Volgens Twitter gaat het genieten worden in elk geval:quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee de enige twee keer dat ik Molde heb zien spelen was in 2015 ben ik bang.
Net ook een Molde-fan gesproken. Een paar quotes:quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens Twitter gaat het genieten worden in elk geval:
[ twitter ]
Al was de Noorse Iniesta destijds geen succes.
We zullen het wel zien, maar klinkt goed.quote:Central midfielder. Our best player for 3 years now. So underrated.
This guy is an engine. Plays every game and runs like some1 chasing him
Die gaat gewoon in de plaats van Toornstra spelen lijkt me? Aursnes op 6 en dan Kokcu en Til ervoor. Toornstra net als afgelopen seizoen als ideale 12e man en verder Antonucci, Hartjes en Milambo die kunnen invallen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus hij zal onze nieuwe 6 moeten worden neem ik aan?
Denk niet dat hij een breedte aankoop zal zijn.
Klinkt goedquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Net ook een Molde-fan gesproken. Een paar quotes:
[..]
We zullen het wel zien, maar klinkt goed.
Ja eigenlijk wel alles wat je wil van zo’n oefenpotje en meer, Simeone die het hele veld oversteekt om in de eerste helft Carrasco en de tweede helft Arne Slot klappen te geven. Malacia en Bijlow die laten zien waarom ze in Oranje thuishoren. Topvermaak.quote:
Opportunist.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel alles wat je wil van zo’n oefenpotje en meer, Simeone die het hele veld oversteekt om in de eerste helft Carrasco en de tweede helft Arne Slot klappen te geven. Malacia en Bijlow die laten zien waarom ze in Oranje thuishoren. Topvermaak.
Bijlow, Sinisterra, Senesi, Kökcü en Malacia mogen blijven, Toornstra en Linssen als ideale reserves, de rest wieberenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Klinkt als een versterking, we zullen zien. Nu alleen nog een leuke spits uit de hoge hoed toveren.
Dan is onze basisopstelling straks toch op 5 a 6 plekken verandert ten opzichte van vorig seizoen.
Type KEA volgens @kapiteintjequote:Op zondag 8 augustus 2021 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Aursnes kan zomaar een best leuke speler zijn trouwens.
Is dat kapiteintje? (rip)quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Broekje uit
@:fetX
@:Gurneyisbestoke
Haaa die reacties over werderquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef Divje het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_midfielder_fredrik/
Staan leuke reacties tussen
Even de aursnes masseren voor een stevige inspanningquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:35 schreef fetX het volgende:
Hoe meer ik lees, hoe positiever je wordt over die Aursnes.
(behalve de naam)
quote:Orkun Kökcü kreeg de afgelopen tijd veel kritiek te verduren, maar liet tegen FC Luzern en Atlético Madrid al een stuk meer zien. Na afloop van de 2-1 zege op laatstgenoemde gaf de middenvelder voor de camera eerlijk toe waar zijn vormdip aan lag.
Trainer Arne Slot was namelijk niet tevreden over hoe de Turks international terugkwam van het EK. "Ik heb daar weinig gespeeld, maar wel gewoon getraind", begon Kökcü tegenover ESPN. "Daarna heb ik tien dagen vakantie genomen, maar het team was al begonnen voor onze laatste wedstrijd was afgelopen."
"Dit jaar hebben we een andere aanpak en trainen we veel intensiever, dus achteraf was het niet slim", vervolgde Kökcü. "Ik dacht dat ik me in twee weken wel fit kon krijgen, maar daar heb ik me in vergist. Dat zal ik volgende keer anders doen."
Kökcü kreeg de vraag wat er dit seizoen van hem verwacht mag worden. "Dat ik elke dag een vast niveau haal en daar niet onder ga zakken", antwoordde de Feyenoorder. "Als ik nog fitter word, kan ik nog meer voor het doel komen en daar belangrijk zijn. Dat is wat ik mezelf als doel heb gesteld: topfit worden. Daar ben ik mee bezig. Ik train nu veel extra en hoop dat ik zo snel mogelijk ben waar ik wil zijn."
Laten we hopen van niet, hype.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Helene Hendriks bij de Oranje zomer wordt Giakoumakis genoemd bij Feyenoord.
Geen idee hoe goed hun bronnen zijn. Als het Chris Woerts is dan weten we in ieder geval zeker dat het niet klopt.
Bijlowgodquote:'Het kan niet anders of Van Gaal zal Bijlow gezien hebben''
Justin Bijlow maakt een sterke indruk in het nieuwe seizoen. Volgens De Telegraaf moet de doelman van Feyenoord een kans krijgen onder de nieuwe bondscoach Louis van Gaal bij het Nederlands elftal.
"Speciale vermelding verdiende ook Justin Bijlow", schrijft de krant na de oefenzege op Atletico Madrid. "De doelman van Feyenoord onderscheidde zich zondagmiddag een aantal maal, bijvoorbeeld op een inzetten van Mario Hermoso en tweemaal Thomas Lemar."
"Het kan niet anders of de nieuwe bondscoach Louis van Gaal zal gezien hebben dat Bijlow op dit moment een plaats verdient in de selectie van het Nederlands elftal", wordt besloten. Van Gaal maakt binnenkort zijn eerste voorselectie bekend.
Ik hoop het.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is het vooral die zaakwaarnemer van Giakoumakis die Feyenoord juist elke keer noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |