Dat is iets persoonlijks, prima bandje wat lekker swingt. Mag ook wel wat gevierd worden, programma is al zo serieus.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt, maar die liedjes en het genre lenen zich er meer voor
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:38 schreef borisz het volgende:
Gaan we het nog over het nieuwe format hebben?
Anky had een schnabbel vanavondquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zit het paard niet aan tafel ? Die heeft het zware werk gedaan tenslotte.
Cameltoe alarmquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit formaat goed? Ik vraag dit namens @:Oriente
Paard schijnt in de gang te staanquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zit het paard niet aan tafel ? Die heeft het zware werk gedaan tenslotte.
@Oriente heeft goede smaak. Een ware connaisseur.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit formaat goed? Ik vraag dit namens @:Oriente
Er liggen wel hapjes op tafel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Die was nog in Tokio.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Dat scheelt drie octaven jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Met zuurstof in haar longen valt Femke Bol haar stem erg mee.
Wat is dat?quote:
Nu je het zegt ja, wat een verschil.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Met zuurstof in haar longen valt Femke Bol haar stem erg mee.
We hebben ook nog De Oranjezomerquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:51 schreef Dutch_view het volgende:
Voor de verslaafden is er vanaaf nog BBC en Sporza
Sjoerd en Herman. Rest alleen nog voor het sportjournaal.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Henry heeft dit goed gedaan in zijn algemeenheid, mag ook gezegd worden in al die prut van de NOS
Ja met een miniscuul aandeel Olympicsquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We hebben ook nog De Oranjezomer
Och, ik kan Dione ook prima hebben. Geen populaire mening hier geloof ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Sjoerd en Herman. Rest alleen nog voor het sportjournaal.
We zijn mild vanavond, het wordt slechts een gele kaartquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, ik kan Dione ook prima hebben.
De drie beste zitten vast aan andere programma's ja. Allemaal meer geschikt dan de vier die het nu deden. Hoop dat ze Sjoerd vanaf komende Spelen doorschuiven. Want het zeven uur programma heeft de minste waarde.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Sjoerd en Herman. Rest alleen nog voor het sportjournaal.
Het ligt er bij Dione heel erg aan wat voor soort programma of presentatie ze doet. De filmpjes die ze nu maakte gingen gewoon nergens over en waren bijzonder overbodig. Maar dat lag niet zozeer aan haarzelf (al denk ik wel dat ze zelf afgedwongen heeft om in Tokio wat te mogen doen).quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, ik kan Dione ook prima hebben. Geen populaire mening hier geloof ik.
Meestal wel ja. Volgende dag direct op oprotvlucht, dan naar Scheveningen voor wat applaus en avonds in studioquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Is het de hele Spelen al zo dat ze er de dag na hun prestatie al zitten?
Over veel eerder kan ik niet spreken. Maar de hockeydames zaten gisteren er ook al terwijl ze een paar uur daarvoor geland waren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Heb niet alles gezien, maar dat kwam regelmatig voor jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Waarbij ik wel denk dat die sporters dat nog het beste uitkomt ook. Natuurlijk willen ze vooral eerst met hun geliefden zijn en daarna gaan slapen etc. Maar ja dan moet je de dag erna toch nog weer dat allemaal nog doen. Dan kun je beter direct naar de huldiging en naar het programma. Dan ben je er direct vanaf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Volgende dag direct op oprotvlucht, dan naar Scheveningen voor wat applaus en avonds in studio
Soms zat er een extra dag tussen, maar vaak was het vrij snel na terugkomst ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze de Paralympics gaan brengen en wie Marc de Hond gaat vervangen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:05 schreef Redefine het volgende:
Het is geloof ik wel zo dat Herman zelf ervoor kiest om de Paralympics te doen. En het is ook wel zo dat hij door het enthousiasme er wat van kan maken. Maar ik hoop toch echt dat hij komende keren een prominente rol gaat krijgen bij de reguliere Spelen. Met name omdat ze bij de NOS dus amper tijd er aan besteden. Bij elkaar iets meer dan een halfuur per dag verspreid over twee momenten...
Vier jaar geleden was Herman er nog wel bij in de eerste week, toen deed hij het nachtprogramma. Dat deed die erg leuk, maar de tweede week was het Dione. Vorige OWS deed hij volgens mij helemaal niks en daarna dus alleen de Paralympics.
Aansluitend aan het NOS Journaal van 20.00 uur is er op NPO 1 een korte uitzending van ongeveer 7 minuten, waarin Herman van der Zandt de opmerkelijkste prestaties de revue laat passeren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze de Paralympics gaan brengen en wie Marc de Hond gaat vervangen.
Beetje euh karig zal ik maar zeggenquote:NOS Opening Paralympische Spelen
Dinsdag 24 augustus, 13.00-16.00 uur, NPO 1
NOS Paralympisch Journaal
Dinsdag 24 augustus t/m zondag 5 september, 20.25-20.32 uur, NPO 1
NOS Paralympische Spelen
Dinsdag 24 augustus t/m zondag 5 september, ca. 22.00 uur, NPO 2
NOS Sluiting Paralympische Spelen
Zondag 5 september, 13.00-15.30 uur, NPO 1
NOS Paralympische Spelen
Zondag 5 september, 18.10-18.50 uur, NPO 1
Teringquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aansluitend aan het NOS Journaal van 20.00 uur is er op NPO 1 een korte uitzending van ongeveer 7 minuten, waarin Herman van der Zandt de opmerkelijkste prestaties de revue laat passeren.
Dagelijks
Op NPO 2 is er na Nieuwsuur een dagelijks programma van 25 minuten dat wordt opgenomen in de buitenstudio die ook al werd gebruikt tijdens het EK Voetbal. Samen met drie vaste gasten – oud-rolstoeltennister Jiske Griffioen, rolstoelbasketballer Marc van de Kuilen en parazwemmer Simon Boer – bekijkt en becommentarieert Herman van der Zandt de wedstrijdbeelden. Niet alleen is er aandacht voor de sportprestaties van de dag, maar ook voor de vaak bochtige weg ernaartoe. Verder zijn er gesprekken met Suse van Kleef in Tokio en maken verslaggevers Robbert de Rijk en Edwin Peek bijdragen vanuit de Japanse hoofdstad.
[..]
Beetje euh karig zal ik maar zeggen
Aandacht voor alles behalve daadwerkelijk sport, zo kennen we de NOS ondertussen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
TeringDe ceremonies krijgen de meeste aandacht.
Hopen op livestreams.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aandacht voor alles behalve daadwerkelijk sport, zo kennen we de NOS ondertussen.
Hier kun je het programma zien van de streams https://www.eurovision.ne(...)details#transmissionquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Online zijn de wedstrijden waarbij Nederlanders betrokken zijn, vanuit Tokio live te volgen. Daarvoor zijn vier livestreams beschikbaar.
Alleen zie ik op website niet echt makkelijk waar programma staat
Hmmhmm ze beginnen wel echt extreem vroeg met pingpongen en zwemmen. Bijzonderquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier kun je het programma zien van de streams https://www.eurovision.ne(...)details#transmission
Tijden zijn in GMT dus je moet 2 uur bijtellen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmmhmm ze beginnen wel echt extreem vroeg met pingpongen en zwemmen. Bijzonder
Dat erg karig ja. Maar dat was dan nog niet zo erg geweest. Ware het niet dat ze zelf hebben aangegeven veel aandacht eraan te schenken. Een halfuurtje per dag (verdeeld over twee programma's) is nooit een geval van veel aandacht. Waarbij ik een programma van 25 minuten ook wel erg kort vind om de dag door te nemen met diverse gasten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aansluitend aan het NOS Journaal van 20.00 uur is er op NPO 1 een korte uitzending van ongeveer 7 minuten, waarin Herman van der Zandt de opmerkelijkste prestaties de revue laat passeren.
Dagelijks
Op NPO 2 is er na Nieuwsuur een dagelijks programma van 25 minuten dat wordt opgenomen in de buitenstudio die ook al werd gebruikt tijdens het EK Voetbal. Samen met drie vaste gasten – oud-rolstoeltennister Jiske Griffioen, rolstoelbasketballer Marc van de Kuilen en parazwemmer Simon Boer – bekijkt en becommentarieert Herman van der Zandt de wedstrijdbeelden. Niet alleen is er aandacht voor de sportprestaties van de dag, maar ook voor de vaak bochtige weg ernaartoe. Verder zijn er gesprekken met Suse van Kleef in Tokio en maken verslaggevers Robbert de Rijk en Edwin Peek bijdragen vanuit de Japanse hoofdstad.
[..]
Beetje euh karig zal ik maar zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |