Ik wissel uiteraard wel tussen de spiergroepen, dus niet 2 dagen achter elkaar dezelfde groepquote:Op zondag 2 oktober 2022 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedere dag kracht wordt wel heel veel afgeraden
Das al heel verstandigquote:Op zondag 2 oktober 2022 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wissel uiteraard wel tussen de spiergroepen, dus niet 2 dagen achter elkaar dezelfde groep
Sets? Reps? Of 1x?quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:53 schreef Geerd het volgende:
Laatste meting was wel deprimerend...van minder vet en meer spier...naar minder spier en meer vet..ondanks 4/5 keer per week krachttraining..en nog 2/3 uur cardio.
Maja,,,we gaan gewoon door ! Op naar 140kg benchen...![]()
![]()
![]()
:
![]()
Ja, gewoon lekker hard vlammen. Even beginnen en 3 weekjes doorzetten, en daarna gaat het allemaal vanzelf en is het onderdeel van je levensstijl. Eigenlijk is het heel simpel, vooral na 3 a 4 weekjes.quote:
Lukt die 140kg inmiddels al? Daar is nog wel goed naartoe te werken. 160 is wel taai, maar lukt net.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:53 schreef Geerd het volgende:
Laatste meting was wel deprimerend...van minder vet en meer spier...naar minder spier en meer vet..ondanks 4/5 keer per week krachttraining..en nog 2/3 uur cardio.
Maja,,,we gaan gewoon door ! Op naar 140kg benchen...![]()
![]()
![]()
:
![]()
Nee totale faal...misschien dat 110 nog luktquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lukt die 140kg inmiddels al? Daar is nog wel goed naartoe te werken. 160 is wel taai, maar lukt net.
Ben net terug van 2 weken roadtrip, dus even ritme weer vindenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:02 schreef Geerd het volgende:
En dan weer een weekje vakantie..beetje vreten beetje biertjes...weer terug bij af
Yes!! Ben ook allang blij dat ik nog steeds 4/5 x per week ga...dan maar geen nieuw pr..iig lekker stoeien met oudijzerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ben net terug van 2 weken roadtrip, dus even ritme weer vinden
Ik verwacht ook geen PR's, heb de focus op afvallen nuquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yes!! Ben ook allang blij dat ik nog steeds 4/5 x per week ga...dan maar geen nieuw pr..iig lekker stoeien met oudijzer
Komt vast goed! Lekker aan de kipfiletquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen PR's, heb de focus op afvallen nu
Ckerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
een gehaktbal(letje) mag ook nog, af en toe
Dat je niet afvalt komt omdat je niet meer kcal verbrandt dan dat je inneemt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
Wie kan mij eens helpen met advies?
Ik doe al ongeveer één jaar sporttraining/krachttraining, ik merk wél dat ik sterker wordt maar niet zozeer dat ik vet verlies en zichtbaar spiermassa opbouw. Om die reden heb ik het plan opgevat om na het trainen eiwitshakes te gaan nemen. Zijn hier risico's aan verbonden, en is tweemaal per week (na de krachttraining) voldoende significant om spiermassa op te bouwen? En hoeveel/welke producten raden jullie mij aan?
Train je ook 2x perweek?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
Wie kan mij eens helpen met advies?
Ik doe al ongeveer één jaar sporttraining/krachttraining, ik merk wél dat ik sterker wordt maar niet zozeer dat ik vet verlies en zichtbaar spiermassa opbouw. Om die reden heb ik het plan opgevat om na het trainen eiwitshakes te gaan nemen. Zijn hier risico's aan verbonden, en is tweemaal per week (na de krachttraining) voldoende significant om spiermassa op te bouwen? En hoeveel/welke producten raden jullie mij aan?
Lekker hoor! Inderdaad, lekker voor het slapen gaan even 3 setjes opdrukken. En eventueel 1 a 2 setjes planken. Als je bang bent om het te vergeten kan je altijd een wekkertje zettenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:18 schreef Geerd het volgende:
Na aanleiding van gister maar even geprobeert..110kg benchen zat er nog in![]()
![]()
![]()
JUICHEN...
Dat geeft wel weer motivatie om thuis weer op te drukken etc
Jup...of gewoon tussen door wanneer je naar de keuken loopt..binnen 2 weken druk je 5kg meerquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lekker hoor! Inderdaad, lekker voor het slapen gaan even 3 setjes opdrukken. En eventueel 1 a 2 setjes planken. Als je bang bent om het te vergeten kan je altijd een wekkertje zetten
Ik ben nu op een roadtrip van drie weken. En ik ging net zo lekker voor we op vakantie gingen. Dus ik heb net maar even in het hotel de gym opgezocht om de schade een beetje te beperken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ben net terug van 2 weken roadtrip, dus even ritme weer vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |