Wat een gezeik met die tafelquote:
Limbabwe?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh hahaha even wat recht zetten: ze komt oorspronkelijk uit Zuid-Holland maar leeft in het zuiden des lands.
Het niveau is niet heel erg hoog. Ik merk dat ze een simpele uitleg niet begrijpt óf ze kopieert mijn mening over iets. En als ik doorvraag waarom zij mijn mening deelt dan komt er geen antwoord uit... allemaal rode vlaggen voor mij (helaas).
altijd handig dat soort dingenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een gezeik met die tafel![]()
Had alles afgesproken met die man, kreeg ik maandag te horen dat de tafel was verkocht![]()
Om vervolgens gisteravond laat weer een appje te krijgen met sorry sorry sorry en dat dat niet doorging ,of ik de tafel alsnog wil. Dus net maar eens gereageerd en zaterdag halen we hem op
hopelijk zaterdag dan wel een tafel en niet weer gezeikquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
hopelijk zaterdag dan wel een tafel en niet weer gezeik
alleen dan een andere smileyquote:
Oh zeelandquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeeland, maar dan ook echt het meest zuidelijk punt van Zeeland
Geen ideequote:
Ja, dus ik gaf aan dat ik geen contact meer wou en ik gaf de reden weer.quote:
Lastig dametjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dus ik gaf aan dat ik geen contact meer wou en ik gaf de reden weer.
Ze vond het niet kunnen dat ik dit haar telefonisch mededeelde. Ik legde uit dat ik eigenlijk zo min mogelijk nog energie in deze case wou steken. Ze accepteerde dat niet en heeft nu een afspraak gemaakt voor komend weekend om elkaar ergens te spreken met 2 meter afstand (mijn eis)...
Wat een zeikwijfquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dus ik gaf aan dat ik geen contact meer wou en ik gaf de reden weer.
Ze vond het niet kunnen dat ik dit haar telefonisch mededeelde. Ik legde uit dat ik eigenlijk zo min mogelijk nog energie in deze case wou steken. Ze accepteerde dat niet en heeft nu een afspraak gemaakt voor komend weekend om elkaar ergens te spreken met 2 meter afstand (mijn eis)...
Ik heb gelukkig de afspraak vervroegd. We zouden laat in de middag afspreken, nu is het aan het begin van de middag. Dan kan ik in de ochtend gewoon rustig mijn dingen doen en na de lunch de mededeling dan maar in haar gezicht doen dat ik niet verder wilquote:
Oh jee!!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de afspraak vervroegd. We zouden laat in de middag afspreken, nu is het aan het begin van de middag. Dan kan ik in de ochtend gewoon rustig mijn dingen doen en na de lunch de mededeling dan maar in haar gezicht doen dat ik niet verder wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |