Dat klopt.quote:
Ja en daarom zijn mijn eerste vier hits op google al meteen niet-moslims en hierboven over Lyon ook al hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat klopt.
En dat kun je niet leuk vinden, maar het gegeven dat er bij dit soort shit de dader bijna altijd uit een relatief kleine groep komt -een groep die een ideologie naleeft waarbij in de kern ook nog eens een motivatie en rechtvaardiging voor barbaars geweld te vinden is- maakt het niet meer dan logisch dat je dat soort ''niet leuke'' reacties steeds vaker gaat zien. Ook al komt het ook voor dat de dader voor een keer eens niet uit die groep komt.
Zolang het liedje van ''de moslim die barbaars geweld volgens richtlijnen van islamitische kern toepast'' steeds vaker voorbij komt, komt het liedje van ''het zal wel weer een moslim zijn die barbaars geweld toe gepast heeft" ook steeds vaker voorbij.
Niet leuk, maar het is heel simpel.
In de 20ste eeuw zijn er een kwart miljard mensen om het leven gekomen door geweld, de daders waren voor zeker 95% geen moslims. Het is simpelweg een mythe dat moslims het meest gewelddadig zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat klopt.
En dat kun je niet leuk vinden, maar het gegeven dat er bij dit soort shit de dader bijna altijd uit een relatief kleine groep komt -een groep die een ideologie naleeft waarbij in de kern ook nog eens een motivatie en rechtvaardiging voor barbaars geweld te vinden is- maakt het niet meer dan logisch dat je dat soort ''niet leuke'' reacties steeds vaker gaat zien. Ook al komt het ook voor dat de dader voor een keer eens niet uit die groep komt.
Zolang het liedje van ''de moslim die barbaars geweld volgens richtlijnen van islamitische kern toepast'' steeds vaker voorbij komt, komt het liedje van ''het zal wel weer een moslim zijn die barbaars geweld toe gepast heeft" ook steeds vaker voorbij.
Niet leuk, maar het is heel simpel.
Fixedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
--------------------------
Wat verdrietig weer. Stom dat hij geen enkeltje Rwanda heeft gekregen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wil ik niet
Statistisch gezien is de kans echter het grootst dat het een moslim is.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Jij bent een mens dus 'statistisch gezien' is de kans het grootst dat jij Chinees bent.
Tja, het ene geweld is het andere niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:36 schreef Rambolin het volgende:
[..]
In de 20ste eeuw zijn er een kwart miljard mensen om het leven gekomen door geweld, de daders waren voor zeker 95% geen moslims. Het is simpelweg een mythe dat moslims het meest gewelddadig zijn.
Niet als je in Mexico of Brazilië woont. De wereld is groter dan jouw bubbel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je nietsvermoedend op straat loopt en onthoofd wordt, of je staat te genieten van een concert en je wordt neergemaaid of je loopt te winkelen en er rijdt een vrachtwagen over je heen, nou reken maar dat de dader moslim is.
Ik neem professor Juan Cole meer serieus dan iemand die zichzelf belachelijk heeft gemaakt in dit topic door de dader ten onrechte een moslim te noemen, hihi.quote:Een wereldoorlog vergelijken met vredestijd, tja, dan moet je wel erg van wegkijken houden. Gelukkig neemt geen mens je dan meer serieus. En terecht.
Ik woon toch niet in Mexico of Brazilië? Woon jij in Mexico of Brazilië? Is dit een forum gericht op mensen die in Mexico of Brazilië wonen of een foruk gericht op mensen die in Nederland wonen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:10 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Niet als je in Mexico of Brazilië woont. De wereld is groter dan jouw bubbel.
[..]
Als professor Juan Cole oorlog vergelijkt met terreur in vredestijd dan is Juan Cole niet serieus te nemen, en in dat opzicht is het dan weer niet verrassend dat jij hem wel serieus neemt.quote:Ik neem professor Juan Cole meer serieus dan iemand die zichzelf belachelijk heeft gemaakt in dit topic door de dader ten onrechte een moslim te noemen, hihi.
[ afbeelding ]
https://www.juancole.com/2013/04/terrorism-other-religions.html
Ik ga er vanuit dat die cijfers over 1000en jaren gaat ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:10 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Niet als je in Mexico of Brazilië woont. De wereld is groter dan jouw bubbel.
[..]
Ik neem professor Juan Cole meer serieus dan iemand die zichzelf belachelijk heeft gemaakt in dit topic door de dader ten onrechte een moslim te noemen, hihi.
[ afbeelding ]
https://www.juancole.com/2013/04/terrorism-other-religions.html
Ik reageerde op iemand die het had over "barbaars geweld" en dus "vast een moslim". De cijfers tonen iets anders aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik woon toch niet in Mexico of Brazilië? Woon jij in Mexico of Brazilië? Is dit een forum gericht op mensen die in Mexico of Brazilië wonen of een foruk gericht op mensen die in Nederland wonen?
Wat heb ik dan te maken met de situatie in Mexico of Brazilië
Ten eerste, je hebt zijn artikel duidelijk niet gelezen want dan had je geweten dat hij het niet alleen over oorlog heeft.quote:Als professor Juan Cole oorlog vergelijkt met terreur in vredestijd dan is Juan Cole niet serieus te nemen, en in dat opzicht is het dan weer niet verrassend dat jij hem wel serieus neemt.
Nee, 20ste eeuw, 100 jaar tijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die cijfers over 1000en jaren gaat ?
Alleen al in de maand juli meer dan 1100 doden door islamitisch geweld
Die bombardementen worden gedaan van religieus oogpunt ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:24 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Nee, 20ste eeuw, 100 jaar tijd.
1100 doden door islamitisch geweld bevestigt juist mijn punt, een middagje Amerikaanse bombardementen zorgt al voor 2000 doden.
Zeker, heel veel van die bommengooiers zijn christenen, op youtube zie je tal van videos waar die soldaten met priesters liedjes aan het zingen zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die bombardementen worden gedaan van religieus oogpunt ?
Roepen ze halleluja als de die bommen gooien ?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik woon toch niet in Mexico of Brazilië?
[..]
Ze worden door priesters gestuurd naar oorlogsgebieden gestuurd om daar mensen te bombarderen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:28 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Zeker, heel veel van die bommengooiers zijn christenen, op youtube zie je tal van videos waar die soldaten met priesters liedjes aan het zingen zijn.
Omdat ik weet waar mijn adres is. En dat is niet in Brazilië of Mexico....quote:
De soldaten worden meestal gedreven door moslimhaat, of ze nou daar bewust van zijn of niet, ze zijn een onderdeel van een beschaving die sinds de kruistochten anti-moslim-propaganda spuwt. Dan moet je sterk in je schoenen staan om niet negatief beïnvloed te worden hierdoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze worden door priesters gestuurd naar oorlogsgebieden gestuurd om daar mensen te bombarderen?
Neemt niet weg dat westerse landen zich niet meer moeten bemoeien met conflicten in islamitische landen, zo lang een groot deel nog in de middeleeuwen leeft , gaat het toch nooit meer goed komen
Net zoals het jou bekend is dat je niet in Brazilie woont, is het ook bekend dat deze Rwandees een katholiek is. Nergens voor nodig dus om daar moslims bij te halen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Omdat ik weet waar mijn adres is. En dat is niet in Brazilië of Mexico....
Je punt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:23 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die het had over "barbaars geweld" en dus "vast een moslim". De cijfers tonen iets anders aan.
[..]
Ten eerste, je hebt zijn artikel duidelijk niet gelezen want dan had je geweten dat hij het niet alleen over oorlog heeft.
Ten tweede, oorlogen zijn 1 op 1 gelinkt aan terreur. Geen criminele oorlogen in het buitenland, nauwelijks terreur op eigen bodem, blowback noemt CIA het.
Dus als ik nu foto's post van vegetarische Amerikaanse soldaten is dat een bewijs van vegetarisch geweld?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:36 schreef Rambolin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:34 schreef Rambolin het volgende:
[..]
De soldaten worden meestal gedreven door moslimhaat, of ze nou daar bewust van zijn of niet, ze zijn een onderdeel van een beschaving die sinds de kruistochten anti-moslim-propaganda spuwt. Dan moet je sterk in je schoenen staan om niet negatief beïnvloed te worden hierdoor.
Daarnaast zeg je dat het toch nooit meer goed zal komen. Met andere woorden, je gelooft in het sprookje dat de oorlogen gevoerd worden omdat men zoveel geeft om die arme mensjes daar en dat die oorlogen juist in hun voordeel zijn. Terwijl het overduidelijk is dat die oorlogen gevoerd worden vanwege keiharde westerse belangen en zodra het misgaat wordt het volk dat met het westen gecollaboreerd heeft als een baksteen gevallen, zoals we nu in Afghanistan zien, en decennia terug in Vietnam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |