qua relatie, of ook qua in 't broekje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:40 schreef airconditioning het volgende:
Als het te makkelijk komt hoef ik het niet. Daarom vind ik het leuk als vrouwen hard to get zijn. Vrouwen waar ik de eerste date in de onderbroek mag zijn smerige wijven die hoef ik niet
Dan ben je toch even smerig als je zelf ook in die onderbroek kruipt, want ik weet zeker dat je geen nee zegt op dat moment.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:40 schreef airconditioning het volgende:
Als het te makkelijk komt hoef ik het niet. Daarom vind ik het leuk als vrouwen hard to get zijn. Vrouwen waar ik de eerste date in de onderbroek mag zijn smerige wijven die hoef ik niet
Beide, als het te makkelijk gaat dan is de fun eraf voor mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
qua relatie, of ook qua in 't broekje?
Hah je denkt zeker dat alle mannen hetzelfde zijn. Ik heb genoeg vrouwen afgewezen en ben een van de enige in NL die onder de 10 sekspartners heeft terwijl ik er goed uit ziequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan ben je toch even smerig als je zelf ook in die onderbroek kruipt, want ik weet zeker dat je geen nee zegt op dat moment.
Hypocriete lui ook altijd...
Want je hebt alle andere 'goed uitziende' (das nogal...subjectief) mannen in Nederland die vraag gesteld?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:50 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Hah je denkt zeker dat alle mannen hetzelfde zijn. Ik heb genoeg vrouwen afgewezen en ben een van de enige in NL die onder de 10 sekspartners heeft terwijl ik er goed uit zie
Kijk, dat is dan een ander verhaal en dan neem ik mijn woorden met veel plezier terug!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:50 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Hah je denkt zeker dat alle mannen hetzelfde zijn. Ik heb genoeg vrouwen afgewezen en ben een van de enige in NL die onder de 10 sekspartners heeft terwijl ik er goed uit zie
Alle? Nee maar ik heb wel genoeg refentiekaders om te weten dat NLers over het algemeen sletten en players zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Want je hebt alle andere 'goed uitziende' (das nogal...subjectief) mannen in Nederland die vraag gesteld?
Oh nog 1 vraagje: hoe oud ben je? Want die 10 partners zijn veel als je 18 bent maar weinig bij 45 zeg maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:50 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Rond de 35 jaar. Inmiddels 6 jaar getrouwd welquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh nog 1 vraagje: hoe oud ben je? Want die 10 partners zijn veel als je 18 bent maar weinig bij 45 zeg maar
Nee ok, netjes!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:55 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Rond de 35 jaar. Inmiddels 6 jaar getrouwd wel
Agree. Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ok, netjes!
Iemand mag gerust een hoge standaard hebben en kritisch zijn over vrouwen/ mannen en hun afwijzen als ze te easy zijn, zolang ze maar even kritisch over zichzelf en hun waarden zijn
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
qua relatie, of ook qua in 't broekje?
Hypocriet iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan ben je toch even smerig als je zelf ook in die onderbroek kruipt, want ik weet zeker dat je geen nee zegt op dat moment.
Hypocriete lui ook altijd...
Ik heb dat ook weleens gehad ja. Dan had ik in mijn hoofd na een eerste date of eerste kennismaking al van 'deze persoon wil ik beter leren kennen'. Maar als de andere persoon er dan zo enthousiast op reageert en dat ze al weet dat ze met mij verder wilt: dat kan. Maar de manier waarop deze vrouwen het zeiden legde wat extra druk op mij die ik niet wou. Want stel dat ik toch zoiets heb van liever niet dan komt de teleurstelling harder bij hun aan (hoe je het ook wilt verwoorden).quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:35 schreef Denden90 het volgende:
Hoi allemaal,
ik ben wel benieuwd of dit herkenbaar is. Ik merk dat ik vaak afhaak als een dame die ik leuk begin te vinden (maar waarop ik nog niet verliefd ben) al heel duidelijk laat merken dat ze mij wel helemaal leuk vindt en bv zelf het initiatief begint te nemen om af te spreken en vaker als eerste begint te appen of zeggen dat ze zin in sex met me heeft. Of bv vraagt "of er iets aan de hand is" als ik haar 3 dagen niet terugapp. Het lijkt dan net of ik de aantrekkingskracht verlies. Is dat raar? of als ze bv dingen vragen als "wat zijn je intenties met mij eigenlijk"?
verder ben ikwel benieuwd wat voor jullie eigenlijk de dingen zijn waardoor je interesse verliest in een meid die je in eerste instantie wel leuk of aantrekkelijk vond
Ik denk dat de nadruk hier moet liggen op “maar waar ik nog niet op verliefd ben”.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:35 schreef Denden90 het volgende:
Hoi allemaal,
ik ben wel benieuwd of dit herkenbaar is. Ik merk dat ik vaak afhaak als een dame die ik leuk begin te vinden (maar waarop ik nog niet verliefd ben) al heel duidelijk laat merken dat ze mij wel helemaal leuk vindt en bv zelf het initiatief begint te nemen om af te spreken en vaker als eerste begint te appen of zeggen dat ze zin in sex met me heeft. Of bv vraagt "of er iets aan de hand is" als ik haar 3 dagen niet terugapp. Het lijkt dan net of ik de aantrekkingskracht verlies. Is dat raar? of als ze bv dingen vragen als "wat zijn je intenties met mij eigenlijk"?
verder ben ikwel benieuwd wat voor jullie eigenlijk de dingen zijn waardoor je interesse verliest in een meid die je in eerste instantie wel leuk of aantrekkelijk vond
Ik vind dit een beetje overkomen als “kijk eens hoe slecht ik voorheen behandeld ben door vrouwen wanneer ik ze aandacht gaf” en je jezelf daardoor de houding hebt aangemeten ze met gelijke munt terug te betalen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:35 schreef Denden90 het volgende:
Hoi allemaal,
De mossel? het paleis?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb dat ook weleens gehad ja. Dan had ik in mijn hoofd na een eerste date of eerste kennismaking al van 'deze persoon wil ik beter leren kennen'. Maar als de andere persoon er dan zo enthousiast op reageert en dat ze al weet dat ze met mij verder wilt: dat kan. Maar de manier waarop deze vrouwen het zeiden legde wat extra druk op mij die ik niet wou. Want stel dat ik toch zoiets heb van liever niet dan komt de teleurstelling harder bij hun aan (hoe je het ook wilt verwoorden).
Een vrouw mag dat wel zeggen dat ze het al weet enzo maar ze moet zich wel realiseren dat een ander een andere mening kan hebben die niet overeen kan komen met de verwachting.
De mossel was zo iemand. Die kon niet met teleurstellingen omgaan en bij de eerste kennismaking zei ze halverwege het gesprek dat ze het al wist en dat ze wou weten of er genoeg ruimte voor haar spullen was in het paleis. Toen ik aangaf dat dit een wel hele snelle mening was die ze zo openbaarde gaf ze aan dat als ze iets zeker wist dat ze er gewoon voor ging. Ik had tijdens het gesprek mijn twijfels. Nou, ik had het geweten toen ik deze twijfels aangaf. Toen was het dat ik haar tijd aan het verdoen was en dat als ik het gewoon vanaf de eerste minuut tegen haar had gezegd ze de kennismaking had afgekapt en met iemand anders wat was gaan drinken. Vervolgens kwam het dat ik tijdens het gesprek niet gelijk had gezegd dat ik haar niet leuk genoeg vond.
Omdat ik best wel goed in de psychologie ben zag ik dat deze meid onzeker was maar ook niet met teleurstellingen om kon gaan. Een paar dagen later werd mijn voicemail uitgescholden
Ja joh. Hij heeft nog meer van dat soort ‘personages’ die hij regelmatig ter sprake brengt. Hilarisch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |