Het natuurlijk ook nog maar de vraag waar ie neerstort ... in zee of op land ...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:12 schreef drakin het volgende:
Zou er dan weer iets moois ontstaan zoals bij die meteorietinslag in Zuid Duitsland waar toen moldaviet bij ontstaan is?
Dit moet Chufi weten ook.
Ik bedoelde die waarbij Moldaviet ontstaan is, ik vind dat een bijzonder mooie steen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Het natuurlijk ook nog maar de vraag waar ie neerstort ... in zee of op land ...
Dat is afhankelijk van de samenstelling van de aardappel en tevens de ondergrond waar ie impacht mee maakt ..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde die waarbij Moldaviet ontstaan is, vind dat een bijzonder mooie steen.
Wat is de ideale combinatie? Waar komt iets uit waar we rijk van worden?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de samenstelling van de aardappel en tevens de ondergrond waar ie impacht mee maakt ..
Geen idee.. ik ben geen petroloog , maar marien geoloogquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is de ideale combinatie? Waar komt iets uit waar we rijk van worden?
Weer een notequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet voor de zekerheid toch een TR
Hmmm, we gaan een petroloog zoeken dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. ik ben geen petroloog , maar marien geoloog
Als je nu goud koopt en die aardappel landt bovenop Fort Knoxquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is de ideale combinatie? Waar komt iets uit waar we rijk van worden?
Daar schijnt niet meer zoveel goud te liggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je nu goud koopt en die aardappel landt bovenop Fort Knox
kwestie van samenstelling levert het resultaatquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:21 schreef drakin het volgende:
Het is een tektiet lees ik net
Moldaviet is een tektiet. Dit woord is afgeleid van het Griekse woord 'tektos', wat gesmolten betekent. Je noemt een steen een tektiet als deze is ontstaan door de inslag van een meteoriet.
smashersquote:
Aardappelkoppereters, zijn dat kanibalen?quote:
zolang de ene aardappel de ander niet opeet nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aardappelkoppereters, zijn dat kanibalen?
Lieveheersbeestjes doen datquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
je bent een kannibaal als je iemand/iets van je eigen soort eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |