SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Programma
*Stand
*Spelersstatistieken
Ik snap die hype niet zo, heeft hij zulke stappen gemaakt? Ik vond het vorig jaar bij Jong eigenlijk altijd maar matig. En hij waait weg bij een zuchtje wind.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog fysiek een scharminkeltje maar een pracht van een voetballer.
Geen idee, ik kijk nooit Jong hé. Maar hij is de hele voorbereiding me positief opgevallen. Opmerkelijk positief.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap die hype niet zo, heeft hij zulke stappen gemaakt? Ik vond het vorig jaar bij Jong eigenlijk altijd maar matig. En hij waait weg bij een zuchtje wind.
Unuvar raakte vorig jaar zwaar geblesseerd toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Unuvar & Hansen ook weer op wissel, ook die hypes komen er nog niet echt uit.
Viel uiteindelijk redelijk mee volgens mij, dikke 2 maanden eruit geweest wel dus goede nuance.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Unuvar raakte vorig jaar zwaar geblesseerd toch?
Heitinga heeft zich voorgenomen serieus en boos te kijken.
Rare opmerking maar eens. Blij dat je eindelijk ADO een warm hart toedraagtquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk voor Raffie raakt Rasmussen vandaag geen knikker.
Sorry, maar hij stond woensdag als een debiel in de bek van Ten Hag te hijgen omdat de uit de kluiten gewassen Deen een paar keer leuk de bal raakte in een wedstrijd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare opmerking maar eens. Blij dat je eindelijk ADO een warm hart toedraagt
GRAS OPVRETENquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:05 schreef El-Stinho het volgende:
Oei, Tijl Beckand is voor ADO. https://www.ad.nl/regiosp(...)s-opvreten~af012bca/
Ga je dit seizoen je #altijdtegenAdo act voortzetten of gun je ze een tweede kans nu het een veredeld jeugdelftal is?quote:
Wat heeft dit op ESPN te zoeken eigenlijk/quote:
Eerlijk gezegd maakt het me vooralsnog geen zak uit wat ze dit seizoen doen LRquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je dit seizoen je #altijdtegenAdo act voortzetten of gun je ze een tweede kans nu het een veredeld jeugdelftal is?
Overigens heb ik al gezegd: ADO mag best terugkeren als ze geen debiel beleid voeren. Ik heb veel minder met dat gekwijl en koetsjiekoetsjie rond Emmen, die Almere-knuffelarij snap ik ook niet echt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare opmerking maar eens. Blij dat je eindelijk ADO een warm hart toedraagt
Dat is dan al een stuk positieverquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maakt het me vooralsnog geen zak uit wat ze dit seizoen doen LR
Geen idee, dat hele Barcelona en die soap kan me ook gestolen worden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heeft dit op ESPN te zoeken eigenlijk/
Vooralsnog hequote:Op zondag 8 augustus 2021 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan al een stuk positiever
Almere is al jarenlang goed beleid aan het voeren en zet bij daarbij elk seizoen stapjes zonder gekke dingen te doen. Alleen jammer dat het Almere is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens heb ik al gezegd: ADO mag best terugkeren als ze geen debiel beleid voeren. Ik heb veel minder met dat gekwijl en koetsjiekoetsjie rond Emmen, die Almere-knuffelarij snap ik ook niet echt.
Dat mag ook, ik vind Henk een vervelende act.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag. Dit seizoen ga ik ook weer vrijblijvend mijn gal over Henk de Jong spuwen.
Het is allemaal zo hypocriet weer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, dat hele Barcelona en die soap kan me ook gestolen worden.
Bij Almere denk ik aan treinreizen langs de randen van vinexwijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Almere is al jarenlang goed beleid aan het voeren en zet bij daarbij elk seizoen stapjes zonder gekke dingen te doen. Alleen jammer dat het Almere is.
Ze zaten zonder Messi al dik over de spending limits, dus dat is gewoon extreem populistisch gebral.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had Messi trouwens niet voor een dubbeltje per jaar ingeschreven kunnen worden? Of kon dat gewoon niet omdat ze niet meer mogen inschrijven?
Ben jij überhaupt ooit in Almere geweest?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Almere denk ik aan treinreizen langs de randen van vinexwijken.
Duidelijk. Geen medelijden dan. Want anders had ik toch wat meer clubliefde van Lionel verwacht. Niet dat dat uberhaupt bestaat in het voetbal maar goedquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze zaten zonder Messi al dik over de spending limits, dus dat is gewoon extreem populistisch gebral.
https://twitter.com/barcacentre/status/1423583481351786497quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duidelijk. Geen medelijden dan. Want anders had ik toch wat meer clubliefde van Lionel verwacht. Niet dat dat uberhaupt bestaat in het voetbal maar goed
Gewoon faillietquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/barcacentre/status/1423583481351786497
plus https://twitter.com/samuelmarsden/status/1423587041732923392
En nu weer ontopic allen.
Ik vond dat gister al irritant.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom spelen steeds meer clubs zonder spelernamen op de rug? Ik ken toch niemand
Dat is bij dit Ajax-shirt incidenteel volgens mij.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom spelen steeds meer clubs zonder spelernamen op de rug? Ik ken toch niemand
Ze kennen de namen zelf nog niet?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is bij dit Ajax-shirt incidenteel volgens mij.
Volgens mij spelen ze alleen Europees met namen omdat het van de UEFA moetquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is bij dit Ajax-shirt incidenteel volgens mij.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze zaten zonder Messi al dik over de spending limits, dus dat is gewoon extreem populistisch gebral.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Of eerder zijn contract kunnen verlengen in plaats van rekken, rekken en nog eens rekken voor de hoofdprijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Messi bespreken in een KKD- topic![]()
De ADO fans laten het voorlopig afweten. @haags_kwartiertjequote:Op zondag 8 augustus 2021 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of eerder zijn contract kunnen verlengen in plaats van rekken, rekken en nog eens rekken voor de hoofdprijs.
Messi bespreken in een KKD- topic
Jij wil dit topic echt de nek omdraaien he?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De ADO fans laten het voorlopig afweten. @:haags_kwartiertje
Steekquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Gorter niet gewoon eerste keeper worden bij Ajax 1 dit seizoen?
Nee dat wordt 'gewoon' Steek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Gorter niet gewoon eerste keeper worden bij Ajax 1 dit seizoen?
Ik walg van deze uitspraakquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:52 schreef Tagliano het volgende:
Toch prima zo, kan Gorter eerst een seizoen bij Jong wennen aan het Ajaxsysteem
Zie niet in waarom niet. Vorig jaar ging het prima met hem in doel. Hij was gisteren blijkbaar licht geblesseerd al zat hij wel op bankquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij fit blijven? Al gun ik Stekelenburg nog een prachtig laatste seizoen.
Hier was het mij om te doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het maar een rare scheidsrechter.
Oke ik ga stoppen met mijn spam hier.
[..]
Ik walg van deze uitspraak
Ik wilde net typen: Verheydt moet er in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
De flanken lopen best lekker bij ADO voor een spits als verheyd.
Als ik Brood zijn subtiel gekozen woorden mocht geloven heeft hij zichzelf niet echt fit gehouden de afgelopen 8 weken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde net typen: Verheydt moet er in.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Zo'n appie happie spits hoeft ook niet afgetraind te zijn joh.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik Brood zijn subtiel gekozen woorden mocht geloven heeft hij zichzelf niet echt fit gehouden de afgelopen 8 weken.
Brood weet ook wel hoe je de KKD moet trotseren natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
ADO wil wel lekker voetballen. Benieuwd hoe het Jong Ajax vergaat tegen onderkant KKD
Het is niet best. Gorter met 3 prima reddingen maar de rest lijkt niet echt met een tactisch idee te spelen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
ADO wil wel lekker voetballen. Benieuwd hoe het Jong Ajax vergaat tegen onderkant KKD
Op papier qua talent zou Unuvar en Hansen volgende spelers moeten zijn die de stap maken. Hillen schijnt wel een goed talent te zijn (CV). Maar eigenlijk zijn de grootste talenten al doorgeschoven met Gravenberch, Rensch en Timber. Die zouden qua leeftijd hier nog jaren mee mogen doen. Dus ja het zou knap zijn als er hieruit nog meer opstaan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet best. Gorter met 3 prima reddingen maar de rest lijkt niet echt met een tactisch idee te spelen.
Die Martha gaat Ajax 1 ook niet halen
Nooit met hun bloedirritante gejank.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:13 schreef _UserName_ het volgende:
Jongens, doneer eens drie euro voor al die arme diertjes
Gisteren heb ik grotendeels gemistquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog niet echt van Ajax genoten dit weekend.
wtf jij bent zwartquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gisteren heb ik grotendeels gemist
Dat was geen verkeerde keuze
Wtf iddquote:
EENS.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft de like-alert weer dezelfde kleur als een quote-melding?
Dit maakt me razend.
Ik zou het gaan missen maar kon uiteindelijk toch kijken, jammer genoeg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gisteren heb ik grotendeels gemist
Dat was geen verkeerde keuze
@GGMM ligt nog in bed.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom is hier geen MED van gekomen?
@:GGMM leg dit even uit alsjeblieft.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat had ik misschien ook nog wel even kunnen doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stukje La Liga.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien wilde Tagliano wel in stilte afscheid nemen.
Zo opvallend ben je hahaquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat had ik misschien ook nog wel even kunnen doen
Ik heb gewoon mezelf op zwart geknald, leek me wel zo efficiënt
Was ergens vorige week al trouwens hoor
Laten we heel eerlijk zijnquote:
JAAAAAAAAAA. Warm bad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we heel eerlijk zijn
Dat deed eigenlijk al niemand
Het is best verfrissend als ik hier niet 90% van de posts heb of is dit een sollicitatie tot DRT mod?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Laten we hier maar weer ontopic gaan.
Is dit een sollicitatie voor DRT?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Laten we hier maar weer ontopic gaan.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is best verfrissend als ik hier niet 90% van de posts heb of is dit een sollicitatie tot DRT mod?
Wow nee.quote:
Sowquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde als Van Gerwen look-a-like (lol)
wtfquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde als Van Gerwen look-a-like (lol)
Jammer dat allerslechtste niet gestopt isquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer dat de beste mod van FOK! gestopt is.
Ja maar waarom dan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat had ik misschien ook nog wel even kunnen doen
Ik heb gewoon mezelf op zwart geknald, leek me wel zo efficiënt
Was ergens vorige week al trouwens hoor
Hij wordt op twitter juist kapoet gemaakt omdat hij nooit omschakelt. Zijn kwaliteiten aan de bal ligt het niet aan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Unuvar moet zichzelf maar bewijzen aldus Heitinga. Nou bij dezen, hij is verreweg de beste speler bij Ajax in paar minuten.
"Ajacieden" op Social media is echt een mensonterend verschijnsel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wordt op twitter juist kapoet gemaakt omdat hij nooit omschakelt.
Geldt dat niet voor alle supporters? Alleen bij Ajax kunnen ze wat vaker een steekje uitdelen. Ik vind die PSV fans met hun complottheorieën altijd ook dodelijk vermoeiond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Ajacieden" op Social media is echt een mensonterend verschijnsel.
Nou daar zitten een aantal elementen inquote:
We roddelen hier niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef Tagliano het volgende:
(over het algemeen het type mod dat voor de schermen de popiejopie uithangt maar ondertussen de hele teringbende kapot aan het maken is maar wel zorgt dat die goed ligt bij users, erg vermoeiend altijd)
Nu moet je wel met namen komen hequote:Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou daar zitten een aantal elementen in
Ik zou het hele rataplan als FA toch maar tijdelijk doen (en ik deed al een tijdje echt niks anders meer dan noodgevallen), DRT doe je verder ook weinig mee (zeker als het straks toch alleen maar Viaplay/streams is) en ik wens eigenlijk helemaal niet meer geassocieerd te worden met een bepaald groepje manipulatieve feeksen onder de mods (over het algemeen het type mod dat voor de schermen de popiejopie uithangt maar ondertussen de hele teringbende kapot aan het maken is maar wel zorgt dat die goed ligt bij users, erg vermoeiend altijd)
Zoals je al omschrijft is het anders. Ik heb liever dat je boos op de buitenwereld bent dan dat je je eigen team en spelers blijft affikken zodra je de kans krijgt. "Zie je nou wel, die goede fase was slechts een incident!"quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alle supporters? Alleen bij Ajax kunnen ze wat vaker een steekje uitdelen. Ik vind die PSV fans met hun complottheorieën altijd ook dodelijk vermoeiond.
onlogisch heeft bij tijd en wijle geen flauw idee waar hij mee bezig is maar uiteindelijk bedoelt hij het niet verkeerd allemaalquote:
Koop een kabel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik las 'ligt goed bij de users' niet.
De meesten zitten niet in fora waar dit "groepje" vaak komt dus dat maakt ook niet echt uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu moet je wel met namen komen he
Nee goede keuze dan. Is ook niet zo belangrijk allemaal
Oh ja erg irritant is dat. Na één verloren potje kan ook niemand er weer wat van en moeten er allemaal aankopen bijkomen WANT DIT KAN NIET.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals je al omschrijft is het anders. Ik heb liever dat je boos op de buitenwereld bent dan dat je je eigen team en spelers blijft affikken zodra je de kans krijgt. "Zie je nou wel, die goede fase was slechts een incident!"
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De meesten zitten niet in fora waar dit "groepje" vaak komt dus dat maakt ook niet echt uit
En massaal 1 zondebok uitkiezen natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja erg irritant is dat. Na één verloren potje kan ook niemand er weer wat van en moeten er allemaal aankopen bijkomen WANT DIT KAN NIET.
Haller is de gebeten hond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En massaal 1 zondebok uitkiezen natuurlijk.
Maar laat gaan en zulks voor mij is het te laat en zal het neutrale voetbal kijken moeten accepteren.
Ik geef de poging tot zieken en stoken voor nu een 2/10 afhankelijk of er een discussie uit voort komt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
FB / Neem hier afscheid van FA Tagliano
Jammer dat je twijfelt aan mijn goede en oprechte intenties.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef de poging tot zieken en stoken voor nu een 2/10 afhankelijk of er een discussie uit voort komt.
Ze hebben 13 spelers of zo waarvan een groot deel nooit had gedacht ooit het eerste te bereiken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen bij ADO heeft krampHebben ze wel getraind
Hupperts - Braken - Schroijen is een leuke KKD-aanval maar ik word hier niet warm van zeg.quote:
Ik twijfel of ik die oefenpot vandaag nog ga kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
ADO heeft meer moeite met Jong Ajax dan met Feyenoord.
Nee VVV gaat niet promoveren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hupperts - Braken - Schroijen is een leuke KKD-aanval maar ik word hier niet warm van zeg.
Het is gelijk al 10 keer minder leuk omdat Suárez er niet is. Maar ik ga puur kijken omdat ik wil zien hoe Atlético ervoor staat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik die oefenpot vandaag nog ga kijken
Mehquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik die oefenpot vandaag nog ga kijken
Goh..quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik las 'ligt goed bij de users' niet.
Iets minder sympathiek zonder Swinkels.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij juichen voor het altijd sympathieke VVV-VENLO.
Swinkels. Mooie kerel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iets minder sympathiek zonder Swinkels.
Nog geen nieuwe club gevonden helaas.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Swinkels. Mooie kerel.
Speelt hij nog ergens?
Ik zag eergister dat zijn evenwaardig populistisch vermoeiende broer ook na jaren is verdwenen uit het profvoetbal.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iets minder sympathiek zonder Swinkels.
Erg jammer voor hem.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe club gevonden helaas.
Als je elke wedstrijd drie tegen wil hebben moet je vooral Swinkels halenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer voor hem.
Moet toch wel ergens onderin de KKD meekunnen zou je zeggen.
Ik houd gewoon vol dat de uiteindelijke voorzet geen totaal mislukt schot was.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sympathiek licht gelukkige goaltje
Hoe heb jij dat opgelost dat je geen zwart scherm krijgt als je een printscreen van Ziggo wil maken?quote:
Ik heb geen Ziggo.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat opgelost dat je geen zwart scherm krijgt als je een printscreen van Ziggo wil maken?
Gaat nog wat worden met het eerder genoemde prima spel over de flanken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Fit of niet ik vind hem scherp. @:littlerabbit
Ja, maar ik wilde dat toch even benoemen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hoe heb je het probleem getackeld waar je eerder mee worstelde?
-doe normaal-quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hoe heb je het probleem getackeld waar je eerder mee worstelde?
Ik zet eerder in op een klein pikkie van @onlogischquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei, hier wordt gemodereerd. User maxi-mus ging blijkbaar de fout in.
Maar hij is wel moddertjevet maatquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zet eerder in op een klein pikkie van @:onlogisch
Van mij mag het wel. Maar als er onduidelijkheid is over het beleid, dan mail maar ofzo. Ik weet het ook allemaal niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds wanneer mag dat gifje niet meer?
Als die walgelijke muurtekening van Berghuis mag dan mag dit gifje zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van mij mag het wel. Maar als er onduidelijkheid is over het beleid, dan mail maar ofzo. Ik weet het ook allemaal niet.
Net als je buikquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar hij is wel moddertjevet maat
Die heb ik ook gemodereerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die walgelijke muurtekening van Berghuis mag dan mag dit gifje zeker.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Van mij mag het ook. Maar doe dat soort geintjes maar in de SC
Zo. Opgelost
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar hij is wel moddertjevet maat
Zo. Opgelost
Ik roep deze graag even in herinneringquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
onlogisch heeft bij tijd en wijle geen flauw idee waar hij mee bezig is maar uiteindelijk bedoelt hij het niet verkeerd allemaal
bij tijd en wijle.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik roep deze graag even in herinnering
Graag gedaan, @onlogischquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde dat toch even benoemen.![]()
Maar gewoon andere browser proberen. Stukje Edge.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bij tijd en wijle.
Mokerhard gelachen.
Zo. Opgelost
Genieten van de schitterende club NAC met hoekie B en Sjoerd Mossou, lekker cult al het BIER leegdrinken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:scrummie zoekt de confrontatie op.
Lekker, een grimmig sfeertje met NAC op komst.
Deze mention alert was roze. Wtf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:scrummie zoekt de confrontatie op.
Lekker, een grimmig sfeertje met NAC op komst.
Meid toch.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Doe dat soort geintjes maar in de SC ga ik voortaan bij elke post van Onlogisch neerzetten want die post nooit serieus over voetbal.
@Scrummie gaat het doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
welke flikker hebben ze nu bereid gevonden DRT te modden?
Jij vond DRT heel actief gemod de laatste jaren?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
welke flikker hebben ze nu bereid gevonden DRT te modden?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
Ik ben hier gewoon om te kijken hoe onlogisch aan het modden is
Ik ben blijkbaar hetzelfde type mens dat bij een auto-ongeluk gaat staan kijken.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vond DRT heel actief gemod de laatste jaren?
Oke ja jij wel waarschijnlijk
Ik kan geen naam geven aan dit kleurtje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:
Oh ja raar kleurtje inderdaad
[ afbeelding ]
Grijsblauwquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan geen naam geven aan dit kleurtje.
Cyan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blauwgrijs, beetje zoals je UI.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
uhm omdat niemand er geïnteresseerd in was misschien?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, hoezo is giakoumakis niet verkocht?
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
uhm omdat niemand er geïnteresseerd in was misschien?
JAAAAAAAAAAA De_Kraam is er.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:17 schreef De_Kraam het volgende:
Like alert heb ik de eerste dag meteen uitgezet dus geen last van.
PRO Opvallende stilte rond topscorer Giakoumakis: 'Hij past bij Feyenoord'quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, hoezo is giakoumakis niet verkocht?
@Caland wordt hier misselijk van.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PRO Opvallende stilte rond topscorer Giakoumakis: 'Hij past bij Feyenoord'
’ Giakoumakis staat op zijn minst op een schaduwlijstje in De Kuip. ‘Dat zou goed kunnen’, zegt Valckx. ‘Het zou me ook niet verbazen. Hij is een goeie voor Feyenoord, daar twijfel ik niet aan. Jako pást bij die club. In De Kuip houden ze van harde werkers, van jongens die de mouwen opstropen. Dat is Jako ten voeten uit.’
@Slobeend ook.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland wordt hier misselijk van.
1-1.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt je voorspelling voor deze wedstrijd?
Met dat argument kun je vrijwel elke spits halen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Giakoumakis kan moeilijk slechter zijn dan Bozenik of Bannis.
Ik denk dat Feyenoord op een punt is beland dat ze naar vrijwel iedere spits kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dat argument kun je vrijwel elke spits halen.
Ach ja, stap voor stap bij Feyenoordquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook toen ze Pratto haalden, je ziet wat daarvan komtquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon lekker met deze groep doen, hopen dat Bozenik nog iets van zijn waarde kan behouden en bouwen. Laat Arne maar schuiven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord op een punt is beland dat ze naar vrijwel iedere spits kijken.
Bleek wel een uiterst sympathieke gast als ik Arnesen mag geloven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook toen ze Pratto haalden, je ziet wat daarvan komt
Wat een geweldige, sluitende argumentatie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord op een punt is beland dat ze naar vrijwel iedere spits kijken.
Feyenoord moet alles op alles zetten om een zes te halen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon lekker met deze groep doen, hopen dat Bozenik nog iets van zijn waarde kan behouden en bouwen. Laat Arne maar schuiven.
Alvarez deed het vorig jaar meer dan prima in mijn ogen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feyenoord moet alles op alles zetten om een zes te halen.
Ajax ook overigens
Even bijkomen zo hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, @:onlogisch grijpt opnieuw in.
Parodie op een moderator.
Zeker, voor daarachter eigenlijk. Een andere breker maar ja hiermee gaan we het doen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alvarez deed het vorig jaar meer dan prima in mijn ogen.
Zwijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga even 550 gram kippenvleugeltjes verorberen.
[info]Ik kan dus even niet modereren.[/info]
JAAAAAAAAA.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Dat kun je sowieso niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Hou dit soort dingen lekker in de SC.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef onlogisch het volgende:
In ieder geval een iemand hapt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niemand hapt. Erg teleurstellend.
Jawelquote:
Dat zou wel erg leuk zijn ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb graag dat NAC dit jaar hetzelfde doet als vorig jaar of hetzelfde als De Graafschap vorig jaar
Ik hoop dat ze failliet gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb graag dat NAC dit jaar hetzelfde doet als vorig jaar of hetzelfde als De Graafschap vorig jaar
Ik wacht nog op excuses.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
VVV-NAC en als bonus commentaar van Leo Driessen![]()
Dan weet je dat het seizoen echt begonnen is.
vuile vetzakquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
God? Serieus?
Ik gun die gast maar 1 ding, maar ik mag het gifje niet posten.
zolang het VVV spelers betreft is dat niet erg. Immers teams met kunstgras verdienen dit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
6 minuten op kunstgras en we hebben de eerste knieblessure alweer te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |