SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Best aardig, maar die weet ik morgen weer niet.quote:
Morgen is er ook geen overhoring...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Best aardig, maar die weet ik morgen weer niet.
* livelink stopt meteen met lerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen is er ook geen overhoring...
Daar moest ik ook aan denken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken.
Maar de plaat ken ik niet.
Pfff..... dat kan ik me niet eens herinneren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:56 schreef MadMaster het volgende:
N.a.v. het hoesje herinner ik me dat Melting ook wel eens heeft gedraaid...
Dit nummer heeft zelfs in de top2000 gestaan, zie ik.quote:
Als ik het gedraaid heb, ook in de top 40.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nummer heeft zelfs in de top2000 gestaan, zie ik.
Dat zeker...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik het gedraaid heb, ook in de top 40.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
MadMaster; voor al uw vakantiegevoel.
Het schijnt dat Symphonic een file fetisj heeft en dat wilde ik wel even testen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
MadMaster; voor al uw vakantiegevoel.
Denk je dat je weer wat kunt ondernemen in je vakantie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]Ik heb nog geen vakantie. Duurt nog ruim 4 weken.
Ja, ik ga gewoon rustig aan doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Denk je dat je weer wat kunt ondernemen in je vakantie?
Ach ja, een file-fetisj heb ik niet, maar ik voelde wel een aangename tinteling toen ze me Gute Fahrt wenste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt dat Symphonic een file fetisj heeft en dat wilde ik wel even testen.
Is 'ie er niet...
Onbekend net als deze trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, een file-fetisj heb ik niet, maar ik voelde wel een aangename tinteling toen ze me Gute Fahrt wenste.
Poeh, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dit nou met de zoon van Ringo?
Huidige bezettingquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dit nou met de zoon van Ringo?
Ik weet het gewoon weer niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Kom op Melting:
9 weken
3 piekpositie
219 punten
1975
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |