Nee hoor, blijf gezellig.quote:
En SWJ en Flippiieeee danquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Greysbones een spetterende duo zal vormen.
Sort of.quote:
Gecondoleerd dan maarquote:
A jakkie. Kaakchirug dus. Gaat het een beetje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Liep al anderhalve maand met kiespijn rond
Dat was ik al 10 jaar geleden maar ik moet het maar met je doen op het forum.quote:
heyquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo rust wedergekeerd, kids zijn lekker boven en ik geniet van mijn welverdiende rust![]()
Goedeavond mensen!
Hoi Speedyquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo rust wedergekeerd, kids zijn lekker boven en ik geniet van mijn welverdiende rust![]()
Goedeavond mensen!
Gepeperde rekening?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al gebeurd
[..]
Nee dubbele wortelpuntbehandeling gehad
Hoi wie ben jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedeavond mensen!
Je moet ook van tevoren een TT bedenken amateurquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sort of.
en ik wist ook effe niks.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedeavond mensen!
Och kerel... Dat was feest dus...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
Nee dubbele wortelpuntbehandeling gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |