SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie volwassen mensen voor me die als een klein kind appellemoes willen eten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Het ergste is dat ik er zelf ook hardop om moet lachen
Das prima, jungske.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Het ergste is dat ik er zelf ook hardop om moet lachen
Ik ga dit weekend met mn schoonouders uit eten, dus misschien zie ik bovenstaand ook nog wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bellenblazen met een mondvol appellemoes.
Waar hebben ze die halve cavia?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend met mn schoonouders uit eten, dus misschien zie ik bovenstaand ook nog wel.
All you can eat ergens?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend met mn schoonouders uit eten, dus misschien zie ik bovenstaand ook nog wel.
Zou in bolle wangetjes knijpen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In US z'n durpske.quote:
Nee en gelukkig ook niet bij een eetschuur zoals Etenstijd of zo ...quote:
Komt er nog meer appelmoes- bellen uit.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou in bolle wangetjes knijpen.
All you can eat sushi is nog wel te doen, maar van die restaurants met warmhoudbakken BRRRRRquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan eet ik serieus nog liever een tosti met broccoli en gehakt.
Dat is geen eten voor echte mannen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
All you can eat sushi is nog wel te doen, maar van die restaurants met warmhoudbakken BRRRRR
* Noteertquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie volwassen mensen voor me die als een klein kind appellemoes willen eten.
Sowieso, warmhoudbakken.. alsof je een trog vult met biks.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen eten voor echte mannen.
Wat zeg je allemaal rare dingen, wordt het niet eens tijd voor een coronatestquote:
Korrels samengeperst voer.quote:
quote:
Biks is niks.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Korrels samengeperst voer.
Kan o.a. aan paarden of cavia's gegeven worden.
Zitten ook alleen maar boeren en tokkies in die AYCE tenten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso, warmhoudbakken.. alsof je een trog vult met biks.
Wel heel vet vlees, dus als je niet wil dat je aderen dichtslibben dan is de adh een halve cavia.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar een halve cavia, dat is 12 gram vlees ofzo
Ja, wtf.. met je ellenbogen moeten werken, omdat een Gerda bij de patatjes moet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten ook alleen maar boeren en tokkies in die AYCE tenten.
Deze toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is de juiste spelling echt "dit blog?"
Volgens mij is dat net als met topic. Kan beiden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is de juiste spelling echt "dit blog?"
Iedereen ruikt naar biks en oud zweet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wtf.. met je ellenbogen moeten werken, omdat een Gerda bij de patatjes moet.
Wel een verfrissende manier van "past niet"?quote:
Bijeten.quote:
Ja, dat dacht ik ook.. maar 'dit' klinkt zo raar.quote:
Ja, ik had verwacht dat het te klein zou zijn want 'slim fit'.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een verfrissende manier van "past niet"?
Is wel irritant, had ik laatst ook dat driekwart van de bestelling te groot was, moet je het weer allemaal gaan terugsturen en een maar kleiner bestellen waarvan de helft alweer niet meer beschikbaar isquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een verfrissende manier van "past niet"?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ruikt naar biks en oud zweet.
Oh ja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik geen langere armen van
Oh handig wel. Model heeft t-rexarmpjes dan ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Model
180 cm lang
Draagt maat S
Hier kan ik dus ook helemaal niks mee. Neem dan een model met een normale maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |