Googlen op 'aftrekken' op je werk laptop voor een leuk plaatje in de OP is geen goed idee...quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
*insert leuk plaatje hier
Het is klein genoeg dat ik me niet voor kan stellen dat voor dat bedrag ooit geen hypotheek verschaft wordt, een huis verkopen is voor de bank ook heel ongunstig qua hoeveel werk daarin zit.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik wil geen probleem hebben als ik net met pensioen ben en er net een crisis is waardoor banken zuinig zijn met nieuwe hypotheken afgeven en liever het huis verpatsen voor dat aflossingsvrije gedeelte.
Niet onzin om die lening af te lossen, wel onzin om het verplicht binnen 30 jaar te moeten doen terwijl die banken ook heel hard hypotheken nodig hebben om inkomen te genereren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het een wat aparte stellingname; ik leen geld van je (weliswaar met onderpand) en ik betaal alleen de rente. Onzin om die lening ook af te lossen.
Aflossen is fijn voor mij als ZZP'erquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:06 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Niet onzin om die lening af te lossen, wel onzin om het verplicht binnen 30 jaar te moeten doen terwijl die banken ook heel hard hypotheken nodig hebben om inkomen te genereren.
Een hypotheek volledig aflossen heb ik relatief weinig aan, is vooral een leuke erfenis voor mijn kinderen ooit waardoor over 50 jaar de huizenmarkt nog veel oneerlijker verdeeld is als het zo doorgaat.
NHG, dus sowieso al laagste risico.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet verkeerd, lagere maandlasten, dus meer te besteden. Met slim aflossen wellicht een andere risicoklasse waardoor je rentepercentage wordt verlaagd. Nķg meer geld te besteden.
Nu financier je er Q-achtige types mee die tijdens werktijd paniekberichten over de Corona-aanpak en het klimaat posten in een SC.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:06 schreef Vaiana het volgende:
Niet onzin om die lening af te lossen, wel onzin om het verplicht binnen 30 jaar te moeten doen terwijl die banken ook heel hard hypotheken nodig hebben om inkomen te genereren.
Een hypotheek volledig aflossen heb ik relatief weinig aan, is vooral een leuke erfenis voor mijn kinderen ooit waardoor over 50 jaar de huizenmarkt nog veel oneerlijker verdeeld is als het zo doorgaat.
Voor mij ook ja, liever 0,0 rente ontvangen dan 3% betalen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aflossen is fijn voor mij als ZZP'er
Hier ook liever sneller dan later aflossen met een semi ZZP'er zonder fatsoenlijke pensioenopbouw.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aflossen is fijn voor mij als ZZP'er
Ah, die heb ik niet.quote:
*verkapte kijk mij eens een dik huis hebben post*quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:13 schreef Debsterr het volgende:
*verkapte kijk mij eens een dik huis hebben post*
Ik ook niet, maar door overwaarde van mijn appartement en dat we die mede geīnvesteerd hebben in onze uitbouw heb ik toch goede hoop dat we binnenkort al in de laagste risicoklasse komen.quote:
Ik ben een beetje bang dat het dan ook niet veel beter wordt met de huizenmarkt. Maar ik hoop het wel heel erg, want de huidige markt slaat nergens op.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb helemaal niet de tijd om te wachten tot alle boomers dood zijn. Leuk voor generation Z
.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb helemaal niet de tijd om te wachten tot alle boomers dood zijn. Leuk voor generation Z
.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:52 schreef gcjoel het volgende:
maar Boomers zijn echt nog lang niet weg.
En gezien de huizenmarkt gaan zij ook niet meer doorstromen naar kleinere aanleunwoningen ofzo.
Dus voorlopig zijn we fucked.
Ach als je geen huis hebt kan het ook niet overstromen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:52 schreef gcjoel het volgende:
En gezien de huizenmarkt gaan zij ook niet meer doorstromen naar kleinere aanleunwoningen ofzo.
Omdenkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ach als je geen huis hebt kan het ook niet overstromen.
Daarna gaan ze hun kinderen 100k erfenis geven en dan vraag ik gewoon 100k extra voor mijn huisquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:52 schreef gcjoel het volgende:
Ik hoop echt dat het wel nog wat beter gaat worden op de huizenmarkt, want anders wordt het echt onmogelijk voor ons, tenzij we ineens flink omhoog gaan in ons loonquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:39 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar door overwaarde van mijn appartement en dat we die mede geīnvesteerd hebben in onze uitbouw heb ik toch goede hoop dat we binnenkort al in de laagste risicoklasse komen.
[..]
Ik ben een beetje bang dat het dan ook niet veel beter wordt met de huizenmarkt. Maar ik hoop het wel heel erg, want de huidige markt slaat nergens op.
Als het aanbod dan weer groter is maakt die erfenis niks uit. Dat is alleen nu een voordeel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna gaan ze hun kinderen 100k erfenis geven en dan vraag ik gewoon 100k extra voor mijn huis
Daar kwamen mijn ouders achter een tijd terug. Hadden het idee om kleiner te gaan wonen. Logisch ook wel, kinderen zijn volwassen en al jaren het huis uit, zoveel ruimte hebben ze niet nodig. En ze hebben een hele grote tuin, en dat begint wel erg veel werk te worden op leeftijd. Dus kijken naar een kleinere woning, maar de helft van de vloeroppervlakte gaat evenveel of meer kosten dan de overwaarde op hun woning. En als eckte boomers; die overwaarde is capslockwaardig SIGNIFICANT. Like, wtfquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:52 schreef gcjoel het volgende:
Ja dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kwamen mijn ouders achter een tijd terug. Hadden het idee om kleiner te gaan wonen. Logisch ook wel, kinderen zijn volwassen en al jaren het huis uit, zoveel ruimte hebben ze niet nodig. En ze hebben een hele grote tuin, en dat begint wel erg veel werk te worden op leeftijd. Dus kijken naar een kleinere woning, maar de helft van de vloeroppervlakte gaat evenveel of meer kosten dan de overwaarde op hun woning. En als eckte boomers; die overwaarde is capslockwaardig SIGNIFICANT. Like, wtf
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:Barbusse![]()
![]()
![]()
Fijn om te lezen dat je hulp gaat krijgen. Klinkt inderdaad als een paniekaanval/burnout. Dus lekker rustig aan doen jij
Tijd voor alcohol?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt! Nu ja...werk...lig nu lam op de bank. En het is hier 5 uur
Echt, belachelijk is het. Woningnood gebaseerd niet op een tekort aan woningen, maar op een kunstmatig opdrijvende prijs.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Mijn ouders hadden ooit als plan om huis rond pensioen te verkopen en dan klein te gaan huren.
Dat kon toen allemaal.
Tegenwoordig komen ze niet eens in aanmerking voor die huurwoning dus houdt het hele feest op.
2 oudjes in een grote gezinswoning, zonder. Maar begrijpelijk, alles is duurder dan blijven.
Zoiets ook bij schoonfam. Woont in mega groot huis maar verhuizen is altijd duurder. Dus blijft hangen.
Ik ga een biertje doen op het strand zodra de zon ondergaat met Charles Aznavour op m'n koptelefoon vanavondquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijd voor alcohol?![]()
Vooral even niksen en daarvan genieten
Wij hebben het huis (4 slaapkamers) ook gekocht van een oud echtpaar die drie jaar op zoek zijn geweest naar iets kleiners. Is echt bijna niet te vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Mijn ouders hadden ooit als plan om huis rond pensioen te verkopen en dan klein te gaan huren.
Dat kon toen allemaal.
Tegenwoordig komen ze niet eens in aanmerking voor die huurwoning dus houdt het hele feest op.
2 oudjes in een grote gezinswoning, zonder. Maar begrijpelijk, alles is duurder dan blijven.
Zoiets ook bij schoonfam. Woont in mega groot huis maar verhuizen is altijd duurder. Dus blijft hangen.
Wij?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben het huis (4 slaapkamers) ook gekocht van een oud echtpaar die drie jaar op zoek zijn geweest naar iets kleiners. Is echt bijna niet te vinden.
Gelukkig komt de klimaatverandering en die maakt alle boomers dood!quote:
'Wij.'quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben het huis (4 slaapkamers) ook gekocht van een oud echtpaar die drie jaar op zoek zijn geweest naar iets kleiners. Is echt bijna niet te vinden.
Benieuwd hoeveel kinderen ie heeft.quote:
quote:
Met jou zeker, maar jullie zijn nog niet 'klaar' om het bekend te maken...quote:
dE MeNs MaAkT dE WeReLd KaPoTquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel kinderen ie heeft.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel kinderen ie heeft.
Ik ga nooit weg uit dit huisquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Met jou zeker, maar jullie zijn nog niet 'klaar' om het bekend te maken...
Nederlandse aanpak; anderen moeten het oplossen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dE MeNs MaAkT dE WeReLd KaPoT
En dan een nest kinderen fokken
Ik zei een paar maanden geleden nog dat ze me alleen in m'n kist Utrecht uit zouden krijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nooit weg uit dit huis
En ik ga zeker niks delen
Mark Rutte geeft het goede voorbeeld.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nederlandse aanpak; anderen moeten het oplossen.
Vandaar dat grote huis met grote tuin. Weet je wel hoeveel opslag al die kratten bier innemen?quote:
Dat riep Q ook al die tijd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trampoline in de tuinquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat grote huis met grote tuin. Weet je wel hoeveel opslag al die kratten bier innemen?
Van die lege kratten bier hier kan ik een studentenwoning in mn tuin bouwen en die verhuren voor 600 euro per maand.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat grote huis met grote tuin. Weet je wel hoeveel opslag al die kratten bier innemen?
Ik woon al in Schubbekutteveenquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat riep Q ook al die tijd.En ondertussen is ie getrouwd, drie kinderen en gaat hij verhuizen naar Schubbekutteveen.
Die verhuizers staan straks mooi te kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zei een paar maanden geleden nog dat ze me alleen in m'n kist Utrecht uit zouden krijgen.
Woest romantisch dit.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schubbekutteveen-oost.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat riep Q ook al die tijd.En ondertussen is ie getrouwd, drie kinderen en gaat hij verhuizen naar Schubbekutteveen.
Brrrrrrquote:
Dat noemt Q de bovenverdieping. Blijft Q lekker beneden zitten om bier te drinken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Nee ik zou wel een appartement met drie slaapkamers willen, maar die zijn duurder dan een rijtjeswoning.
Er moet wel op minimaal elke verdieping een koelkast vol bier zijn. Ik ga niet lopen. Ben geen pauper.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat noemt Q de bovenverdieping. Blijft Q lekker beneden zitten om bier te drinken.
Patser.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Van die lege kratten bier hier kan ik een studentenwoning in mn tuin bouwen en die verhuren voor 600 euro per maand.
Ja, die worden allemaal opgekocht om ze te verhuren voor 1000 euro per kamer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Nee ik zou wel een appartement met drie slaapkamers willen, maar die zijn duurder dan een rijtjeswoning.
Dan ben jij eigenlijk best wel een koopje met je bierkrattenkamersquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die worden allemaal opgekocht om ze te verhuren voor 1000 euro per kamer.
Hier worden ze bewoond door boomers.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die worden allemaal opgekocht om ze te verhuren voor 1000 euro per kamer.
Bedoel maar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben jij eigenlijk best wel een koopje met je bierkrattenkamers
Die zijn toch allemaal dood zo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier worden ze bewoond door boomers.
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga een biertje doen op het strand zodra de zon ondergaat met Charles Aznavour op m'n koptelefoon vanavond
Ik blijf gewoon lekker in de stad wonen hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Al die fucking Randstadters die ineens in de natuur willen wonen drijven de prijs hier ook lekker op
Waarom wil jij niet bij CL in de buurt wonen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker in de stad wonen hoor.
Ja he?quote:
Omdat hij anders bang is dat hij over je struikelt want die bosjes bij CL zijn zo dik begroeid.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom wil jij niet bij CL in de buurt wonen?
Hier is geen strand.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je dat al niet vanochtend om 9.30?quote:
True.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je dat al niet vanochtend om 9.30?
Kan ik zo vanaf m'n balkon het water in. Tof.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Geef de klimaatverandering nog een paar jaar.
Of vissen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik zo vanaf m'n balkon het water in. Tof.
Ik heb haar ruim 15 jaar meermaals uitgenodigd om in Den Haag te komen wonen. Bij mij in de buurt. Ze wilde niet ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben het wel over CL hč? Daar moet jij moeite voor doen, niet andersom hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar ruim 15 jaar meermaals uitgenodigd om in Den Haag te komen wonen. Bij mij in de buurt. Ze wilde niet ...
Je bent niet refo genoegquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar ruim 15 jaar meermaals uitgenodigd om in Den Haag te komen wonen. Bij mij in de buurt. Ze wilde niet ...
Niet in mijn wereld. Graag, of niet. Het werd niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben het wel over CL hč? Daar moet jij moeite voor doen, niet andersom hoor.
Den Haag is toch veel te hard voor mij. Ik ben zo'n mietje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet in mijn wereld. Graag, of niet. Het werd niet.
Den Haag had dan juist kunnen helpen met een beetje eelt creëren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Den Haag is toch veel te hard voor mij. Ik ben zo'n mietje.
Fixed itquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna gaan ze hun kinderen 100k500k erfenis geven en dan vraag ik gewoon 100k extra voor mijn huis
Stel je voor hoeveel overwaarde je nu had gehad als je 15 jaar geleden naar mij had geluisterd. Had je Haags lef gehad én een bak met geld...quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-goereesestraat-4-a/
Ik heb nu ook iets van 70.000 overwaarde als ik de prijs van het appartement hiernaast moet geloven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel je voor hoeveel overwaarde je nu had gehad als je 15 jaar geleden naar mij had geluisterd. Had je Haags lef gehad én een bak met geld...
Niet verkeerd. Was in Den Haag het dubbele geweest waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu ook iets van 70.000 overwaarde als ik de prijs van het appartement hiernaast moet geloven.
Je hebt nu 3 bakstenen bij elkaar?quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:09 schreef Tegan het volgende:
Ik ben wel aan het sparen voor een klus-rijtjeshuis. De rest is onbetaalbaar alleen.
Ik heb nog een 20-50k nodig denk ik. Maarja, de huizenprijzen stijgen harder dan ik kan sparenquote:
Ja maar ik heb er geen omkijken meer naar. Of in elk geval niet veel. Ik heb gelukkig niet zulke zeikerige buren, de gebouwen hier aan de overkant leveren wel leuke notulen op.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gevoelsmatig is me dat even duur maar minder mensen met ook een mening qua onderhoud.
Op het airco plaatsen na toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er geen omkijken meer naar. Of in elk geval niet veel. Ik heb gelukkig niet zulke zeikerige buren, de gebouwen hier aan de overkant leveren wel leuke notulen op.
Ah ja begrijpelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er geen omkijken meer naar. Of in elk geval niet veel. Ik heb gelukkig niet zulke zeikerige buren, de gebouwen hier aan de overkant leveren wel leuke notulen op.
In Berlijn meerdere van gezien. Die zagen er niet heel gelukkig uitquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:09 schreef Senn88 het volgende:
Niet gewoon vrij onder een viaduct leven :’)
Ja daar zijn ze nog schizofreen over. Eerst wilden ze het niet hebben en laatst zeiden ze dat je dat zelf moest regelen. Maar je mag niks aan het gebouw veranderen. Ofzo.quote:
Als jij zo'n unit op je balkon plaatst dan heeft toch niemand daar last van? Niemand die het kan zien.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze nog schizofreen over. Eerst wilden ze het niet hebben en laatst zeiden ze dat je dat zelf moest regelen. Maar je mag niks aan het gebouw veranderen. Ofzo.
Je moet natuurlijk wel zelf de slingers ophangenquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In Berlijn meerdere van gezien. Die zagen er niet heel gelukkig uit
Hoax want jij deelt niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:38 schreef Tegan het volgende:
CL en ik doen wel om en om naast Q. en de zolderkamer delen.
Zit niet in mijn aard en daarnaast genoeg andere vrouwen die wel een voorkeur voor mijn gezelschap hebben.quote:
Niet meer? Had je nooit moeten doen om mee te beginnen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:26 schreef ArTiC het volgende:
Q. Heeft hier als de oppergod van alle kalende single mannen geleefd en blijkt nu met zijn vrouw, 2 kinderen en labrador een huis gekocht te hebben. Wat een deceptie
Wie zegt dat air wel die open relatie vrouwenverslinder is die hij claimt te zijn, Barb is zeker gewoon een obese zweterige it’er en ang3l is hetero?
Ik vertrouw jullie niet meer
Een deel hiervan is zeker waarquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:26 schreef ArTiC het volgende:
Q. Heeft hier als de oppergod van alle kalende single mannen geleefd en blijkt nu met zijn vrouw, 2 kinderen en labrador een huis gekocht te hebben. Wat een deceptie
Wie zegt dat air wel die open relatie vrouwenverslinder is die hij claimt te zijn, Barb is zeker gewoon een obese zweterige it’er en ang3l is hetero?
Lijkt me wel geinig om te zien. Dat je zo een zwerver onder een brug ziet, die de brug helemaal versiert heeft met slingers en ballonnenquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel zelf de slingers ophangen
De inmiddels al ruime tijd overleden zwerver van hier liep altijd met een new york yankees petje. Die had hij gekregen van maatschappelijk werk omdat hij tot zijn dood iedere dag een vaste ronde om het dorp liep met zijn rollator. Nouja niet vanwege zijn dood maar hij liep dus in weer en wind. Was ook bijzonder om te zienquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig om te zien. Dat je zo een zwerver onder een brug ziet, die de brug helemaal versiert heeft met slingers en ballonnen
Wel respectquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De inmiddels al ruime tijd overleden zwerver van hier liep altijd met een new york yankees petje. Die had hij gekregen van maatschappelijk werk omdat hij tot zijn dood iedere dag een vaste ronde om het dorp liep met zijn rollator. Nouja niet vanwege zijn dood maar hij liep dus in weer en wind. Was ook bijzonder om te zien
Werkte dat ding ook dan?! Ik kan me wel die vrouw met die scootmobiel vol knuffels herinnerenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel respect![]()
In Enschede was een zwerver met een pinapparaat op zak. Vroeg dan eerst of je wat kleingeld kon missen, en als je geen losgeld bij je had vroeg hij of je anders wilde pinnen
Volgens mij wel, toen had je net die draadloze apparatenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Werkte dat ding ook dan?! Ik kan me wel die vrouw met die scootmobiel vol knuffels herinneren
Hoe is het mogelijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij wel, toen had je net die draadloze apparaten
Volgens mij was dat een man en volgens mij leeft die niet meer. Weet wel dat die een pandverbod had bij mijn werkgeverquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Werkte dat ding ook dan?! Ik kan me wel die vrouw met die scootmobiel vol knuffels herinneren
Owquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een man en volgens mij leeft die niet meer. Weet wel dat die een pandverbod had bij mijn werkgever
Arend was ook een bekende, maar ook al een tijdje dood.
Arnaud vraagt wel nog steeds om "muntjes".
Verder zijn er met name irritante zwervers in de stad. Steeds meer bedelaars ook.
Gelukkig weet je uit eigen waarneming dat het deel over mij klopt.quote:
Sowiesoquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig weet je uit eigen waarneming dat het deel over mij klopt.
Arnoud was dat jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een man en volgens mij leeft die niet meer. Weet wel dat die een pandverbod had bij mijn werkgever
Arend was ook een bekende, maar ook al een tijdje dood.
Arnaud vraagt wel nog steeds om "muntjes".
Verder zijn er met name irritante zwervers in de stad. Steeds meer bedelaars ook.
Ik vind dit abject en infaam. Ik protesteer tegen uw insinuates, meneer. Ik protesteer!quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:26 schreef ArTiC het volgende:
2,5 kind.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:26 schreef ArTiC het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:38 schreef Tegan het volgende:
CL en ik doen wel om en om naast Q. en de zolderkamer delen.
Heerlijk! Slaap ik zoveel beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:04 schreef babylon het volgende:
Het was gewoon verdulleme koud vannacht!
Heerlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:04 schreef babylon het volgende:
Kou rules.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:04 schreef babylon het volgende:
quote:
Ik ben normaliter een kachel, dus ik slaap al weken onder alleen een dekbedhoes. En dan is het plots wel even schakelen. Moest gewoon een shirt aan doen!quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:04 schreef babylon het volgende:
Ja, ik ben een kachel en slaap naast een kachel. Welkome afwisseling dit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:11 schreef babylon het volgende:
[..]
[..]
Ik ben normaliter een kachel, dus ik slaap al weken onder alleen een dekbedhoes. En dan is het plots wel even schakelen. Moest gewoon een shirt aan doen!
Mijn vrouw dus niet. Die ligt in Zwitserland in een slaapzak, met deken en thermo-ondergoed nuquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben een kachel en slaap naast een kachel. Welkome afwisseling dit.
Pehehehehequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn vrouw dus niet. Die ligt in Zwitserland in een slaapzak, met deken en thermo-ondergoed nu
klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn vrouw dus niet. Die ligt in Zwitserland in een slaapzak, met deken en thermo-ondergoed nu
Yay!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Volgende week donderdag kacheltje zijn voor lief![]()
Echt wel, kan niet wachten om weer onder een echt dekbed te kunnen slapen ipv alleen een dekbedovertrekquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kouder hoe beter ‘s nachts.
Naakt slapen, ramen open dan heb je (lees: ik) echt nog wel een dekbed nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:46 schreef STING het volgende:
Echt wel, kan niet wachten om weer onder een echt dekbed te kunnen slapen ipv alleen een dekbedovertrek
Ik slaap seminaakt, raam open en heb inderdaad nog gewoon dekbed. Maar de laatste tijd lag die wel maar half over me heen. Het bekende 'één been steekt uit' verhaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naakt slapen, ramen open dan heb je (lees: ik) echt nog wel een dekbed nodig.
Herkenbaar van dat been.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik slaap seminaakt, raam open en heb inderdaad nog gewoon dekbed. Maar de laatste tijd lag die wel maar half over me heen. Het bekende 'één been steekt uit' verhaalVannacht kroop ik er weer lekker helemaal onder
![]()
Mijn katten mogen niet op de slaapkamer, dus geen last vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar van dat been.Eén van de weinige momenten dat ik blij ben dat ik nu geen katten heb, omdat er gegarandeerd eentje aan je been hangt halverwege de nacht.
Dat been, check.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik slaap seminaakt, raam open en heb inderdaad nog gewoon dekbed. Maar de laatste tijd lag die wel maar half over me heen. Het bekende 'één been steekt uit' verhaalVannacht kroop ik er weer lekker helemaal onder
![]()
En dan dat been ook het liefst op de deken, zodat de deken tussen je benen komtquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan dat been ook het liefst op de deken, zodat de deken tussen je benen komt
Dat is net de dag dat ik wel naar kantoor ga.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:18 schreef Senn88 het volgende:
Donderdag word het heul warm net geregeld dat ik thuis werk die dag
Eerste dag van mn vakantiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:18 schreef Senn88 het volgende:
Naarmate je ouder wordt, heb je minder slaap nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:21 schreef Tegan het volgende:
Laatste paar dagen slaap ik nauwelijks, maar verbazingwekkend weinig last van dat gebrek. Heb ik teveel geslapen afgelopen jaren?
Ah dit is hoe je een huilbaby overleeft, maar dan zonder babyquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt, heb je minder slaap nodig.
Als je gewoon heel laat aan kinderen begint, ben je al wakker voordat de baby gaat huilen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah dit is hoe je een huilbaby overleeft, maar dan zonder baby.
En zonder baby kan je gewoon hele nachten leuke dingen doen. Think of all the extra timequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je gewoon heel laat aan kinderen begint, ben je al wakker voordat de baby gaat huilen.
Zoals slapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
En zonder baby kan je gewoon hele nachten leuke dingen doen. Think of all the extra time![]()
.
Nog beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
En zonder baby kan je gewoon hele nachten leuke dingen doen. Think of all the extra time![]()
.
Met dat in het achterhoofd heb ik die dag meerdere wandelafspraken met collega's gepland. Werken op het strand met je voeten in de branding.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:18 schreef Senn88 het volgende:
Van die managers die alleen maar hele dagen vergaderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dat in het achterhoofd heb ik die dag meerdere wandelafspraken met collega's gepland. Werken op het strand met je voeten in de branding.
Beetje mensen in hun kracht zetten en daar 3x modaal voor betaald worden. Je moet toch wat...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:34 schreef Tegan het volgende:
Van die managers die alleen maar hele dagen vergaderen.
Ik kijk nu al uit naar over 3,5 week als ik net terug ben van vakantie. Hele week zit al weer vol gepland.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van die managers die alleen maar hele dagen vergaderen.
Geheel terecht natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje mensen in hun kracht zetten en daar 3x modaal voor betaald worden. Je moet toch wat...
Doe je goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dat in het achterhoofd heb ik die dag meerdere wandelafspraken met collega's gepland. Werken op het strand met je voeten in de branding.
Dank voor de erkenning.quote:
Het is pure jaloezie inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje mensen in hun kracht zetten en daar 3x modaal voor betaald worden. Je moet toch wat...
Voor mij niet erg handig, juist vandaag naar kantoor gegaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:18 schreef Senn88 het volgende:
Slim, levert doorgaans toch andere/betere gesprekken op dan in een hokje op kantoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:40 schreef rival het volgende:
Doe je goed.
Wanneer ik hier een meeting heb met een collega lopen we ook vaak even het dorp in en dan aan het water zitten!
Ik zie dat ik nog tijd heb voor een wandelafspraak met jou dus als je ook samen met mij met je voeten in de branding wil. Laat maar weten...quote:
Nee niet jaloers daarop maar op de 3x modaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat ik nog tijd heb voor een wandelafspraak met jou dus als je ook samen met mij met je voeten in de branding wil. Laat maar weten...
Uiteraard, die baantjescarrousel moet wel door blijven draaien natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:46 schreef babylon het volgende:
Ik zit zelf pas net boven de 2x modaal, maar we moeten elkaar wel steunen natuurlijk.
Ohquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:48 schreef Tegan het volgende:
Nee niet jaloers daarop maar op de 3x modaal.
De horror.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Straks in het funda topic al je foto's gedeeld
Ik was al bezig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Straks in het funda topic al je foto's gedeeld
Lekker allemaal deltavarianten achterlatend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Da's nog niets, straks komen er 20+ kijkers je crib bewonderen
Gelijk erna desinfecteren met een UV-C lampjequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker allemaal deltavarianten achterlatend.
Heb je 'm al gespot?quote:
Ik ga het met de weggemoffelde bierkratten nooit vinden natuurlijk.quote:
Ik ben om te kopen voor een linkje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga het met de weggemoffelde bierkratten nooit vinden natuurlijk.
Heb jij een gele muur in je woonkamer en een gele muur in je slaapkamer?quote:
Heb jij ook al online een bezichtiging gepland?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb jij een gele muur in je woonkamer en een gele muur in je slaapkamer?
Die had ik ook gespot jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet te doen zo inderdaad. Misschien nog een PS5 spotten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga het met de weggemoffelde bierkratten nooit vinden natuurlijk.
Morgen gejat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te doen zo inderdaad. Misschien nog een PS5 spotten.
FOK! meet tijdens open huizen dag bij Q thuisquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook al online een bezichtiging gepland?
Het blijken de buren er naast die toch het meeste geluid veroorzaken. Maar goed, ze zijn allemaal kut. Komen toch vast studenten in dus die dragen er alleen maar aan bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:32 schreef ArTiC het volgende:
Er staat helemaal niks gemeld over de gezellige bovenburen?
Ik vind het qua prijs nogal meevallen voor Utrecht, ik denk dat het zo opgekocht is door iemand die het gaat verhuren.
Crisis, ik had honger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:33 schreef STING het volgende:
Wel een beetje verdacht, er is geen kat te zien.
Met een blacklight door Q z'n keet.... vind je dat ECHT een goed idee....?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:21 schreef STING het volgende:
[..]
Gelijk erna desinfecteren met een UV-C lampje
Heb je bij de verkeerde staan klagenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Het blijken de buren er naast die toch het meeste geluid veroorzaken. Maar goed, ze zijn allemaal kut. Komen toch vast studenten in dus die dragen er alleen maar aan bij.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je bij de verkeerde staan klagenEn die lui zo van 'ja maar we hebben al een nieuwe ondervloer en we lopen op sloffen en we hebben kleden en we hebben de hond al weggedaan en we kijken tv met de koptelefoon op en we fluisteren WAT WIL JE NOG MEER'.
Neuh, ze maken ook veel lawaai hoor. Maar het zijn ze niet ALTIJD. Wel vaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je bij de verkeerde staan klagenEn die lui zo van 'ja maar we hebben al een nieuwe ondervloer en we lopen op sloffen en we hebben kleden en we hebben de hond al weggedaan en we kijken tv met de koptelefoon op en we fluisteren WAT WIL JE NOG MEER'.
Van die ene keer dat ik een weekend op z'n katten paste en half Utrecht uitnodigdequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:34 schreef babylon het volgende:
[..]
Met een blacklight door Q z'n keet.... vind je dat ECHT een goed idee....?
Die 'thea op foto 12 staat wel op een niet-ideale plek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die hebben ze wel mooi buiten de foto's gehouden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, dit project.https://www.funda.nl/nieuwbouw/alkmaar/project-42492026-cascade/
Je woont zo ongeveer op een spoorwegovergang daar, strak naast het station.
Het is dat ik er gisteren letterlijk langs ben gefietst, anders was ik compleet vergeten dat ze daar gaan bouwen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben ze wel mooi buiten de foto's gehouden.
dingdingdingdingdingdingdingquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, dit project.https://www.funda.nl/nieuwbouw/alkmaar/project-42492026-cascade/
Het is net alsof die mensen op het balkon gewoon lopen te schreeuwen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Anders kom je niet boven die treinen uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is net alsof die mensen op het balkon gewoon lopen te schreeuwen.
GET OFF MY LAWN!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is net alsof die mensen op het balkon gewoon lopen te schreeuwen.
Nah, ik heb al een verhuizing op de planning staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook al online een bezichtiging gepland?
Die staat daar alleen voor de foto. Normaal staat daar de krabpaal maar die is een beetje instortend. Normaal staat ie een stuk donkerder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die 'thea op foto 12 staat wel op een niet-ideale plek.
Dan is 't goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Die staat daar alleen voor de foto. Normaal staat daar de krabpaal maar die is een beetje instortend. Normaal staat ie een stuk donkerder.
Hij doet het goed. En dat voor een plant van mij. Meestal zijn die binnen een paar dagen dood.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vond 'm al te vrolijk voor z'n plek.
Vooral thea's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij doet het goed. En dat voor een plant van mij. Meestal zijn die binnen een paar dagen dood.
Hij was best makkelijk te vinden dankzij wat tips hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Ja hey ik wil ook binnengluren bij Q!
Het verwondert mij ook best wel dat m'n 'thea's het nog doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij doet het goed. En dat voor een plant van mij. Meestal zijn die binnen een paar dagen dood.
Hij woont in Utrecht, in een appartement met bovenburen en zijn huis staat net op funda. Het is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Ja hey ik wil ook binnengluren bij Q!
Ik heb de makelaar gebeld en geīnformeerd hoe gehorig het is. Muisstil zei hij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij woont in Utrecht, in een appartement met bovenburen en zijn huis staat net op funda. Het is niet zo moeilijk
Gewoon deze tog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij woont in Utrecht, in een appartement met bovenburen en zijn huis staat net op funda. Het is niet zo moeilijk
Hij. Best knap voor een volledig vrouwelijk makelaarskantoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de makelaar gebeld en geīnformeerd hoe gehorig het is. Muisstil zei hij.
In mn nieuwe huis heb ik wel een echte zolderkamer om een goede FOK!ker te zijn!quote:
Goede criteria bij het uitzoeken van een makelaar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij. Best knap voor een volledig vrouwelijk makelaarskantoor.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
In mn nieuwe huis heb ik wel een echte zolderkamer om een goede FOK!ker te zijn!
Mannen zijn stom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goede criteria bij het uitzoeken van een makelaar!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon deze tog.
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42409967-vergiliuslaan-4/
Eigenlijk koop je dus alleen maar een heel duur stuk grond.quote:We leven in een tijd van vernieuwing, verduurzaming en woonwensen die aangepast worden, mede om reden dat ook de werkomstandigheden veranderen.
Dat zal welhaast zeker betekenen dat woonbehoeften zullen worden vertaald naar een nieuwe ontwikkeling aan de Vergiliuslaan 4.
Het riante perceel biedt daarvoor alle ruimte.
Wel veel pittige, korte kapsels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:23 schreef Tegan het volgende:
Goede criteria bij het uitzoeken van een makelaar!
Met maar 5 binnenfoto's is het wel sketchy.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk koop je dus alleen maar een heel duur stuk grond.
Sorry, 37 maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:33 schreef babylon het volgende:
Waar: 12/17
Continentenbonus: 4/6
Met wie: 12/22
Partnerbonus: 7/7
Hoe: 19/20
Superbonus: 3/5
Totaal: 57/77
En blijkbaar dan ook nog 7 punten vanwege man/leeftijd.
Ik ben een slet!
MAAR! Ik denk dat @:Ang3l een grotere slet is!
Dan vertaal je dat toch naar penislengte. Beetje praktisch mee omgaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:24 schreef Ang3l het volgende:
En best wel hetero gericht (cupmaat kan ik niet echt invullen)
Ja dan is Babylon gewoon de grootste hoer, itt wat hij dachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vertaal je dat toch naar penislengte. Beetje praktisch mee omgaan.
Klopt.quote:
Je specialiseert je inmiddels in getrouwde mannen met kinderen en met een koophuis in een forensendorp dat je Q vraagt?quote:
... en is diegene beschikbaar om dat ook wekelijks bij mij thuis te komen doen?quote:
M'n vraagpost is ook geveegd, ik kom er nooit achter.quote:
OMG ja!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en is diegene beschikbaar om dat ook wekelijks bij mij thuis te komen doen?Die doortastendheid.
Ik was eerst!quote:
Met zoveel veeglust kunnen we vast wel delen.quote:
Veeglust roept wat ambivalente associaties op bij mij...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Met zoveel veeglust kunnen we vast wel delen.
Tegenhanger van pandapunten. Hoe sletteriger je bent hoe meer tijgerpunten. Zoietsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal wel te oud zijn, maar tijgerpunten?
niet 2x met je koplampen naar Ang3l knipperenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je specialiseert je inmiddels in getrouwde mannen met kinderen en met een koophuis in een forensendorp dat je Q vraagt?
Mannen die moeilijk doen over cupmaten zijn voor mij echt een afknapper.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:54 schreef ArTiC het volgende:
niet 2x met je koplampen naar Ang3l knipperen
doe mij maar tijgernootjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegenhanger van pandapunten. Hoe sletteriger je bent hoe meer tijgerpunten. ZoietsIs een site waar je dat kan laten berekenen
Vandaar je ondertitel...quote:
O ja... je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je specialiseert je inmiddels in getrouwde mannen met kinderen en met een koophuis in een forensendorp dat je Q vraagt?
Was er drama?quote:
Oh dan zal ik er vrij weinig hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegenhanger van pandapunten. Hoe sletteriger je bent hoe meer tijgerpunten. ZoietsIs een site waar je dat kan laten berekenen
Daar kregen we de kans niet eens voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens. Nog niet in elk geval.
Dat is niet wat IK denk he, dat is wat mijn vrouw vaker zegt, dus dan geloof ik dat maarquote:
Nou nee, het zou prettig zijn als jullie daar verder niet op in gaan mocht dat weer beginnen. Gewoon TR zetten aub en verder niks.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens. Nog niet in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |