Zou je er meer van genoten hebben als je wat rustiger aan gedaan had? Of wel goud had gehaald?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, dat was mijn eerste cyclo, de Velomediane. 2 minuten te langzaam voor goud :x En dat was vooral het gevolg van dat ik het mentaal niet meer kon opbrengen om nog voor een snelle tijd te rijden de laatste 2 uur omdat ik dacht dat ik het toch niet meer ging redden, en toen bleek het bij de finish zo weinig te schelen..
Maar goed, in deze weersomstandigheden (hele dag 11 graden en regen) en mijn eerste cyclo, plus het feit dat ik donderdag nog ziek was, ben ik wel gewoon trots dat ik hem heb uitgereden. Maar echt ervan genoten heb ik niet..
Ik denk dat het vooral met beter weer meer genieten was geweestquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou je er meer van genoten hebben als je wat rustiger aan gedaan had? Of wel goud had gehaald?
MAar daar kon je niets aan doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral met beter weer meer genieten was geweestEn als ik wat frisser/uitgeruster was geweest.
Story of my life. "vol" adrenaline/moraal beginnen en dan halverwege erachter komen dat je toch niet zo sterk bent als verwachtquote:En ik heb uiteindelijk de tweede helft vrij rustig aan gedaan, en de eerste helft wist ik gewoon niet wat ik het beste kon doen in die situatie. Ik wist niet hoeveel groepen er nog achter reden, dus ik probeerde maar zo goed mogelijk bij de groep te blijven. Waardoor je in het begin al best veel aan het pushen bent buiten je comfortzone.
En de laatste 60 km zat ik eigenlijk de hele tijd alleen, dat duurt dan nog wel erg lang.
Ja het is ook wel een hele andere inspanning, steeds een paar minuten moeten aanzetten met weinig tijd om bij te komen, ipv hoe je normaal op vakantie een lange berg oprijdt op precies je eigen optimale snelheidquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MAar daar kon je niets aan doen
[..]
Story of my life. "vol" adrenaline/moraal beginnen en dan halverwege erachter komen dat je toch niet zo sterk bent als verwacht
En dan de afweging maken of het beter is om bij de groep te blijven waardoor je opschiet, maar tegen/op/over je limiet rijd, of dat je in je eigen tempo gaat rijden. Maar dat eigen tempo is dan ook wel wat trager dan je wilt...quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een hele andere inspanning, steeds een paar minuten moeten aanzetten met weinig tijd om bij te komen, ipv hoe je normaal op vakantie een lange berg oprijdt op precies je eigen optimale snelheid
Maar goed, een belevenis was het sowieso!
Zo is dat!quote:En er schijnen heel veel DNF'ers geweest te zijn, die hebben we sowieso verslagen.
Dat zou ik de volgende keer bij 10-12 graden en regen wel doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn knieen zijn wel erg pijnlijk door de kou en waarschijnlijk teveel harken op de klimmetjes, hopelijk herstelt dat snel. Anders volgende keer toch maar een 34 meenemen :'D
Heb ik ook, haat aan wedstrijden, nooit van kunnen genieten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MAar daar kon je niets aan doen
[..]
Story of my life. "vol" adrenaline/moraal beginnen en dan halverwege erachter komen dat je toch niet zo sterk bent als verwacht
Ja klopt, en het is ook wel echt heel lang om (mentaal) te blijven strijden, dat heb ik echt onderschat. Een marathon bij hardlopen duurt 'maar' 3 uur en een beetje, dit het dubbele.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan de afweging maken of het beter is om bij de groep te blijven waardoor je opschiet, maar tegen/op/over je limiet rijd, of dat je in je eigen tempo gaat rijden. Maar dat eigen tempo is dan ook wel wat trager dan je wilt...
[..]
Zo is dat!
Je prestatie is al 20 keer beter dan wat puck moonen dit jaar reed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja klopt, en het is ook wel echt heel lang om (mentaal) te blijven strijden, dat heb ik echt onderschat. Een marathon bij hardlopen duurt 'maar' 3 uur en een beetje, dit het dubbele.
https://www.sportograf.com/nl/event/6292/search/847
Als ik de foto's zie kan ik ook wel gokken dat mijn wapperjasje me een paar minuten gescheeld heeft, ik had beter mijn Gabba aan kunnen trekken. Maar goed, de voorspelling was 1 buitje![]()
Allemaal leerpunten voor de volgende keer.. want die komt er vast wel..
En aan het eind er nog een sprintje uittrekkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:35 schreef Gripper het volgende:
Bij cyclo's kun je altijd het beste zo hard als je kan beginnen, en dan steeds een beetje harder gaan rijden.
Het ziet er op de foto's iig goed dramatisch uit zo met die regenquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja klopt, en het is ook wel echt heel lang om (mentaal) te blijven strijden, dat heb ik echt onderschat. Een marathon bij hardlopen duurt 'maar' 3 uur en een beetje, dit het dubbele.
https://www.sportograf.com/nl/event/6292/search/847
Als ik de foto's zie kan ik ook wel gokken dat mijn wapperjasje me een paar minuten gescheeld heeft, ik had beter mijn Gabba aan kunnen trekken. Maar goed, de voorspelling was 1 buitje![]()
Allemaal leerpunten voor de volgende keer.. want die komt er vast wel..
Ja vrij snel al, vanaf zeg klasse SLX. Denk over 3 jaar alles e-schakelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:37 schreef Z het volgende:
https://road.cc/content/t(...)hats-di2-only-285923
Dus op een gegeven moment is alles elektrisch.
Meh je ziet ook geen hendels meer aan de bovenbuis toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:53 schreef Z het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat veel mensen er niet op zitten te wachten. Dus ben benieuwd of er een merk in dat gat gaat stappen.
Die zijn er zeker nog wel in bepaalde scenes. Worden ook gewoon nog gemaakt. Het verschil buis commandeur-brifter is ook wel wat groter dan elektrisch vs niet-elektrisch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh je ziet ook geen hendels meer aan de bovenbuis toch?
Elk merk? Want verder zie ik nog niet dat 105 de komende tijd Di2 only gaat worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:53 schreef Z het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat veel mensen er niet op zitten te wachten. Dus ben benieuwd of er een merk in dat gat gaat stappen.
Nou, op middellange termijn wel. Hou je niet tegen en door massa wordt het goedkoper.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Elk merk? Want verder zie ik nog niet dat 105 de komende tijd Di2 only gaat worden.
Nou, nee. Er gaan echt nog wel flink wat jaren overheen voordat deze technologie op de lagere groepsets zit. 105 heeft na 20 jaar nog steeds geen Di2. Dan gaat het bij andere groepsets echt nog wel langer dan 3 jaar duren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou, op middellange termijn wel. Hou je niet tegen en door massa wordt het goedkoper.
Stel je werkt bij Shimano en moet de nieuwe SLX groep voor 2023 ontwerpen, wat doe je en wanneer verkoop je meer?
Kabels of Accu’s?
Ik denk van niet maar we can agree to disagree of een kratje bier erop zetten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou, nee. Er gaan echt nog wel flink wat jaren overheen voordat deze technologie op de lagere groepsets zit. 105 heeft na 20 jaar nog steeds geen Di2. Dan gaat het bij andere groepsets echt nog wel langer dan 3 jaar duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |