EU kampioen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
7e plek op de medaillespiegel is volgens mij nu een feit. Frankrjik kan alleen nog 1 goud halen en Italië en Duitsland zijn helemaal klaar.
Maar zonder Nederland, dus niet interessant.quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog wat teamsportfinales en gedoe. Ik geloof het wel.
Ook wel heel matig om de spelen te eindigen met waterpolo.quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:02 schreef Szura het volgende:
Ik doe nog volleybal en handbal, waterpolo laat ik zitten want geen kijksport
Kan dit?quote:
Die teamfinales zal wel. Zeker zonderquote:Op zondag 8 augustus 2021 06:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan dit?
Ik ga hier even de boel schoonmaken nu, dat mag wel na 2 weken
Er is nu ook geen enkele sport live, dus zowaar hebben ze nu een punt. over een half uur Volleybalquote:
Wat is de laatste keer dat NL een teamfinale op de laatste dag speelde? Of nooit want we hebben nooit een teamfinale gespeeld voor tijdperk Marathon laatste onderdeel?quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die teamfinales zal wel. Zeker zonder
VLAGGETJED
Volleybal in Atlanta 1996 was op de slotdag.quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat NL een teamfinale op de laatste dag speelde? Of nooit want we hebben nooit een teamfinale gespeeld voor tijdperk Marathon laatste onderdeel?
Zeker als de achterbuurman een dik gat laat vallenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jason KennyUitstekende strategie als je op kop begint
Ja dat is inderdaad tikje matig. Wel een goede gok in een OS finale waar de anderen toch meer naar elkaar zullen kijken. In een sprint legt Kenny het af en dat wist ie ook welquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker als de achterbuurman een dik gat laat vallen
Daar moest ik wel om lachen bij Koster ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |