SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie volwassen mensen voor me die als een klein kind appellemoes willen eten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Het ergste is dat ik er zelf ook hardop om moet lachen
Das prima, jungske.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Het ergste is dat ik er zelf ook hardop om moet lachen
Ik ga dit weekend met mn schoonouders uit eten, dus misschien zie ik bovenstaand ook nog wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bellenblazen met een mondvol appellemoes.
Waar hebben ze die halve cavia?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend met mn schoonouders uit eten, dus misschien zie ik bovenstaand ook nog wel.
All you can eat ergens?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend met mn schoonouders uit eten, dus misschien zie ik bovenstaand ook nog wel.
Zou in bolle wangetjes knijpen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In US z'n durpske.quote:
Nee en gelukkig ook niet bij een eetschuur zoals Etenstijd of zo ...quote:
Komt er nog meer appelmoes- bellen uit.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou in bolle wangetjes knijpen.
All you can eat sushi is nog wel te doen, maar van die restaurants met warmhoudbakken BRRRRRquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan eet ik serieus nog liever een tosti met broccoli en gehakt.
Dat is geen eten voor echte mannen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
All you can eat sushi is nog wel te doen, maar van die restaurants met warmhoudbakken BRRRRR
* Noteertquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie volwassen mensen voor me die als een klein kind appellemoes willen eten.
Sowieso, warmhoudbakken.. alsof je een trog vult met biks.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen eten voor echte mannen.
Wat zeg je allemaal rare dingen, wordt het niet eens tijd voor een coronatestquote:
Korrels samengeperst voer.quote:
quote:
Biks is niks.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Korrels samengeperst voer.
Kan o.a. aan paarden of cavia's gegeven worden.
Zitten ook alleen maar boeren en tokkies in die AYCE tenten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso, warmhoudbakken.. alsof je een trog vult met biks.
Wel heel vet vlees, dus als je niet wil dat je aderen dichtslibben dan is de adh een halve cavia.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar een halve cavia, dat is 12 gram vlees ofzo
Ja, wtf.. met je ellenbogen moeten werken, omdat een Gerda bij de patatjes moet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten ook alleen maar boeren en tokkies in die AYCE tenten.
Deze toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is de juiste spelling echt "dit blog?"
Volgens mij is dat net als met topic. Kan beiden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is de juiste spelling echt "dit blog?"
Iedereen ruikt naar biks en oud zweet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wtf.. met je ellenbogen moeten werken, omdat een Gerda bij de patatjes moet.
Wel een verfrissende manier van "past niet"?quote:
Bijeten.quote:
Ja, dat dacht ik ook.. maar 'dit' klinkt zo raar.quote:
Ja, ik had verwacht dat het te klein zou zijn want 'slim fit'.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een verfrissende manier van "past niet"?
Is wel irritant, had ik laatst ook dat driekwart van de bestelling te groot was, moet je het weer allemaal gaan terugsturen en een maar kleiner bestellen waarvan de helft alweer niet meer beschikbaar isquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een verfrissende manier van "past niet"?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ruikt naar biks en oud zweet.
Oh ja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik geen langere armen van
Oh handig wel. Model heeft t-rexarmpjes dan ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Model
180 cm lang
Draagt maat S
Hier kan ik dus ook helemaal niks mee. Neem dan een model met een normale maat.
Ja, kan inderdaad beiden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.. maar 'dit' klinkt zo raar.
Ja maar "die blog" klinkt ook zo allochtoonsquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.. maar 'dit' klinkt zo raar.
Ja, vind ik ook niet echt klinkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kan inderdaad beiden.
Zelf vind ik "deze blog" juist weer raar klinken.
Die blogjequote:Op maandag 9 augustus 2021 11:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar "die blog" klinkt ook zo allochtoons
Zo positief ben ik gewoon over julliequote:Op maandag 9 augustus 2021 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zeg je allemaal rare dingen, wordt het niet eens tijd voor een coronatest
quote:
Ik herken collega's best vaak niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, mensen die niet lijken op hun bedrijfsprofielfoto(dat gaat over de collega die ik vanochtend niet herkende)
Die Dodge-jequote:
Het Dopey effect.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Model
180 cm lang
Draagt maat S
Hier kan ik dus ook helemaal niks mee. Neem dan een model met een normale maat.
Ja en nu heb ik een aantal collega's ook nog nooit ontmoet i.v.m. corona-roosters enz.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik herken collega's best vaak niet.
' heyyyy Koen alles OK, da's lang geleden '
Kennelijk heb ik indruk gemaakt ofzo maar ik heb serieus geen idee wie jij bent
Die Rammetjequote:Op maandag 9 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die Dodge-jewat een woordenverkrachting weer.
Zet je hem aan "terminate, terminate, must kill all humans"quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:42 schreef kwiwi het volgende:
Robot stofzuiger gekocht, kon er eentje 2e hands op de kop tikken. Ben benieuwd..
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dat trouwens ook in een supermarkt gehad.
Ging dat mens ultra vrolijk tegen me doen en omhelzen (helemaal fan van.. uche uche) en toen werd er gevraagd wie dat was.
Ik: geen flauw idee.. gewoon maar mee gekletst en tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wie het was.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ging dat mens ultra vrolijk tegen me doen en omhelzen (helemaal fan van.. uche uche) en toen werd er gevraagd wie dat was.
Ik: geen flauw idee.. gewoon maar mee gekletst en tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wie het was.
Ik heb er al moeite mee als ze me gaan herkennen in winkels waar ik vaak kom. Laat me! Ik wil gewoon anoniem m'n boodschap doen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega kwam toevallig met een schepquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar we dwalen af. Heeft bitterbal al poep lopen scheppen?
Je overschat je grap.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet je hem aan "terminate, terminate, must kill all humans"
De enige die dit grappig gaat vinden is GRMBL.
Ohhhh luxe!quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:42 schreef kwiwi het volgende:
Robot stofzuiger gekocht, kon er eentje 2e hands op de kop tikken. Ben benieuwd..
Dat had ik een keer op weg terug naar huis van de supermarkt, 1 of andere gast in een auto stoppen en omkeren en heyyy roepen, hij uitstappen en hoe gaat ie nou blablabla kussen op mn wangen..zei dat ie met me had gewerkt, nou echt gewoon niet dus, creepo..🤔quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, we wonen nu in de geboorteplaats van mr. 4E aka Wattenschijfje en daar worden we heel vaak herkend.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er al moeite mee als ze me gaan herkennen in winkels waar ik vaak kom. Laat me! Ik wil gewoon anoniem m'n boodschap doen.
Oke, dat is echt creepy, als je zeker weet dat je niet met hem hebt gewerktquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat had ik een keer op weg terug naar huis van de supermarkt, 1 of andere gast in een auto stoppen en omkeren en heyyy roepen, hij uitstappen en hoe gaat ie nou blablabla kussen op mn wangen..zei dat ie met me had gewerkt, nou echt gewoon niet dus, creepo..🤔
Liep een keer met mijn demente vader in het ziekenhuis, springt een ex van me om zijn nek, ogen vol tranen, ik heb u zo gemist (mij stug negerende), mijn vader reageerde amper maar ik zag dat hij genoot van de lichte druk van haar borsten in zijn gezicht, was ze helemaal ontdaan en overstuur dat hij haar totaal niet herkende, ik heb mooi niet gezegd dat hij dement is, bitchquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat is superirritant.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, we wonen nu in de geboorteplaats van mr. 4E aka Wattenschijfje en daar worden we heel vaak herkend.
Echt, pleurt op, ik wil niet steeds vriendelijk zijn.
Ja weet ik echt zeker, ik stond daar echt zo als een halve deer in headlights natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat is echt creepy, als je zeker weet dat je niet met hem hebt gewerkt
Dat is in mijn geval een beetje apart.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is superirritant.Je zou bijna met een valse baard over straat gaan.
Is dat niet die zoon van "moeder van Watternschijfje"? Hij is wel groot geworden zeg.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, we wonen nu in de geboorteplaats van mr. 4E aka Wattenschijfje en daar worden we heel vaak herkend.
Ja, dat kan ik mij helemaal voorstellen.. het is ook zowat om hem gelijk een muilpeer te geven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja weet ik echt zeker, ik stond daar echt zo als een halve deer in headlights natuurlijk
Blijven ze om andere redenen uit je buurt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval een beetje apart.
Hrrrrquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat had ik een keer op weg terug naar huis van de supermarkt, 1 of andere gast in een auto stoppen en omkeren en heyyy roepen, hij uitstappen en hoe gaat ie nou blablabla kussen op mn wangen..zei dat ie met me had gewerkt, nou echt gewoon niet dus, creepo..🤔
Interessante versier trucquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gedacht om boeken te gaan schrijven?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liep een keer met mijn demente vader in het ziekenhuis, springt een ex van me om zijn nek, ogen vol tranen, ik heb u zo gemist (mij stug negerende), mijn vader reageerde amper maar ik zag dat hij genoot van de lichte druk van haar borsten in zijn gezicht, was ze helemaal ontdaan en overstuur dat hij haar totaal niet herkende, ik heb mooi niet gezegd dat hij dement is, bitch
Of ik blijf gewoon binnen, boven, met de deur dicht. Schoonloeder -proef.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijven ze om andere redenen uit je buurt?
Ja, daar krijg je weer praatjes van in zo'n dorp.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval een beetje apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen een natte tong in je oor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wattenschijfjequote:Op maandag 9 augustus 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd, maar ik zat ook te denken ken ik 'm nou of niet..pas thuis wist ik zeker dat ik echt nooit met hem had gewerkt, maar goed..lekker vreemd weer, maar gelukkig niet het allervreemdstequote:Op maandag 9 augustus 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik mij helemaal voorstellen.. het is ook zowat om hem gelijk een muilpeer te geven.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je weer praatjes van in zo'n dorp.
"Is den dieje dan zunne Elhaabeekuuer?" *Den dieje is behoorlijk accuraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nou bijna wel jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen een natte tong in je oor.
De lijst is het begin van een erg bijzondere licht-erotische streekromanquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel eens gedacht om boeken te gaan schrijven?
De vlotter slipt. Of zoiets. Moet je even wat antikal over het inwendige van je stortbak spuitenquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Huh.. ineens begint steeds 20 seconden nadat ik het toilet door heb gespoeld het water ineens weer te lopenWat is dit nou weer.
Nog een keer indrukken, is niet goed ingedrukt de eerste keerquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Huh.. ineens begint steeds 20 seconden nadat ik het toilet door heb gespoeld het water ineens weer te lopenWat is dit nou weer.
Vlotter kapot?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Vlotter of de afsluiting van je toilet stuk. Niet te lang negeren want er gaat stiekem best veel water doorheen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Hier past een verwenkoffietje prima bij.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De lijst is het begin van een erg bijzondere licht-erotische streekroman
Ja op zich, maar daarna reed ie gewoon weg, zeker desperate voor kussen op de wangen ofzoquote:
Het einde der tijde is aangebroken en dit is een van de eerste tekenen van het verval van de mensheid.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Singulariteit is bereikt!quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het einde der tijde is aangebroken en dit is een van de eerste tekenen van het verval van de mensheid.
Of gewoon de knop niet helemaal goed ingedrukt, kan ook.
Ja dat laatste zei ik ook alquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het einde der tijde is aangebroken en dit is een van de eerste tekenen van het verval van de mensheid.
Of gewoon de knop niet helemaal goed ingedrukt, kan ook.
Dat woord gaat zeker op de eerste pagina komenquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier past een verwenkoffietje prima bij.
Budaplummer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, als het water blijft lopen heb je de knop niet goed ingedrukt. Als het water weer gaat lopen, dan slipt de vlotter. Of zoiets.
En sluit je het boek af met: "En ze snavelden nog lang en gelukkig."?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat woord gaat zeker op de eerste pagina komen
Natte plek op je broek?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja op zich, maar daarna reed ie gewoon weg, zeker desperate voor kussen op de wangen ofzo
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor hier een gesprek .. en het gaat over neuzen die dezelfde kant op staan.
Hou
Op
Met
Me_!
Maar is het dan de kosmologische singulariteit of de technologische singulariteitquote:
quote:
Smek smek smek ervoor of is dat too much?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En sluit je het boek af met: "En ze snavelden nog lang en gelukkig."?
België?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al thuis. Waar moet ik dan heen
had je zitten kleien?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Technologischequote:Op maandag 9 augustus 2021 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is het dan de kosmologische singulariteit of de technologische singulariteit
Nee, past welquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smek smek smek ervoor of is dat too much?
Ik zie het echt voor me alsof je op de lokale administratie van een transportbedrijf werkt met de vrouw van de baas en nog wat andere mensen die er al 40 jaar werken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor hier een gesprek .. en het gaat over neuzen die dezelfde kant op staan.
Hou
Op
Met
Me_!
Had toch een wat spannender begin van het einde verwachtquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TechnologischeStortbakken nemen de wereld over.
Uhm, naar de wc?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al thuis. Waar moet ik dan heen
Ik ken wel een adresje in België waar je jezelf echt beter gaat voelen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ga ik me niet beter van voelen
Ik weet niet of ze het daar over neuzen hebben, maar dat hoop ik maar van niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het echt voor me alsof je op de lokale administratie van een transportbedrijf werkt met de vrouw van de baas en nog wat andere mensen die er al 40 jaar werken.
Niet intrigerend genoeg om het te kopenquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
"Ze snavelden nog lang en gelukkig"
Kan eventueel ook gewoon de titel zijn
Toch niet het lokale hoerenkot he?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel een adresje in België waar je jezelf echt beter gaat voelen.
In het echt hoesten we onszelf allemaal de stikmoord over een jaartje, dat was het dan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had toch een wat spannender begin van het einde verwacht
Ondertitel: "zoektocht naar liefde in Meierijstad"quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
"Ze snavelden nog lang en gelukkig"
Kan eventueel ook gewoon de titel zijn
Iedereen gaat dood, doei parapluquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echt hoesten we onszelf allemaal de stikmoord over een jaartje, dat was het dan.
Och, als ik kijk naar hoe ver ik van Tata Steel woon.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echt hoesten we onszelf allemaal de stikmoord over een jaartje, dat was het dan.
Nee johquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch niet het lokale hoerenkot he?
Foqueville?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ondertitel: "zoektocht naar liefde in Meierijstad"
Lekker de was buiten laten drogenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, als ik kijk naar hoe ver ik van Tata Steel woon.
Boeketreeks?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kun je wel een reeks over schrijven.
Gelukkig doe ik dat sowieso al niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker de was buiten laten drogen![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je dichtbij Tatasteel woont of omdat je een droger hebt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat sowieso al niet.
nieonzeschuldniequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets aan de hand rondom IJmuiden. Tata Steel is niet 1x genoemd in de rapporten dus daar kan het niet aan liggen
Hier ben ik nog aan het wachten tot de buisleidingenstraat knaptquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed plan, even eieren kokenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, 12 uur en BAM iedereen komt uit elk hoekje en gaatje om te etenGewoontedieren
Vooral zwarte kleding, dat wordt vaal als je het in de zon hangt, en hooikoorts, dus beddengoed gaat ook niet naar buiten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je dichtbij Tatasteel woont of omdat je een droger hebt?
Wat is dat nou weer voor vuigsquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel een adresje in België waar je jezelf echt beter gaat voelen.
Wat is die rode smog op de achtergrond meneer alqaeda?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets aan de hand rondom IJmuiden. Tata Steel is niet 1x genoemd in de rapporten dus daar kan het niet aan liggen
Juist nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vuigs
De vrouwen lijken echt precies ookquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor DIMM ook al een gevonden
En voor ballie
Klusjesman is al hier, hij zei verkalking ofzoiets. Kom natuurlijk zelf nergens bij want alles zit ingebouwd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vlotter slipt. Of zoiets. Moet je even wat antikal over het inwendige van je stortbak spuiten
Ja, ik was net bezigquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:10 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dat was ook mijn diagnosequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klusjesman is al hier, hij zei verkalking ofzoiets. Kom natuurlijk zelf nergens bij want alles zit ingebouwd.
Ja dat zag ik, ik dacht ho wacht als dit een dag duurt heb ik een mooie waterrekeningquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlotter of de afsluiting van je toilet stuk. Niet te lang negeren want er gaat stiekem best veel water doorheen.
Kofa 2 die affikt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is die rode smog op de achtergrond meneer alqaeda?
Ik vind dit ook een hele mooie titel.quote:
Was wel een goeie fik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een hele mooie titel.
Duitse artsen kun je altijd vertrouwenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dr. Buda Frank, den Artzt dem die Frauen vertrauen.
BBQ hue hue huequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was wel een goeie fik.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)j-de-omgevingsdienst
Mijn Duitse naamvallen-nachtmerrie komt weer naar boven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dr. Buda Frank, den Artzt dem die Frauen vertrauen.
Dan zal het wel die afsluitingsring zijn die verkalkt isquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet zeker of de klusjesman het gefixt krijgt.. hij zei verkalking toen hij binnenliep maar staat nu te schelden in zichzelf
Altijd leuk, vercrackte ringen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal het wel die afsluitingsring zijn die verkalkt isdat had ik ook en was een leuk werkje om te fixen.
Das Meerschweinchen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn Duitse naamvallen-nachtmerrie komt weer naar boven.
Zei net al tegen Gergi, volgens mij moeten we ook even een klussen voor dummies cursus doen als we een huis kopen want we kunnen allebei niksquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal het wel die afsluitingsring zijn die verkalkt isdat had ik ook en was een leuk werkje om te fixen.
YouTubequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zei net al tegen Gergi, volgens mij moeten we ook even een klussen voor dummies cursus doen als we een huis kopen want we kunnen allebei niks
Ken je John Williams?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zei net al tegen Gergi, volgens mij moeten we ook even een klussen voor dummies cursus doen als we een huis kopen want we kunnen allebei niks
O, ja dat is ook een goede. Heb dat soort dingen thuis nooit geleerd want mijn moeder kon het ook niet. En daarna steeds vrienden of klusjesmannen (altijd handig als huurder) gevraagd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
YouTube![]()
De basisdingen kan ik inmiddels ook wel.
"Help, mijn kwiwi is kwlusser?"quote:
Mijn vader was er niet zo goed in, dus daar niet van geleerd. Toen ik op mezelf ging wonen moest ik wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O, ja dat is ook een goede. Heb dat soort dingen thuis nooit geleerd want mijn moeder kon het ook niet. En daarna steeds vrienden of klusjesmannen (altijd handig als huurder) gevraagd.
Het is "mijn man" is klusser, want vrouwen hoeven dat blijkbaar sowieso niet te kunnenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Help, mijn kwiwi is kwlusser?"
Once you go black, you end up with al lot of drek.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JohnHelp mijn Gergi is klusser
Die mag wel hier langskomen ja.
Andersom helpt ook niet perse hoor, m'n pa kan prima klussen en ik heb wel het een en ander af kunnen kijken, maar zelf doen was er niet bij, want daar had 'ie geen geduld voor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader was er niet zo goed in, dus daar niet van geleerd. Toen ik op mezelf ging wonen moest ik wel.
M'n grapje, wat doe je.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is "mijn man" is klusser, want vrouwen hoeven dat blijkbaar sowieso niet te kunnen![]()
O dat is ook handig jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andersom helpt ook niet perse hoor, m'n pa kan prima klussen en ik heb wel het een en ander af kunnen kijken, maar zelf doen was er niet bij, want daar had 'ie geen geduld voor.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat is ook handig jaWat wel leuk is is dat mijn schoonzus alle klusjes thuis doet, incl. autoband vervangen e.d. Want zij heeft dat thuis geleerd maar mijn broer niet
Is dat niet vreselijk onaantrekkelijk?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat is ook handig jaWat wel leuk is is dat mijn schoonzus alle klusjes thuis doet, incl. autoband vervangen e.d. Want zij heeft dat thuis geleerd maar mijn broer niet
Blijkbaar niet, want ze zijn al 15 jaar samenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet vreselijk onaantrekkelijk?
Dat is hetzelfde als een onhandige jager die nog geen konijntje kan vangen in de oertijd zeg maar.
Kritiek op anderen geven is toch altijd leuk?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu een Joop, die is best handig en die vindt het prima om vanaf een afstandje te roepen wat ik verkeerd doe.
Daar zou ik slecht tegen kunnen, als iemand dat van een afstandje roept en niet even komt helpen en uitleggenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu een Joop, die is best handig en die vindt het prima om vanaf een afstandje te roepen wat ik verkeerd doe.
zo ontstonden bij mn ouders wel de meeste ruziesquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zou ik slecht tegen kunnen, als iemand dat van een afstandje roept en niet even komt helpen en uitleggen
Wij hebben gelukkig de Haringvlietbrug die nu alvast half wordt afgesloten en de snelheid tot 50 verlaagd zodat ze er in 2023 een keertje aan kunnen gaan werkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Alkmaar en bruggen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)nog-lange-tijd-duren
Oh, er komt ook altijd wel een "als je het nou zus en zo doet" achteraan hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zou ik slecht tegen kunnen, als iemand dat van een afstandje roept en niet even komt helpen en uitleggen
ik vind klussen leuk, zo lang het niks met verf of behang te maken heeftquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik haat klussen, laat het liefste alles door anderen doen.
Echt he, dat ze zulke polariserende genderspecifieke programma's nog durven makenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is "mijn man" is klusser, want vrouwen hoeven dat blijkbaar sowieso niet te kunnen![]()
We hebben ook het duurste fietspad van Nederland en nog een brug waarvan vķķr 'ie gebouwd was al bekend was dat het een faalding ging worden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig de Haringvlietbrug die nu alvast half wordt afgesloten en de snelheid tot 50 verlaagd zodat ze er in 2023 een keertje aan kunnen gaan werken
O dat vind ik dan juist wel weer leukquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind klussen leuk, zo lang het niks met verf of behang te maken heeft
En dan toch gaan bouwen want de aanbesteding is al gedaanquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben ook het duurste fietspad van Nederland en nog een brug waarvan vķķr 'ie gebouwd was al bekend was dat het een faalding ging worden.
Je moet hem ook belonen, lampje laten indraaien terwijl jij in lingerie bewonderend toekijkt vanaf de bank terwijl je kersen eet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, er komt ook altijd wel een "als je het nou zus en zo doet" achteraan hoor.Maar we zijn, helaas voor mijn luie reet, het stadium voorbij waarin 'ie dat soort dingen als ridder te paard voor me fixt.
Uiteraard.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan toch gaan bouwen want de aanbesteding is al gedaan
Dan trekt 'ie letterlijk eenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet hem ook belonen, lampje laten indraaien terwijl jij in lingerie bewonderend toekijkt vanaf de bank terwijl je kersen eet.
Dan gewoon naakt, zonder kersen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan trekt 'ie letterlijk een-hoofd.
Behangen heb ik eerlijk gezegd nooit gedaan. Ik acht de kans aanwezig dat ik mezelf achter het behang plak.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind klussen leuk, zo lang het niks met verf of behang te maken heeft
behang weg halen is misschien nog vervelender dan het plakkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Behangen heb ik eerlijk gezegd nooit gedaan. Ik acht de kans aanwezig dat ik mezelf achter het behang plak.
Verf is meer mijn ding.
Eens, ben er ook niet echt heel goed in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik haat klussen, laat het liefste alles door anderen doen.
Schilderen is best leukquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Behangen heb ik eerlijk gezegd nooit gedaan. Ik acht de kans aanwezig dat ik mezelf achter het behang plak.
Verf is meer mijn ding.
Ik kan beter het lampje er meteen zelf indraaien, geeft meer resultaat dan naakt op de bank gaan liggen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan gewoon naakt, zonder kersen?
Gewoon nooit plinten bevestigen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schilderen is best leukBehalve plinten verven.
DDR cuisine, geprakte aardappels met kroos en twee konijnenpootjes met een jus van water en peperkorrels?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Filmpje over DDR-cuisine zitten kijken terwijl ik mijn laatste bratwurst knabbelde
Amper schilderwerk hebben buiten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
Schilderen is geen donder aan, zeker niet als het buiten is en heel veel.
Ja ok dat zou ik laten doen. Maar binnen verven, geen probleem.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
Ergens is het wel een oervorm van mannelijkheid, je eigen grot fixen zeg maar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
Gepofte spaanplaat op een bedje van betongruisquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DDR cuisine, geprakte aardappels met kroos en twee konijnenpootjes met een jus van water en peperkorrels?
Grotquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens is het wel een oervorm van mannelijkheid, je eigen grot fixen zeg maar.
Heb jij nog zin in een schilderklusje?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schilderen is best leukBehalve plinten verven.
Nee, nee, zo erg was het niet. Maar een jägerschnitzel was bijvoorbeld wel gemaakt van een gepaneerde plak jagdwurstquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DDR cuisine, geprakte aardappels met kroos en twee konijnenpootjes met een jus van water en peperkorrels?
No one is ever safequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:42 schreef kwiwi het volgende:
Schrik me net kapot van de robot stofzuiger die ineens de hoek om komt. Dit is even wennen
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:42 schreef kwiwi het volgende:
Schrik me net kapot van de robot stofzuiger die ineens de hoek om komt. Dit is even wennen
* Kijkt in agenda. Oei, die zit redelijk volquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij nog zin in een schilderklusje?
Broodje Hongersnood.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, zo erg was het niet. Maar een jägerschnitzel was bijvoorbeld wel gemaakt van een gepaneerde plak jagdwurst![]()
En curryworst was in Oost-Berlijn zonder en in West-Berlijn met vel
Alleen de ballustrade is al 56 meter :’) en dat moet twee keer aan beide kanten…quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amper schilderwerk hebben buiten.
Misschien is het meer een Dalek?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:43 schreef LTVDK het volgende:
Begint 'ie al te vragen waar John Conner is?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen de ballustrade is al 56 meter :’) en dat moet twee keer aan beide kanten…
Kutwerk.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:42 schreef kwiwi het volgende:
I'll be backquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:43 schreef LTVDK het volgende:
Begint 'ie al te vragen waar John Conner is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hier ben ik wel bang voor een beetjequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
‘s Nachts ineens het geluid van gierende banden en twee van die koplampen die opdoemen uit de duisternis terwijl jij naar de wc wil
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Heb 'm gekocht voor Gergi, want die wilde er eentje. Maar ben nu even aan het uitproberen thuis hoe het werkt. Niet echt mijn ding volgens mij.. schrik me steeds kapot als ik 'm ergens uit het niks tegenkom. En dan moet ik weer wachten totdat die uit de weg is gerold..
Swlecht gwewetenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:42 schreef kwiwi het volgende:
Je hoort ‘m toch gewoonquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Heb 'm gekocht voor Gergi, want die wilde er eentje. Maar ben nu even aan het uitproberen thuis hoe het werkt. Niet echt mijn ding volgens mij.. schrik me steeds kapot als ik 'm ergens uit het niks tegenkom. En dan moet ik weer wachten totdat die uit de weg is gerold..
Denk niet dat het een dieselmaaier is dus zal wel niet heel veel herrie makenquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
‘s Nachts ineens het geluid van gierende banden en twee van die koplampen die opdoemen uit de duisternis terwijl jij naar de wc wil
Godver, ik zie dit helemaal voor mequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n jaws-muziekje terwijl dat ding steeds sneller achter je aan gaat rijden.
Ik heb nog wel ergens zo'n oranje fietsvlaggetje wat je er aan vast kan makenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Dan moet er wel zo'n haaienvin op hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens zo'n oranje fietsvlaggetje wat je er aan vast kan maken
Nou ja geen herrie, maar fluisterstil is anders.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het een dieselmaaier is dus zal wel niet heel veel herrie maken
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, dit doet me denken aan een andere film.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]zo meteen opent er een klepje met een rijtje scherpe tanden...
Dat was wel een van de leukere van dat seizoen ja.quote:
Ben je in de war met een scootmobiel?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat alleen bejaarden en gehandicapten zo'n robotstofzuiger hadden.
Heel stuk uit je deurpostquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]zo meteen opent er een klepje met een rijtje scherpe tanden...
Oh.. mij nu ook..quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dit doet me denken aan een andere film.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ik er 's nachts maar gewoon de stekker even uittrek
En maakt confetti van je post.quote:
quote:
De enige echt geslaagde van dit seizoen eigenlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was wel een van de leukere van dat seizoen ja.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je in de war met een scootmobiel?
Eerste seizoen had betere ja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige echt geslaagde van dit seizoen eigenlijk.
Ik eet echt nooit geen Kip Matras meerquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet vanavond kip tandoori, gelukkig geen kip madras_
Ik at dat als student veel, meer kon ik niet kokenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit geen Kip Matras meer
Wereldgerechten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at dat als student veel, meer kon ik niet koken
Nooit geen is altijd wel he.. moeder van Wattenschijfje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit geen Kip Matras meer
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit geen is altijd wel he.. moeder van Wattenschijfje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |