abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200847810
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:26 schreef MartinPro het volgende:
De overheid is niet bepaald betrouwbaar. Corruptie en zelfgewin in die regionen lijkt mij bewezen. Vind je het etg dat ik hun wil niet vertrouw?
Dat snap ik. De overheid is ook talloze keren tekort geschoten en heeft schandalige fouten gemaakt.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200847869
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:26 schreef GwanGwaa het volgende:

En als het nou om écht onderzoek ging dan was het nog wat anders. Maar dat is het niet.

[ link | afbeelding ]
En toch doen wij nog iets van onderzoek, al was het maar nadenken over alternatief nieuws.
Jij slikt je krant en bij elk tegengeluid is er wel een factchecker om je geweten te sussen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200847876
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:27 schreef GwanGwaa het volgende:
Dat snap ik. De overheid is ook talloze keren tekort geschoten en heeft schandalige fouten gemaakt.
En nu plots heeft de overheid ineens het beste met ieder van ons ?? Jaaaaaa ^^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200847894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat zijn feiten, ik ga geen eufemismes lopen verzinnen om zaken die daadwerkelijk gebeuren te omschrijven.
Exact. Van sites zoals blckbx, cafe weltschmerz en ninefornews weet je al bij voorbaat dat het complotsites zijn. Mensen die deze websites aandragen zijn daardoor sowieso af, net als Jensen aanhangers.
pi_200847906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wappie schaapjes ? Weer lekker infantiele reactie.
Voor jou maakt het blijkbaar niet uit wat er in je lijf gespoten wordt. Voor jou is een discussie nodeloos. Voir een snoepje stroop jij je mouw probleemloos op.
Wappie schaapjes inderdaad.
Niet nadenkende figuren die zonder nadenken leider Willen Engel en cohorten navolgen.
Die bij alles komen janken over alle onzin die hij en dat soort mafketels rond bazuinen.

Ik spuit zeker niet zo maar van alles in mijn lichaam.
Maar zoals voor mij is en praktisch iedereen heb ik er goed over nagedacht, iets wat wappie schaapjes dus niet doen, en is dit vaccin ook gewoon goed werkende en een goede optie in deze Corona periode.
pi_200847924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, die woorden leg je mij nu in de mond.
Maar ik geloof niet in het depopulatie complot. En als ik het mis heb dan krijgen jullie gelijk en zijn de gevaccineerden binnen 5 jaar dood. Dan blijven jullie gezellig met elkaar over :s)
pi_200847926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:33 schreef UncleScorp het volgende:

Dat heeft de overheid altijd al gehad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:26 schreef MartinPro het volgende:
De overheid is niet bepaald betrouwbaar. Corruptie en zelfgewin in die regionen lijkt mij bewezen. Vind je het etg dat ik hun wil niet vertrouw?
De Nederlandse overheid is gewoon hartstikke betrouwbaar en alles behalve corrupt.
pi_200847969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

De Nederlandse overheid is gewoon hartstikke betrouwbaar en alles behalve corrupt.
Mensen lachen je nu gewoon vierkant uit.
Amsterdam is poep op de stoep.
pi_200847997
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:53 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Dat zie ik juist andersom.
Best veel mensen hier op FOK ook die ongevaccineerde mensen vanalles toewensen. Van geen medische zorg tot geen toegang tot openbare gelegenheden.

En een paar hardnekkige en soms irritante antivaxxers ook natuurlijk.
Ik wens niemand corona toe. Maar de kans is voor anti vaxxers nu eenmaal groter om op de IC te belanden. Je moet daar maar zin in hebben.
pi_200848054
quote:

[..]

[..]

Het vaccin werkt uitstekend :Y)
pi_200848074
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat klopt
pi_200848093
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En toch doen wij nog iets van onderzoek, al was het maar nadenken over alternatief nieuws.
Jij slikt je krant en bij elk tegengeluid is er wel een factchecker om je geweten te sussen.
Nu vul je weer opnieuw voor mij in. Je kent mij niet noch mijn achtergrond. In elk geval heb je het bij het verkeerde eind.
pi_200848110
quote:

[..]

[..]

Elke overheid in de wereld is onbetrouwbaar en corrupt, behalve de Nederlandse overheid _O-
pi_200848120
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:47 schreef GwanGwaa het volgende:
Nu vul je weer opnieuw voor mij in.
Doe je zelf continu ...niet zeuren nou
pi_200848141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Doe je zelf continu ...niet zeuren nou
Typisch, want ik zie het jou tellens weer doen. Gevalletje projectie dus :*
pi_200848161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:04 schreef Helikopterpilootje het volgende:

[..]

Maurice de Hond die een onderzoek onder besmet geraakte zorgmedewerkers citeerde in zijn wekelijkse Q&A.
Linkje? Vrijwel alle andere bronnen zeggen iets anders, zie bijvoorbeeld: https://www.jhsph.edu/cov(...)-than-infection.html
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:09:16 #217
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200848315
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wappie schaapjes inderdaad.
Niet nadenkende figuren die zonder nadenken leider Willen Engel en cohorten navolgen.
Die bij alles komen janken over alle onzin die hij en dat soort mafketels rond bazuinen.

Ik spuit zeker niet zo maar van alles in mijn lichaam.
Maar zoals voor mij is en praktisch iedereen heb ik er goed over nagedacht, iets wat wappie schaapjes dus niet doen, en is dit vaccin ook gewoon goed werkende en een goede optie in deze Corona periode.
Dus alle mensen die die Willem 'volgen' zijn wappies volgens jou?

En mensen die geen vaccin willen maar Willem niet volgen of geloven?

Ik denk namelijk dat de meeste mensen die geen vaccin willen die Willem NIET volgen.
To BG or not to BG!
pi_200848332
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:52 schreef Intint het volgende:

[..]

Linkje? Vrijwel alle andere bronnen zeggen iets anders, zie bijvoorbeeld: https://www.jhsph.edu/cov(...)-than-infection.html
Ik ben je secretaris niet, zet lekker zelf die Q&A-sessie van vorige week op, die is heel overzichtelijk in hoofdstukken verdeeld zodat je door kunt klikken naar het relevante onderdeel.

Het is trouwens klinkklaar gelul dat 'vrijwel alle andere bronnen iets anders zeggen', alleen bronnen die iets anders zeggen krijgen veruit de meeste exposure en lijken daardoor talrijker, en dat komt omdat ze in het straatje van de gevestigde orde passen.

Nogmaals, er komen in Israel minder herinfecties dan doorbraakinfecties voor relatief aan de omvang van de groep herstelden (die niet gevaccineerd zijn) vs. gevaccineerden (al dan niet hersteld), en reeds besmette zorgmedewerkers die nog eens gevaccineerd werden, bleken niet beter beschermd dan reeds besmette zorgmedewerkers die niet nog eens gevaccineerd werden.

Als deze hele shitzooi ons 1 ding heeft geleerd dan is het dat de gevestigde orde er gedurende de hele pandemie consistent naast heeft gezeten en dat komt omdat de consensus bepaald wordt door academici die als ambtenaar werken voor overheidsbureaus, en het is algemeen bekend dat binnen elk vakgebied juist hen met de persoonlijkheid die het meest risicomijdend is (en dus neigend naar conventioneel en dogmatisch denken) kiezen voor een loopbaan als ambtenaar. Daarnaast is er gewoon een keihard verbod op het tegenspreken van de WHO en landelijke gezondheidsautoriteiten, ook op basis van rationele argumenten, op social media, en social media zijn waar jij als lid van het gewone klootjesvolk al je links naar wetenschappelijke literatuur van mee krijgt.

Dus nee, die bronnen die het tegendeel beweren zijn niet talrijker, ze hebben simpelweg een orde van grootte méér exposure. Zelfde was ook al te zien rondom ivermectine - een aan alle kanten rammelende studie uit Colombia met een kleine steekproefpopulatie werd je mee doodgegooid. Comparatieve statistieken tussen Indiase deelstaten met en zonder grootschalige uitrol van ivermectine-profylaxe werden simpelweg verzwegen of zelfs actief van social media verwijderd.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:19:51 #219
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200848436
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:41 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]

Ik wens niemand corona toe. Maar de kans is voor anti vaxxers nu eenmaal groter om op de IC te belanden. Je moet daar maar zin in hebben.
De kans van een ongevaccineerde om in het ziekenhuis te komen is ietsies groter dan wanneer hij/zij wel gevaccineerd is. Minimale kans dus. Er vanuit gaande dat alle mensen met een risicofactor zich wél hebben laten vaccineren.
To BG or not to BG!
pi_200848546
Dit is een goeie:

twitter

Gewoon zeggen dat ze nooit zo'n kek polsbandje zullen krijgen, dan draaien ze vanzelf wel bij.
pi_200848686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:10 schreef Helikopterpilootje het volgende:

[..]

Ik ben je secretaris niet, zet lekker zelf die Q&A-sessie van vorige week op, die is heel overzichtelijk in hoofdstukken verdeeld zodat je door kunt klikken naar het relevante onderdeel.

Het is trouwens klinkklaar gelul dat 'vrijwel alle andere bronnen iets anders zeggen', alleen bronnen die iets anders zeggen krijgen veruit de meeste exposure en lijken daardoor talrijker, en dat komt omdat ze in het straatje van de gevestigde orde passen.

Nogmaals, er komen in Israel minder herinfecties dan doorbraakinfecties voor relatief aan de omvang van de groep herstelden (die niet gevaccineerd zijn) vs. gevaccineerden (al dan niet hersteld), en reeds besmette zorgmedewerkers die nog eens gevaccineerd werden, bleken niet beter beschermd dan reeds besmette zorgmedewerkers die niet nog eens gevaccineerd werden.

Als deze hele shitzooi ons 1 ding heeft geleerd dan is het dat de gevestigde orde er gedurende de hele pandemie consistent naast heeft gezeten en dat komt omdat de consensus bepaald wordt door academici die als ambtenaar werken voor overheidsbureaus, en het is algemeen bekend dat binnen elk vakgebied juist hen met de persoonlijkheid die het meest risicomijdend is (en dus neigend naar conventioneel en dogmatisch denken) kiezen voor een loopbaan als ambtenaar. Daarnaast is er gewoon een keihard verbod op het tegenspreken van de WHO en landelijke gezondheidsautoriteiten, ook op basis van rationele argumenten, op social media, en social media zijn waar jij als lid van het gewone klootjesvolk al je links naar wetenschappelijke literatuur van mee krijgt.

Dus nee, die bronnen die het tegendeel beweren zijn niet talrijker, ze hebben simpelweg een orde van grootte méér exposure. Zelfde was ook al te zien rondom ivermectine - een aan alle kanten rammelende studie uit Colombia met een kleine steekproefpopulatie werd je mee doodgegooid. Comparatieve statistieken tussen Indiase deelstaten met en zonder grootschalige uitrol van ivermectine-profylaxe werden simpelweg verzwegen of zelfs actief van social media verwijderd.
Wowowow, nog niet afgelezen maar heerlijk die cocktail van waarheid.

Ben het wel eens met die hele verklarende dogma gelovende Koopmans ambtenaren verklaring.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200848729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Yep, volgens de feiten en alle onderzoeken en testen wel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:48 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Elke overheid in de wereld is onbetrouwbaar en corrupt, behalve de Nederlandse overheid _O-
Oh nee hoor. De helft wellicht niet.
pi_200848730
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:35 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]

Exact. Van sites zoals blckbx, cafe weltschmerz en ninefornews weet je al bij voorbaat dat het complotsites zijn. Mensen die deze websites aandragen zijn daardoor sowieso af, net als Jensen aanhangers.
Hoe weet je dat zo goed allemaal ben je trouwe fan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:42:48 #224
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_200848733
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:20 schreef airconditioning het volgende:
Enige reden hoe we dit voor elkaar gaan krijgen is dwangmatig vaccineren of gewoon buitensluiten / wegpesten uit deze maatschappij. Of maak iemand anders besmetten strafbaar als je niet gevaccineerd bent, poging tot moord?
Wat is dit nou weer voor een raar onderscheid? Alsof het erger is om besmet te worden door een ongevaccineerde dan door een gevaccineerde. Besmet is besmet en poging tot moord is poging tot moord.
Gewoon iedereen die een ander besmet vervolgen.

En dan in oktober weer een lockdown omdat de gevangenissen de druk niet meer aankunnen.
pi_200848769
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel het politiek correcte antwoord; zeggen dat je jezelf vaccineert om anderen te beschermen. Voor veel mensen zal het ook echt de reden zijn, of wel degelijk meespelen, maar er is idd ook een groep die het gewoon doet om minder beperkingen te ervaren, maar het erop gooien dat ze het doen om anderen te beschermen. Kom je vaak wel achter als je een beetje doorvraagt in mijn ervaring.
Veel mensen roepen graag dat ze zich laten vaccineren, om de groep te beschermen, die niet gevaccineeerd kan worden.
Als ik ze dan naar cijfers vraag over die groep, dan blijft het stil.
Ik ben vooralsnog 1 gebruiker tegengekomen op FOK!, die aangeeft zelf niet gevaccineerd te kunnen worden.
Maar die wil, los v/d vermelding auto-immuunziekte, daar niet verder op in gaan.
Zijn, of haar goed recht natuurlijk.
Maar, als ik google naar wie er niet gevaccineerd kan worden, dan zie ik dat zelfs mensen met orgaantransplantaties gevaccineerd kunnen worden.

Als de kwetsbaren zelf gevaccineerd kunnen worden, zie ik geen goede reden om mezelf te laten vaccineren, als ik die gok wens te nemen met mijn eigen gezondheid, is dat mijn probleem.
Vooralsnog wacht ik liever even af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tanatos op 10-08-2021 19:08:57 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')