Het ergert mij enorm dat het van kwaad tot erger gaat en dat vooral de oppositie helemaal niks doetquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:13 schreef DeeBee het volgende:
Staatssecretaris worden in een demissionair kabinet: mag dat wel? - https://nos.nl/l/2393526
De altijd dictatoriale VVD die handelt in strijdt met de grondwet: +4 zetels.
Deze post verdient 100 likes.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze post verdient 100 likes.
Je keek dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]Ik keek vijf seconden, en toen wist ik alweer genoeg.
Ik zapte er langs inderdaad. Mijn eeuwigdurende hekel aan Margje moest ik weer even kwijt. Sorry daarvoorquote:
Aanvaarden wij deze excuses @AllesKaputt?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zapte er langs inderdaad. Mijn eeuwigdurende hekel aan Margje moest ik weer even kwijt. Sorry daarvoor.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aanvaarden wij deze excuses @:alleskaputt?
Die ander is minstens zo erg!quote:
Nog tips?quote:
Ik weet niet van wat voor genre je houdt maar twee recent leuke boeken die ik heb gelezen zijn:quote:
Volgens Bahn.de is de staking vandaag en morgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
Beter stoppen die treinmoffen met hun staking, ik moet zaterdag in Oostenrijk komen met de trein
Bedankt, dat boek over de paarden van Hitler lijkt me wel interessant.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet van wat voor genre je houdt maar twee recent leuke boeken die ik heb gelezen zijn:
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000102240002/
https://www.bol.com/nl/nl(...)ekKGuAkaAk2aEALw_wcB'
Al heb ik die over JFK nog niet uit.
Ik las dat het langer kon duren als ze hun zin niet krijgenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Bahn.de is de staking vandaag en morgen.
Er wordt naar verwachting tot vrijdag gestaakt door de Duitse machinistenvakbond om een hoger salaris en een coronabonus voor het treinpersoneel te eisen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las dat het langer kon duren als ze hun zin niet krijgen
Zeker een aanrader!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt, dat boek over de paarden van Hitler lijkt me wel interessant.
Vakantie?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
Beter stoppen die treinmoffen met hun staking, ik moet zaterdag in Oostenrijk komen met de trein
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De reacties eronder zijn weer om je ogen van uit te steken
2 likes ook echtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Not sure of ik nu een troll beet heb, helaas bestaan dit soort mensen in het echt wel
Waar mensen (of bedrijven in dit geval) zich druk over kunnen maken. Het zou pas écht erg zijn als er geen Larsjes meer zouden zijn waar ik me over kan verbazen.quote:
In NWS heb je hele hele hele enge reacties.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Not sure of ik nu een troll beet heb, helaas bestaan dit soort mensen in het echt wel
Ik vraag me af waar dat soort mensen vandaan komen altijd. Ik heb best conservatieve religieuze familieleden (die ik normaal ook liever niet te vaak zie), maar die mensen hebben zelfs niet dat soort vergaande conservatieve ideeën over homo's, transgenders, vrouwen etc.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In NWS heb je hele hele hele enge reacties.
Schokkend, eigenlijk niet maar toch...
Enorm.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een muziekje uit Burgos voor de sfeer.
Hebben we er al een partij zin in?
Mijn broekje ligt nu al op de enkels voor de Gamoniteiro.quote:
Komende twee weken vrij.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een muziekje uit Burgos voor de sfeer.
Hebben we er al een partij zin in?
Dat snap ik gezien je jarenlange pleidooien. Hopelijk richt Rogla niet meteen teveel schade aan op de Picon Blanco en haalt Bernal wat voordeel uit de beklimming van 1,5 week terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn broekje ligt nu al op de enkels voor de Gamoniteiro.
Slechte timing, de slotweek is het meest interessant.quote:
Het is blijkbaar de bedoeling van Guillen dat er de eerste week niet veel gaat gebeuren. Ik neem aan dat Rogla daar braaf naar luistert.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat snap ik gezien je jarenlange pleidooien. Hopelijk richt Rogla niet meteen teveel schade aan op de Picon Blanco en haalt Bernal wat voordeel uit de beklimming van 1,5 week terug.
Ik had ook hem ook niet vanwege de Vuelta gepland.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechte timing, de slotweek is het meest interessant.
Wij gaan zaterdag op vakantie. En komen terug drie weken later.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende week vakantie
Mijn CM zal er wel onder lijden
Zuid-Frankrijk, vlak boven Nice / Monaco.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:05 schreef Steven184 het volgende:
Waar gaan alle vakantiegangers heen? (Zeg ik als halfjaloerse thuisblijver)
Nice!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk, vlak boven Nice / Monaco.
Dat gaat vanzelf klappen als er fatsoenlijke concurrentie komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 05:58 schreef Steven184 het volgende:
LtD heeft lekker verdienmodel met zijn gravelritjes. Deelnemers betalen 250 euro en verder moeten vrijwilligers al het werk doen. Ga dan lekker vrijwilliger spelen bij het Rode Kruis.
Puur genotquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk, vlak boven Nice / Monaco.
Ik meld me vast afquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef Steven184 het volgende:
Overigens gaat vandaag de Silk Mountain Race weer van start. Zwaarste fietswedstrijd die er waarschijnlijk bestaat, dwars door Kirgizie heen (l)
Kirgizie is zo mooi...laat je dat zomaar schieten.quote:
Slovenië dus (anderhalve week), vooral het noord-westen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:05 schreef Steven184 het volgende:
Waar gaan alle vakantiegangers heen? (Zeg ik als halfjaloerse thuisblijver)
Doet zijn nieuwe haar ook mee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dirk Kut als nieuwe analist bij RTL7, jawel!
Boskamp zit in de categorie Marcel Maijer, als het echt begint opzouten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dirk Kut als nieuwe analist bij RTL7, jawel!
Die vindt toch dat de gewone Nederlander een appartement voor studerende kinderen in Amsterdam moet kunnen blijven kopen?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die vindt toch dat de gewone Nederlander een appartement voor studerende kinderen in Amsterdam moet kunnen blijven kopen?
Hij straalt vooral veel domheid uit. Het had een profvoetballer kunnen zijn. Of de broer van Wilco Kelderman.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou je toch niet in een donker steegje willen tegenkomen.
Er worden een paar mensen steenrijk aan de woningnood toch? En dat zijn VVDers? Of hoe zit dat?quote:
Iedereen die meer dan één huis bezit verdient eraan inderdaad, hoe meer hoe beter. Neem aan dat de meesten VVD stemmen. Dat Koerhuis dit protest omarmt slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er worden een paar mensen steenrijk aan de woningnood toch? En dat zijn VVDers? Of hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij straalt vooral veel domheid uit. Het had een profvoetballer kunnen zijn. Of de broer van Wilco Kelderman.
Ik heb het voor de komende 5 jaar ook opgegeven en daarna ga ik op zoek naar een rijtjeshuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:15 schreef Momo het volgende:
Ik twijfel of ik überhaupt wel ooit iets ga kopen als het op deze manier verder gaat
Het doet fysiek pijn om dit te bekijken.quote:
Ik had toch iets vorig jaar al moeten kopen toen ik weer in Nederland kwam wonen, nu is het nog een stuk duurder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:15 schreef Momo het volgende:
Ik twijfel of ik überhaupt wel ooit iets ga kopen als het op deze manier verder gaat
Scheelt dat in de vrije sector de huur niet meer onbeperkt omhoog mag. Mijn huur ging in 2,5 jaar tijd van 850 naar 1100 in mijn oude appartement, en dat was 55 m2quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb het voor de komende 5 jaar ook opgegeven en daarna ga ik op zoek naar een rijtjeshuisJe bent echt genaaid in je eentje en een dikke schuld.
Heb jij een vriend(in)? Of wil je ook in je eentje kopen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had toch iets vorig jaar al moeten kopen toen ik weer in Nederland kwam wonen, nu is het nog een stuk duurder.
Farid is wel echt een heerlijke trollbaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het doet fysiek pijn om dit te bekijken.
Ik kreeg 0 euro er bij vanwege Coronaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt dat in de vrije sector de huur niet meer onbeperkt omhoog mag. Mijn huur ging in 2,5 jaar tijd van 850 naar 1100 in mijn oude appartement, en dat was 55 m2
Geen vriendin, maar wel redelijk wat gespaard. Maar nog is het lastig om wat te vinden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb jij een vriend(in)? Of wil je ook in je eentje kopen?
Ook lastig omdat er zo 50/100 k overboden wordt op huizen in het 200.000-300.000 segment.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen vriendin, maar wel redelijk wat gespaard. Maar nog is het lastig om wat te vinden.
Jeetje, dat is toch ook niet normaal. En wat je kan sparen verlies je dan ook nog eens aan de groei van de huizenprijzen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook lastig omdat er zo 50/100 k overboden wordt op huizen in het 200.000-300.000 segment.
Ik heb wel moeite met sparen nu, vaste lasten zijn 80% van mijn inkomen nu...
Ja er valt nauwelijks tegenop te sparenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch ook niet normaal. En wat je kan sparen verlies je dan ook nog eens aan de groei van de huizenprijzen.
Ik kan ook niet veel snijden op de vaste lasten. Ja, misschien de huur. Ik ga ook niet terug verhuizen naar studio appartement of echt in een uithoek wonen in Nederland. Ik heb godverdomme een baan waar je eigenlijk een PhD in de wiskunde voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch ook niet normaal. En wat je kan sparen verlies je dan ook nog eens aan de groei van de huizenprijzen.
PvdDGODENquote:
Blijf het maar raar vinden dat dit dus al jaren zo doorgaat. Je zou toch zeggen dat er haast geen instroom is aan de onderkant/startersmarkt. Blijkbaar wordt het dus voldoende gecompenseerd/overgecompenseerd door beleggers.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan ook niet veel snijden op de vaste lasten. Ja, misschien de huur. Ik ga ook niet terug verhuizen naar studio appartement of echt in een uithoek wonen in Nederland. Ik heb godverdomme een baan waar je eigenlijk een PhD in de wiskunde voor nodig hebt.
Met zijn tweeën met beide een goed inkomen is er op zich wel wat mogelijk. En toch veel ouders die even een ton inleggen... Ken zelfs iemand waarbij de ouders met de overwaarde van hun huis zelf een huis voor hem hebben gekocht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blijf het maar raar vinden dat dit dus al jaren zo doorgaat. Je zou toch zeggen dat er haast geen instroom is aan de onderkant/startersmarkt. Blijkbaar wordt het dus voldoende gecompenseerd/overgecompenseerd door beleggers.
We kunnen ook voor de boeren en de bouw gaan en dan het klimaat een paar jaar pijn laten lijdenquote:
Heeft wel ballen als hij daadwerkelijk gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan één huis bezit verdient eraan inderdaad, hoe meer hoe beter. Neem aan dat de meesten VVD stemmen. Dat Koerhuis dit protest omarmt slaat echt nergens op
wtfquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt dat in de vrije sector de huur niet meer onbeperkt omhoog mag. Mijn huur ging in 2,5 jaar tijd van 850 naar 1100 in mijn oude appartement, en dat was 55 m2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |