Ik werk op een vakantieparkquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:27 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker toch, minder irritante toeristen.
14ºC is inderdaad bijzonder laag. Vanochtend was het warmer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:32 schreef INViCTuS het volgende:
Kansloos triest herfstweer. 14 graden en regen
Qua weer deed de zomer een paar verwoede pogingen, maar echt op gang kwam die nooit. Juni 3 mooie weken, juli 1 en paar mooie dagen tussendoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:40 schreef Djeez het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)nlijk-niet-meer.html
Zomer dus definitief voorbij. Gelukkig beginnen volgende week de scholen weer
Ik ga ook maar naar Veliko denk ik. Troosteloos weer hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:04 schreef Dven het volgende:
Thuis aan de 40°C. Goed dat ik aan de zee zit met een kleine 30 graden en windkracht 4
Die airco van mij staat ook alweer op marktplaatsquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:14 schreef DX11 het volgende:
En ik maar denken dat dit HET jaar was om een cabrio te kopen. Nou ik heb hem denk ik 3x open gedaan het hele jaar.
Alweer, voor de veranderingquote:
Niet vandaag danquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ga ook maar naar Veliko denk ik. Troosteloos weer hier
Echt, wat een intense treurnis dit weer. Dit kan ik nog accepteren in oktober ofzo, maar meerdere dagen achter elkaar in augustus 17 graden, compleet zonloos en zo donker dat je haast denkt dat het november is.... dat is wel echt treurig hoor.quote:
Voor eind augustus niet verkeerdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:51 schreef Dven het volgende:
Mogen trouwens niet vergeten dat de zomer langzamerhand op z'n retour is. Dat in ogenschouw nemende ziet de lange termijn er niet slecht uit. Al kan dat natuurlijk ook zomaar nog omslaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:50 schreef dick_laurent het volgende:
Maar er zullen vast weer mensen zijn die dit ge-wel-dig vinden![]()
Gister was hier letterlijk de hele dag regen, pas einde dag rond 18:00 werd het wat droger.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet teveel wind, ook niet veel regen. Prima wandelweer.
Dit ja. Prima te doen buiten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet teveel wind, ook niet veel regen. Prima wandelweer.
Wtf, een krappe 20 graden in het zuiden van Frankrijk en het noorden van Spanjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef Dven het volgende:
Het is in ieder geval niet meer zo dat de warmte irritant dichtbij zit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |