Op zijn tijd is zo'n boost best lekker!quote:
O, dan valt het voor mij af. Ik probeer ook mijn suikerinname te beperken.quote:
Daar waar het kan probeer ik suiker te vermijdenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Op zijn tijd is zo'n boost best lekker!
Ik ben me al elke dag bewust van mijn eten, dus af en toe uit de bocht gieren.. dat moet imo gewoon kunnen!
Je kunt dan beter de yoghurt variant nemen..5gram meer eiwitten en minder suikerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Een flesje chocolade proteïne-drank van
330 ml (uit mijn hoofd) bevat 35 gram eiwit! Knallertje dus! Staat in het koelschap!
Van nature aanwezig zit in fruit en dat eet ik iedere dag. Maar verder probeer ik ook echt suiker te vermijden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ook, maar er is een verschil tussen toegevoegd en van nature aanwezig. Ik vind echt dat ik mezelf wel eens kan trakteren ook al is dat een boost qua suikers.
Ik ben trouwens benieuwd @:miss_sly hoe jij je tonijnsalade maakt, heb je dat recept voor mij?
Met peper, zout en sambal smaakt t al beter.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:08 schreef D. het volgende:
Gisteren de cottage cheese (hüttenkäse) geprobeerd, op een boterham. Dat was wat saai.
Vandaag op brood, samen met gebraden kipfilet. Lekkerrrrr!
Ook zonder brood, alleen met kipfilet, prima te doen
Dat heb ik allemaal niet bij mequote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Met peper, zout en sambal smaakt t al beter.
Hier ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:54 schreef D. het volgende:
De tonijn van John West is bij de AH 1+1 gratis.
Even wat ingeslagen, tijd voor salade
Ik heb een heel fijne maatlepel. Ik kreeg hem ooit van mijn schoonmoeder die hem ooit kreeg bij het blad Libelle. Formaat eetlepel. Vind het een mooie hoeveelheid.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:07 schreef D. het volgende:
Mijn basis is meestal pastasalade, maar nu ik IF houd ik de pastahoeveelheid denk ik wat lager.
fusilli 80gr
tonijn (1 blikje)
ei (2)
Bovenstaande is een dagportie, en dan maak ik meestal voor 3 dagen,
aangevuld met:
1 (rode) ui
80gr Augurk (in blokjes, en een klein scheutje zuur)
1 Paprika
20gr Mayo
20gr ketchup
(die laatste 2 gok ik even de hoeveelheid)
Ben benieuwd of het toestel defect was, of dat het een 'human error' wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Waar iedereen stiekem bang voor is in de sportschool, dat het apparaat toch ineens kapot is
https://www.hln.be/buiten(...)ter-vallen~a45461b0/
Onmogelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
. K zag ook dat ik in 1 week tijd 750 gram in spiermassa was aangekomen.
Bakje cottage cheese mengen met een blikje tonijn (even laten uitlekken). Lepel pittige mosterd, sjalot-snippers, klein appeltje in kleine stukjes, zout en peper. En dat met wat rucola op brood/cracker/pita-broodje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:08 schreef D. het volgende:
Gisteren de cottage cheese (hüttenkäse) geprobeerd, op een boterham. Dat was wat saai.
Vandaag op brood, samen met gebraden kipfilet. Lekkerrrrr!
Ook zonder brood, alleen met kipfilet, prima te doen
Het is en blijft altijd een moment-opname.quote:
Heej, dat klinkt goed! Keep up that spirit!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:45 schreef D. het volgende:
Hopelijk is iedereen nog ontzettend gemotiveerd aan het sporten [ afbeelding ]
Het intermittent fasting in combinatie met kleine(re) maaltijden werpt zijn vruchten af
Afgelopen week een Inbody meting gehad en ik zou nu op 12,1% lichaamsvet zitten.
Ook verrassend dat, ondanks dat ik door mijn maaltijden niet meer aan alle eiwitten kom,
ook spiermassa ietsje gestegen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |