Schijnt dat Cristiano Ronaldo voor een goed bod mag vertrekken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zullen ze wel weer vol voor Eto’o gaan.
Daar kan ik een hele pakkende analyse op loslaten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan naar @:GwaiLow voor een in-depth analyse van Benfica
Als het inderdaad netto is is het zo slecht nog niet. Zeker niet voor een verdediger die niet eens kan verdedigen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoe kun je lang treuzelen als er zo lang geen concreet geďnteresseerden zijn? Inter moest eerst verkopen en Everton is volgens mij nooit concreet geworden. Lijkt me ook dat Raiola flink met hem heeft lopen leuren om hem weg te brengen. Blijkbaar was er toch vrij weinig om hem te doen.
Ik vind het wel opvallend dat zoveel PSV supporters zo mad zijn om de verkoopprijs, wijzend naar zijn EK en vaak ook naar Ajax en AZ. Soms zijn de omstandigheden gewoon niet goed om er het maximale uit te halen. In het geval van Dumfries was dat gewoon een feit:
- Roept al meer dan een seizoen dat hij weg wil.
- Heeft nog een tweejarig contract.
- Traint apart van de groep, dus stond al met anderhalf been buiten.
- Vervangers al binnengehaald.
- Matig seizoen gedraaid en was vorig seizoen ook niet geweldig.
- Slechts één concreet geďnteresseerde club, dus geen biedoorlog.
Tsja, dan kan het bod wel eens blijven steken aan de onderkant van de marge die je in gedachten hebt.
Geld pakken en door. We hebben toch weer een speler naar een Europese topclub gebracht. Dat is prima voor het imago van PSV.
Gevoelsmatig zou je toch zeggen dat in deze opportunistische markt er wellicht meer te halen valt. Maar als je drie jaar geleden had geroepen dat die jongen 15 miljoen waard zou worden had iedereen hem hoogstpersoonlijk naar Milaan gebracht.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
15 miljoen voor een matige back als Dumfries is toch gewoon helemaal prima joh.
Prima voor de kleedkamer, maar ik zie hem niet veel aan spelen toekomen met Maduekegod en Zahavi voor hem in de pikorde.quote:
Weg ermeequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:21 schreef tja77 het volgende:
Er schijnen clubs in de running te zijn voor Doan. Hij heeft het blijkbaar niet verkeerd gedaan.
Wat denken jullie, verkopen of houden voor de breedte?
Het juiste moment om te verkopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:21 schreef tja77 het volgende:
Er schijnen clubs in de running te zijn voor Doan. Hij heeft het blijkbaar niet verkeerd gedaan.
Wat denken jullie, verkopen of houden voor de breedte?
Ergens hoop je dan ook op puntverlies. Arrogantie ten top.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:55 schreef tja77 het volgende:
Wat wijzigingen snap ik nog wel, maar geen:
Van Ginkel, Götze, Zahavi, Madueke, Drommel, Gakpo slaat helemaal nergens op.
Zonder bovengenoemde spelers, zal het zeer waarschijnlijk wederom je reinste oogaids worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergens hoop je dan ook op puntverlies. Arrogantie ten top.
Dit dus. Al was het stiekem te verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:06 schreef tja77 het volgende:
Die gekke Duitser moet gewoon met z’n sterkste 11 beginnen (met misschien 1 of 2 wisselingen) na een uurtje kun je wat sterhouders wisselen. Zo vroeg in het seizoen met dit zooitje ongeregeld aantreden is vragen om problemen. Gelukkig is Rosario verkocht, anders had die zeker in de basis gestaan.
Dan maar hopen op wat speelminuten voor Fofana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |