abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2021 @ 21:21:29 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201132426
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, dat was mijn eerste cyclo, de Velomediane. 2 minuten te langzaam voor goud :x En dat was vooral het gevolg van dat ik het mentaal niet meer kon opbrengen om nog voor een snelle tijd te rijden de laatste 2 uur omdat ik dacht dat ik het toch niet meer ging redden, en toen bleek het bij de finish zo weinig te schelen..

Maar goed, in deze weersomstandigheden (hele dag 11 graden en regen) en mijn eerste cyclo, plus het feit dat ik donderdag nog ziek was, ben ik wel gewoon trots dat ik hem heb uitgereden. Maar echt ervan genoten heb ik niet..
Zou je er meer van genoten hebben als je wat rustiger aan gedaan had? Of wel goud had gehaald?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201132952
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Zou je er meer van genoten hebben als je wat rustiger aan gedaan had? Of wel goud had gehaald?
Ik denk dat het vooral met beter weer meer genieten was geweest :D En als ik wat frisser/uitgeruster was geweest.

En ik heb uiteindelijk de tweede helft vrij rustig aan gedaan, en de eerste helft wist ik gewoon niet wat ik het beste kon doen in die situatie. Ik wist niet hoeveel groepen er nog achter reden, dus ik probeerde maar zo goed mogelijk bij de groep te blijven. Waardoor je in het begin al best veel aan het pushen bent buiten je comfortzone.
En de laatste 60 km zat ik eigenlijk de hele tijd alleen, dat duurt dan nog wel erg lang.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 29 augustus 2021 @ 21:48:05 #203
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201132997
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral met beter weer meer genieten was geweest :D En als ik wat frisser/uitgeruster was geweest.
MAar daar kon je niets aan doen :P
quote:
En ik heb uiteindelijk de tweede helft vrij rustig aan gedaan, en de eerste helft wist ik gewoon niet wat ik het beste kon doen in die situatie. Ik wist niet hoeveel groepen er nog achter reden, dus ik probeerde maar zo goed mogelijk bij de groep te blijven. Waardoor je in het begin al best veel aan het pushen bent buiten je comfortzone.
En de laatste 60 km zat ik eigenlijk de hele tijd alleen, dat duurt dan nog wel erg lang.
Story of my life. "vol" adrenaline/moraal beginnen en dan halverwege erachter komen dat je toch niet zo sterk bent als verwacht :+
pi_201133011
Mijn knieen zijn wel erg pijnlijk door de kou en waarschijnlijk teveel harken op de klimmetjes, hopelijk herstelt dat snel. Anders volgende keer toch maar een 34 meenemen :'D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_201133089
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[..]
Story of my life. "vol" adrenaline/moraal beginnen en dan halverwege erachter komen dat je toch niet zo sterk bent als verwacht :+
Ja het is ook wel een hele andere inspanning, steeds een paar minuten moeten aanzetten met weinig tijd om bij te komen, ipv hoe je normaal op vakantie een lange berg oprijdt op precies je eigen optimale snelheid :P
Maar goed, een belevenis was het sowieso! En er schijnen heel veel DNF'ers geweest te zijn, die hebben we sowieso verslagen.
  zondag 29 augustus 2021 @ 21:57:49 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201133188
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Ja het is ook wel een hele andere inspanning, steeds een paar minuten moeten aanzetten met weinig tijd om bij te komen, ipv hoe je normaal op vakantie een lange berg oprijdt op precies je eigen optimale snelheid :P
Maar goed, een belevenis was het sowieso!
En dan de afweging maken of het beter is om bij de groep te blijven waardoor je opschiet, maar tegen/op/over je limiet rijd, of dat je in je eigen tempo gaat rijden. Maar dat eigen tempo is dan ook wel wat trager dan je wilt...
quote:
En er schijnen heel veel DNF'ers geweest te zijn, die hebben we sowieso verslagen.
Zo is dat!
  zondag 29 augustus 2021 @ 22:00:34 #207
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201133229
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn knieen zijn wel erg pijnlijk door de kou en waarschijnlijk teveel harken op de klimmetjes, hopelijk herstelt dat snel. Anders volgende keer toch maar een 34 meenemen :'D
Dat zou ik de volgende keer bij 10-12 graden en regen wel doen :P
pi_201133650
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[..]
Heb ik ook, haat aan wedstrijden, nooit van kunnen genieten.
Vakman pur sang
pi_201137401
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
En dan de afweging maken of het beter is om bij de groep te blijven waardoor je opschiet, maar tegen/op/over je limiet rijd, of dat je in je eigen tempo gaat rijden. Maar dat eigen tempo is dan ook wel wat trager dan je wilt...
[..]
Zo is dat!
Ja klopt, en het is ook wel echt heel lang om (mentaal) te blijven strijden, dat heb ik echt onderschat. Een marathon bij hardlopen duurt 'maar' 3 uur en een beetje, dit het dubbele.

https://www.sportograf.com/nl/event/6292/search/847

Als ik de foto's zie kan ik ook wel gokken dat mijn wapperjasje me een paar minuten gescheeld heeft, ik had beter mijn Gabba aan kunnen trekken. Maar goed, de voorspelling was 1 buitje ;(
Allemaal leerpunten voor de volgende keer.. want die komt er vast wel..
pi_201137792
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Ja klopt, en het is ook wel echt heel lang om (mentaal) te blijven strijden, dat heb ik echt onderschat. Een marathon bij hardlopen duurt 'maar' 3 uur en een beetje, dit het dubbele.

Als ik de foto's zie kan ik ook wel gokken dat mijn wapperjasje me een paar minuten gescheeld heeft, ik had beter mijn Gabba aan kunnen trekken. Maar goed, de voorspelling was 1 buitje ;(
Je prestatie is al 20 keer beter dan wat puck moonen dit jaar reed. :P
Vakman pur sang
  maandag 30 augustus 2021 @ 12:10:41 #211
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_201138491
Mooi toch, La Tramposa, ik vind zulke tochten altijd echt mooi, maar de truc blijft toch, niet te hard van stapel lopen. Beginnen op hartslag of vermogen zodat je aan het einde nog net dat beetje extra hebt.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_201138811
Bij cyclo's kun je altijd het beste zo hard als je kan beginnen, en dan steeds een beetje harder gaan rijden.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_201139189
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:35 schreef Gripper het volgende:
Bij cyclo's kun je altijd het beste zo hard als je kan beginnen, en dan steeds een beetje harder gaan rijden.
En aan het eind er nog een sprintje uittrekken :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 augustus 2021 @ 14:45:52 #214
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_201140174
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het ziet er op de foto's iig goed dramatisch uit zo met die regen :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:19:01 #215
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_201156448
behoorlijk matig fietsweer deze zomer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_201156587
Hoeveel hm had je?
pi_201157537
https://road.cc/content/t(...)hats-di2-only-285923

Dus op een gegeven moment is alles elektrisch.
Aldus.
pi_201158873
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:37 schreef Z het volgende:
https://road.cc/content/t(...)hats-di2-only-285923

Dus op een gegeven moment is alles elektrisch.
Ja vrij snel al, vanaf zeg klasse SLX. Denk over 3 jaar alles e-schakelen.
De decathlon fietsen zullen nog wel even met kabels zijn tot E goedkoper is dan kabels.
Tenminste dat is mijn inschatting.

Vooruitgang hou je niet tegen en dat hoeft ook niet.
Vakman pur sang
pi_201159731
Ik kan me zo voorstellen dat veel mensen er niet op zitten te wachten. Dus ben benieuwd of er een merk in dat gat gaat stappen.
Aldus.
pi_201159896
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:53 schreef Z het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat veel mensen er niet op zitten te wachten. Dus ben benieuwd of er een merk in dat gat gaat stappen.
Meh je ziet ook geen hendels meer aan de bovenbuis toch?
Vakman pur sang
pi_201160418
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Meh je ziet ook geen hendels meer aan de bovenbuis toch?
Die zijn er zeker nog wel in bepaalde scenes. Worden ook gewoon nog gemaakt. Het verschil buis commandeur-brifter is ook wel wat groter dan elektrisch vs niet-elektrisch.
Aldus.
pi_201160697
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:53 schreef Z het volgende:
Elk merk? Want verder zie ik nog niet dat 105 de komende tijd Di2 only gaat worden.
pi_201160965
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Elk merk? Want verder zie ik nog niet dat 105 de komende tijd Di2 only gaat worden.
Nou, op middellange termijn wel. Hou je niet tegen en door massa wordt het goedkoper.
Stel je werkt bij Shimano en moet de nieuwe SLX groep voor 2023 ontwerpen, wat doe je en wanneer verkoop je meer?
Kabels of Accu’s?
Vakman pur sang
pi_201161145
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou, op middellange termijn wel. Hou je niet tegen en door massa wordt het goedkoper.
Stel je werkt bij Shimano en moet de nieuwe SLX groep voor 2023 ontwerpen, wat doe je en wanneer verkoop je meer?
Kabels of Accu’s?
Nou, nee. Er gaan echt nog wel flink wat jaren overheen voordat deze technologie op de lagere groepsets zit. 105 heeft na 20 jaar nog steeds geen Di2. Dan gaat het bij andere groepsets echt nog wel langer dan 3 jaar duren.
pi_201161184
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Nou, nee. Er gaan echt nog wel flink wat jaren overheen voordat deze technologie op de lagere groepsets zit. 105 heeft na 20 jaar nog steeds geen Di2. Dan gaat het bij andere groepsets echt nog wel langer dan 3 jaar duren.
Ik denk van niet maar we can agree to disagree of een kratje bier erop zetten. :P
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')