SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu de rijst koken en daarna op een bakplaat in de koelkast zetten zodat je het vanavond kan bakkenquote:
Moet meer groente eten. Anders vrat ik elke dag saté of burrito's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kookt toch zelf? Als je dan boontjes niet lekker vindt waarom dan dat eten
Waarom haal je het dan?quote:
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:05 schreef Karzai het volgende:
Kutleven voel me als een pissebed onder een steen
vgs mij smaakt regenwurm ook naar niks trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef Karzai het volgende:
Een buiten kip die rondscharrelt en af en toe een regenwurmpje eet heeft wel smaak hoor
Burrito vullen met groente?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet meer groente eten. Anders vrat ik elke dag saté of burrito's.
Oh god, ik hoop dat ik bij m'n beesten voeren nu de regenwormen niet hoef te vierendelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vgs mij smaakt regenwurm ook naar niks trouwens![]()
vanaf morgen beter weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben moe en het is donker buiten
Alle groente? Srs?quote:
Moe ben ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben moe en het is donker buiten
Heuhheuh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt als een goed moment om dingen anders klaar te gaan maken.
Ja, want ik heb trekquote:
jawel toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht dat blanke mensen nooit gebakken rijst aten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |