Foto van barb staat in zijn foboquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu nog van Barb en Bels om te kijken of het idd een mix is, die Baby.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie Hos niet echt dagelijks de hond uit laten
Oehquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foto van barb staat in zijn fobo
Niet om stoer te doen, maar ik heb hem aangeraaktquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foto van barb staat in zijn fobo
Ow nee ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:11 schreef TaMieke het volgende:
Senn wil vooral politiemannen in uniform
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:11 schreef TaMieke het volgende:
Senn wil vooral politiemannen in uniform
Ja, ik ben echt superjaloersquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet om stoer te doen, maar ik heb hem aangeraakt
Nee hoor heb mijn privé collectiequote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef Debsterr het volgende:
Hahahaha meteen alle vrouwen naar Barbs fobo
Niet elke dag naar zijn fobo gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef Debsterr het volgende:
Hahahaha meteen alle vrouwen naar Barbs fobo
Terecht welquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt superjaloers
Ik weet niet of mijn internet activiteit wordt gemonitoordquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet elke dag naar zijn fobo gaan
Heb je je handen nog gewassen na die tijd? Of heb je ze in plastic folie gewikkeld?quote:
Ik app je wel wat foto's vanaf zijn Facebook.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet niet of mijn internet activiteit wordt gemonitoord.
Door je werk of door KM?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn internet activiteit wordt gemonitoord.
Nee natuurlijk niet!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je je handen nog gewassen na die tijd? Of heb je ze in plastic folie gewikkeld?
Telt Fetlife mee als sociale media?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:15 schreef Senn88 het volgende:
Heb je hem alleen op FB? Niet op alle andere social media?
Allebei?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Door je werk of door KM?
Zit ie ook op Insta?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je hem alleen op FB? Niet op alle andere social media?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Telt Fetlife mee als sociale media?
Minimaal anderhalf jaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef babylon het volgende:
Lang geleden dat ik pantalon, overhemd en jasje aan had
Nee zijn vriendin is leuk en chillquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]goed punt.
Maar hij zat onder plak toch? Dus als vriendin zegt dat t moet....
heb je geen hyves?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:21 schreef gcjoel het volgende:
Waar moet je dan je glitterplaatjes kwijt?
Stiekem toch op FB.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:21 schreef gcjoel het volgende:
Ow oepsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zijn vriendin is leuk en chill
Cu2quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:21 schreef gcjoel het volgende:
Fijn dat hij een leuke chick heeft gevonden! Wel jammer dat hij niet meer hier komtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zijn vriendin is leuk en chill
Hierrrrrrrrrrrrrr....quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:21 schreef gcjoel het volgende:
*block*quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hierrrrrrrrrrrrrr....
[ afbeelding ]
Oooohh dankjequote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hierrrrrrrrrrrrrr....
[ afbeelding ]
Uiteraard, ik had er zeker eenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij rockte dat. Ik weet dat zeker
Hier wordt een mens vrolijk vanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hierrrrrrrrrrrrrr....
[ afbeelding ]
Respect voor de Gerda die dit met Paint heeft zitten maken trouwens.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze vond ik nog mooier. Maar het is nog geen donderdag helaas...
[ afbeelding ]
Ik DM je mijn adres wel, kan je babykleren voor me kopenquote:
gewoon dingen, of specifieke dingen?quote:
en voor de baby?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik DM je mijn adres wel, kan je babykleren voor me kopen
Och, jij leest ze tenminste nog. Ik koop ze alleen maar.quote:
Ik ook altijd.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ook altijd.
Kreeg net wat binnen via Vinted, was alleen de bezorgplek vergeten aan te passen dus ligt het in Haarlem.
Het jurkje staat mijn moeder in ieder geval leuk
[..]
Ik ook altijd.
Kreeg net wat binnen via Vinted, was alleen de bezorgplek vergeten aan te passen dus ligt het in Haarlem.
[..]
Ik ook altijd.
Al de tweede keer ook.quote:
Ik heb wel zin om dingen te shoppen maar moet even wachten tot mijn loon binnenkomt morgenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb niet eens zin om dingen te shoppen. Ik ben stuk, denk ik.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er iets is dat niet te doen is is..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Makeup en decodingen enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon dingen, of specifieke dingen?
Mijn boek is erquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn boek wordt binnen nu en een uur bezorgd
Daarom besteed ik het graag uitquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Als er iets is dat niet te doen is is..
Goed punt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom besteed ik het graag uit
Haha ik krijg straks nog 2 tshirtjes binnen. Moet nog bij de schoenenwinkel schoenen kijken. En kruidvat en action e. De dierenwinkelquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ook altijd.
Maar krijg je nu niet heel veel?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom besteed ik het graag uit
Gewoon iedereen andere maten geven om te shoppen?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar krijg je nu niet heel veel?
Veel mensen geven kleertjes toch?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:54 schreef Debsterr het volgende:
Als het goed is, is de rok die ik zondag met fotoshoot aan mag, net bij mijn moeder afgegeven.
Ja, ik vind echt alles leuk. Zo moeilijk kiezen.quote:
Heyyyy salaris buddy!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om dingen te shoppen maar moet even wachten tot mijn loon binnenkomt morgen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een manuscript van liggen volgens mij.
Pehehehe.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik vind echt alles leuk. Zo moeilijk kiezen.
Laatst had ik maar gewoon alles in mn (online) winkelmandje gegooid wat ik leuk vond, kwam net boven de ¤200,-. Toen wilde ik er weer dingen uitgooien die ik twijfelachtig of minder vond, maar ik vond alles te leukDus maar helemaal weggeklikt.
Oh nice.quote:
https://www.instagram.com/p/CRww_CLDx4_/ de eerste, die lila kleurige.quote:
Heel veel valt wel mee. Maar ik krijg wel regelmatig dingen en dan vooral kleren inderdaad. En je kan nooit genoeg hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar krijg je nu niet heel veel?
Veel mensen geven kleertjes toch?
Cool!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CRww_CLDx4_/ de eerste, die lila kleurige.
Elke 4 weken dus het wordt elke keer gekker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:57 schreef babylon het volgende:
[..]
De 12de? En ik vond de 14de al vroeg
Aaaaaaaaaaaaaah zoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Elke 4 weken dus het wordt elke keer gekker.
Ja, sommige dingen zijn wel heel duur. En dan te bedenken dat ze er vaak binnen een maand of twee weer uitgegroeid zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.Ik was dus laatst kleertjes shoppen, wat een geld voor zo'n klein lapje stof.
fotoshoot?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:54 schreef Debsterr het volgende:
Als het goed is, is de rok die ik zondag met fotoshoot aan mag, net bij mijn moeder afgegeven.
Ik moet even doorlezen als ik elke week een boek uit wil.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Aangezien we nu in week 32 leven.
OMGquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CRww_CLDx4_/ de eerste, die lila kleurige.
Da's hier ook. Meestal zo rond de 23e.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:58 schreef babylon het volgende:
Bij ons is zodat je het zeker weten voor de rekeningen hebt. Leve de vakbonden.
Vond het in het begin wel gek, maar nu eigenlijk wel chillquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Elke 4 weken dus het wordt elke keer gekker.
Bij ons dus de 14de al.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's hier ook. Meestal zo rond de 23e.
Spannend!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:59 schreef Debsterr het volgende:
En volgende week trouwjurk shoppen aaaaah
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet even doorlezen als ik elke week een boek uit wil.
Al zijn sommige 'boeken' eerder korte verhalen
Wel chill, kunnen we vast een beetje aansturen op wat voor stijl we tof vinden en ben je niet meer zo onbekend/zenuwachtig voor de fotograafquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
cute!
Wist niet dat zoiets een ding was
Onder de streep maakt het ook niet écht uit wanneer het komt, vooral het omschakelen naar een ander moment maakt het soms even een uitdaging.quote:
Ja dat is slim!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel chill, kunnen we vast een beetje aansturen op wat voor stijl we tof vinden en ben je niet meer zo onbekend/zenuwachtig voor de fotograaf.
Ik moet trouwens zeggen, ik had laatst een familiefotoshoot en het onwennige was er heel snel af.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel chill, kunnen we vast een beetje aansturen op wat voor stijl we tof vinden en ben je niet meer zo onbekend/zenuwachtig voor de fotograaf.
Ik zet mijn geld apart totdat KM ook salaris heeft en betaal mezelf dan pas uit. 13e maand op die manierquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vond het in het begin wel gek, maar nu eigenlijk wel chillVooral met het vooruitzicht dat we twee keer betaald krijgen in december
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld apart totdat KM ook salaris heeft en betaal mezelf dan pas uit. 13e maand op die manier.
Beidenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:03 schreef TaMieke het volgende:
Mn broertje en zn vriendin/verloofde hebben volgens mij al 2 of 3 shoots gehad. Maar dat het nu geweldige foto's zijn....
Geen idee of het de fotograaf is of aan hun ligt.
Waarschijnlijk de fotograaf, ik ben niet fotogeniek en zelfs ik heb leuke foto's.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:03 schreef TaMieke het volgende:
Mn broertje en zn vriendin/verloofde hebben volgens mij al 2 of 3 shoots gehad. Maar dat het nu geweldige foto's zijn....
Geen idee of het de fotograaf is of aan hun ligt.
Denk ook wel beide hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beiden? Ben wel benieuwd nu hehe
Maakt dat de fotograafselectie voor jullie eigenlijk makkelijker of juist moeilijker?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:09 schreef Debsterr het volgende:
Sowieso de hoeveelheid "professionele" fotografen tegenwoordig... en dan scheve horizons afleveren, niet scherpe beelden, tenenkrommend.
Herkenbaar. Vooral die scheve horizons. Kan de autist in mij niet handelen...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:09 schreef Debsterr het volgende:
Sowieso de hoeveelheid "professionele" fotografen tegenwoordig... en dan scheve horizons afleveren, niet scherpe beelden, tenenkrommend.
Beter gewoon selfies makenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:09 schreef Debsterr het volgende:
Iedereen kan zo'n camera kopen en zichzelf meteen fotograaf noemen. Ik snap er echt geen zak van, geef mij de allerduurste camera en ik maak nog steeds rampzalige foto's.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:09 schreef Debsterr het volgende:
Moeilijker, we zijn allebei een stuk kritischer denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt dat de fotograafselectie voor jullie eigenlijk makkelijker of juist moeilijker?
Have you met KM?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook een portretfotograaf. M'n moeder wil al heel lang een foto van alle drie de kinders op één foto.
CherryLips International Translations is een bedrijf.quote:
Dat kritischer geloof ik wel ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moeilijker, we zijn allebei een stuk kritischer denk ik.
Dat wel idd maar zijn we kwalitatief ook niet per se over te spreken hahaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kritischer geloof ik wel ja.Ik dacht, misschien dankzij KM ook meer contacten met andere fotografen.
Sterkte, wij hebben via-via iemand gevonden die veel ervaring heeft met shoots met jonge kinderen en die zijn tof geworden, maar zonder de via-via was dat hel geworden denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook een portretfotograaf. M'n moeder wil al heel lang een foto van alle drie de kinders op één foto.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat wel idd maar zijn we kwalitatief ook niet per se over te spreken hahanu gek genoeg via Bruid magazine de fotograaf gevonden
!
Gespotquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:16 schreef Debsterr het volgende:
KM heeft wel een nieuw project wat deze vrijdag eindelijk gereleased wordt![]()
(en ik sta er ook in
) https://www.instagram.com/cubic.collective/
Huh..? Even serieus haha voor zover ik weet is mijn foto nog nergens te zienquote:
Ja, dan verzuip ik de badkamer er meestal in.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:19 schreef Senn88 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een schoonmaak middel koopt het uitprobeert dat het resultaat flut is maar je het zonde vind om het weg te gooien dus dan toch maar opmaakt
Dan zal ik wel stiekem naar je eigen Insta hebben zitten gluren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:20 schreef Debsterr het volgende:
Huh..? Even serieus haha voor zover ik weet is mijn foto nog nergens te zien.
Het is ook een antikalk product dus doe ik ook maar liefst zou ik het gewoon wegtyfenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan verzuip ik de badkamer er meestal in.
Ik denk het. Betreffende foto is daar echter nog niet gepubliceerd (en moet op Insta gecensureerd wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik wel stiekem naar je eigen Insta hebben zitten gluren.
Oquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterkte, wij hebben via-via iemand gevonden die veel ervaring heeft met shoots met jonge kinderen en die zijn tof geworden, maar zonder de via-via was dat hel geworden denk ik.
Altijd.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:19 schreef Senn88 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een schoonmaak middel koopt het uitprobeert dat het resultaat flut is maar je het zonde vind om het weg te gooien dus dan toch maar opmaakt
Ik heb geen idee of ie zo ver reist, maar de Fotomeneer is wel een prima gast voor dit soort shoots.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O![]()
We wilden binnenkort gewoon een fotosessie dan op de hei doen.
Wil je 'm appen na publicatie?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk het. Betreffende foto is daar echter nog niet gepubliceerd (en moet op Insta gecensureerd worden)
Ja, zoiets hadden wij ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O![]()
We wilden binnenkort gewoon een fotosessie dan op de hei doen.
Heb nu echte antikalk en die doet t goed dus het is het middel..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd.
Maar dan vraag ik me af of het aan het middel ligt of aan mij.
Deze post heeft hetzelfde effect op mij als een scheve horizon...quote:
Bestelt? Sorry, ik ben echt heel erg slecht in d/t. Het spijt mequote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze post heeft hetzelfde effect op mij als een scheve horizon...
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bestelt? Sorry, ik ben echt heel erg slecht in d/t. Het spijt me.
Voor tetten betaal ik niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:25 schreef Debsterr het volgende:
Kleine bijdrage voor een full frontal nude lijkt me.
Vind ik allebei prima hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor tetten betaal ik niet.Dan eerder om bij te dragen aan het belang van kunst en cultuur.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk het. Betreffende foto is daar echter nog niet gepubliceerd (en moet op Insta gecensureerd worden)
Jij bent vast ook niet van de flat earth.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze post heeft hetzelfde effect op mij als een scheve horizon...
Samen één exemplaar kopen?quote:
Zeg nou zelf, kom je een foto als deze tegen die door Wim Lex is gemaakt, en wordt in zo'n artikel gemeld dat 'ie een verdienstelijk amateur fotograaf is... CHECK DIE SCHEEF WEGLOPENDE ACHTERGROND DAN!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jij bent vast ook niet van de flat earth.
Jij bent wel echt super efficient altijd he.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:36 schreef Senn88 het volgende:
Was draait. Badkamer ingesprayed en opgeruimd. Bed afgehaald. Geen idee of ik vanavond met dekbed of alleen overtrek slaap want morgen ist weer tyfus warm. Nu eens kijken of ik mijn loungebank zo kan zetten dan mijn vloerkleed er overheen past dan de tapijtreiniger ophalen bij de praxis en ff losgaan
Ja maar dat wordt tenminste nog als amateur bestempeld! Bestempelt? Ik twijfel aan alles nuquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, kom je een foto als deze tegen die door Wim Lex is gemaakt, en wordt in zo'n artikel gemeld dat 'ie een verdienstelijk amateur fotograaf is... CHECK DIE SCHEEF WEGLOPENDE ACHTERGROND DAN!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik word plaatsvervangend moe als ik lees wat ze allemaal aan het doen is.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:37 schreef Debsterr het volgende:
Jij bent wel echt super efficient altijd he.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, kom je een foto als deze tegen die door Wim Lex is gemaakt, en wordt in zo'n artikel gemeld dat 'ie een verdienstelijk amateur fotograaf is... CHECK DIE SCHEEF WEGLOPENDE ACHTERGROND DAN!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan ik je inhuren?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:36 schreef Senn88 het volgende:
Was draait. Badkamer ingesprayed en opgeruimd. Bed afgehaald. Geen idee of ik vanavond met dekbed of alleen overtrek slaap want morgen ist weer tyfus warm. Nu eens kijken of ik mijn loungebank zo kan zetten dan mijn vloerkleed er overheen past dan de tapijtreiniger ophalen bij de praxis en ff losgaan
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt tenminste nog als amateur bestempeld! Bestempelt? Ik twijfel aan alles nu.
Ja fuck it hoor ik ga gewoon voor de alles of niets spelling vanaf nuquote:
Zegt natuurlijk vooral iets over mijn verwachtingen, maar van een verdienstelijke amateur verwacht ik ķf een rechte horizon, ķf een scheve horizon die bewust is gekozen voor de compositie. En dat is bij deze foto niet het geval.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:37 schreef Debsterr het volgende:
Ja maar dat wordt tenminste nog als amateur bestempeld! Bestempelt? Ik twijfel aan alles nu.
Hoe kom je hier bij uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eens en eens. De zoveelste leugen die de Telegraaf publiceert met hun verdienstelijke amateurfotograaf.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:38 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Hij maakt kiekjes. Hij heeft mazzel dat Maxima zo'n goede kop heeft.
Hopen dat ie beter kan vliegen dan fotograferen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens en eens. De zoveelste leugen die de Telegraaf publiceert met hun verdienstelijke amateurfotograaf.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent wel echt super efficient altijd he.
Combinatie van dagelijks de Telegraaf lezen om te weten wat er speelt in de onderbuik van de Nederlandse bevolking en een goed geheugen die dit soort non-informatie vasthoudt om later weer te gebruiken. Zoals zonet.quote:
Überhaupt de Telegraaf een blik waardig gunnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens en eens. De zoveelste leugen die de Telegraaf publiceert met hun verdienstelijke amateurfotograaf.
Klinkt op zich als een nuttige investering dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Vriendin had t laatst ook over een fotografiecursus. Ze kan niet eens een scherpe foto met dr telefoon maken.![]()
![]()
"Wat vind je hier van"
* ziet een zwarte blur en iets wat haar hoofd moet voorstellen.....
"Ja kei leuk"
Lijkt me dan een goede reden om die cursus te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Vriendin had t laatst ook over een fotografiecursus. Ze kan niet eens een scherpe foto met dr telefoon maken.![]()
![]()
"Wat vind je hier van"
"Ja kei leuk"
Artistiek en een eigen stijl.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
![]()
"Wat vind je hier van"
"Ja kei leuk"
Telegraafquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van dagelijks de Telegraaf lezen om te weten wat er speelt in de onderbuik van de Nederlandse bevolking en een goed geheugen die dit soort non-informatie vasthoudt om later weer te gebruiken. Zoals zonet.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Überhaupt de Telegraaf een blik waardig gunnen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:41 schreef AirwiN het volgende:
Combinatie van dagelijks de Telegraaf lezen om te weten wat er speelt in de onderbuik van de Nederlandse bevolking en een goed geheugen die dit soort non-informatie vasthoudt om later weer te gebruiken. Zoals zonet.
Oh honeyquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bij jou valt er helemaal niet veel te poetsen volgens mij
Dé informatiebron voor figuren die, als het erop aankomt, naar Den Haag trekken om het Binnenhof in de fik te steken. Dan wil ik wel tijdig weg zijn.quote:
Het siert je dat je dat toegeeft.quote:
Hoi, FB-vrienden worden?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:46 schreef Senn88 het volgende:
Ik ook hoor. Lekker in het verleden blijven leven
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lijkt me dan een goede reden om die cursus te doen
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt op zich als een nuttige investering dan?
Nog wel...quote:
Ja, fair enough. Die figuren vinden mijn hoek helemaal niet interessant.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dé informatiebron voor figuren die, als het erop aankomt, naar Den Haag trekken om het Binnenhof in de fik te steken. Dan wil ik wel tijdig weg zijn.
Den Haag, daar noem je inderdaad wat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dé informatiebron voor figuren die, als het erop aankomt, naar Den Haag trekken om het Binnenhof in de fik te steken. Dan wil ik wel tijdig weg zijn.
Terwijl LoLa bij jou om de hoek woont.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, fair enough. Die figuren vinden mijn hoek helemaal niet interessant.
Eén woord: Eindhovenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Den Haag, daar noem je inderdaad wat.
Wel eens gemeet ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl LoLa bij jou om de hoek woont.Kennen jullie elkaar ook?
quote:
Bijnaam PSVquote:
Willekeurige foto van Eindhoven...quote:
Ik kan oprecht nog steeds janken om deze beelden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Willekeurige foto van Eindhoven...
[ afbeelding ]
Zover laten we het in Den Haag niet komen...
Proletariaat... Ik hou van dit soort woorden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:53 schreef Debsterr het volgende:
Bijnaam PSV
PSV dankt haar bijnaam aan het feit dat Eindhoven van origine een stad was waar veel hardwekkende arbeiders (het proletariaat), gevestigd waren. In dit gezelschap bevonden zich onder andere de boeren. Brabant is bovendien een boerenprovincie met veel boerenbedrijven en zodoende werd na verloop van tijd het beste elftal uit de provincie omgedoopt tot 'Boeren'. Die bijnaam draagt de aanhang van PSV met trots en tijdens iedere thuiswedstrijd laten ze dit middels het zingen van diverse liedjes merken.
Echt het meest achterlijke om te roepenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bijnaam PSV
PSV dankt haar bijnaam aan het feit dat Eindhoven van origine een stad was waar veel hardwekkende arbeiders (het proletariaat), gevestigd waren. In dit gezelschap bevonden zich onder andere de boeren. Brabant is bovendien een boerenprovincie met veel boerenbedrijven en zodoende werd na verloop van tijd het beste elftal uit de provincie omgedoopt tot 'Boeren'. Die bijnaam draagt de aanhang van PSV met trots en tijdens iedere thuiswedstrijd laten ze dit middels het zingen van diverse liedjes merken.
Hier ondernemen we ten minste actie.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap ik. Staat op zoveel manieren ver van mij af qua gedachten en gedrag.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan oprecht nog steeds janken om deze beelden.
Die mondkapjes zijn vast om niet ziek te wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Den Haag zetten we anderen aan tot actie.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ondernemen we ten minste actie.
Quote uit... De Telegraaf!quote:DEN HAAG - Het demissionaire kabinet gaat andere landen aansporen om hun ambities voor het terugbrengen van CO2-uitstoot te verscherpen. Dat laat staatssecretaris Yeşilgöz-Zegerius (Economische Zaken en Klimaat) weten na een nieuw rapport van de internationale wetenschapsdenktank IPCC.
Ooit in Warschau eens ergens gegeten waar je een kaart had, opgesplitst in proletariaat en bourgeoisiequote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Proletariaat... Ik hou van dit soort woorden.
Bwehehehequote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Ooit in Warschau eens ergens gegeten waar je een kaart had, opgesplitst in proletariaat en bourgeoisie
Voor de kleuren, de club en de stad breken we afquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang we in Nederland KLM maar kunnen blijven sponsoren. En lekker vlees kunnen exporteren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Den Haag zetten we anderen aan tot actie.
[..]
Quote uit... De Telegraaf!
https://www.telegraaf.nl/(...)maatambitie-verhogen
Moet een beetje huilen nu. Nķg meer wateroverlast dus...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zolang we in Nederland KLM maar kunnen blijven sponsoren. En lekker vlees kunnen exporteren.
Eindhoven aan zeequote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet een beetje huilen nu. Nķg meer wateroverlast dus...
Ik ga wel een boot hosselen ofzo.quote:
Mag ik dan bij jou?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga wel een boot hosselen ofzo.
Als jij de binnenkant poetst.quote:
Hemelsbreed zo'n 5km bij zee vandaan en midden in de polder. Ik ben kansloos zonder boot.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:55 schreef TaMieke het volgende:
Geen idee of ik veilig zou zitten dan.... Ligt eraan hoe ver het water uit de Maas komt
Zie het van de zonnige kant; je woont dus in het toekomstige Atlantisquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet een beetje huilen nu. Nķg meer wateroverlast dus...
Voer jij regelmatig slechtnieuws gesprekken? Ja we ontslaan je maar zie het van de zonnige kant, je gaat nu een hele lange vakantie tegemoetquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige kant; je woont dus in het toekomstige Atlantis
Ik blijf droog zitten weet ik al. Kan wel een aanlegsteiger maken van één van mijn balkons.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zie het van de zonnige kant; je woont dus in het toekomstige Atlantis
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Voer jij regelmatig slechtnieuws gesprekken? Ja we ontslaan je maar zie het van de zonnige kant, je gaat nu een hele lange vakantie tegemoet
Mooi, Senn en ik komen langs.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf droog zitten weet ik al. Kan wel een aanlegsteiger maken van één van mijn balkons.
Gezellig.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi, Senn en ik komen langs.
Later. Eerst nog even vacatures doorspittenquote:
Succes!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Later. Eerst nog even vacatures doorspitten
Alle drie de verhuurders hadden geen boten meer. Toch best mooi weer blijkbaarquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat mijn dorp geen kanaaltjes en grachten heeft.
Maar bij jou is de kans op overstromingen waarschijnlijk weer kleiner.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je werk opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:42 schreef AirwiN het volgende:
Mijn werk is op voor vandaag, maar mijn werkdag is nog niet klaar...
Over 1,5 week is het weer net al bij jou hoor. Dus ik koester dit moment. Binnen no-time weer 50+ uur per week maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je werk opJaloers
![]()
Mijn werk is nooit op![]()
Ben wel al klaar met mijn werkdag, maar mijn werkdag nog niet met mij.
Ik vind 40 vaak al teveel met mijn 36 uur contract. Maar ik hou het bij en compenseer. Mijn baas doet niet aan overuren uitbetalen, dus ik niet aan overuren maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:56 schreef gcjoel het volgende:
Mensen die meer dan 40 uur werken![]()
mensen die werken
Ik doe er gewoon niet aan. Heb mijn vrije tijd nodigquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik vind 40 vaak al teveel met mijn 36 uur contract. Maar ik hou het bij en compenseer. Mijn baas doet niet aan overuren uitbetalen, dus ik niet aan overuren maken.
In Zwolle zitten er drie. Die goed lopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:57 schreef Barbusse het volgende:
Eigenlijk zou ik het liefst een platenzaak openen, maar ik denk niet dat daar genoeg vraag voor is
Er zitten er hier ook een aantal, dus heb het idee dat nog een platenzaak niet echt kans maakt...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:58 schreef babylon het volgende:
[..]
In Zwolle zitten er drie. Die goed lopen.
Koester het inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over 1,5 week is het weer net al bij jou hoor. Dus ik koester dit moment. Binnen no-time weer 50+ uur per week maken.
Als je maar voldoende onderscheidend kan zijn. Ik geloof best dat er markt voor kan zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zitten er hier ook een aantal, dus heb het idee dat nog een platenzaak niet echt kans maakt...
STOP DE PERSENquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, ik ga gewoon wat ondernemen dit weekend.
Hier ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is slechts de bios, maar da's verdorie twee jaar geleden inmiddels.quote:
Even op zoek naar inspiratie daarvoor, brb.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar voldoende onderscheidend kan zijn. Ik geloof best dat er markt voor kan zijn.
Ja de Rijn, en de heiquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier ook niet
Wij hebben het Twentekanaal, maar daar houdt het wel mee op
Jij hebt iig nog de Veluwe om de hoek en de grote rivieren redelijk in de buurt.
Ik wil nog een paar films zien maar het is vakantie dus druk. Ging normaal gesproken al liever niet in de zomervakantie want kutvolk en blagen, maar dat is nu dus nog ergerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is slechts de bios, maar da's verdorie twee jaar geleden inmiddels.
WIE IS ER AAN HET BEVALLEN?quote:
Wat?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de Rijn, en de heiMaar ik kom echt nooit op de Veluwe zelf
Kost me twintig euro.
Een platenzaak aan het strand, met een koffietentje/whiskybar. Dat je platen kan luisteren voor je ze koopt terwijl je ondertussen chillt met een lekker drankje op het strand. Ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even op zoek naar inspiratie daarvoor, brb.
Ja, blagen heb ik om 22u geen last meer van gok ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog een paar films zien maar het is vakantie dus druk. Ging normaal gesproken al liever niet in de zomervakantie want kutvolk en blagen, maar dat is nu dus nog erger
Gelukkig maarquote:
Onze Veluwe slopen met je uitlaatgassen terwijl je op de fiets er naartoe kan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja met parkeren. Als ik buiten het park parkeer scheelt het wel
kende mooi fietsenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
En de Posbank ligt ook op een stukje rijden
Ik moet echt wat aan m'n conditie doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze Veluwe slopen met je uitlaatgassen terwijl je op de fiets er naartoe kan.
Je moet goddomme nog entree betalen ook zie ik. 11,50 om in een natuurgebied rond te wandelenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja met parkeren. Als ik buiten het park parkeer scheelt het wel
Fietsen dus. Goed voor jezelf en de Veluwe.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet echt wat aan m'n conditie doen.
Niet aan het strand joh, komt alles onder het zand te zittenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een platenzaak aan het strand, met een koffietentje/whiskybar. Dat je platen kan luisteren voor je ze koopt terwijl je ondertussen chillt met een lekker drankje op het strand. Ofzo
Ja dat bedoel ik, ik ga dat niet even voor een middagje doenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je moet goddomme nog entree betalen ook zie ik. 11,50 om in een natuurgebied rond te wandelen
Dat vocht zal ook niet goed zijn voor de platenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet aan het strand joh, komt alles onder het zand te zittenHelaas is een pand in het centrum waarschijnlijk te duur. Maar een classy place waar je ook een drankje kunt doen is wel iets waar ik aan zat te denken ja
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fietsen dus. Goed voor jezelf en de Veluwe.
Vinyl & Vodka.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet aan het strand joh, komt alles onder het zand te zittenHelaas is een pand in het centrum waarschijnlijk te duur. Maar een classy place waar je ook een drankje kunt doen is wel iets waar ik aan zat te denken ja
Denk ik ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vocht zal ook niet goed zijn voor de platen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |