abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200871455
Wat heeft links ermee te maken? We hebben een centrum rechts kabinet, waar ongetwijfeld een aantal mensen hier die nu het etiket 'linkse-BNW-kliek' krijgt opgeplakt op een van de partijen gestemd hebben.
pi_200872810
Het zijn mijn afscheidsberichten m.b.t. de eerder gevoerde discussie dat een voortvloeisel is uit één tweetje over Baudet m.b.t. De Bild. Hiermee heb ik trachten aan te geven dat ik afstand neem van het dominante BNW-Clubje.

Voor mij is het hier in BNW einde discussie. Wegens de zeer sterke uiteenlopig tussen mij en het dominante BNW-Clubje is er in mijn geval blijkbaar geen goede discussie mogelijk, maar is er eerder spraken van een botsing. Ik ben niet het type om hier in BNW met de het dominante BNW-Clubje te discussiëren. In mijn optiek vormt het dominante BNW-Clubje een samenzwering dié suggesties en politieke standpunten die tegen haar ideologie ingaan hardnekkig en obsessief bestrijdt in BNW. Het voortzetten van mijn conversaties (of zogenaamde discussies) hier in BNW zou mij onnodig veel PTSS (post traumatische stress) bezorgen en daar pas ik voor.

[ Bericht 8% gewijzigd door Watchman_tazapah op 12-08-2021 10:01:24 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 10:03:31 #203
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_200873134
En weer ontopic aub.
A child is born with no state of mind.
pi_200873146
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:03 schreef SuperHartje het volgende:
En weer ontopic aub.
Topic titel = The End
@Watchman_tazapah praat over het einde van zijn discussies in BNW.
:7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 10:07:03 #205
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_200873162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Topic titel = The End
@:watchman_tazapah praat over het einde van zijn discussies in BNW.
Wehe
A child is born with no state of mind.
pi_200873251
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Topic titel = The End
@:watchman_tazapah praat over het einde van zijn discussies in BNW.
Tóch nog iemand die hier in BNW begrip en medeleven toont. *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Watchman_tazapah op 12-08-2021 10:29:23 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
pi_200874205
#ikleefnog
pi_200874270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 06:57 schreef Watchman_tazapah het volgende:

Ik ben tot de conclusie gekomen dat BNW voor mij geen interessante plek is....
Je bent niet de enige.

Links/rechts politiek is zoooo 1980's. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200874684
Waar blijven de 1222 namen van overleden mensen na vaccinatie van BPOC?
Of moet @Summers nog wat meer geld overmaken?
pi_200874949
quote:
'Duitse verpleegkundige vaccineerde met zoutoplossing'
Een Duitse verpleegkunde zou mensen hebben ingeënt met een zoutoplossing in plaats van een coronavaccinatie. Dat vermoeden hebben Duitse autoriteiten, die vrezen dat tot wel 8600 mensen het slachtoffer zijn geworden van de actie.
Het gaat om een verpleegkundige van het Rode Kruis in het district Friesland, aan de Duitse Noordzeekust, die de coronavaccinaties in een vaccinatiecentrum verving door een zoutoplossing. "Ik ben totaal geschokt door dit nieuws", vertelde gemeenteraadslid Sven Ambrosy volgens buitenlandse media. Een zoutoplossing is niet schadelijk, maar beschermt mensen uiteraard niet tegen de gevolgen van het coronavirus.
De politie doet onderzoek naar de zaak. Op basis van getuigenverklaringen is 'het gevaar reëel', zei een politiewoordvoerder gisteren tijdens een persconferentie.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-quarantaine-reizen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200874996
quote:
Nieuw-Zeeland houdt grenzen nog tot volgend jaar dicht
De Nieuw-Zeelandse premier Jacinda Ardern heeft aangekondigd dat de grenzen van het land voorlopig nog hermetisch gesloten blijven. Mogelijk worden de maatregelen aan de grens pas vanaf volgend jaar gefaseerd versoepeld.

Al sinds het begin van de coronacrisis kunnen alleen Nieuw-Zeelanders huiswaarts keren, zij moeten direct na aankomst in het land verplicht 14 dagen in quarantaine in een hotel. Tussen 19 april en 23 juli opende Nieuw-Zeeland een Trans-Tasman-reisbubbel met Australië, maar toen Australië kampte met meerdere uitbraken van de Delta-variant besloten de Nieuw-Zeelandse autoriteiten die reisbubbel voorlopig op te schorten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-quarantaine-reizen
pi_200875315
twitter

_O-
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_200876186
quote:
Dit hele rot situatie lijkt meer en meer op political satire.
Wel 'n 'grappige' vid.

Edit: Misschien 'n idee om het in verschillende talen te doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200876297
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dit hele rot situatie lijkt meer en meer op political satire.
Wel 'n 'grappige' vid.

Edit: Misschien 'n idee om het in verschillende talen te doen.
Dat hebben ze in Amsterdam al sinds het allereerste begin van de pandemie. Daar rijden zulk soort busjes rond:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)tergrond-coronavirus
pi_200876332
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat hebben ze in Amsterdam al sinds het allereerste begin van de pandemie. Daar rijden zulk soort busjes rond:

[ afbeelding ]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)tergrond-coronavirus
In de buurt hier, nooit gezien of gehoord.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:53:09 #216
24329 KNAK
ff w88,......
pi_200876440
Heb een brief met uitnodiging voor het bestellen van 2 gratis tests ontvangen :')
Mooi verhaal er bij met allerlei situatieschetsjes wanneer je zou moeten testen en waarom. Onderhands ongevraagde brief #5 op de mat... ze doen er genoeg aan de angst hoog te houden dat er een allesverslindende virus aanwezig is/gaat komen 8)7
Mai pben rai~!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 14:20:07 #217
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200876783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:53 schreef KNAK het volgende:
Heb een brief met uitnodiging voor het bestellen van 2 gratis tests ontvangen :')
Mooi verhaal er bij met allerlei situatieschetsjes wanneer je zou moeten testen en waarom. Onderhands ongevraagde brief #5 op de mat... ze doen er genoeg aan de angst hoog te houden dat er een allesverslindende virus aanwezig is/gaat komen 8)7
Ik werk bij PostNL, ze kunnen niet genoeg brieven sturen.. ^O^

Wat een mazzel dat veel mensen nog brievenbussen hebben, zo'n prehistorisch ding in je voordeur, dat was toch niet meer van deze tijd _O-
pi_200876806
quote:
Hopelijk overleven we het virus zodat we dood kunnen gaan van climate change 😅
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200877037
quote:
Ik ook.
Misschien ga ik ze bestellen en m'n bier ff laten testen.
pi_200877051
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Or get struck by lightning of course.
pi_200878449
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:31:18 #222
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200881163
quote:
Lekker vechten voor zuurstof, mooie zuster die je omdraait. Niks mis mee ouwe reus.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:42:28 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200881356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Lekker vechten voor zuurstof, mooie zuster die je omdraait. Niks mis mee ouwe reus.
Het begint steeds meer op een enge religie te lijken , hel en verdoemenis als je die waarheid niet aanneemt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200881427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Het begint steeds meer op een enge religie te lijken , hel en verdoemenis als je die waarheid niet aanneemt .
Wanneer gaat die 5g nu aan en komen de namen van die 1222 bpoc vaccinatie doden er voor of daarna?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:48:06 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200881458
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat kunnen we vast voorkomen met een klimaat lockdown waarbij we af en toe weer buiten mogen voor het grotere goed :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')