SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie volwassen mensen voor me die als een klein kind appellemoes willen eten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Het ergste is dat ik er zelf ook hardop om moet lachen
Das prima, jungske.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Het ergste is dat ik er zelf ook hardop om moet lachen
Ik ga dit weekend met mn schoonouders uit eten, dus misschien zie ik bovenstaand ook nog wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bellenblazen met een mondvol appellemoes.
Waar hebben ze die halve cavia?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend met mn schoonouders uit eten, dus misschien zie ik bovenstaand ook nog wel.
All you can eat ergens?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend met mn schoonouders uit eten, dus misschien zie ik bovenstaand ook nog wel.
Zou in bolle wangetjes knijpen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In US z'n durpske.quote:
Nee en gelukkig ook niet bij een eetschuur zoals Etenstijd of zo ...quote:
Komt er nog meer appelmoes- bellen uit.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou in bolle wangetjes knijpen.
All you can eat sushi is nog wel te doen, maar van die restaurants met warmhoudbakken BRRRRRquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan eet ik serieus nog liever een tosti met broccoli en gehakt.
Dat is geen eten voor echte mannen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
All you can eat sushi is nog wel te doen, maar van die restaurants met warmhoudbakken BRRRRR
* Noteertquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie volwassen mensen voor me die als een klein kind appellemoes willen eten.
Sowieso, warmhoudbakken.. alsof je een trog vult met biks.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen eten voor echte mannen.
Wat zeg je allemaal rare dingen, wordt het niet eens tijd voor een coronatestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |