SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Programma
*Stand
*Spelersstatistieken
Ik snap die hype niet zo, heeft hij zulke stappen gemaakt? Ik vond het vorig jaar bij Jong eigenlijk altijd maar matig. En hij waait weg bij een zuchtje wind.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog fysiek een scharminkeltje maar een pracht van een voetballer.
Geen idee, ik kijk nooit Jong hé. Maar hij is de hele voorbereiding me positief opgevallen. Opmerkelijk positief.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap die hype niet zo, heeft hij zulke stappen gemaakt? Ik vond het vorig jaar bij Jong eigenlijk altijd maar matig. En hij waait weg bij een zuchtje wind.
Unuvar raakte vorig jaar zwaar geblesseerd toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Unuvar & Hansen ook weer op wissel, ook die hypes komen er nog niet echt uit.
Viel uiteindelijk redelijk mee volgens mij, dikke 2 maanden eruit geweest wel dus goede nuance.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Unuvar raakte vorig jaar zwaar geblesseerd toch?
Heitinga heeft zich voorgenomen serieus en boos te kijken.
Rare opmerking maar eens. Blij dat je eindelijk ADO een warm hart toedraagtquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk voor Raffie raakt Rasmussen vandaag geen knikker.
Sorry, maar hij stond woensdag als een debiel in de bek van Ten Hag te hijgen omdat de uit de kluiten gewassen Deen een paar keer leuk de bal raakte in een wedstrijd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare opmerking maar eens. Blij dat je eindelijk ADO een warm hart toedraagt
GRAS OPVRETENquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:05 schreef El-Stinho het volgende:
Oei, Tijl Beckand is voor ADO. https://www.ad.nl/regiosp(...)s-opvreten~af012bca/
Ga je dit seizoen je #altijdtegenAdo act voortzetten of gun je ze een tweede kans nu het een veredeld jeugdelftal is?quote:
Wat heeft dit op ESPN te zoeken eigenlijk/quote:
Eerlijk gezegd maakt het me vooralsnog geen zak uit wat ze dit seizoen doen LRquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je dit seizoen je #altijdtegenAdo act voortzetten of gun je ze een tweede kans nu het een veredeld jeugdelftal is?
Overigens heb ik al gezegd: ADO mag best terugkeren als ze geen debiel beleid voeren. Ik heb veel minder met dat gekwijl en koetsjiekoetsjie rond Emmen, die Almere-knuffelarij snap ik ook niet echt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare opmerking maar eens. Blij dat je eindelijk ADO een warm hart toedraagt
Dat is dan al een stuk positieverquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maakt het me vooralsnog geen zak uit wat ze dit seizoen doen LR
Geen idee, dat hele Barcelona en die soap kan me ook gestolen worden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heeft dit op ESPN te zoeken eigenlijk/
Vooralsnog hequote:Op zondag 8 augustus 2021 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan al een stuk positiever
Almere is al jarenlang goed beleid aan het voeren en zet bij daarbij elk seizoen stapjes zonder gekke dingen te doen. Alleen jammer dat het Almere is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens heb ik al gezegd: ADO mag best terugkeren als ze geen debiel beleid voeren. Ik heb veel minder met dat gekwijl en koetsjiekoetsjie rond Emmen, die Almere-knuffelarij snap ik ook niet echt.
Dat mag ook, ik vind Henk een vervelende act.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag. Dit seizoen ga ik ook weer vrijblijvend mijn gal over Henk de Jong spuwen.
Het is allemaal zo hypocriet weer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, dat hele Barcelona en die soap kan me ook gestolen worden.
Bij Almere denk ik aan treinreizen langs de randen van vinexwijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Almere is al jarenlang goed beleid aan het voeren en zet bij daarbij elk seizoen stapjes zonder gekke dingen te doen. Alleen jammer dat het Almere is.
Ze zaten zonder Messi al dik over de spending limits, dus dat is gewoon extreem populistisch gebral.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had Messi trouwens niet voor een dubbeltje per jaar ingeschreven kunnen worden? Of kon dat gewoon niet omdat ze niet meer mogen inschrijven?
Ben jij überhaupt ooit in Almere geweest?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Almere denk ik aan treinreizen langs de randen van vinexwijken.
Duidelijk. Geen medelijden dan. Want anders had ik toch wat meer clubliefde van Lionel verwacht. Niet dat dat uberhaupt bestaat in het voetbal maar goedquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze zaten zonder Messi al dik over de spending limits, dus dat is gewoon extreem populistisch gebral.
https://twitter.com/barcacentre/status/1423583481351786497quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duidelijk. Geen medelijden dan. Want anders had ik toch wat meer clubliefde van Lionel verwacht. Niet dat dat uberhaupt bestaat in het voetbal maar goed
Gewoon faillietquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/barcacentre/status/1423583481351786497
plus https://twitter.com/samuelmarsden/status/1423587041732923392
En nu weer ontopic allen.
Ik vond dat gister al irritant.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom spelen steeds meer clubs zonder spelernamen op de rug? Ik ken toch niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |