SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu de rijst koken en daarna op een bakplaat in de koelkast zetten zodat je het vanavond kan bakkenquote:
Moet meer groente eten. Anders vrat ik elke dag saté of burrito's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kookt toch zelf? Als je dan boontjes niet lekker vindt waarom dan dat eten
Waarom haal je het dan?quote:
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:05 schreef Karzai het volgende:
Kutleven voel me als een pissebed onder een steen
vgs mij smaakt regenwurm ook naar niks trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef Karzai het volgende:
Een buiten kip die rondscharrelt en af en toe een regenwurmpje eet heeft wel smaak hoor
Burrito vullen met groente?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet meer groente eten. Anders vrat ik elke dag saté of burrito's.
Oh god, ik hoop dat ik bij m'n beesten voeren nu de regenwormen niet hoef te vierendelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vgs mij smaakt regenwurm ook naar niks trouwens![]()
vanaf morgen beter weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben moe en het is donker buiten
Alle groente? Srs?quote:
Moe ben ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben moe en het is donker buiten
Heuhheuh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt als een goed moment om dingen anders klaar te gaan maken.
Ja, want ik heb trekquote:
jawel toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht dat blanke mensen nooit gebakken rijst aten.
Hoezo moet je daar ineens een kleurtje voor hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
lekker hoor. ik hou van rijst , vind alleen dat het slecht vult
Maar hoe maak je het klaar dan? In dingen als pasta/wokgerechten/eigenlijk bijna alles valt toch goed groente te "verstoppen"? En anders misschien soepen?quote:
Wij mogen alleen hutspot eten, jeweettog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo moet je daar ineens een kleurtje voor hebben?
Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
EN KAAS HEEL VEEL KAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij mogen alleen hutspot eten, jeweettog.
Wel een beetje cultural appropriaton eigenlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is raar, ik zie negers ook nooit jam of oesters eten, kip, krab, rijst, avocado, ananas, bananen, nootjes en dat was het dan wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook als m'n deels pinda-familie het maakt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een beetje cultural appropriaton eigenlijk
Ja zo maak ik het dus vaakquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe maak je het klaar dan? In dingen als pasta/wokgerechten/eigenlijk bijna alles valt toch goed groente te "verstoppen"? En anders misschien soepen?
En als ik dan zeg "ja US maar de wereld is groter dan Artis" dan ben IK zeker de racist?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat is raar, ik zie negers ook nooit jam of oesters eten, kip, krab, rijst, avocado, ananas, bananen, nootjes en dat was het dan wel.
Dat klinkt veel leuker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag trouwens dat Duitsers ook gewoon boerenkool met worst eten. Heet daar Grünkohl mit Pinkel.
Dan is er toch niet zoveel aan de hand?quote:
Ik weet niet of jij het dan mag etenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook als m'n deels pinda-familie het maakt?
Ook lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij mogen alleen hutspot eten, jeweettog.
Nee, is aangetrouwd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het dan mag eten
Ben jij deels pinda trouwens?
Nu heb ik zin in boerenkoolstamppotquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag trouwens dat Duitsers ook gewoon boerenkool met worst eten. Heet daar Grünkohl mit Pinkel.
Haal dan groenten die je lekker vindt gekkie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet meer groente eten. Anders vrat ik elke dag saté of burrito's.
Ja, ben gelijk benieuwd naar die worst huehuequote:
Ja lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in boerenkoolstamppot
Ik eet ook geen oestersquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is raar, ik zie negers ook nooit jam of oesters eten, kip, krab, rijst, avocado, ananas, bananen, nootjes en dat was het dan wel.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn foto staat zo ongeveer in de encyclopedie als je "Hollander" opzoekt.
Inclusief klompen en Zeeuws meisje outfit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn foto staat zo ongeveer in de encyclopedie als je "Hollander" opzoekt.
Ik zei bewust Hollander.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inclusief klompen en Zeeuws meisje outfit?
wow, wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Boerenkoolstamp is een van de weinige dingen die ik vanwege de smaak echt weiger.
Met spiegels.quote:
Ik vind het gewoon écht niet lekker. Bepaald structuurding ofzo.quote:
en ze eten het niet met worst ook. Maar met casselerribquote:
Die van mij haten me.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haal dan groenten die je lekker vindt gekkie.
In ander nieuws, doe jij dit wel eenset je cavia's?
https://www.instagram.com/reel/CSBrwQPF1RD
Gewoon beidenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ze eten het niet met worst ook. Maar met casselerribVeel lekkerder ook
Heerlijk joh, proef je puur natuur en de woeste zee, stukje zilt eerbetoon aan Moeder Aardequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet ook geen oesters_! Vies zeesnot.
nou okee, mag ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon beiden
https://www.chefkoch.de/r(...)nach-Bremer-Art.html
Die leeft nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Is kwiwi al gespot of is ze gevlucht nu ze is ontmaskwerd?
Die beesten leven nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk joh, proef je puur natuur en de woeste zee, stukje zilt eerbetoon aan Moeder Aarde
Wij hebben op werk ook scheermessen toch. Die gaan oko levend de ovenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk joh, proef je puur natuur en de woeste zee, stukje zilt eerbetoon aan Moeder Aarde
Ontmaskerd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Foqueville heeft een begraafplaats nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die leeft nog.
Gergi is een ander verhaal vrees ik.
We moeten uitkijken dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die leeft nog.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die leeft nog.
quote:
Volgens de voorspelling blijft het droogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mn was naar buiten gesmeten, dus ik moet wel even het weer in de gaten houden
quote:
Ze was er een half uur geleden nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
wat is popcornen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Alhoewel, de caafs waren vanmorgen in een goede bui toen ik de kamer binnenkwam. Ik gooide een schoon laagje zaagsel over de pisplekken en toen begonnen ze alle drie te hupsen en te popcornen. Doen ze anders nooit.
toch zit het vaak meer richting groenekool/savooiekool.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar denkt Wikipedia anders over
https://de.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%BCnkohl
mit schweinehaxequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ze eten het niet met worst ook. Maar met casselerribVeel lekkerder ook
Mijn bejaarden popcornen niet meer, daar zijn ze te oud voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Alhoewel, de caafs waren vanmorgen in een goede bui toen ik de kamer binnenkwam. Ik gooide een schoon laagje zaagsel over de pisplekken en toen begonnen ze alle drie te hupsen en te popcornen. Doen ze anders nooit.
dit caviamoeder jargon snapt verder niemandquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bejaarden popcornen niet meer, daar zijn ze te oud voor![]()
Lagere levensvorm dus dat vind ik niet zo heel erg zieligquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben op werk ook scheermessen toch. Die gaan oko levend de oven
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet lang meer, of kapot kauwen in je mond of ze sterven vrij snel door je maagzuur
das ook niet aardigquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lagere levensvorm dus dat vind ik niet zo heel erg zielig
Whieepquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit caviamoeder jargon snapt verder niemand
Het bed moest toch schoon vanwege "sinaasappelsap"...quote:
Ja maar jij vindt alles een lagere levensvorm. Kannibaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lagere levensvorm dus dat vind ik niet zo heel erg zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |