Ja, plotseling was het topic gesloten. Ik had weer eens niks door.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet ook van tevoren een TT bedenken amateur
Hey Speed 🖐🏻quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo rust wedergekeerd, kids zijn lekker boven en ik geniet van mijn welverdiende rust![]()
Goedeavond mensen!
Die laatste zin was al een mooie tt geweest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sort of.
en ik wist ook effe niks.
Die vormen samen een goed stel. Laurel had het niet zonder Hardy gekund, Bassie niet zonder Adriaan en Messi niet zonder Barca o wacht, dat laatste is geen goed voorbeeld maar je snapt me verder wel.quote:
In april wortelkanaalbehandeling gehad, ging goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh wat lang. Waarom zo lang?
Jaaaquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
20.minuten waar is hidi
Eens, geen TT is ook maar inhoudloos.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die laatste zin was al een mooie tt geweest.
Ja. Maarja ik moest ook snel zijn, anders waren anderen me ook al weer voor. Of van die 'duurde lang' reacties...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die laatste zin was al een mooie tt geweest.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In april wortelkanaalbehandeling gehad, ging goed.
In juni weer last gekregen, naar mijn tandarts, antibioticakuur meegekregen, hielp even.
Daarna weer bellen in Juli, mijn tandarts op vakantie, dus naar een andere, dus een zwaardere kuur meegekregen en een afspraak met de chirurg gemaakt, extra kuur gekregen omdat ik eerst op vakantie ging.
Dus gisteren de operatie gehad
Ik had gesolliciteerd, maar tegen onze Mario kon ik niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:06 schreef Paul het volgende:
Ik wil graag dat @:mario390 mij komt assisteren als nieuwe mod in ONZ
Ik heb gesproken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In juni weer last gekregen, naar mijn tandarts, antibioticakuur meegekregen, hielp even.
Daarna weer bellen in Juli, mijn tandarts op vakantie, dus naar een andere, dus een zwaardere kuur meegekregen en een afspraak met de chirurg gemaakt, extra kuur gekregen omdat ik eerst op vakantie ging.
Kut was geen optie zeker? Vagina dan? Gleuf? Ontplofte bever? Broodje rosbief?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sort of.
en ik wist ook effe niks.
Een mod...hmmm zal dat wel goed komen of moeten we nu een beetje oppassenquote:
Hey jij nog hier?quote:
Dag gebroken glasquote:
Hey!quote:
quote:
Speed? Pas nou op wat je zegt hequote:
kom jou elke dag tegen ineensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Een mod...hmmm zal dat wel goed komen of moeten we nu een beetje oppassen
[..]
Hey jij nog hier?
[..]
Dag gebroken glaslijm nodig om te fixen?
[..]
Hey!
Je kent me nog niet maar ik ben SpeedyGJ woonachtig in het mooie stad Dokkum.
Vannacht verveelde ik me en ben dus hier beland
[..]![]()
![]()
[..]
Speed? Pas nou op wat je zegt he![]()
Zo iedereen weer gehad denk ik?
Die bewaren we voor straksquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kut was geen optie zeker? Vagina dan? Gleuf? Ontplofte bever? Broodje rosbief?
Ach zo is ook wel eens origineel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maarja ik moest ook snel zijn, anders waren anderen me ook al weer voor. Of van die 'duurde lang' reacties...
Niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maarja ik moest ook snel zijn, anders waren anderen me ook al weer voor. Of van die 'duurde lang' reacties...
Kuurtjes eerst? Toen ik zo'n behandeling moest kon ik praktisch direct terecht. Gelukkig maar... als je ergens gek van wordt is het oorpijn en kiespijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ken jou nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Een mod...hmmm zal dat wel goed komen of moeten we nu een beetje oppassen
[..]
Hey jij nog hier?
[..]
Dag gebroken glaslijm nodig om te fixen?
[..]
Hey!
Je kent me nog niet maar ik ben SpeedyGJ woonachtig in het mooie stad Dokkum.
Vannacht verveelde ik me en ben dus hier beland
[..]![]()
![]()
[..]
Speed? Pas nou op wat je zegt he![]()
Zo iedereen weer gehad denk ik?
Moet dat dan?quote:
Vakantieperiodequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kuurtjes eerst? Toen ik zo'n behandeling moest kon ik praktisch direct terecht. Gelukkig maar... als je ergens gek van wordt is het oorpijn en kiespijn.
Neeneenee. Geen kut hoor. Ik ben niet zo van dat soort woorden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Droplul ook een mooie 🤩quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neeneenee. Geen kut hoor. Ik ben niet zo van dat soort woorden.
Ik kan nooit direct bij de tandarts terecht.. die man is te drukquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kuurtjes eerst? Toen ik zo'n behandeling moest kon ik praktisch direct terecht. Gelukkig maar... als je ergens gek van wordt is het oorpijn en kiespijn.
GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Greysbones een spetterende duo zal vormen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee paul.moet op cloon ondetzoek.uit @:paul
Pipiquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neeneenee. Geen kut hoor. Ik ben niet zo van dat soort woorden.
In Dokkum kom je ook niet veel mensen tegenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
95% van FOK! ken ik trouwens niet eens
quote:
Tja dan hebben we iets op te lossen dusquote:
Lijkt me niet nodig bij iemand die in 2002 is geregistreerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee paul.moet op cloon ondetzoek.uit @:paul
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
wie zie ik daar voorbij fietsen![]()
[ afbeelding ]
Meer dan hier op FOK! laten we daar eerlijk over zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In Dokkum kom je ook niet veel mensen tegen
Lijkt me sowieso niet echt nodigquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig bij iemand die in 2002 is geregistreerd.
Lijkt me idd niet nodig, ik heb hier 1 account dus wens hem succesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig bij iemand die in 2002 is geregistreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |