Dat hij gewoon met Olivier in plaats van Armando begint is niet meer dan logisch.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Zin in het potje tegen Benfica.
Ik zou met Obispo starten in plaats van Boscagli. Vind hem in het nieuwe seizoen een wat onzekere indruk maken.
Hoewel ik in Teze geen echte rechtsback zie, zou ik hem prefereren boven Mwene. En Drommel natuurlijk op goal. Mvogo is een bron van onrust.
Drommel
Teze - Ramalho - Obispo - Max
Van Ginkel - Sangaré
Madueke - Götze - Gapko
Zahavi
Dit moet hem zijn. Ook al weten we natuurlijk allemaal dat herr Roger gewoon met Mwene en de Boshos gaat beginnen.
Ik denk dat er weinig mensen denken dat we dit wel ff gaan winnen. Ik gok op 50-50 en dan bekijk ik het positief. Zonder PSV-bril is Benfica toch wel favoriet, die hebben toch wat meer ervaring op CL niveau en Portugezen zijn vaak geslepen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit wordt wel echt een pittig potje hoor. Ik snap dat er op basis van de eerste paar wedstrijden veel vertrouwen is, maar een tegenstander van het formaat Benfica is PSV nog niet tegengekomen. Hoewel een apart manneke, vind ik dat die trainer ook wel erg goed is in het anticiperen op tegenstanders.
80-20 benficaquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen denken dat we dit wel ff gaan winnen. Ik gok op 50-50 en dan bekijk ik het positief. Zonder PSV-bril is Benfica toch wel favoriet, die hebben toch wat meer ervaring op CL niveau en Portugezen zijn vaak geslepen.
Idd beetje als toen atletico v PSV.quote:
Atletico van toen schaal ik toch ook wel een niveautje hoger in dan het Benfica van komende woensdag.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd beetje als toen atletico v PSV.
Alleen was PSV toen beter defensief en slim volwassen spelen in cl potjes.
70-30 minimaal voor Benfica.
Ja, zowel Europees (2x) als in de comp. (2x)quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft Benfica al een beetje wedstrijden in de benen?
Ook in een goeie flow dus. Dat is wel jammer. Wordt in ieder geval een interessante krachtmeting.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, zowel Europees (2x) als in de comp. (2x)
Alles gewonnen.
Eigenlijk kun je het alleen maar redden door heel slim die uitwedstrijd te spelen en effectief te zijn voor de goal. Als je daar een resultaat haalt, dan heb je kans.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen denken dat we dit wel ff gaan winnen. Ik gok op 50-50 en dan bekijk ik het positief. Zonder PSV-bril is Benfica toch wel favoriet, die hebben toch wat meer ervaring op CL niveau en Portugezen zijn vaak geslepen.
Resultaat daar zal lastig zijn, de verdediging van PSV is nou ook weer niet zo op elkaar ingespeeld en van kwaliteit dat we die Portugezen kunnen laten komen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je het alleen maar redden door heel slim die uitwedstrijd te spelen en effectief te zijn voor de goal. Als je daar een resultaat haalt, dan heb je kans.
Als je daar verliest, dan zal Benfica het wel uitspelen in Eindhoven.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
hoe is het met Thijs Slegers eigenlijk
Tom Knipping kan ik weinig updates over vinden sinds de bekendmaking.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
En die andere van die belchinezen
Ze zijn beide wel ernstig ziek maar niet ongeneselijk. Thijs tweet er wel vaker over, gaat wel langzaam de goede kant op maar blijft een kutziekte natuurlijk. .quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
oef.... kan hij genezen eigenlijk? En Knipping?
ja stront inderdaad. Triest.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn beide wel ernstig ziek maar niet ongeneselijk. Thijs tweet er wel vaker over, gaat wel langzaam de goede kant op maar blijft een kutziekte natuurlijk. .
Van Bommel, Faber, Schmidt en nu ook weer bij Nice... Blijft een bijzonder verhaal waarom hij zoveel krediet en aanzien heeft bij alle trainers waarvoor hij heeft gespeeld.quote:
Die wordt ook hier uitgekotst, maar dat is gewoon een nuttige speler voor clubs waar Pogba te duur isquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Van Bommel, Faber, Schmidt en nu ook weer bij Nice... Blijft een bijzonder verhaal waarom hij zoveel krediet en aanzien heeft bij alle trainers waarvoor hij heeft gespeeld.
Is ook gewoon een betere speler dan Sangare je had of hem Rosario of Sangare moeten spelen vorig seizoen niet beide.quote:
Misschien omdat wij als liefhebbers het gewoon minder goed zien dan mensen die er verstand van hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Van Bommel, Faber, Schmidt en nu ook weer bij Nice... Blijft een bijzonder verhaal waarom hij zoveel krediet en aanzien heeft bij alle trainers waarvoor hij heeft gespeeld.
Nope, checkten ze niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:07 schreef RipCity het volgende:
Voor degene die naar psv zijn geweest (cl). Je moet coronabewijs laten zien. Maar checken ze ook of coronabewijs/ID overeenkomen met ticketnaam? Dus kan je binnenkomen met tickets op andermans naam of worden ze dan geweigerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |