Ja precies. Er zouden schoten zijn geweest maar verder is het heel veel speculeren.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, zie het.
Vager kan de berichtgeving niet zijn, behalve dat het a “serious and tragic" incident is.
Engels heeft dan ook een bijzonder inconsistente uitspraak dus die momenten hebben we allemaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:46 schreef Fred_B het volgende:
Er was een tijd dat ik Plymouth onwetend als plaaimout uitsprak.
Dit boeit verder niemand overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, iedereen weet dat het gewoon Pleimuiden is natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Engels heeft dan ook een bijzonder inconsistente uitspraak dus die momenten hebben we allemaal.
Zonde man! Nick Cave is geweldig en heeft veel prachtige liedjes. En dan ook nog dit lied.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:58 schreef molloot200 het volgende:
Hauntingly beautifulen op repeat
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:52 schreef zorro28 het volgende:
Daaraan gerelateerd, probeer hier maar eens een stuk van te lezen:
http://ncf.idallen.com/english.htmlNa de avondwake neem ik cake. Daarna kan ik hem lekker raken met de nodige sake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al luisterend naar de deun van mijn nieuwe föhn ziet men mij sterk vermageren van al dat achternageren.De Sahara is zonder meer erg droog.
Deze is toch ook gewoon mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde man! Nick Cave is geweldig en heeft veel prachtige liedjes. En dan ook nog dit lied.
http://ncf.idallen.com/english.htmlOh my word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://ncf.idallen.com/english.htmlDeze wel eens vaker voorbij zien komen, erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem maar zeer zelden helemaal lees, meestal heb ik voor de helft wel genoeg.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Glucocorticoid remediable aldosteronism San Andreas?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:13 schreef Momo het volgende:
'GTA Remastered Trilogy dit najaar beschikbaar'
Nathan (Noppie2000) 12-08-2021 20:30 print
Kotaku weet te melden dat Rockstar Games bezig is aan een Grand Theft Auto Remastered Trilogy. Deze trilogie bestaat uit GTA III, GTA Vice City & GRA San Andreas en moet dit najaar uitkomen.
Geruchten over de remasters doen al langer de ronde. De timing van het nieuwtje is opvallend, want een paar dagen geleden kondige moederbedrijf Take-Two nog aan te werken aan drie nog onaangekondigde remasters. Of dat gaat over GTA is niet duidelijk, maar zou dus goed kunnen.
De games zijn trouw aan het origineel, maar worden grafisch wel geüpdatet. Ook de UI krijgen een facelift, maar blijven herkenbaar. De games komen naar elk huidig platform, waaronder Nintendo Switch. Versies voor pc en mobile worden overwogen voor 2022.
Lekker in het biolab werken in San Andreasquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Glucocorticoid remediable aldosteronism San Andreas?
Ja, slechts weinig gamers weten dat het daarvoor staat.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Glucocorticoid remediable aldosteronism San Andreas?
Nick Cave heeft nog andere prachtige liedjes ook inderdaad, maar op dit moment zit deze even in mijn hoofd hahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde man! Nick Cave is geweldig en heeft veel prachtige liedjes. En dan ook nog dit lied.
GTA op een Nintendo consolequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:13 schreef Momo het volgende:
'GTA Remastered Trilogy dit najaar beschikbaar'
Nathan (Noppie2000) 12-08-2021 20:30 print
Kotaku weet te melden dat Rockstar Games bezig is aan een Grand Theft Auto Remastered Trilogy. Deze trilogie bestaat uit GTA III, GTA Vice City & GRA San Andreas en moet dit najaar uitkomen.
Geruchten over de remasters doen al langer de ronde. De timing van het nieuwtje is opvallend, want een paar dagen geleden kondige moederbedrijf Take-Two nog aan te werken aan drie nog onaangekondigde remasters. Of dat gaat over GTA is niet duidelijk, maar zou dus goed kunnen.
De games zijn trouw aan het origineel, maar worden grafisch wel geüpdatet. Ook de UI krijgen een facelift, maar blijven herkenbaar. De games komen naar elk huidig platform, waaronder Nintendo Switch. Versies voor pc en mobile worden overwogen voor 2022.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |