Romero lijkt me stug, die is nog niet fit en volgens mij niet de wens van PSV dat hij vertrekt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
PSV wil nog 4 a 5 spelers gaan halen aldus VI vanmorgen.
Kan me niet anders voorstellen als dat er dan ook nog een paar gaan vertrekken. Dumfries sowieso. Namen die bij mij opkomen zijn Ihattaren, Rigo, Guti (?), Romero en Bruma.
Waarom zou die niet voor de bank komen? We gaan heel veel wedstrijden spelen de komende tijd en als je tijdens de gesprekken al aan verwachtingsmanagement doet, is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet Luuk toch helemaal niet willen? Die komt niet voor bank en voorin staat het nu goed.
Romero kon toch naar Sao Paulo was het gerucht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Romero lijkt me stug, die is nog niet fit en volgens mij niet de wens van PSV dat hij vertrekt.
Dumfries, Ihattaren, Bruma, Rigo mogen op zoek naar een nieuwe club. Die eerste krijg je nog een leuke som geld voor. De rest een habbekrats of gaan met verlies. Ik vermoed dat PSV gaat voor versterkingen in de breedte, dus geen grote investeringen van meer dan 5 miljoen per speler.
Drie miljoen per jaar voor een pinchhitter. Doe normaal gek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom zou die niet voor de bank komen? We gaan heel veel wedstrijden spelen de komende tijd en als je tijdens de gesprekken al aan verwachtingsmanagement doet, is er niks aan de hand.
Luuk m'n jongen, we willen je graag bij het team hebben om in heel veel wedstrijden de laatste 20 minuten de pot over de streep te trekken. Hier krijg je 3 miljoen per jaar voor en een autotje vd zaak
Als jdj hem gratis ophaalt net als pröpper kan je daar best 6 miljoen aan kwijtgooien met een contractje tot 2023quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie miljoen per jaar voor een pinchhitter. Doe normaal gek.
Het staat goed voorin maar is wel dunnetjes, buiten Gakpo, Madueke en Zahavi heb je alleen Vertessen en een nog niet fitte Romero. Zie daar ook niet snel iemand van jong PSV de boel versterken. Zeker als Bruma vertrekt, zal daar er minimaal 1 bijkomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet Luuk toch helemaal niet willen? Die komt niet voor bank en voorin staat het nu goed.
Je gaat toch geen 3 miljoen per jaar betalen voor een bankzitterquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom zou die niet voor de bank komen? We gaan heel veel wedstrijden spelen de komende tijd en als je tijdens de gesprekken al aan verwachtingsmanagement doet, is er niks aan de hand.
Luuk m'n jongen, we willen je graag bij het team hebben om in heel veel wedstrijden de laatste 20 minuten de pot over de streep te trekken. Hier krijg je 3 miljoen per jaar voor en een autotje vd zaak
Mee eens dat spoeling dun is bij PSV maar ik denk dat dat geld beter besteed kan worden dan aan Luuk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het staat goed voorin maar is wel dunnetjes, buiten Gakpo, Madueke en Zahavi heb je alleen Vertessen en een nog niet fitte Romero. Zie daar ook niet snel iemand van jong PSV de boel versterken. Zeker als Bruma vertrekt, zal daar er minimaal 1 bijkomen.
Jullie halen Haller voor 20 miljoen, lol. Die komt nog wel op het bankje terecht voor Tadic als jullie Europees gaan ballen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 3 miljoen per jaar betalen voor een bankzitterDat doet zelfs Ajax niet. Voor dat geld haal je een goede reserve voor op twee posities.
[..]
Mee eens dat spoeling dun is bij PSV maar ik denk dat dat geld beter besteed kan worden dan aan Luuk.
Ik ben dan ook geen voorstander van Luuk, er moet toch wel ergens een andere optie zijn?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 3 miljoen per jaar betalen voor een bankzitterDat doet zelfs Ajax niet. Voor dat geld haal je een goede reserve voor op twee posities.
[..]
Mee eens dat spoeling dun is bij PSV maar ik denk dat dat geld beter besteed kan worden dan aan Luuk.
Ja, dit inderdaad. Ik vind die dunne spoeling ook wel meevallen trouwens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Als je het kan veroorloven als pinchhitter is het natuurlijk prima alleen denk ik niet dat Luuk wil banken bij PSV, dan kan je beter banken in Sevillaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen voorstander van Luuk, er moet toch wel ergens een andere optie zijn?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jullie halen Haller voor 20 miljoen, lol. Die komt nog wel op het bankje terecht voor Tadic als jullie Europees gaan ballen.
Die Fofana zie ik niet bijtekenen hoor. Daar wordt nu al stevig mee geleurd. Gevalletje Brobbey.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad. Ik vind die dunne spoeling ook wel meevallen trouwens.
Hoe dan ook, liever dat ze die drie miljoen steken in een tekenbonus voor Fofana dan in het salaris van Luuk.
En dan lekker ergens nog iemand oppikken die voorin multi inzetbaar is.
Luuk naar PSV zie ik echt niet zitten. Staat voor mij synoniem ook voor extreem lelijk voetbal, dus wellicht een stukje onbevredigend sentiment wat daar speelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het kan veroorloven als pinchhitter is het natuurlijk prima alleen denk ik niet dat Luuk wil banken bij PSV, dan kan je beter banken in Sevilla
begrijp ik wel, het huidige PSV vind ik ook leuk om naar te kijken en dat is wel een tijd geledenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Luuk naar PSV zie ik echt niet zitten. Staat voor mij synoniem ook voor extreem lelijk voetbal, dus wellicht een stukje onbevredigend sentiment wat daar speelt.
Typische net niet voetballer, erg allround maar op een niveau dat net niet toereikend is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is jammer dat Slammers er voor heeft gekozen zich volledig in de anonimiteit te spelen in Italië. Vond ik een hele talentvolle speler. Tweebenig, geweldige techniek, kon een bal vasthouden. Die had goed in dit systeem gepast denk ik.
Zo een Zahavi is ook gewoon heel goed in dit systeem. Voetballen kan hij niet, maar die maakt wat vuile meters joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijp ik wel, het huidige PSV vind ik ook leuk om naar te kijken en dat is wel een tijd geleden
Ik denk dat die de potentie had om nog door te groeien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Typische net niet voetballer, erg allround maar op een niveau dat net niet toereikend is.
Dit laat eens te meer zien hoe dun de bank is. Alleen Obispo is potentieel basismateriaal nog. Rest is niveautje subtop.quote:Het Algemeen Dagblad verwacht dat Roger Schmidt twee wijzigingen zal doorvoeren in de basis. Jordan Teze lijkt als rechtsback te starten, terwijl Marco van Ginkel op het middenveld rust krijgt en wordt vervangen door Davy Pröpper.
Vermoedelijke opstelling PSV: Drommel, Teze, Ramalho, Boscagli, Max, Sangaré, Pröpper, Madueke, Götze, Gakpo, Zahavi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |