SPOILER: Familie BaumgardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Familie QuaedackersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een vriend gehad zover ik weetquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:32 schreef Allyo het volgende:
[..]
Maar hij is niet echt van de meiden toch?
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:38 schreef wizzer het volgende:
"waarin Romano zich laat gaan op het Viva forum" godallemachtig.
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:10 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft die oudste jelies nou een hap uit haar wenkbrauw geschoren?
Zal wel gelden voor die mediafiguren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:12 schreef Stepperoller het volgende:
Ik loop een paar minuten achter. Maar waarom doen de media altijd alsof iedereen die thuis kon werken ook ineens amper meer iets te doen had?
Was even weg, wie gaan er bij de Jelies van kamer wisselen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is de logica van die wissel dan?
Ouders naar speelkamer, speelkamer naar ouders.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Was even weg, wie gaan er bij de Jelies van kamer wisselen?
Als je het interieur ziet zou niet zeggen dat het vrij-nieuwe woningen zijn daar aan het westerdok.quote:
Die meubels zien er idd redelijk afgerukt uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je het interieur ziet zou niet zeggen dat het vrij-nieuwe woningen zijn daar aan het westerdok.
Haha ja maar dat is met opzet zo denk ik?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je het interieur ziet zou niet zeggen dat het vrij-nieuwe woningen zijn daar aan het westerdok.
Ja die is wel lekker bezig en die knul ook, beter wel.quote:
Kan, zie allemaal planken die zo op het NS rangeerterrein kunnen zijn gevonden, dat was vroeger daar een bende.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja maar dat is met opzet zo denk ik?
Ja, sympathieke mensen! De Jelies vind ik ook wel leuk. De Buddenbrucks ben ik een beetje zat eigenlijk.quote:
Ik vind de buddenbrucks nog steeds een soort natuurfenomeen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, sympathieke mensen! De Jelies vind ik ook wel leuk. De Buddenbrucks ben ik een beetje zat eigenlijk.
Je zult er naast wonenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind de buddenbrucks nog steeds een soort natuurfenomeen.
Ja dan zou ik wss verhuizen.quote:
Chuckylandquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind de buddenbrucks nog steeds een soort natuurfenomeen.
quote:
Kamergroottes?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is de logica van die wissel dan?
Maar gaat die oudste dan samen? Dat is echt niks op die leeftijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Kamergroottes?
En Harry mag nooit met een zusje/meisje op een kamer.
Geen echte logica
Ja, echt hè. Het zit in de genen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:18 schreef Blues het volgende:
Oh ja een klein headbangertje bij de chuckyfamily
Volgens mij zei de voice-over dat ze later dit seizoen (of deze week) naar de Adema's zouden gaan.quote:
Dat eerste heb ik ook wel ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:57 schreef wizzer het volgende:
Het is allemaal wat gemaakt bij die Amsterdamse familie dat was bij die bakkers ook toen. Bleek later toen die gingen vloggen ook dat het niet was zoals het leek. Ik ben nog even de kat uit de boom aan het kijken maar ik vind ze wel leuk. Alleen wat weinig ruimte in huis.
Ja. Zouden die echt elke dag zo samen zo leuk en lief doen en samen koken?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:57 schreef wizzer het volgende:
Het is allemaal wat gemaakt bij die Amsterdamse familie dat was bij die bakkers ook toen. Bleek later toen die gingen vloggen ook dat het niet was zoals het leek. Ik ben nog even de kat uit de boom aan het kijken maar ik vind ze wel leuk. Alleen wat weinig ruimte in huis.
'Dit is het allerlekkerste wat ik ooit heb gegeten mama' x 2.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Zouden die echt elke dag zo samen zo leuk en lief doen en samen koken?
En de kinderen elke dag een andere plaats aan tafel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
'Dit is het allerlekkerste wat ik ooit heb gegeten mama' x 2.
Ik moet het ook nog even bekijken met het Amsterdamse gezin. De namen van de kids vind ik wel leuk. Seven![]()
@Seven.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
'Dit is het allerlekkerste wat ik ooit heb gegeten mama' x 2.
Ik moet het ook nog even bekijken met het Amsterdamse gezin. De namen van de kids vind ik wel leuk. .[b!]Seven [/b]![]()
Ik neem aan dat zij ook een baan heeft. Zoveel kids en grotendeels veganistisch leven plus die woonlocatie is financieel niet te dragen door alleen een docent.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
En de kinderen elke dag een andere plaats aan tafel.
En uit school een schaaltje rauwkost ....
Knap dat je dat elke dag voor elkaar krijgt.
Ik doelde meer op het organisatorische aspectquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij ook een baan heeft. Zoveel kids en grotendeels veganistisch leven plus die woonlocatie is financieel niet te dragen door alleen een docent.
Ah zo. En nog salade bij de lasagnaquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het organisatorische aspect
Ze eten en drinken al vegetarisch/veganistisch; dan nog extra een schaaltje rauwkost is een beetje dubvel vind ik.
Ja er lag weinig op die borden. Die kleine pleurde al het groen er af. Je zou denken dat hij dat groen op zijn bord niet gewend is. Als ouder weet je toch dat dat zo gaat. Leek voor de vorm bij hem er op gelegd maar dat jochie liet zich niet van de wijs brengen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah zo. En nog salade bij de lasagnaVond het trouwens maar karig wat iedereen op zijn bord kreeg. Of ik vreet zelf veels te veel, dat kan natuurlijk ook
Doen wij ook gewoon hoor en de 3-jarige pleurt het er ook afquote:Op zondag 15 augustus 2021 23:36 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ja er lag weinig op die borden. Die kleine pleurde al het groen er af. Je zou denken dat hij dat groen op zijn bord niet gewend is. Als ouder weet je toch dat dat zo gaat. Leek voor de vorm bij hem er op gelegd maar dat jochie liet zich niet van de wijs brengen.
Ja damnquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Hele gezin naar de kapper, ¤384 lichter
Ik vind haar laten verven bij de kapper zo zonde van het geldquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Hele gezin naar de kapper, ¤384 lichter
En toch lijkt dat mij minder eng dan in de auto met een stoeltje bij de oudste van de BBquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:58 schreef maily het volgende:
En die Jelieskindertjes los in die bus ....
Dat is elk seizoen een terugkomend itemquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:58 schreef maily het volgende:
Lekker ongezouten weerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 07:06 schreef F.Sinatra het volgende:
[Angeladejong]Het excuus gezin vindt plots tijdens het verhuizen tussen de tientallen schriften, net dat ene schrift waar dat ene zinnetje instaat waarin opa de eerste zwarte chef werd. Verder spreken we niet over een gescripte serie.
Net zo min als het voor de bühne op zoek gaan naar een huis ter investering terwijl ze geen benul hebben wat de mogelijkheden zijn. Als een echte Jacky Onassis, alleen dan met Fendi bril, rijden ze het geluk in de cabrio tegemoet.
Dan hebben we nog het kappersbezoek waarna vooral de oudste dochter als vogelverschrikker door het leven kan gaan, vader een jongenskapsel krijgt waar hij dacht dat het om een mannenkapsel ging en hij vervolgens nog steeds geen avontuurtje mag beleven in bed.
Het is 1 grote cringe. Maar toch blijf je kijken. Net een auto ongeluk.[/Angeladejong]
Als Angela het mag, mag ik het ook tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 07:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lekker ongezouten weer![]()
Als ik eerlijk ben vond ik het kapsel van Jennie ook niet echt mooi.
Onze Heer beschermt ze tochquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:58 schreef maily het volgende:
Ik doelde ook op Angelaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 07:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Als Angela het mag, mag ik het ook toch![]()
Nee, sowieso vraag ik me af of dat meisje echt prettig in d'r vel zit.
Je weet dat ik dat zelf heb getypt tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 07:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik doelde ook op Angela![]()
Jennie is een rustige meid. Heeft ze denk ik van haar moeder.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:10 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat zelf heb getypt toch?
En geen feestje vanavondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:35 schreef maily het volgende:
[..]
En geen feestje vanavondIk snap je even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nogeens dat winkeltje benadrukken ....quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:23 schreef Poepz0r het volgende:
Vegan familie ontzettend vervelende mensen. Alles voor een appel en een ei willen en willen deugen met hun vegan rommel.
Familie Jelies en de Buddenbruckjes
En gratis spullen overal vandaan halen en uiteraard geen auto hatseflats. Lekker mensen gebruiken om hun spullen te gebruiken, walgelijke types.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:27 schreef maily het volgende:
[..]
En nogeens dat winkeltje benadrukken ....
Denk ook dat ze grotendeels leven van de toeslagen. Ik heb niet het idee dat ze heel veel salaris binnenhalenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:27 schreef maily het volgende:
[..]
En nogeens dat winkeltje benadrukken ....
Geen idee vwb dat eerste .... kinderen moeten eten en naar school/clubjes ...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk ook dat ze grotendeels leven van de toeslagen. Ik heb niet het idee dat ze heel veel salaris binnenhalenBuddenbruckjes die hebben zat geld in ieder geval
Hij werkt parttime en zij heeft een kookschooltje, that's it. Dat is max 3K in de maand misschien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:34 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee vwb dat eerste .... kinderen moeten eten en naar school/clubjes ...
Oke, geen auto, maar een paar keer per week boodschappen laten bezorgen ...
whutquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij werkt parttime en zij heeft een kookschooltje, that's it. Dat is max 3K in de maand misschien?
7 kinderen dus 7 x kinderbijslag en 7 x zorgtoeslag etc etc etc. Ze gaan niet voor niets niet verhuizen, daar is geen geld voor, anders zou je natuurlijk nooit met 7 kids op 100m2 gaan wonen.
Rob Buddenbruck doet het beter. 200.000 euro per maand omzet die ouwe gek
Ja hij zit in het glasvezel. Hoe denk je anders dat hij met een tweede huis bezig isquote:
Ging om die andere, met 3k kan je toch niet zo'n gezin opvoeden lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hij zit in het glasvezel. Hoe denk je anders dat hij met een tweede huis bezig isDat huis in Duitsland is ook niet goedkoop, gigantisch groot trouwens.
Thalia heeft tijd terug allerlei vragen beantwoord op ik geloof het VIVA forum. Omzet 200-300K per maand. Heeft ook personeel etc.
Wel met toeslagen en geen auto en alles huren van anderenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ging om die andere, met 3k kan je toch niet zo'n gezin opvoeden lijkt mij.
vegan spul is echt kneiterduur juist volgens mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel met toeslagen en geen auto en alles huren van anderenNu ook weer die tafel gratis etc etc. Kan makkelijk hoor en ze vreten enkel groenten tja.
Nee joh. Rob pakt genoeg met dat glasvezel, maak je geen illusies.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:47 schreef wizzer het volgende:
Misschien zit er wat groens onder in dat lege zwembad bij de Buddenbrucks en dan bedoel ik geen algen.
Die oudere zoon liep er ook niet zo florissant bij.
En afvragen waarom het duits dorp je met de nek aankijkt.
Ze gaan op huizenjacht en hebben geen idee wat hun budget is en hoe ze het moeten gaan doen.
Die Iven is uit op een baan in glamourland, hij heeft al wat tv werk gedaan lokaal.
Klopt, maar een krop sla niet natuurlijk en ze krijgen veel van anderen. Tja ik zou niet willen ruilen hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vegan spul is echt kneiterduur juist volgens mij
Boodschappen laten bezorgen is tegenwoordig niet zoveel duurder dan zelf alle boodschappen bij de supermarkt doen....quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:34 schreef maily het volgende:
[..]
Bron: https://www.belastingdien(...)/ik-ben-meerderjarigquote:Tot 18 jaar bent u gratis verzekerd tegen ziektekosten. U betaalt dus geen premie en krijgt daarom geen zorgtoeslag. Ook als u jonger bent dan 18 jaar en een kind hebt, hebt u geen recht op zorgtoeslag. U bent namelijk allebei gratis verzekerd tegen ziektekosten.
vegans vreten niet enkel groenten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel met toeslagen en geen auto en alles huren van anderenNu ook weer die tafel gratis etc etc. Kan makkelijk hoor en ze vreten enkel groenten tja.
Of je neemt die verzonnen bedragen gewoon niet serieus...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ging om die andere, met 3k kan je toch niet zo'n gezin opvoeden lijkt mij.
Wat is het punt van het laten bezorgen van de boodschappen? De bezorgkosten zullen het niet zijn, en dagelijks met minstens één kind boodschappen gaan doen maakt het vast ook niet goedkoper.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:34 schreef maily het volgende:
[..]
Dat laatste ja! Misschien zijn dat Duitse prijzen, maar de Nederlandse zijn dat al een hele tijd niet meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:14 schreef Leandra het volgende:
Gruwelijk storend dat Rob en Thalia huizen gaan kijken terwijl ze geen flauw idee hebben of ze wel een hypotheek kunnen krijgen, en zo ja; voor welk bedrag.
En Miguel die verbaasd/verontwaardigd gaat zitten doen over de prijs van dat huis, ¤ 250.000 voor een huis met 185m² woonoppervlak... als je dat duur vindt dan heb je werkelijk geen idee.
Ja dat was echt-edit- rare actiequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:14 schreef Leandra het volgende:
Gruwelijk storend dat Rob en Thalia huizen gaan kijken terwijl ze geen flauw idee hebben of ze wel een hypotheek kunnen krijgen, en zo ja; voor welk bedrag.
En Miguel die verbaasd/verontwaardigd gaat zitten doen over de prijs van dat huis, ¤ 250.000 voor een huis met 185m² woonoppervlak... als je dat duur vindt dan heb je werkelijk geen idee.
Ja klopt, maar dat wil niet zeggen dat het duur is, ook daar niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:19 schreef Budabuddumbam het volgende:
Dit was ook in nl, en dat soort prijzen kom je wel tegen in de omgeving kerkrade/heerlen
ja klopt spotgoedkoop imho, maar sunshine suggereerde dat het misschien duitse prijzen zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat wil niet zeggen dat het duur is, ook daar niet.
ja ik moest ook wel gniffelen, zo rijk voordoen maar als je voor dat bedrag een huis zoekt waar iedereen in past valt het dus mooi wel mee. en ik gok ook dat dingen als leaseauto's de boel ook aardig drukken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:23 schreef Leandra het volgende:
Was dat huis in Duitsland geen huurwoning trouwens?
Ik gok dat die sociale huurwoning dus opgegeven moest worden en ze daarom nu weer naar een huis in NL kijken, en als hij echt zulke bakken met geld verdiende dan had dat niet naar zo'n karig hok van 250K hoeven zijn.
Waarom zou je als 13-jarige niet mogen schoonmaken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:23 schreef Brembo het volgende:
Gezeik met de GGD, ze bedoelen de arbeidsinspectie. De arbeidsinspectie toleeert dit toch ook niet, 13 jaar en nu al interieurverzorgster.
Als ze 13 is mag het idd wel. Ik dacht dat ze 12 wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou je als 13-jarige niet mogen schoonmaken?
Ik heb respect voor mijn medemens etc., maar geloof niet in Jezus... ik ben verdoemdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
Oh hoef je alleen dat te geloven? Valt me mee.
Worden ze lekker rustig vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Even volstampen met suiker why the fuck not
Volgens een krantenbericht van juli vorig jaar was ze 12, dus dat zal ze dit jaar niet meer zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als ze 13 is mag het idd wel. Ik dacht dat ze 12 was
De GGD ziet toe op hygiëne bij tatoeëerders en geeft vergunningen af.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:23 schreef Brembo het volgende:
Gezeik met de GGD, ze bedoelen de arbeidsinspectie. De arbeidsinspectie toleeert dit toch ook niet, 13 jaar en nu al interieurverzorgster.
Ik vind dit soort grote gezinnen juist typisch voor een keer per week patat zodat moeder een dag per week geen twee kilo aardappels hoeft te schillenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:08 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik denk dat het wel mee valt, zeker met hoe duur het is voor een groot gezin om patat en hamburgers te eten.
misschien is het bestelbedrag hoger maar ik denk de frequentie wel een stuk lager.
Ja, misschien wel, maar waarschijnlijk niet van de snackbar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind dit soort grote gezinnen juist typisch voor een keer per week patat zodat moeder een dag per week geen twee kilo aardappels hoeft te schillen.
Wij hadden vroeger altijd de zondag als makkelijke dag met regelmatig patat dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
Wij zijn zon typisch gezin met "maar" 4 kinderen en hebben inderdaad een patatdag.
de woensdag zodat ik lekker niet hoef te koken op de meest drukke dag van de week.
maar no way dat we dat bestellen dat komt toch echt uit de oven/airfryer
Toch een beetje alsof familie flodder bij je het dorp intrekt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:47 schreef wizzer het volgende:
Misschien zit er wat groens onder in dat lege zwembad bij de Buddenbrucks en dan bedoel ik geen algen.
Die oudere zoon liep er ook niet zo florissant bij.
En afvragen waarom het duits dorp je met de nek aankijkt.
Ze gaan op huizenjacht en hebben geen idee wat hun budget is en hoe ze het moeten gaan doen.
Ik vond het ook al wat voorbarig, zo voor de termijnecho.. Daarnaast is ze "al" 41 dus kans op miskramen is nu eenmaal groter. Blijft natuurlijk wel verdrietig. Vond het juist goed dat ze het meteen vertelden!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:53 schreef golfer het volgende:
Les 1: geen kinderpakjes kopen voordat de baby geboren is.
Nou ja, als redelijke vrek zou ik nooit 54 (!) euro uitgeven aan een eerste pakje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het fijn hoe dit stukje televisie een miskraam krijgen en er open over zijn verder normaliseert.
Verder zou ik er persoonlijk niet zo wakker van liggen dat er een pakje ongebruikt blijft. Je hebt hele andere zorgen dan.
Die vader ziet dat pakje later misschien wel als een kans om alsnog een 8ste te krijgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het fijn hoe dit stukje televisie een miskraam krijgen en er open over zijn verder normaliseert.
Verder zou ik er persoonlijk niet zo wakker van liggen dat er een pakje ongebruikt blijft. Je hebt hele andere zorgen dan.
In vergelijking met het gezin dat een aantal jaren eerder mee deed in hun roze uitgewoonde vierhoogachter flatje valt dat reuze mee, helemaal geen uitgewoond kippenhok, hippe nette en praktische inrichting.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:05 schreef golfer het volgende:
Haar leeftijd en een uitgewoond kippenhok maakt de kans op een miskraam natuurlijk ook wel wat groter.
Waar komt dat "uitgewoond kippenhok" nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:05 schreef golfer het volgende:
Haar leeftijd en een uitgewoond kippenhok maakt de kans op een miskraam natuurlijk ook wel wat groter.
Omdat Golfer af en toe hele stomme opmerkingen maakt, hoogst irritant, Bleuzz doe daar eens wat aan, geef die man een knal voor zijn kop ofso!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt dat "uitgewoond kippenhok" nou weer vandaan?
Of dan de "O doe ze dan maar allebei!" 108 euro! Omdat je niet kan kiezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:25 schreef June. het volgende:
[..]
Nou ja, als redelijke vrek zou ik nooit 54 (!) euro uitgeven aan een eerste pakje.
Zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
Omdat Golfer af en toe hele stomme opmerkingen maakt, hoogst irritant, Bleuzz doe daar eens wat aan, geef die man een knal voor zijn kop ofso!
Sorry dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom.
Betrek mij niet bij zijn posts svp. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen posts en bovendien niet mijn kind.![]()
En je schijft mijn naam verkeerd
100 m2 woonruimte houdt voor een gezin van 9 niet over. Bovendien ziet de inrichting er flink uitgeleefd uit; maar het zou ook kunnen dat het bewust zo gekocht is. Dat je hierdoor sneller een miskraam krijgt lijkt me echter onzin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt dat "uitgewoond kippenhok" nou weer vandaan?
naja zeg van dit soort taal zijn we hier niet gediend meneertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:09 schreef golfer het volgende:
Uitgewoond kippenhok gaat niet over de woning, maar is mijn term voor een baarmoeder die al 7 kinderen heeft gehuisvest.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:12 schreef FlippingCoin het volgende:
naja zeg van dit soort taal zijn we hier niet gediend meneertje
ja stond daar ook wel van te kijken maar dat is wel vooral iets wat je die cafetaria kan aanrekenen en niet zo zeer een zestienjarige(?) die net begintquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:17 schreef maily het volgende:
Die losse haren van Jennie .....![]()
En Toetie spugen .... was dat na die snoeppartij in de dierentuin?
Maar als je toch weet dat ze komen filmen .........quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja stond daar ook wel van te kijken maar dat is wel vooral iets wat je die cafetaria kan aanrekenen en niet zo zeer een zestienjarige(?) die net begint
Ach ja, joh, en na 1000 keer je zaakje hebben geleegd raak je ook wat verstoft. Last van je prostaat, beetje moeite met plassen, ouwe man?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:09 schreef golfer het volgende:
Uitgewoond kippenhok gaat niet over de woning, maar is mijn term voor een baarmoeder die al 7 kinderen heeft gehuisvest.
ja nouja tieners zijn soms een beetje debiel, van zo'n toko kan je dan meer verwachtenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Maar als je toch weet dat ze komen filmen .........
Language!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja nouja tieners zijn soms een beetje debiel, van zo'n toko kan je dan meer verwachten
oh ja oh jaquote:
En jij bent?????quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
Ach ja, joh, en na 1000 keer je zaakje hebben geleegd raak je ook wat verstoft. Last van je prostaat, beetje moeite met plassen, ouwe man?
Teringjantje, de opmerking was nog achterlijker dan ik dacht...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:09 schreef golfer het volgende:
En terecht!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:09 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:09 schreef golfer het volgende:
Ik vind voornamelijk bij die Amsterdammers het erg gestaged overkomen. Dat interview van man aan vrouw op de vensterbank van het raam buiten bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:21 schreef Remco het volgende:
Vind die Urkers en Amsterdammers soms wel heel erg zoetsappig en bijna in het overdrevene het ideale gezin uithangen. Vader Jellies in de auto die als een dictator bijna gaat vertellen hoe de kinderen zich bij de kapper moeten gaan gedragen als blijk van hoe goed hij kinderen opvoedt. Wel goed hoe ze met die miskraam omgingen.
Die Buddenbroecks in weer het andere uiterste, kan me echt niet voorstellen dat je daar tussen kan wonen/leven man wat een troep en chaos.
Jammer dat die van vorig jaar niet meer meededen, dat samengestelde gezin daar was weinig theater bij had ik het idee, was echt een typisch Nederlands gezin.
Er wordt ook weleens wat in scene gezet, omdat het anders qua filmen niet goed uitkomt. Pa Adema ging de vierling en Meike ook ophalen bij een leeg schoolplein, omdat er wat vertraging was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja stond daar ook wel van te kijken maar dat is wel vooral iets wat je die cafetaria kan aanrekenen en niet zo zeer een zestienjarige(?) die net begint
Ik vind de Adema's net zo goed een typisch Nederlands gezin zonder theater.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:21 schreef Remco het volgende:
Jammer dat die van vorig jaar niet meer meededen, dat samengestelde gezin daar was weinig theater bij had ik het idee, was echt een typisch Nederlands gezin.
Ja kan inderdaad, is voor zo'n cafetaria ook geen dagelijkse gang van zaken ja, wel matige reclame zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er wordt ook weleens wat in scene gezet, omdat het anders qua filmen niet goed uitkomt. Pa Adema ging de vierling en Meike ook ophalen bij een leeg schoolplein, omdat er wat vertraging was.
Dus misschien mocht Jenny bij haar werk ook even snel tussendoor komen doen alsof ze aan het werk is om alleen die bestelling van haar familie op te nemen. Zou als cafetaria inderdaad wel alsnog gewoon haren vast en mondkapje goed op willen, maar kan me voorstellen dat dat erbij in schiet met deze gang van zaken.
De rest van de medewerkers had de haren wel vast en het mondkapje goed op, dus ik zou er gewoon nog bestellen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja kan inderdaad, is voor zo'n cafetaria ook geen dagelijkse gang van zaken ja, wel matige reclame zo.
Eens. Ik ben niet zo bekend met deze familie, ik keek toen nog niet. Maar ik vond ze gister erg leuk. Lekker normaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind de Adema's net zo goed een typisch Nederlands gezin zonder theater.
Nou daar vind ik het wat vroeg voor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
De rest van de medewerkers had de haren wel vast en het mondkapje goed op, dus ik zou er gewoon nog bestellen.
Dat eerste denk ik ook ja. Pubers op mijn werk deden allemaal hun werktenue op een andere manier aan, want hoe het hoorde was niet hip genoegquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:01 schreef tpopml het volgende:
Ach, kind is vijftien en net naar de kapper geweest. Die wil natuurlijk ook wat haar in het gezicht hebben hangen om er tof uit te zien voor alle potentiele lovers die een bestelling komen plaatsen![]()
Kritiek is meer voor snackbar bestemd dan voor haar denk ik, zij moeten goed uitleggen / handhaven!
Ik heb het idee dat de Jelies zelf ook wel echt zo vriendelijk / 'zoetsappig' zijn. Ik vind het altijd maar knap. Hoe moeders dan hoogzwanger maar toch vriendelijk zegt: Het is ook een keer klaar hè Johan. Ik had volgens mij allang uit mijn vel gesprongen met al die hormonen![]()
GA JE NOU WEER DAT KLEINE STUKJE SCHUREN?! Tenzij het écht écht een lelijk plekje was. Dan had ik deze harde ijver/perfectie wel weer kunnen waarderen.
Vroegah tijdens mijn bijbaan bij Albert Heijn was dit een eeuwige hoedje op/af discussie (brood/deli) of sjaaltje om/niet om discussie. Dat laatste heeft niet zo zeer met hygiene te maken, maar toch... Het hoedje aflaten en dan kijken of er wat van werd gezegdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat eerste denk ik ook ja. Pubers op mijn werk deden allemaal hun werktenue op een andere manier aan, want hoe het hoorde was niet hip genoeg![]()
Desalniettemin moet je gewoon je houden aan de kleding en hygiënevoorschriften. Eens dat haar werkgever haar daarop moet attenderen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond geen uitzending i.v.m. de Max-bedelactie voor Limburg.
NPO plus...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef golfer het volgende:
Deze bestelling was voor haar eigen familiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:11 schreef Tegan het volgende:
Eens met dat haar van Jennie, ze had dat gewoon vast moeten maken. Ook als het voor een korte tijd was kan het nu zijn dat er mensen haren in hun bestelling vonden.
Dit ja. Viel me ook op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:51 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk bij die Amsterdammers het erg gestaged overkomen. Dat interview van man aan vrouw op de vensterbank van het raam buiten bijvoorbeeld...
quote:
Wtfquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef golfer het volgende:
Was me ook opgevallen. De Buddenbrucks komen op mij het meest echt over. Tenminste, hoe het er in menig ander huishouden aan toe gaat. Toegegeven, de kinderen zijn af en toe ongeleide projectielen, maar zoals het eraan toe gaat bij de Jelies vind ik niet echt de werkelijkheid hoe het er bij een gemiddeld Nederlands gezin aan toe gaat. Kinderen die overal ja en amen op zeggen, nooit eens bonje hebben onderling,...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit ja. Viel me ook op.
Het toneelspelen voor de camera ligt er bij allebei erg dik op vind ik.
Die frustratie is waarschijnlijk waarom er dan een feestje werd geweigerdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:01 schreef tpopml het volgende:
Ach, kind is vijftien en net naar de kapper geweest. Die wil natuurlijk ook wat haar in het gezicht hebben hangen om er tof uit te zien voor alle potentiele lovers die een bestelling komen plaatsen![]()
Kritiek is meer voor snackbar bestemd dan voor haar denk ik, zij moeten goed uitleggen / handhaven!
Ik heb het idee dat de Jelies zelf ook wel echt zo vriendelijk / 'zoetsappig' zijn. Ik vind het altijd maar knap. Hoe moeders dan hoogzwanger maar toch vriendelijk zegt: Het is ook een keer klaar hè Johan. Ik had volgens mij allang uit mijn vel gesprongen met al die hormonen![]()
GA JE NOU WEER DAT KLEINE STUKJE SCHUREN?! Tenzij het écht écht een lelijk plekje was. Dan had ik deze harde ijver/perfectie wel weer kunnen waarderen.
Ok, toegegeven, als het enkel en alleen voor het filmen dat Jennie de bestelling van de Jellies opnam op haar werk terwijl ze eigenlijk vrij was snap ik dat haar haar niet goed zat, maar vind het nog geen fijn idee. Voor alle andere scenario's blijf ik bij mijn puntquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Deze bestelling was voor haar eigen familie![]()
Maar wie weet gaan er nu mensen achteraf bellen
Ze had ook een shirt (en schort?) aan van het bedrijf.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, toegegeven, als het enkel en alleen voor het filmen dat Jennie de bestelling van de Jellies opnam op haar werk terwijl ze eigenlijk vrij was snap ik dat haar haar niet goed zat, maar vind het nog geen fijn idee. Voor alle andere scenario's blijf ik bij mijn punt.
Het blijft Tollebeek natuurlijk hè....quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond die tattoobuurman een beetje opmerkelijke uitspraak hebben. Aida had het over sparen en toen zei die kerel dat ze een rijke vent moest zoeken zodat ze thuis kon blijven en alleen hoefde schoon te maken.
Zo hip met zijn tattoo's maar ondertussen ergens blijven hangen in de jaren 70/80.
Ja ok. Maar zo'n gedachtegang zou je verwachten bij een wat ouder iemand. Niet bij zo'n jonge kerel toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het blijft Tollebeek natuurlijk hè....
Het blijft Tollebeekquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar zo'n gedachtegang zou je verwachten bij een wat ouder iemand. Niet bij zo'n jonge kerel toch?
Blijkbaar wel dus![]()
Ook gescript denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar zo'n gedachtegang zou je verwachten bij een wat ouder iemand. Niet bij zo'n jonge kerel toch?
Blijkbaar wel dus![]()
Ik had het idee dat ie het een beetje sarcastisch zei, omdat hij weet dat dat een beetje haar belevingswereld is. Waarschijnlijk zal het grootste deel van de vrouwen in dat dorp een "visserman" willenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond die tattoobuurman een beetje opmerkelijke uitspraak hebben. Aida had het over sparen en toen zei die kerel dat ze een rijke vent moest zoeken zodat ze thuis kon blijven en alleen hoefde schoon te maken.
Zo hip met zijn tattoo's maar ondertussen ergens blijven hangen in de jaren 70/80.
Hoe weet jij dat? Van die nep merkkleding?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:24 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom al die Buddenbrucks veelal in nep merkkleding rondlopen.
Het is schijnbaar belangrijk voor ze, want anders koop je geen (nep) merk.
Als je dan zo gigantisch verdient, koop dan echt spul.
300 euro voor een pet ....quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:49 schreef Mylene het volgende:
De ene oudste draagt een pet van Gucci, tegen de 300 euro. Verder volgens mij Stone Island.
[ afbeelding ]
Ik ken de hele Stone Island collectie. Daar zitten deze stukken niet in. SI is geen outlet merk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:22 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik denk dat veel van wat ze dragen de budgetversie is van outlets zoals in roermond.
lijkt vaak nep, kwaliteit is slecht en is bewust geproduceerd om mensen het idee te geven dat ze goedkope deals hebben.
Zoveel geld betalen voor massaproductie meuk ja.quote:
God is barmhartigquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef Brembo het volgende:
Dat God het rijgedrag van Johan goedkeurt verbaast mij wel. Met de telefoon spelen, te laat vertrekken en gestresst achter het stuur.
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef Rianne84 het volgende:
De operatie bubbelbad had misschien beter over meerdere dagen verspreid kunnen worden
Dokter Bloed(...) in Urk is huisarts.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:46 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit nu de huisarts of de verloskundige?
Ik heb de huisarts nooit gezien tijdens mijn zwangerschappen. Is dat iets Urks dat de huisarts prenatale zorg op zich neemt, of ben ik een beetje wereldvreemd?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens Google is hij huisarts.
Ik heb dat bij beide zwangerschappen ook niet gehad hoor. Heb wel eens gehoord dat huisartsen na de geboorte langskomen om kennis te maken met de baby en om te vragen hoe het verder gaat, maar dat was hier ook niet aan de orde. Had van mij ook niet gehoeven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb de huisarts nooit gezien tijdens mijn zwangerschappen. Is dat iets Urks dat de huisarts prenatale zorg op zich neemt, of ben ik een beetje wereldvreemd?En helpt hij dan ook bij de bevalling?
Er zijn ook huisartsen die geboortezorg erbij doen! Dat worden er wel steeds minder en zij horen bijna allemaal nog bij de oudere garde, maar ze bestaan nog! Zij voeren dan gewoon de functie uit van een verloskundigequote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb de huisarts nooit gezien tijdens mijn zwangerschappen. Is dat iets Urks dat de huisarts prenatale zorg op zich neemt, of ben ik een beetje wereldvreemd?En helpt hij dan ook bij de bevalling?
Ja die zijn echt grappig om te zien.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb dat bij beide zwangerschappen ook niet gehad hoor. Heb wel eens gehoord dat huisartsen na de geboorte langskomen om kennis te maken met de baby en om te vragen hoe het verder gaat, maar dat was hier ook niet aan de orde. Had van mij ook niet gehoeven.
Misschien omdat ze zwanger was van de 9e dat de huisarts er zich mee ging bemoeien? Geen idee![]()
Ik vind die vierling leuk![]()
Meer dramaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toch mis ik de Kraantjes. Vind ze wat meer toevoegen dan de Adema's.
Ik ook. En leuk dat ze allemaal hun eigen kapsel en kleding hebben en niet als uiterlijk 4 gelijke meisjes worden neergezet.quote:
Ralph lauren en hillfiger zijn geen dure merken, bij dure merken denk ik idd aan guci, louis vuiton en ook prada idd, maar die hebben echt geen outlet collectie hoor, dat hebben die merken echt niet nodig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik zei veel en niet alles en ik doelde op de gucci die dus wel een outlet heeft, dichtbij hun
bijna ieder bekend duur merk heeft een aparte outlet collectie die bewust gemaakt is voor de outlets.
(en dus hele andere kwaliteit en prijs hebben en wel het labeltje, gucci, michael kors, cavalli, prada, ralph lauren, Hilfiger)
Precies dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ralph lauren en hillfiger zijn geen dure merken, bij dure merken denk ik idd aan guci, louis vuiton en ook prada idd, maar die hebben echt geen outlet collectie hoor, dat hebben die merken echt niet nodig.
Ik zou dat wel een pluspunt vinden. Ook omdat je maar één iemand ziet. Bij mijn laatste zwangerschap kreeg ik bijna elke afspraak een andere verloskundige en ik vond dat niet prettig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:15 schreef Leandra het volgende:
https://www.henw.org/arti(...)skundige-zorg-op-urk
Het is een artikel uit 2001, maar toen was er op Urk geen enkele verloskundige en lag de eerstelijns verloskundige zorg volledig bij de huisartsen.
Het verbaast me van zo'n omgeving ook niet zo dat de huisarts ook verloskundige zorg doet.
Ik ben hier ook wel gewend dat de huisarts een apotheek heeft.
Dat hebben merken niet nodig? 80% van de in outlets liggende producten is gemaakt voor de outlet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ralph lauren en hillfiger zijn geen dure merken, bij dure merken denk ik idd aan guci, louis vuiton en ook prada idd, maar die hebben echt geen outlet collectie hoor, dat hebben die merken echt niet nodig.
Er zijn ook wel zelfstandige verloskundigen in nederland mocht je nog een keer een vk nodig hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel een pluspunt vinden. Ook omdat je maar één iemand ziet. Bij mijn laatste zwangerschap kreeg ik bijna elke afspraak een andere verloskundige en ik vond dat niet prettig.
ik ook heel ergquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toch mis ik de Kraantjes. Vind ze wat meer toevoegen dan de Adema's.
Dat is simpelweg niet waar voor de merken die zojuist werden aangehaald.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Dat hebben merken niet nodig? 80% van de in outlets liggende producten is gemaakt voor de outlet.
Er zijn nog steeds huisartsen die ook de prenatale zorg en de bevallingen doen. Bij ons op het dorp ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ons oude huisarts wilde het ook graag, naar hij haalde het minimum aan bevallingen per jaar niet om het te mogen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds huisartsen die ook de prenatale zorg en de bevallingen doen. Bij ons op het dorp ook.
Oh daar is het alquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:11 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit gescript? Ik mis de oranje kleding
Echt dom dat die gezinnen niks afdingen. Bij zo'n bedrag gewoon zeggen: we maken er 500 euro van. Of geef dat gele hakdinges schoen gratis erbij.quote:
Dat zou ik dus niet doen wanneer de camera erbij is. Dat komt toch een beetje schraperig over.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt dom dat die gezinnen niks afdingen. Bij zo'n bedrag gewoon zeggen: we maken er 500 euro van. Of geef dat gele hakdinges schoen gratis erbij.
Dom...
500 euro hatseflatsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt dom dat die gezinnen niks afdingen. Bij zo'n bedrag gewoon zeggen: we maken er 500 euro van. Of geef dat gele hakdinges schoen gratis erbij.
Dom...
ja en minimaal schaal worstebroodjes als ze binnenkomen. Anders worden ze foxwild.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
ja en minimaal schaal worstebroodjes als ze binnenkomen. Anders worden ze foxwild.
. Doet me denken aan het bankstel en behang van mijn oudtante. Ik begrijp sowieso die trend en tasjes niet, bij die jongeren..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:49 schreef Mylene het volgende:
De ene oudste draagt een pet van Gucci, tegen de 300 euro. Verder volgens mij Stone Island.
[ afbeelding ]
Gelukkig wil mijn dochter alleen van die Nikes met klittenband. Die zijn niet zo heel duur en van degelijke kwaliteit.quote:
Ik vind die kinderen van BB er juist een beetje armoedig uitzien. Bij elkaar geraapt zooitjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:49 schreef Elan het volgende:
Die jongens van Buddenbruck lopen ook in Canada Goose als je het breed hebt laat je het breed hangen.
Ja zijn in de kern Tokkies twijfel ook aan hun persoonlijke hygiëne, maar zo'n jas is zo 500/600 euro als hij echt is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:43 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind die kinderen van BB er juist een beetje armoedig uitzien. Bij elkaar geraapt zooitje![]()
De kids van de Adema's hebben altijd leuke kleding aan vind ik.
Vind familie Flodder ook wel passen. Groot huis en chaos overal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zijn in de kern Tokkies twijfel ook aan hun persoonlijke hygiëne, maar zo'n jas is zo 500/600 euro als hij echt is.
Al beurt die vent blijkbaar wel heel aardig anders ga je ook niet kijken voor een huis er bij, op 1 salaris.
Weer zwanger? Darn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:49 schreef monkyyy het volgende:
De Kraantjes doen tegenwoordig aan vloggen
Dan denk ik niet dat ze nog terug komen. Ik heb me geabonneerd op hun kanaalquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:49 schreef monkyyy het volgende:
Je had bij de Flodders ook een dochter die Toet heette tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:47 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ik liep 2 afleveringen achter dus die hebben manlief en ik gisteravond gekeken.
Heerlijk dat de familie Adema weer terug is, nieuwe familie mwah/moet ik nog aan wennen. Ik vond vooral het contrast van de aflevering van vrijdag zo groot: Thalia die vrijwel alles in het huis zelf doet, kinderen die op de bank hangen met een schermpje voor hun neus en amper wat doen versus de andere gezinnen waar de kinderen ook gewoon meedraaien in het huishouden.
Ik heb het nog makkelijk met slechts 1 peuter en een baby op komstmaar mijn peuter wenst echt overal mee te helpen, van vaatwasser uitruimen tot eten koken. Hij ging net samen met mijn man gras maaien
maar daardoor verbaas ik mij nog meer over buddenbruck.
[..]
Vind familie Flodder ook wel passen. Groot huis en chaos overal.
Oh ja!! De jongste.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je had bij de Flodders ook een dochter die Toet heette toch
Ze konden van mij de boom in met die merkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gelukkig wil mijn dochter alleen van die Nikes met klittenband. Die zijn niet zo heel duur en van degelijke kwaliteit.
Van die duurdere schoenen kocht ik vroeger wel, maar sinds ze op school zit begin ik daar echt niet meer aan.
Ze wilt graag van die sneakers en deze zijn echt niet zo duur. Euro of 50 en gaan lang mee. Eigenlijk totdat ze eruit groeit. Dat laatste vind ik ook belangrijk en als er dan een Nikelogo op staat, tsja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze konden van mij de boom in met die merken
Ja dat geschreeuw de hele tijd :x vreselijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:15 schreef Tally het volgende:
Ze schreeuwt ook de hele tijd zo![]()
Dan zou ik al snel schijt hebben aan zoiets.
En die nieuwe familie vind ik niks. Te media geil. En ik ben blij dat die Kraantjes er niet meer zijn. Ook elke keer die drama voor jan lul.
Hahaha jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je had bij de Flodders ook een dochter die Toet heette toch
Ja, zo zie je maar. Met geld koop je geen smaak. Dure kleding is niet per definitie mooi..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zijn in de kern Tokkies twijfel ook aan hun persoonlijke hygiëne, maar zo'n jas is zo 500/600 euro als hij echt is.
Al beurt die vent blijkbaar wel heel aardig anders ga je ook niet kijken voor een huis er bij, op 1 salaris.
Neem nu het merk Kenzo. Rillingen krijg ik ervanquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:44 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar. Met geld koop je geen smaak. Dure kleding is niet per definitie mooi..
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat gebedel van die lui vind ik wel raar hoor of is dat normaal daar.
Ja van die nieuwe familie.quote:
Dat is toch niet raar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dat op Koningsdag bedoelde.
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dat op Koningsdag bedoelde.
Nou vind ik wel, beetje armoedig.quote:
Met Koningsdag geld verdienen met trucjes?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou vind ik wel, beetje armoedig.
Ja vind ik echt heel raar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:05 schreef maily het volgende:
[..]
Met Koningsdag geld verdienen met trucjes?
Dat is toch traditie en doet iedereen op koningsdag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou vind ik wel, beetje armoedig.
Nou heb dat nog nooit in mijn leven gedaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is toch traditie en doet iedereen op koningsdag.
Ja leuk, maar sneakers zijn er nou eenmaal in merken, succes met het vinden van "merkloze" sneakers die kwalitatief goed zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze konden van mij de boom in met die merken
Dat kan, maar het is niet raar. Heel normaal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou heb dat nog nooit in mijn leven gedaan.
Nouja denk dat het met die pa wel meevalt als je ook ziet dat die dochter bij eent tattooshop werkt en ziet dat die oudste zich toch wat apart kleed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:32 schreef Sangha het volgende:
Ik vind die nieuwe familie eigenlijk best wel leuk, leuke kids ook, goed opgevoed en gaan leuk met elkaar om. Alleen die jongste is een beetje een boefje. Maar op zich zorgt dat brave wel voor saaiheid. Dan liever de kraantjes (zo heten ze toch), die hadden veel meer dynamiek in het gezin.![]()
De Jelies vind ik ook wel tof, alleen twijfel ik altijd bij die vader. Op zich aardige vent, maar die priemoogjes geven mij een negatief gevoel. Heb ook vaak het idee dat hij zich inhoudt en als er geen camera's waren pittiger / strenger, uit de hoek zou komen. Soms dan is hij wat te streng of hangt hij teveel aan de oordeel des gods. Maar leuke kids, en Harrie (wat een naam eigenlijk voor zo'n ventje) is een leuk kereltje ook, ik gun hem wel een broertje!
Nou da's wel zo ja, beetje dubbel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja denk dat het met die pa wel meevalt als je ook ziet dat die dochter bij eent tattooshop werkt en ziet dat die oudste zich toch wat apart kleed.
Vandaag een paar gekeken: ze moeten nog wel een beetje vlogvaardigheden onder de knie krijgen. Buiten filmen met wind dus je verstaat geen klapquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:49 schreef monkyyy het volgende:
In de Instastories hadden ze een soort vraag/antwoord. En ze doen niet mee omdat ze nu vloggen. En ze vonden dat er in het 3e seizoen dat ze meededen vooral werd ingezoomd op de conflicten binnen het gezin en niet op de leuke momenten die er ook waren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:52 schreef tpopml het volgende:
[..]
Vandaag een paar gekeken: ze moeten nog wel een beetje vlogvaardigheden onder de knie krijgen. Buiten filmen met wind dus je verstaat geen klap![]()
Is bekend waarom ze niet meedoen aan dit seizoen?
Zouden de families daar geen invloed op hebben wat er op tv verschijnt?quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:03 schreef J-net het volgende:
[..]
In de Instastories hadden ze een soort vraag/antwoord. En ze doen niet mee omdat ze nu vloggen. En ze vonden dat er in het 3e seizoen dat ze meededen vooral werd ingezoomd op de conflicten binnen het gezin en niet op de leuke momenten die er ook waren.
En de kinderen vonden de draaidagen lang en daar werden ze niet leuker van in gedrag.
Dat waren een beetje de 3 pijlers.
Ahhh, thanks. Zelf had ik het idee dat het juist een goede balans was of nou ja, een realistische weergave! Zij doen veel leuke dingen maar met zoveel kinderen (pubers ook) moet er toch ook wel strijd zijn. Vind juist dat ze er wel goed mee omgaan!quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:03 schreef J-net het volgende:
[..]
In de Instastories hadden ze een soort vraag/antwoord. En ze doen niet mee omdat ze nu vloggen. En ze vonden dat er in het 3e seizoen dat ze meededen vooral werd ingezoomd op de conflicten binnen het gezin en niet op de leuke momenten die er ook waren.
En de kinderen vonden de draaidagen lang en daar werden ze niet leuker van in gedrag.
Dat waren een beetje de 3 pijlers.
Ik heb een vriendin en zij kan echt helemaal over the top gaan in huis en tuin. Zo ook met koningsdagquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat wat je ziet op tv soms wat vertekend is. De BB's hebben recent een filmpje op hun Facebook gezet waar ze met zijn allen naar de speeltuin gingen. Het is net of ik naar een ander gezin zit te kijken.
Waarom sommige families dan beter uit de verf komen dan de andere snap ik dan weer niet. Ik geloof namelijk nooit dat die Amsterdamse familie heel de boel thuis zelf zou versieren met Koningsdag. Waarom zou je dat doen?
Ik heb het gevoel dat wat we zien niks uit spontaniteit gebeurd. Overal is over nagedacht. Zo komt het op me over. Daarom mis ik de Kraantjes, die hadden dat wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:23 schreef F.Sinatra het volgende:
Door die nieuwe familie kijk ik niet meer integraal, dan kan ik ze tenminste doorspoelen.
Ik kan er niet precies de vinger op leggen, maar ik trek ze niet.
Ja dat sowieso. Maar dat vind ik bij Thaila ook wel een beetje zo. Maar die kan ik prima hebben :-quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wat we zien niks uit spontaniteit gebeurd. Overal is over nagedacht.
Niet alles, maar ik vind de Amsterdamse familie nep. Ik kan er niks aan doenquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:26 schreef Leandra het volgende:
Er zijn toch ook hele straten versierd met vlaggetjes? Hoezo zou iemand dan niet in huis kunnen versieren?
Het is mijn ding ook niet, maar om nou alles als gescript neer te zetten...
Dan kun je net zo goed niet kijken.
Aparte redenatie maar goedquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als de BB's of de andere families het hadden gedaan had ik het wat echter gevonden denk ik.
Hoezo is dat apart? Zoals ik al eerder zei, ik mis de spontaniteit bij hun. En ik kan het mis hebben hoor, het is een gevoel dat ik bij die familie heb.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Aparte redenatie maar goed, ik vind ze wel leuk eigenlijk. Alleen de man des huizes niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |