quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben niet bang van jullie !!!!
Nergens voor nodig ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben niet bang van jullie !!!!
Ik denk dat je erg selectief leestquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar je doet zo vervelend vandaag dus vroeg me af wat er aan de hand is.
Spreek jij je ooit wel eens uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:01 schreef chufi het volgende:
Lees maar terug of start een poll of zo
Waarom?quote:
Je toon is vandaag compleet anders dan gisteren. Toen was het hartje en vrienden..quote:
Goedenavond vriendquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Je toon is vandaag compleet anders dan gisteren. Toen was het hartje en vrienden..
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Bono is ook een soort Fannn die niks heeft te vertellen en denkt dat hij belangrijk is
Die zijn leukquote:
Ik doe de oven vast aanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik stuur mijn kippen op jullie af
Worden dan de kippen sneller gaar?quote:
Geen idee, maar mocht dat zo blijken, zet het dan even op Facebookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Worden dan de kippen sneller gaar?
Dan komt die stomme factchecker weer langsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar mocht dat zo blijken, zet het dan even op Facebook
Hey kameraadquote:
Door Nostradamus of is die ook al overleden ?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Er is een nieuwe mogelijke doomsday voorspeld.
Helaas zijn wij allemaal al dood dan en gaan het niet meemaken
Mooi. Dan hoeven we ons daar niet druk over te maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Nostradamus is al even dood jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Door Nostradamus of is die ook al overleden ?
Ik heb net een lekker chocoladetoetje gemaakt, ik heb dus nog tijd om hem op te eten?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Oh alle satelieten gaan los ?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nostradamus is al even dood ja
Maar dit was NASA.
Als je denkt dat je dat lukt binnen de komende 160 jaar zit je in ieder geval niet in die nieuwe doomsdayquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net een lekker chocoladetoetje gemaakt, ik heb dus nog tijd om hem op te eten?
Nee, we gaan mogelijk een ruimterots koppenquote:
heeeel langzaam eten gaat ook niet lukken, veels te lekker!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je dat lukt binnen de komende 160 jaar zit je in ieder geval niet in die nieuwe doomsday
ja 48.8 op een eiland nog welquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Intussen sneuvelen er hitterecords in Zuid-Europa:
WKN / Europees hitterecord, halen we de 50C?
Dan kan je er misschien nog wel een paar maken voor die tijdquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
heeeel langzaam eten gaat ook niet lukken, veels te lekker!
Ah, we gaan een aardappel koppen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, we gaan mogelijk een ruimterots koppen
https://www.nu.nl/tech/61(...)ijk-op-de-aarde.html
Oh dat haal ik niet meer .. heel misschien mn dochter als ze de 90 haalt .quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, we gaan mogelijk een ruimterots koppen
https://www.nu.nl/tech/61(...)ijk-op-de-aarde.html
Kunnen hard aankomen, vraag het de dino's maarquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, we gaan een aardappel koppen.
190 bedoel jequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat haal ik niet meer .. heel misschien mn dochter als ze de 90 haalt .
Wel knap dat ze ook al de eventuele datum hebben
gaan we gewoon patat van makenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, we gaan een aardappel koppen.
Niet rot bedoeld, maar ik acht de kans aanwezig dat je dochter niet zo oud gaat wordenquote:
Zo is dat.quote:
Ik zet voor de zekerheid toch een TRquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet rot bedoeld, maar ik acht de kans aanwezig dat je dochter niet zo oud gaat worden
Het natuurlijk ook nog maar de vraag waar ie neerstort ... in zee of op land ...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:12 schreef drakin het volgende:
Zou er dan weer iets moois ontstaan zoals bij die meteorietinslag in Zuid Duitsland waar toen moldaviet bij ontstaan is?
Dit moet Chufi weten ook.
Ik bedoelde die waarbij Moldaviet ontstaan is, ik vind dat een bijzonder mooie steen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Het natuurlijk ook nog maar de vraag waar ie neerstort ... in zee of op land ...
Dat is afhankelijk van de samenstelling van de aardappel en tevens de ondergrond waar ie impacht mee maakt ..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde die waarbij Moldaviet ontstaan is, vind dat een bijzonder mooie steen.
Wat is de ideale combinatie? Waar komt iets uit waar we rijk van worden?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de samenstelling van de aardappel en tevens de ondergrond waar ie impacht mee maakt ..
Geen idee.. ik ben geen petroloog , maar marien geoloogquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is de ideale combinatie? Waar komt iets uit waar we rijk van worden?
Weer een notequote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet voor de zekerheid toch een TR
Hmmm, we gaan een petroloog zoeken dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. ik ben geen petroloog , maar marien geoloog
Als je nu goud koopt en die aardappel landt bovenop Fort Knoxquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is de ideale combinatie? Waar komt iets uit waar we rijk van worden?
Daar schijnt niet meer zoveel goud te liggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je nu goud koopt en die aardappel landt bovenop Fort Knox
kwestie van samenstelling levert het resultaatquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:21 schreef drakin het volgende:
Het is een tektiet lees ik net
Moldaviet is een tektiet. Dit woord is afgeleid van het Griekse woord 'tektos', wat gesmolten betekent. Je noemt een steen een tektiet als deze is ontstaan door de inslag van een meteoriet.
smashersquote:
Aardappelkoppereters, zijn dat kanibalen?quote:
zolang de ene aardappel de ander niet opeet nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aardappelkoppereters, zijn dat kanibalen?
Lieveheersbeestjes doen datquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
je bent een kannibaal als je iemand/iets van je eigen soort eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |