas écht erg zijn als er geen Larsjes meer zouden zijn waar ik me over kan verbazen.quote:
In NWS heb je hele hele hele enge reacties.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Not sure of ik nu een troll beet heb, helaas bestaan dit soort mensen in het echt wel
Ik vraag me af waar dat soort mensen vandaan komen altijd. Ik heb best conservatieve religieuze familieleden (die ik normaal ook liever niet te vaak zie), maar die mensen hebben zelfs niet dat soort vergaande conservatieve ideeën over homo's, transgenders, vrouwen etc.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In NWS heb je hele hele hele enge reacties.
Schokkend, eigenlijk niet maar toch...
Enorm.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een muziekje uit Burgos voor de sfeer.
Hebben we er al een partij zin in?
Mijn broekje ligt nu al op de enkels voor de Gamoniteiro.quote:
Komende twee weken vrij.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een muziekje uit Burgos voor de sfeer.
Hebben we er al een partij zin in?
Dat snap ik gezien je jarenlange pleidooien. Hopelijk richt Rogla niet meteen teveel schade aan op de Picon Blanco en haalt Bernal wat voordeel uit de beklimming van 1,5 week terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn broekje ligt nu al op de enkels voor de Gamoniteiro.
Slechte timing, de slotweek is het meest interessant.quote:
Het is blijkbaar de bedoeling van Guillen dat er de eerste week niet veel gaat gebeuren. Ik neem aan dat Rogla daar braaf naar luistert.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat snap ik gezien je jarenlange pleidooien. Hopelijk richt Rogla niet meteen teveel schade aan op de Picon Blanco en haalt Bernal wat voordeel uit de beklimming van 1,5 week terug.
Ik had ook hem ook niet vanwege de Vuelta gepland.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechte timing, de slotweek is het meest interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |