SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu de rijst koken en daarna op een bakplaat in de koelkast zetten zodat je het vanavond kan bakkenquote:
Moet meer groente eten. Anders vrat ik elke dag saté of burrito's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kookt toch zelf? Als je dan boontjes niet lekker vindt waarom dan dat eten
Waarom haal je het dan?quote:
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:05 schreef Karzai het volgende:
Kutleven voel me als een pissebed onder een steen
vgs mij smaakt regenwurm ook naar niks trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef Karzai het volgende:
Een buiten kip die rondscharrelt en af en toe een regenwurmpje eet heeft wel smaak hoor
Burrito vullen met groente?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet meer groente eten. Anders vrat ik elke dag saté of burrito's.
Oh god, ik hoop dat ik bij m'n beesten voeren nu de regenwormen niet hoef te vierendelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vgs mij smaakt regenwurm ook naar niks trouwens![]()
vanaf morgen beter weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben moe en het is donker buiten
Alle groente? Srs?quote:
Moe ben ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben moe en het is donker buiten
Heuhheuh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt als een goed moment om dingen anders klaar te gaan maken.
Ja, want ik heb trekquote:
jawel toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht dat blanke mensen nooit gebakken rijst aten.
Hoezo moet je daar ineens een kleurtje voor hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
lekker hoor. ik hou van rijst , vind alleen dat het slecht vult
Maar hoe maak je het klaar dan? In dingen als pasta/wokgerechten/eigenlijk bijna alles valt toch goed groente te "verstoppen"? En anders misschien soepen?quote:
Wij mogen alleen hutspot eten, jeweettog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo moet je daar ineens een kleurtje voor hebben?
Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
EN KAAS HEEL VEEL KAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij mogen alleen hutspot eten, jeweettog.
Wel een beetje cultural appropriaton eigenlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is raar, ik zie negers ook nooit jam of oesters eten, kip, krab, rijst, avocado, ananas, bananen, nootjes en dat was het dan wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook als m'n deels pinda-familie het maakt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een beetje cultural appropriaton eigenlijk
Ja zo maak ik het dus vaakquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe maak je het klaar dan? In dingen als pasta/wokgerechten/eigenlijk bijna alles valt toch goed groente te "verstoppen"? En anders misschien soepen?
En als ik dan zeg "ja US maar de wereld is groter dan Artis" dan ben IK zeker de racist?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat is raar, ik zie negers ook nooit jam of oesters eten, kip, krab, rijst, avocado, ananas, bananen, nootjes en dat was het dan wel.
Dat klinkt veel leuker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag trouwens dat Duitsers ook gewoon boerenkool met worst eten. Heet daar Grünkohl mit Pinkel.
Dan is er toch niet zoveel aan de hand?quote:
Ik weet niet of jij het dan mag etenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook als m'n deels pinda-familie het maakt?
Ook lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij mogen alleen hutspot eten, jeweettog.
Nee, is aangetrouwd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het dan mag eten
Ben jij deels pinda trouwens?
Nu heb ik zin in boerenkoolstamppotquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag trouwens dat Duitsers ook gewoon boerenkool met worst eten. Heet daar Grünkohl mit Pinkel.
Haal dan groenten die je lekker vindt gekkie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet meer groente eten. Anders vrat ik elke dag saté of burrito's.
Ja, ben gelijk benieuwd naar die worst huehuequote:
Ja lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in boerenkoolstamppot
Ik eet ook geen oestersquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is raar, ik zie negers ook nooit jam of oesters eten, kip, krab, rijst, avocado, ananas, bananen, nootjes en dat was het dan wel.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn foto staat zo ongeveer in de encyclopedie als je "Hollander" opzoekt.
Inclusief klompen en Zeeuws meisje outfit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn foto staat zo ongeveer in de encyclopedie als je "Hollander" opzoekt.
Ik zei bewust Hollander.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inclusief klompen en Zeeuws meisje outfit?
wow, wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Boerenkoolstamp is een van de weinige dingen die ik vanwege de smaak echt weiger.
Met spiegels.quote:
Ik vind het gewoon écht niet lekker. Bepaald structuurding ofzo.quote:
en ze eten het niet met worst ook. Maar met casselerribquote:
Die van mij haten me.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haal dan groenten die je lekker vindt gekkie.
In ander nieuws, doe jij dit wel eenset je cavia's?
https://www.instagram.com/reel/CSBrwQPF1RD
Gewoon beidenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ze eten het niet met worst ook. Maar met casselerribVeel lekkerder ook
Heerlijk joh, proef je puur natuur en de woeste zee, stukje zilt eerbetoon aan Moeder Aardequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet ook geen oesters_! Vies zeesnot.
nou okee, mag ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon beiden
https://www.chefkoch.de/r(...)nach-Bremer-Art.html
Die leeft nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Is kwiwi al gespot of is ze gevlucht nu ze is ontmaskwerd?
Die beesten leven nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk joh, proef je puur natuur en de woeste zee, stukje zilt eerbetoon aan Moeder Aarde
Wij hebben op werk ook scheermessen toch. Die gaan oko levend de ovenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk joh, proef je puur natuur en de woeste zee, stukje zilt eerbetoon aan Moeder Aarde
Ontmaskerd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Foqueville heeft een begraafplaats nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die leeft nog.
Gergi is een ander verhaal vrees ik.
We moeten uitkijken dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die leeft nog.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die leeft nog.
quote:
Volgens de voorspelling blijft het droogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mn was naar buiten gesmeten, dus ik moet wel even het weer in de gaten houden
quote:
Ze was er een half uur geleden nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
wat is popcornen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Alhoewel, de caafs waren vanmorgen in een goede bui toen ik de kamer binnenkwam. Ik gooide een schoon laagje zaagsel over de pisplekken en toen begonnen ze alle drie te hupsen en te popcornen. Doen ze anders nooit.
toch zit het vaak meer richting groenekool/savooiekool.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar denkt Wikipedia anders over
https://de.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%BCnkohl
mit schweinehaxequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ze eten het niet met worst ook. Maar met casselerribVeel lekkerder ook
Mijn bejaarden popcornen niet meer, daar zijn ze te oud voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Alhoewel, de caafs waren vanmorgen in een goede bui toen ik de kamer binnenkwam. Ik gooide een schoon laagje zaagsel over de pisplekken en toen begonnen ze alle drie te hupsen en te popcornen. Doen ze anders nooit.
dit caviamoeder jargon snapt verder niemandquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bejaarden popcornen niet meer, daar zijn ze te oud voor![]()
Lagere levensvorm dus dat vind ik niet zo heel erg zieligquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben op werk ook scheermessen toch. Die gaan oko levend de oven
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet lang meer, of kapot kauwen in je mond of ze sterven vrij snel door je maagzuur
das ook niet aardigquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lagere levensvorm dus dat vind ik niet zo heel erg zielig
Whieepquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit caviamoeder jargon snapt verder niemand
Het bed moest toch schoon vanwege "sinaasappelsap"...quote:
Ja maar jij vindt alles een lagere levensvorm. Kannibaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lagere levensvorm dus dat vind ik niet zo heel erg zielig
oh joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze van die bokkensprongen maken, dan zijn ze blij.
vinden ze dat extra lekker?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Misschien doen ze nu ineens blij omdat ze gisteravond spinazie hebben gehad en denken weer te krijgen.
Hoeveel spinazie voor 1 lijk?quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze moest ineens haar matras schoonmaken omdat ze zogenaamd sinassapelsap had gemorst...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bed moest toch schoon vanwege "sinaasappelsap"...
Het is niet zo goed voor ze, meer kans op nierstenen en eentje heeft die alquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze dat niet elke dag dan?
Zeggen mensen idd altijd. Oh het was zon vriendelijke man, zei altijd netjes gedagquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Maar kan ik me niet voorstellen bij Kwiwi
oh johquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet zo goed voor ze, meer kans op nierstenen en eentje heeft die al
Dat zijn juist de gevaarlijkste, degenen waar je het niet van verwachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Maar kan ik me niet voorstellen bij Kwiwi
Nee in dit geval voor de restjes Gergi die niet gemakkelijk van het matras af kwamenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Staat sinaasappelsap voor damesurine?
Nee, lichaamsresten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Staat sinaasappelsap voor damesurine?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Takkie was ook altijd erg blij als ik met verse ijsbergsla aankwam
Tot je hem doodmartelde met fel zonlicht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
en dat terwijl ijsbergsla een vrij teleurstellende sla isquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je hem doodmartelde met fel zonlicht.
niet voor wandelende takkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat terwijl ijsbergsla een vrij teleurstellende sla is
Als ze van kwiwi zeggen dat het een aardige man was dan heeft ze een goed alterego gecreëerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeggen mensen idd altijd. Oh het was zon vriendelijke man, zei altijd netjes gedag
Plakbaard op enzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze van kwiwi zeggen dat het een aardige man was dan heeft ze een goed alterego gecreëerd
quote:
Dodelijk marburgvirus duikt op in West-Afrika
In het West-Afrikaanse land Guinee is volgens de autoriteiten een uitbraak van het levensbedreigende marburgvirus vastgesteld. Het gaat om het eerste geval ooit in West-Afrika, zo maakte de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) bekend.
https://www.ad.nl/buitenl(...)est-afrika~a61e0c4a/
Alleen overdraagbaar via bloed en lichaamssappen toch?quote:
Blijkt ze/hij/het straks ook gewoon in een Klein Zwitserland vakantiepark te wonenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze van kwiwi zeggen dat het een aardige man was dan heeft ze een goed alterego gecreëerd
Dat is toch dat virus waar mensen zo snel aan doodgaan dat ze er niet aan toe komen om iemand anders te besmetten?quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het geen corona is, telt het niet.
quote:
In coronajaar 2020 werd minder gefietst
Nederlanders hebben in het coronajaar 2020 ruim 13 procent minder kilometers op de fiets afgelegd vergeleken met het jaar ervoor. Dat komt neer op een gemiddelde van 996 kilometer per persoon, tegen 1112 fietskilometers in 2019. Dat meldt branchevereniging Bovag op basis van CBS-cijfers. De afname wordt vooral veroorzaakt door het afgenomen woon-werkverkeer en het sluiten van de scholen.
Daartegenover staat dat het aantal recreatieve kilometers met zo'n 30 procent toenam tot 254 kilometer per persoon. Volgens Bovag is dat het gevolg van de tijdelijke sluiting van sportscholen en dagattracties en de toegenomen populariteit van e-bikes en mountainbikes.
In Zeeland werd het meest het gefietst: gemiddeld 1255 kilometer per persoon in heel 2020. Dat is bijna het dubbele van het gemiddelde aantal fietskilometers in Flevoland (672) en Limburg (726).
Pruimencompote.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen overdraagbaar via bloed en lichaamssappen toch?
Dus geen bloed drinken en niet seksen.
Alleen maar luie teckels in Flevoland.quote:
quote:
Matig virus dus want dit helpt niet mee met de besmettelijkheidquote:Het marburgvirus kan een gezond persoon binnen een week doden.
Geen rooie baard halen.quote:
kijken of je het ook matig vind als je het straks hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Matig virus dus want dit helpt niet mee met de besmettelijkheid
Het wordt weer eens tijd voor m'n ebolaburgers-film.quote:
Wat ben je van planquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken of je het ook matig vind als je het straks hebt
Ik heb altijd een opbeurend woordje voor iedereen paraat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je, Bef, dat doet me goed
"Heb je gisteren spaghetti op? Nee Lisanne van de friettent op de hoek is een drankje komen doen"quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heb je gisteren spaghetti op? Nee Lisanne van de friettent op de hoek is een drankje komen doen"
Absoluut!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een opbeurend woordje voor iedereen paraat.
Prima eten bij klein Zwitserland. Paar weken terug nog geweest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt ze/hij/het straks ook gewoon in een Klein Zwitserland vakantiepark te wonen
Steak frites?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima eten bij klein Zwitserland. Paar weken terug nog geweest.
leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
De bril is er
En hij staat net als op die virtuale pas-app van Pearle
Beter wordt het niet met mijn hoofd.
Heb je stiekem kwiwi geholpen met het gat te graven waar Gergi in is verdwenenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima eten bij klein Zwitserland. Paar weken terug nog geweest.
hoezo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Je zou alleen niet zeggen dat dit een bril is die oorspronkelijk 69 euro kostte
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Raar brein van mij, ik zie deze [ afbeelding ] zelfs voor me als ik het journaal kijk of CNN
Misschien moeten we Bal vragen elke dag een vlogje op te nemen waarin ze even nu.nl voorleest?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Raar brein van mij, ik zie deze [ afbeelding ] zelfs voor me als ik het journaal kijk of CNN
Iedereen je nawijzen "Oeh kijk daar die kerel met die goedkope zonnebril" en kinderen die stenen gooien naar jequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Je zou alleen niet zeggen dat dit een bril is die oorspronkelijk 69 euro kostte
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen je nawijzen "Oeh kijk daar die kerel met die goedkope zonnebril" en kinderen die stenen gooien naar je
Zou aandachtig kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we Bal vragen elke dag een vlogje op te nemen waarin ze even nu.nl voorleest?
Hartelijk dank namens stakeholder Ballie van het Hoofdkantoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
De bril is er
Mr. G. Bal J. Hiltermanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou aandachtig kijken![]()
Dat ze ook haar eigen mening geeft bij het nieuws
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we Bal vragen elke dag een vlogje op te nemen waarin ze even nu.nl voorleest?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
"Achttien mensen neergestoken in Rotterdam maar geen enkele dader had een tintje, verder naar veel belangrijker nieuws, zes palingbeestjes op brute wijze vermoord door dikke blanke mannen in trainingspakken, bel 0800-bal voor tips aangaande deze misdaad"
geen gekke dingen mee doen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flubberig plastic![]()
Maar de glazen zijn wel fijn. Rustgevend en niet te donker.
Nee ik had een Wiener schnitzelquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
"Achttien mensen neergestoken in Rotterdam maar geen enkele dader had een tintje, verder naar veel belangrijker nieuws, zes palingbeestjes op brute wijze vermoord door dikke blanke mannen in trainingspakken, bel 0800-bal voor tips aangaande deze misdaad"
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je stiekem kwiwi geholpen met het gat te graven waar Gergi in is verdwenen
Huehuequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit gelukkig een stevge brillendoos bij.
Detailsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had nog speciaal 'brillen' voorgezet
* gaat op de lijst.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit gelukkig een stevge brillendoos bij.
van "brillenkoker" wordt het verhaal niet beter zekerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had nog speciaal 'brillen' voorgezet
"Magk n keer oew gank witte?"quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van "brillenkoker" wordt het verhaal niet beter zeker
Beetje roomboter, dun gesneden chorizo en een toefje mierikswortelquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Even naar de appie om de boodschappen te halen die ik gisteren vergat. En wat lekkers op een brötchen.
Lekker een broodje kroketquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Even naar de appie om de boodschappen te halen die ik gisteren vergat. En wat lekkers op een brötchen.
Nu kun je iets lekkers halen voor de lunchquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
De bril is er
huehuequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn appel was een deceptie, zat gewoon geen lekker stuk aan.En aan de buitenkant was er niets van te merken.
Oeh, vieze appels.. Ik vind van die melige appels echt heel goor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn appel was een deceptie, zat gewoon geen lekker stuk aan.En aan de buitenkant was er niets van te merken.
Zo'n melige appel, alsof je een hap neemt uit een gele natte wolk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh loempiaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kun je iets lekkers halen voor de lunch
Hét moment van de dag?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Mijn muntplantje was helemaal dor, die heb ik even danig onder handen genomen en nu kan hij nog wel een tijdje mee zo te zien, alleen ruiken mijn vingers nu naar tandpasta.
#spannendleven.
Munt moet je in de tuin zetten, dan groeit het als fucking onkruidquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Mijn muntplantje was helemaal dor, die heb ik even danig onder handen genomen en nu kan hij nog wel een tijdje mee zo te zien, alleen ruiken mijn vingers nu naar tandpasta.
#spannendleven.
ja maar ik stond om 6:40 al buiten dus ik vind het wel lunchtijd hoorquote:
In potten op m'n balkon gaat het wat minderquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Munt moet je in de tuin zetten, dan groeit het als fucking onkruid
De dag is nog langquote:
In ieder geval wat opzij zetten zodat ik niet tot m'n 67e hoef door te werkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zouden jullie doen, met een miljoen?
Op zij zetten, maar ik denk wel dat ik sowieso 1 ton schenk 't.b.v onderzoek naar Neurofibromatosequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo heb ik een keer ruzie gehad met een buurvrouw die had Japanse Duizendknoop in haar tuin gezet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eeeeuhm.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ontslag nemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gezellig rummikuppen met je wijffie de hele dag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In ieder geval wat opzij zetten zodat ik niet tot m'n 67e hoef door te werken
Inspirerendquote:
Het is of dat of tot m'n pensioen als een rat blijven acteren dat ik nog iets heb met de huidige manier van IT bedrijven van het bedrijfquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig rummikuppen met je wijffie de hele dag.
Ik hoor een lichte frustratie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is of dat of tot m'n pensioen als een rat blijven acteren dat ik nog iets heb met de huidige manier van IT bedrijven van het bedrijf
Doen het inderdaad goed op de markt, die eeeeeuhmsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima advies, voor een miljoen aan eeeeuhms kopen.
Ik ben er inmiddels vanaf, maar correct.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele veldslagquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels vanaf, maar correct.
Jobhoppen naar waar je hart ligt, iets met cruises gaan doen in jouw geval want in die sector is het tijdelijk chaos, mijn neefje is door de pandemie plezierjachten gaan bouwen bijvoorbeeld, dream big and jump.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is of dat of tot m'n pensioen als een rat blijven acteren dat ik nog iets heb met de huidige manier van IT bedrijven van het bedrijf
Vooral een lange.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele veldslag
Voor de liefhebbers ook zakjes met aaaarghs.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen het inderdaad goed op de markt, die eeeeeuhms
Goh valt het zo opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor een lichte frustratie?
Je bent er vanaf, voor nu ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels vanaf, maar correct.
Ik heb vooral interesse in de uhmmmms en de grrrrmblssss (niet de user)quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers ook zakjes met aaaarghs.
Het is verdrongen door winde.quote:
Is dat wafels bakken om de geur te verdrijven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:45 schreef kwiwi het volgende:
Wafels aan het bakken om mee naar het werk te nemen morgen
Lichtelijk, ik heb wel bewondering voor mensen die in de IT werken.quote:
Ik heb het probleem dat ik 54 ben en met mijn salaris nu wel het gezin draaiende moet houden, dus voor de fun iets gaan doen is niet echt een optie. Mevr Koen zou iets dergelijks prima kunnen doen, die is immers toch al werkeloosquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jobhoppen naar waar je hart ligt, iets met cruises gaan doen in jouw geval want in die sector is het tijdelijk chaos, mijn neefje is door de pandemie plezierjachten gaan bouwen bijvoorbeeld, dream big and jump.
@LTVDKquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vooral interesse in de uhmmmms en de grrrrmblssss (niet de user)
Nee, ik ben vanochtend m'n matras met een stoomapparaat te lijf gegaan, daarna weer baking soda erover... nu ruikt het niet meer zo ergquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat wafels bakken om de geur te verdrijven?
Die heb ik op de oprit..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en die nepaardbeien zijn ook kut.
Neeeheeeeeequote:
Ohquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vooral interesse in de uhmmmms en de grrrrmblssss (niet de user)
Zijn de maden ook weg?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanochtend m'n matras met een stoomapparaat te lijf gegaan, daarna weer baking soda erover... nu ruikt het niet meer zo erg
Mevrouw Koen aan het werk zetten en zelf wat leukers zoeken een optie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik 54 ben en met mijn salaris nu wel het gezin draaiende moet houden, dus voor de fun iets gaan doen is niet echt een optie. Mevr Koen zou iets dergelijks prima kunnen doen, die is immers toch al werkeloos
Mevrouw Koen wil niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik 54 ben en met mijn salaris nu wel het gezin draaiende moet houden, dus voor de fun iets gaan doen is niet echt een optie. Mevr Koen zou iets dergelijks prima kunnen doen, die is immers toch al werkeloos
Help en steun en vecht samen met haar dan, stroom je later als compagnon en steun en toeverlaat in, Koens Kruisesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Happy socks?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Als grootgevoete blijft het lastig om sokken te kopen die niet zwart of donkerblauw zijn
Denk dat ze vrij snel de restjes heeft weggewerkt gezien ze gisteren al bezig was de laatste sporen uit te wissenquote:
Zelfs geen witte sportsokken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Als grootgevoete blijft het lastig om sokken te kopen die niet zwart of donkerblauw zijn
Oh die madenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze vrij snel de restjes heeft weggewerkt gezien ze gisteren al bezig was de laatste sporen uit te wissen
Ben je op zoek naar blije Disney sokken dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
'sinaasappelsap'quote:
Uhm, ik weet dat het onbeleefd is, maar welke maat heb jij ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles wat maar een beetje vrolijk is gaat tot 46
En jij hebt 47?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles wat maar een beetje vrolijk is gaat tot 46
Nee, gewoon iets met een vrolijk motiefje of kleurtje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar blije Disney sokken dan?
Het zou al wat zijn dat mevr Koen überhaupt iets gaat vinden, zit dr hele leven al in de nu niet echt briljant lopende reisbranche. Zou ook prima administratieve of receptie achtige banen aankunnen maar moet daar eerst qua kennis een upgrade hebben, zo heeft ze nauwelijks ervaring met iets basaals als MS Officequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mevrouw Koen aan het werk zetten en zelf wat leukers zoeken een optie?
47quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik weet dat het onbeleefd is, maar welke maat heb jij ?
Gewoon 46 kopen en een beetje uitrekkenquote:
Feestelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Antraciet was nu het meest vrolijke dat ik kon vinden
Mag ze via UWV een cursus doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zou al wat zijn dat mevr Koen überhaupt iets gaat vinden, zit dr hele leven al in de nu niet echt briljant lopende reisbranche. Zou ook prima administratieve of receptie achtige banen aankunnen maar moet daar eerst qua kennis een upgrade hebben, zo heeft ze nauwelijks ervaring met iets basaals als MS Office
Dan scheurt het uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon 46 kopen en een beetje uitrekken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan scheurt het uit.
inb4 huehue.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan scheurt het uit.
inb4 huehue.
Aaawquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Wil degene die de laatste post heeft even de OP aanpassen?
Kwiwi - architecte, godin, favoriete schoondochter en moordverdachte.
O ja mijn moeder had dat ook, die heeft toen een MS Office cursusje gedaan en daarna vrij snel werk gevonden op een admin afdeling. Dat is ook makkelijk thuis te leren als de wil er is. Zonder Office ervaring kom je nergens tegenwoordig in de administratie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zou al wat zijn dat mevr Koen überhaupt iets gaat vinden, zit dr hele leven al in de nu niet echt briljant lopende reisbranche. Zou ook prima administratieve of receptie achtige banen aankunnen maar moet daar eerst qua kennis een upgrade hebben, zo heeft ze nauwelijks ervaring met iets basaals als MS Office
Wat is dat voor zure sloot?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"Mag ik misschien...? "
NEE![]()
"Ja maar mag ik dan...?"
NEE![]()
"Of anders.."
NEE
[ afbeelding ]
Die meerkoet er ook bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"Mag ik misschien...? "
NEE![]()
"Ja maar mag ik dan...?"
NEE![]()
"Of anders.."
NEE
[ afbeelding ]
Gaat ze na de vakantie inderdaad doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ze via UWV een cursus doen?
De huehueslootquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat voor zure sloot?
Ja ik pas met 41 ook nog in 38. Beetje uitrekken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon 46 kopen en een beetje uitrekken
Wat? Ik ben uit de politie gezet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Wil degene die de laatste post heeft even de OP aanpassen?
Kwiwi - architecte, godin, favoriete schoondochter en moordverdachte.
Nooit klachten gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote piel ook dan of dat dan weer niet?
Die is wel rijp voor een tekstwolkje jaquote:
Z'n bijnaam is Budaconda, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent vergeten de huehue erbij te zettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik pas met 41 ook nog in 38. Beetje uitrekken.
Dat is nu wel zeker? Geen doorstart meer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat ze na de vakantie inderdaad doen.
Omdat er tot kort voor de vakantie geen zekerheid was dat D-Reizen echt einde oefening zou zijn
Oh ja, qua tijdlijn is het even afwachten dan wel handiger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat ze na de vakantie inderdaad doen.
Omdat er tot kort voor de vakantie geen zekerheid was dat D-Reizen echt einde oefening zou zijn
Eeeeeuhmmmquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit codetaal?quote:
Hebben we iemand hier die dit kan bevestigen, even denken hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Z'n bijnaam is Budaconda, wat denk je zelf
"Per ongeluk"quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh lol, ik sta al de hele dag op 'niet storen'
Oepsie
Beperkt aantal kantoren is doorgegaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nu wel zeker? Geen doorstart meer?
Bizar eigenlijk, ooit zo'n groot reismerk.
Ja, normaal als ik op kantoor zit, dan zegt mijn hoofd dat automatisch voor mijquote:
Zie je wel dat je niet zonder manager kunt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, normaal als ik op kantoor zit, dan zegt mijn hoofd dat automatisch voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |