abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200849691
Hoi allemaal,

ik ben wel benieuwd of dit herkenbaar is. Ik merk dat ik vaak afhaak als een dame die ik leuk begin te vinden (maar waarop ik nog niet verliefd ben) al heel duidelijk laat merken dat ze mij wel helemaal leuk vindt en bv zelf het initiatief begint te nemen om af te spreken en vaker als eerste begint te appen of zeggen dat ze zin in sex met me heeft. Of bv vraagt "of er iets aan de hand is" als ik haar 3 dagen niet terugapp. Het lijkt dan net of ik de aantrekkingskracht verlies. Is dat raar? of als ze bv dingen vragen als "wat zijn je intenties met mij eigenlijk"?

verder ben ikwel benieuwd wat voor jullie eigenlijk de dingen zijn waardoor je interesse verliest in een meid die je in eerste instantie wel leuk of aantrekkelijk vond

[ Bericht 9% gewijzigd door Denden90 op 10-08-2021 19:41:23 ]
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:40:57 #2
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200849824
Als het te makkelijk komt hoef ik het niet. Daarom vind ik het leuk als vrouwen hard to get zijn. Vrouwen waar ik de eerste date in de onderbroek mag zijn smerige wijven die hoef ik niet
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:47:44 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200849970
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:40 schreef airconditioning het volgende:
Als het te makkelijk komt hoef ik het niet. Daarom vind ik het leuk als vrouwen hard to get zijn. Vrouwen waar ik de eerste date in de onderbroek mag zijn smerige wijven die hoef ik niet
qua relatie, of ook qua in 't broekje?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200849987
quote:
Dan ben je toch even smerig als je zelf ook in die onderbroek kruipt, want ik weet zeker dat je geen nee zegt op dat moment.
Hypocriete lui ook altijd...
:r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:48:55 #5
496301 airconditioning
pi_200849999
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Beide, als het te makkelijk gaat dan is de fun eraf voor mij
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:49:32 #6
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_200850009
Ik snap dat slut shaming nooit zo. Als iemand snel met mij naar bed wil denk ik goed over mijzelf :7 niet slecht over een ander.
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:50:10 #7
496301 airconditioning
pi_200850017
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dan ben je toch even smerig als je zelf ook in die onderbroek kruipt, want ik weet zeker dat je geen nee zegt op dat moment.
Hah je denkt zeker dat alle mannen hetzelfde zijn. Ik heb genoeg vrouwen afgewezen en ben een van de enige in NL die onder de 10 sekspartners heeft terwijl ik er goed uit zie
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:51:27 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200850042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:50 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Hah je denkt zeker dat alle mannen hetzelfde zijn. Ik heb genoeg vrouwen afgewezen en ben een van de enige in NL die onder de 10 sekspartners heeft terwijl ik er goed uit zie
Want je hebt alle andere 'goed uitziende' (das nogal...subjectief) mannen in Nederland die vraag gesteld?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200850068
quote:

[..]

Kijk, dat is dan een ander verhaal en dan neem ik mijn woorden met veel plezier terug!
Genoeg mannen die neerkijken op zo een vrouw maar er toch overheen gaan.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:52:52 #10
496301 airconditioning
pi_200850071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Want je hebt alle andere 'goed uitziende' (das nogal...subjectief) mannen in Nederland die vraag gesteld?
Alle? Nee maar ik heb wel genoeg refentiekaders om te weten dat NLers over het algemeen sletten en players zijn
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:53:56 #11
441859 crew  Lenny77
pi_200850101
quote:

[..]

Oh nog 1 vraagje: hoe oud ben je? Want die 10 partners zijn veel als je 18 bent maar weinig bij 45 zeg maar :P
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:55:48 #12
496301 airconditioning
pi_200850155
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh nog 1 vraagje: hoe oud ben je? Want die 10 partners zijn veel als je 18 bent maar weinig bij 45 zeg maar :P
Rond de 35 jaar. Inmiddels 6 jaar getrouwd wel
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:59:50 #13
441859 crew  Lenny77
pi_200850245
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:55 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Rond de 35 jaar. Inmiddels 6 jaar getrouwd wel
Nee ok, netjes!
Iemand mag gerust een hoge standaard hebben en kritisch zijn over vrouwen/ mannen en hun afwijzen als ze te easy zijn, zolang ze maar even kritisch over zichzelf en hun waarden zijn ^O^
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:01:53 #14
496301 airconditioning
pi_200850274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee ok, netjes!
Iemand mag gerust een hoge standaard hebben en kritisch zijn over vrouwen/ mannen en hun afwijzen als ze te easy zijn, zolang ze maar even kritisch over zichzelf en hun waarden zijn ^O^
Agree. Ieder zijn ding
pi_200850370
Dat verschilt per vrouw bij mij.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:26:03 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_200850691
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:27:07 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_200850720
quote:

[..]

Hypocriet idd :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200851074
Niet herkenbaar. Of de mooie vrouw in kwestie nu 'makkelijk' is of niet: ik heb evenveel respect voor haar en neuk haar net zo graag.
pi_200854934
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:35 schreef Denden90 het volgende:
Hoi allemaal,

ik ben wel benieuwd of dit herkenbaar is. Ik merk dat ik vaak afhaak als een dame die ik leuk begin te vinden (maar waarop ik nog niet verliefd ben) al heel duidelijk laat merken dat ze mij wel helemaal leuk vindt en bv zelf het initiatief begint te nemen om af te spreken en vaker als eerste begint te appen of zeggen dat ze zin in sex met me heeft. Of bv vraagt "of er iets aan de hand is" als ik haar 3 dagen niet terugapp. Het lijkt dan net of ik de aantrekkingskracht verlies. Is dat raar? of als ze bv dingen vragen als "wat zijn je intenties met mij eigenlijk"?

verder ben ikwel benieuwd wat voor jullie eigenlijk de dingen zijn waardoor je interesse verliest in een meid die je in eerste instantie wel leuk of aantrekkelijk vond
Ik heb dat ook weleens gehad ja. Dan had ik in mijn hoofd na een eerste date of eerste kennismaking al van 'deze persoon wil ik beter leren kennen'. Maar als de andere persoon er dan zo enthousiast op reageert en dat ze al weet dat ze met mij verder wilt: dat kan. Maar de manier waarop deze vrouwen het zeiden legde wat extra druk op mij die ik niet wou. Want stel dat ik toch zoiets heb van liever niet dan komt de teleurstelling harder bij hun aan (hoe je het ook wilt verwoorden).

Een vrouw mag dat wel zeggen dat ze het al weet enzo maar ze moet zich wel realiseren dat een ander een andere mening kan hebben die niet overeen kan komen met de verwachting.

De mossel was zo iemand. Die kon niet met teleurstellingen omgaan en bij de eerste kennismaking zei ze halverwege het gesprek dat ze het al wist en dat ze wou weten of er genoeg ruimte voor haar spullen was in het paleis. Toen ik aangaf dat dit een wel hele snelle mening was die ze zo openbaarde gaf ze aan dat als ze iets zeker wist dat ze er gewoon voor ging. Ik had tijdens het gesprek mijn twijfels. Nou, ik had het geweten toen ik deze twijfels aangaf. Toen was het dat ik haar tijd aan het verdoen was en dat als ik het gewoon vanaf de eerste minuut tegen haar had gezegd ze de kennismaking had afgekapt en met iemand anders wat was gaan drinken. Vervolgens kwam het dat ik tijdens het gesprek niet gelijk had gezegd dat ik haar niet leuk genoeg vond.

Omdat ik best wel goed in de psychologie ben zag ik dat deze meid onzeker was maar ook niet met teleurstellingen om kon gaan. Een paar dagen later werd mijn voicemail uitgescholden :P

[ Bericht 22% gewijzigd door stokj op 11-08-2021 00:00:22 ]
pi_200862683
quote:
Hoi allemaal,

Ik denk dat de nadruk hier moet liggen op “maar waar ik nog niet op verliefd ben”.
Vaak weet je best wel snel of je al dan niet verliefd op iemand kunt worden. Je vond haar gewoon niet leuk genoeg, dat was het echte probleem, niet dat ze te eager was.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200886595
Als ik haar leuk genoeg vind heb ik er geen problemen mee als ze me dezelfde avond nog een bed in sleurt O+
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:52:54 #22
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200888823
quote:
Hoi allemaal,

Ik vind dit een beetje overkomen als “kijk eens hoe slecht ik voorheen behandeld ben door vrouwen wanneer ik ze aandacht gaf” en je jezelf daardoor de houding hebt aangemeten ze met gelijke munt terug te betalen.

Ik zou er namelijk totaal niet wakker van liggen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:11:08 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200889086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:53 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik heb dat ook weleens gehad ja. Dan had ik in mijn hoofd na een eerste date of eerste kennismaking al van 'deze persoon wil ik beter leren kennen'. Maar als de andere persoon er dan zo enthousiast op reageert en dat ze al weet dat ze met mij verder wilt: dat kan. Maar de manier waarop deze vrouwen het zeiden legde wat extra druk op mij die ik niet wou. Want stel dat ik toch zoiets heb van liever niet dan komt de teleurstelling harder bij hun aan (hoe je het ook wilt verwoorden).

Een vrouw mag dat wel zeggen dat ze het al weet enzo maar ze moet zich wel realiseren dat een ander een andere mening kan hebben die niet overeen kan komen met de verwachting.

De mossel was zo iemand. Die kon niet met teleurstellingen omgaan en bij de eerste kennismaking zei ze halverwege het gesprek dat ze het al wist en dat ze wou weten of er genoeg ruimte voor haar spullen was in het paleis. Toen ik aangaf dat dit een wel hele snelle mening was die ze zo openbaarde gaf ze aan dat als ze iets zeker wist dat ze er gewoon voor ging. Ik had tijdens het gesprek mijn twijfels. Nou, ik had het geweten toen ik deze twijfels aangaf. Toen was het dat ik haar tijd aan het verdoen was en dat als ik het gewoon vanaf de eerste minuut tegen haar had gezegd ze de kennismaking had afgekapt en met iemand anders wat was gaan drinken. Vervolgens kwam het dat ik tijdens het gesprek niet gelijk had gezegd dat ik haar niet leuk genoeg vond.

Omdat ik best wel goed in de psychologie ben zag ik dat deze meid onzeker was maar ook niet met teleurstellingen om kon gaan. Een paar dagen later werd mijn voicemail uitgescholden :P
De mossel? het paleis?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:12:32 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200889107
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
De mossel? het paleis?
Ja joh. Hij heeft nog meer van dat soort ‘personages’ die hij regelmatig ter sprake brengt. Hilarisch.

:')
The love you take is equal to the love you make.
pi_200889122
Heel herkenbaar.
Ik werd er bloed irritant van als een meid maar bleef contacten, berichten of om welke manieren dan ook om aandacht vroeg.

Overigens heb ik het uit verliefdheid ook wel eens de andere kant op verpest.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_200889151
Niet herkenbaar voor de meeste nhier.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:16:35 #27
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200889167
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:15 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Niet herkenbaar voor de meeste nhier.
Denk juist dat het best herkenbaar is voor veel mannen. Kan namelijk ook een soort van het niet vertrouwen zijn als een vrouw zo snel echt geïnteresseerd is en ze dit niet gewend zijn.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja joh. Hij heeft nog meer van dat soort ‘personages’ die hij regelmatig ter sprake brengt. Hilarisch.

:')
Ugh :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_200889182
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Denk juist dat het best herkenbaar is voor veel mannen. Kan namelijk ook een soort van het niet vertrouwen zijn als een vrouw zo snel echt geïnteresseerd is en ze dit niet gewend zijn.

Ja van die vrouwen die je willen neuken op datingapps en plots never meer van zich laten horen ja
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:38:33 #29
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200889556
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:17 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Ja van die vrouwen die je willen neuken op datingapps en plots never meer van zich laten horen ja
Beter neuken dan ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200889783
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
De mossel? het paleis?
Wat die @Lienekien zegt.

De mossel is een bijnaam voor een meid.
pi_200889853
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
Heel herkenbaar.
Ik werd er bloed irritant van als een meid maar bleef contacten, berichten of om welke manieren dan ook om aandacht vroeg.

Overigens heb ik het uit verliefdheid ook wel eens de andere kant op verpest.
Ik had dat ook met een van de laatste dates een paar jaren geleden. Via via kennisgemaakt en zij vond dat er een klik was. Ikzelf wilde eigenlijk niet omdat haar belevingswereld en die van mij ver uit elkaar lagen. Maar toch er open in gegaan. Gevolg was dat ik elke ochtend werd geappt of ik goed had geslapen, al had gegeten. En als ik binnen 1,5 niet reageerde kreeg ik nog een appje en als ik na een half uur niet reageerde werd ik gebeld. Deze meid wilde ook tot laat in de avond bellen aangezien ze vond dat ik overdag nauwelijks tijd had in haar ogen.

Om eerlijk te zijn heb ik die tijd gehad dat ik continu via de app met iemand moet praten. Ik wil liever bellen (niet om de ene dag) of gewoon live afspreken. Ook nadat ik aangaf dat het niet nodig was om elke dag zo te appen etc kon ze het toch niet laten om mij uit te leggen dat ze me helemaal in de watten wou leggen. Deze meid kende me amper goed en was nu al helemaal gek op mij. Ze wou zo de 'druk' opvoeren zodat ik 'ja' zou zeggen om een relatie en meer aan te gaan. Punt was dat door haar gedrag e.d. dat ik dat eigenlijk niet wou. Nou, die was teleurgesteld. Ze had het helemaal niet verwacht. Ze ging voor het eerst op date en in haar 'wereld' streefde ze er naar om haar eerste date gelijk haar man voor het leven te maken.

Man man man...
pi_200889857
Nee heb ik niet. Het scheelt dat ik geen issues heb op het gebied van bindingen niet hypocriet ben in de zin van dubbele standaarden.
pi_200890048
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:00 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik had dat ook met een van de laatste dates een paar jaren geleden. Via via kennisgemaakt en zij vond dat er een klik was. Ikzelf wilde eigenlijk niet omdat haar belevingswereld en die van mij ver uit elkaar lagen. Maar toch er open in gegaan. Gevolg was dat ik elke ochtend werd geappt of ik goed had geslapen, al had gegeten. En als ik binnen 1,5 niet reageerde kreeg ik nog een appje en als ik na een half uur niet reageerde werd ik gebeld. Deze meid wilde ook tot laat in de avond bellen aangezien ze vond dat ik overdag nauwelijks tijd had in haar ogen.

Om eerlijk te zijn heb ik die tijd gehad dat ik continu via de app met iemand moet praten. Ik wil liever bellen (niet om de ene dag) of gewoon live afspreken. Ook nadat ik aangaf dat het niet nodig was om elke dag zo te appen etc kon ze het toch niet laten om mij uit te leggen dat ze me helemaal in de watten wou leggen. Deze meid kende me amper goed en was nu al helemaal gek op mij. Ze wou zo de 'druk' opvoeren zodat ik 'ja' zou zeggen om een relatie en meer aan te gaan. Punt was dat door haar gedrag e.d. dat ik dat eigenlijk niet wou. Nou, die was teleurgesteld. Ze had het helemaal niet verwacht. Ze ging voor het eerst op date en in haar 'wereld' streefde ze er naar om haar eerste date gelijk haar man voor het leven te maken.

Man man man...
Ja want je bent toch verliefd dus dan moet en wil je het liefst de hele dag contact.
Wil je dat niet? Hoezo? Vind je me niet meer leuk dan?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_200890092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:13 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]
Ja want je bent toch verliefd dus dan moet en wil je het liefst de hele dag contact.
Wil je dat niet? Hoezo? Vind je me niet meer leuk dan?
Vroeger toen ik verliefd was wilde ik ook wel de hele dag contact en dat deden we dan ook. Maar nu ik wat ouder ben hoeft dat niet zo elke dag van mij.

Eén keer wilde ik gewoon gaan slapen omdat ik moe was en dat zei ik ook (ik was toen in gesprek met de meid die haar kat chips geeft). Nou, ik kreeg toen inderdaad te horen of ik haar niet meer leuk vond etc. Dat was voor mij al een signaal dat die niet door de roze wolk heen kan kijken.

Dat verliefdheid en aandacht is allemaal prima maar als iemand daar op een bepaald moment even geen behoefte aan heeft en iets anders wilt of moet doen dan hoort daar wel ruimte voor te zijn.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:21:58 #35
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200890157
Ligt aan de verhoudingen. Zelf heb ik daar sowieso geen last van, omdat ze denken dat ik een lesje moet leren en anders nogal onzeker zou zijn of zo. Harde realiteit is dat het me niet meer interesseert, ik heb er geen behoefte meer aan.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200891314
quote:

[..]
Lenny has spoken _O_

Nog een stapje verder: van die mannen die maar blijven pushen om in je broek te komen maar zogauw het dan gebeurd ben je een slet en hoeft het niet meer.

Daarom altijd minimaal 6 maanden alleen handjes vasthouden boven de dekens.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2021 12:35:17 ]
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:46:02 #37
441859 crew  Lenny77
pi_200891556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Nog een stapje verder: van die mannen die maar blijven pushen om in je broek te komen maar zogauw het dan gebeurd ben je een slet en hoeft het niet meer.
Bedoel je dan: effectief op het moment dat het ze zou lukken (dus klaar voor penetratie), hem er niet inhangen omdat slet? Of na de daad?

In geval van het eerste: :') :') :') Dit kan toch niet :')
In geval van het tweede: ja hypocriete eikel dus :P
Bijdragen aan hetgeen ze zelf een probleem vinden...
pi_200891605
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Bedoel je dan: effectief op het moment dat het ze zou lukken (dus klaar voor penetratie), hem er niet inhangen omdat slet? Of na de daad?

In geval van het eerste: :') :') :') Dit kan toch niet :')
In geval van het tweede: ja hypocriete eikel dus :P
Bijdragen aan hetgeen ze zelf een probleem vinden...
Nee ik bedoel van die smerige ventjes die prat gaan op het feit dat ze zelf zulke hoge normen en waarden hebben en dat ook van een vrouw verwachten, maar ondertussen wel elke keer zitten te pushen voor sex, en als het dan na de 180e poging lukt, ze die vrouw alsnog in de categorie 'slet' vinden vallen want ja het ging toch wel heel makkelijk.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:11:45 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_200891950
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Nee ik bedoel van die smerige ventjes die prat gaan op het feit dat ze zelf zulke hoge normen en waarden hebben en dat ook van een vrouw verwachten, maar ondertussen wel elke keer zitten te pushen voor sex, en als het dan na de 180e poging lukt, ze die vrouw alsnog in de categorie 'slet' vinden vallen want ja het ging toch wel heel makkelijk.
Mannen zijn gewoon klootzakken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:12:46 #40
441859 crew  Lenny77
pi_200891966
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ah dus toch van die hypocriete lulletjes...
Zoals ik al zei: zij zijn de enige die er een probleem mee hebben en ze maken het probleem dan ook nog zelf :')
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:13:25 #41
441859 crew  Lenny77
pi_200891979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Sommige mannen zijn klootzakken!
De meerderheid is gewoon normaal _O_
pi_200892361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat frame heb jij wel erg lief hè. Zeker omdat je als man dan altijd het slappe excuus gebruiken 'Sorry, ik ben gewoon een klootzak.', want je man zijn maakt dan dat je je per definitie af en toe als een klootzak gedraagt. Zo'n Kluunexcuus van de schrijver Kluun.
pi_200896748
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
[..]
Dit klinkt zeker herkenbaar, als een vrouw te snel en te enthousiast reageert, mij op een voetstuk hijst, dan word ik daar wantrouwig van. Niet omdat ik mezelf niet leuk vind, maar omdat afwijkt van het (mijn) doorsnee referentiekader van online daten.
pi_200897435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:16 schreef stokj het volgende:

Vroeger toen ik verliefd was wilde ik ook wel de hele dag contact en dat deden we dan ook. Maar nu ik wat ouder ben hoeft dat niet zo elke dag van mij.

Eén keer wilde ik gewoon gaan slapen omdat ik moe was en dat zei ik ook (ik was toen in gesprek met de meid die haar kat chips geeft). Nou, ik kreeg toen inderdaad te horen of ik haar niet meer leuk vond etc. Dat was voor mij al een signaal dat die niet door de roze wolk heen kan kijken.

Dat verliefdheid en aandacht is allemaal prima maar als iemand daar op een bepaald moment even geen behoefte aan heeft en iets anders wilt of moet doen dan hoort daar wel ruimte voor te zijn.
Hoe heb je die meid die haar kat chips geeft leren kennen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200897746
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Hoe heb je die meid die haar kat chips geeft leren kennen?
Via een vriendin van haar. Ik kwam hun een keer tegen en die vriendin was met de meid die haar kat chips geeft. Ik maakte haar blijkbaar goed aan het lachen en zo begon ze tegen mij te praten op msn (destijds). Zo is het begonnen.

Overigens hoorde ik soms tijdens het praten aan de telefoon wat gegrom en al. Bleek het dus de kat te zijn die op haar lag en geluiden aan het maken was.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:47:29 #46
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_200898900
quote:

[..]
Een van de 'weinigen' ;)
Waarschijnlijk zijn het er meer dan je denkt. Ik tik de 10 ook bij lange na ook nog niet aan :)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_200906542
Wat ik ook een keer meemaakte is dat iemand me zo leuk vond dat die continu op afstand met mij in contact wilde zijn. Dus als ik online was op whatsapp werd ik gelijk gebeld. En dan terwijl ik mijn dossiers moest doornemen, zat zij aan de telefoon breed uitgebreid te vertellen hoe ze had geslapen etc.

En als je dan (op welk meest redelijke manier dan ook) probeert duidelijk te maken dat ik nu even wat anders moet doen dan heb je weer gezeur: "ik offer mijn tijd voor jou op dan moet jij dat ook voor mij doen" krijg je dan als antwoord.

Dat een meid enthousiast is begrijp ik, dat sommige meiden dat overduidelijk laten merken etc dat begrijp ik ook. Maar het lijkt me niet verstandig als een relatie of het prille begin daarvan prioriteit nummer 1 is boven werk of iets anders. Want dat leven gaat ook gewoon door.
pi_200907332
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:24 schreef stokj het volgende:
Wat ik ook een keer meemaakte is dat iemand me zo leuk vond dat die continu op afstand met mij in contact wilde zijn. Dus als ik online was op whatsapp werd ik gelijk gebeld. En dan terwijl ik mijn dossiers moest doornemen, zat zij aan de telefoon breed uitgebreid te vertellen hoe ze had geslapen etc.

En als je dan (op welk meest redelijke manier dan ook) probeert duidelijk te maken dat ik nu even wat anders moet doen dan heb je weer gezeur: "ik offer mijn tijd voor jou op dan moet jij dat ook voor mij doen" krijg je dan als antwoord.

Dat een meid enthousiast is begrijp ik, dat sommige meiden dat overduidelijk laten merken etc dat begrijp ik ook. Maar het lijkt me niet verstandig als een relatie of het prille begin daarvan prioriteit nummer 1 is boven werk of iets anders. Want dat leven gaat ook gewoon door.
Precies en dat je dan ook iemand zo hinderlijk gaat lastigvallen. Ik heb er ook last van dat ik heel erg afgeleid ben als ik verliefd ben, dat het me bij alles hindert ook al voel ik me er dan aan de ene kant beter door. Maar dat ga ik niet iemand anders probleem maken ofzo
pi_200907420
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Precies en dat je dan ook iemand zo hinderlijk gaat lastigvallen. Ik heb er ook last van dat ik heel erg afgeleid ben als ik verliefd ben, dat het me bij alles hindert ook al voel ik me er dan aan de ene kant beter door. Maar dat ga ik niet iemand anders probleem maken ofzo
Exact. En ik vind (maar dat is hoe ik er tegenaan kijk) dat men op deze manier zichzelf ook té open stelt terwijl de relatie/kennismaking dat nog niet aankan. En dan krijg je teleurstellingen als iemand even wat anders wilt doen. En als je niet met die teleurstellingen om kan gaan dan heb je nog meer gezeur.

Dat alles 100% perfect is zou mooi zijn maar is niet haalbaar. Het gaat er dan om hoe men met die verschillen om kan gaan én of men die verschillen accepteert. Vaak is het allen dat eerste en nauwelijks ook dat tweede.
pi_200907750
quote:
:').

Ben je toevallig religieus?

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 14-08-2021 12:58:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')